Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (4 minutter siden):

I alle dager... hva skjedde med Grethe i dag? 

Hersketeknikkene hang tett. 

Hun anklaget folk kun for å provosere, og hevet seg så over de som kom med motsvar på anklagene. Herav lille-Heidi. 

Grethe har blitt altfor komfortabel der inne, og makten gikk henne helt til hodet. 

Og hva skjedde med Kåre som førstekjempe? Det gir jo ingen mening ettersom han var hjelper. 

Nei, vettu hva Grethe.. 

Men hun er flink. Legg merke til at alliansen til Rob er helt splittet nå.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst
sportsidiot skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange skriver at de misliker Mama G? :( Hun er jo så genuin og seg selv. Liker Mama G og Thorvald veldig godt

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ctrl said:

I alle dager... hva skjedde med Grethe i dag? 

Hersketeknikkene hang tett. 

Hun anklaget folk kun for å provosere, og hevet seg så over de som kom med motsvar på anklagene. Herav lille-Heidi. 

Grethe har blitt altfor komfortabel der inne, og makten gikk henne helt til hodet. 

Og hva skjedde med Kåre som førstekjempe? Det gir jo ingen mening ettersom han var hjelper. 

Nei, vettu hva Grethe.. 

Hehe, enig med deg. Det var helt sprøtt der inne i dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke helt. Valgte Grethe Kåre som førstekjempe fordi hun unner ham en finaleplass? What? Fordi han «var utsatt uansett»? Men han er jo definitivt utsatt som førstekjempe?! Skjønte ikke det der.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (Akkurat nå):

Men hun er flink. Legg merke til at alliansen til Rob er helt splittet nå.

Det er sant. Taktisk bra utført, men utførelsen kunne vært gjort likebra med halvparten av hersketeknikkene.

Jeg var ikke særlig tilhenger av måten hun dro ned lille-Heidi på kun fordi lille-Heidi hadde mot nok til å svare på Grethes anklagelser. 

Og når Grethe først skal være herskete så velger man ikke Kåre som førstekjempe. Hvorfor ikke Rob fra denne alliansen hun ønsker å splitte? Eller Thorvald som opplagt er en av favorittene til å vinne? Eller han unge nordlendingen som har fysikken på sin side? Nei, for hun var vel feig når det gjaldt. Derfor. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Skulle vært flere som han :) Bare de vasker klærna sine 😅

Synes det er et rart bruk av ordet. Uhyggelig er jo ikke et positivt ord fra før av liksom

Enig. Flere som Kåre!

Det er ikke et hyggelig ladet ord, men jeg har hørt det før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (3 minutter siden):

Dette skjønte jeg ikke helt. Valgte Grethe Kåre som førstekjempe fordi hun unner ham en finaleplass? What? Fordi han «var utsatt uansett»? Men han er jo definitivt utsatt som førstekjempe?! Skjønte ikke det der.. 

Ingen skjønner noe av det. Ulogisk.

Uansett om Kåre var utsatt eller ikke så er det bedre å være andrekjempe enn førstekjempe. 

Men Kåre ville vel ikke sabotert? 

Nå håper jeg noen saboterer.

Rob, ta ansvar! 😁

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (8 minutter siden):

Enig. Flere som Kåre!

Det er ikke et hyggelig ladet ord, men jeg har hørt det før.

Jeg blir alltid i godt humør når andre ler 😄 Er noe med latter som er smittsomt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feigt av Grethe å velge Kåre som førstekjempe, bare for å sikre seg mot sabotasje!! Og det tullet hun lirte av seg som forklaring🤮 takk men nei takk, den kjøper jeg ikke! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (11 minutter siden):

Ingen skjønner noe av det. Ulogisk.

Uansett om Kåre var utsatt eller ikke så er det bedre å være andrekjempe enn førstekjempe. 

Men Kåre ville vel ikke sabotert? 

Nå håper jeg noen saboterer.

Rob, ta ansvar! 😁

Som førstekjempe kan man velge motstander selv. Selv om man kan velge gren som andrekjempe så vil jeg tro man har størst sjanse for seier dersom man er førstekjempe og får velge motstander. 
Tipper Kåre er god i alle grenene, så for ha er det nok en stor fordel å være førstekjempe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 21.8.2021 den 12.34):

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Ny sesong starter snart. Innspilling starter om 2 dager.

Få et innblikk i Farmengården her: 

https://www.tv2.no/v/1676321/

Nytt av året: Revolverduell som tvekamp! 

Er DU klar? :popcorn:

Ikke lest dette innlegget før nå men revolverduell hadde vært hysterisk 😄 Eller hatt en ikke lov å le konkurranse med Kåre og den han velger på søndagens episode 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ella1 skrev (3 minutter siden):

Som førstekjempe kan man velge motstander selv. Selv om man kan velge gren som andrekjempe så vil jeg tro man har størst sjanse for seier dersom man er førstekjempe og får velge motstander. 
Tipper Kåre er god i alle grenene, så for ha er det nok en stor fordel å være førstekjempe. 

Jeg ville helst ha vært andrekjempe, blir man tatt i noe man er dårlig i så sliter man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at valget til Grethe ikke er for å beskytte Kåre, men for å beskytte seg selv? Kanskje tenker hun følgende: 

Hvis Kåre ryker, blir Thorvald storbonde. Thorvald og Grethe er i allianse. Thorvald velger derfor guttekamp for å beskytte Grethe, og hun er da trygg en uke til. 

Hvis Mama G eller Lille-Heidi ryker ut, velger de hverandre som storbonde, og Grethe blir førstekjempe umiddelbart. 

Dette blir jo bare tankespinn, men jeg klarer ikke å forstå argumentet for å velge Kåre som førstekjempe. Mulig han er utsatt uansett, men det er jo ikke 100% sikkert at han hadde blitt andrekjempe? Når hun velger han som førstekjempe må han i kamp uansett, og får i tillegg ikke velge gren!? Og som Ctrl skriver er det uansett bedre å være andrekjempe, slik at man får velge gren. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tenkt meg om så tror jeg faktisk at det er Gunnar som blir andrekjempe. Og som ryker ut denne gangen. Det gjenstår å se på søndag om det er riktig. Tror Herman ryker ut snart også. Det blir nok enten Gunnar eller Herman. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke at dere ikke liker Grethe 😅  Jeg var skeptisk helt i starten, men etter at hun valgte Sulekha og vant den tvekampen (var det i uke 2??), så har jeg hatt sansen for henne..  Hun er jo helt åpen om at hun er der utelukkende for å vinne - og for å klare det, så må man spille spillet..  Jeg håper jeg ser Grethe i finaleuken, men sammen med Kåre og Thorvald (og Tonje)😊 

Etter starten på denne uka som storbonden merker at jeg liker Grethe litt mindre. Hun påstår det er planlagte hersketeknikker og det er slik hun «ikke egentlig er». Men hun spiller på at vi trøndere «sier det rætt ut og det får dokker tåle!» Det man så ved førstekjempevalget var en Grethe som ikke tålte argumenter tilbake og hun vrei på det som ble sagt og ikke nok med det, måtte hun gå på Heidi Young etterpå og rettlede henne for å være så skarp og kvass. Altså om man skal fordele hersteknikker her  vinner Grethe klart. Det nytter ikke at hun sier hun spiller, så jævla god blir man ikke på å leke dette. Jeg tror denne grunderen av en bedriftsnissen er slik ute in the real life as well. Og slike var slitsomme å ha i stallen. Så lenge de ikke dolket deg i ryggen er du nådeløst under aksept. I

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Begrunnelsen til Grethe var noe tynn. Tror Kåre hadde hatt en bedre sjanse til å kjempe seg inn igjen om han i hvertfall fikk sjansen til å velge gren. Kunnskap for eksempel, tror han hadde slått de fleste gutta i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Grete valgte Kåre (den så jeg virkelig ikke komme, han er jo på storbondeloftet som hjelper i tillegg! Pøkkings Grete! Likte henne i begynnelsen, men har ombestemt meg. Glad jeg ikke har henne som sjef) for å sikre egen ræv…; hadde hun valgt Rob eller en i alliansen der så hadde hun blitt førstekjempe neste uke. 

Tror også hun hadde blitt førstekjempe hadde hun valgt Gunnar. 

Og hun frykter nok sabotasje hadde hun valgt en av de andre. Kåre er gjennomført snill tror jeg, helt inn til beinet, så han kommer ikke til å sabotere etter å ha blitt førstekjempe. Og ryker han ut så blir nok ikke Rob eller noen i den gjengen der storbonde, ergo ser nok Grete for seg at hun ikke blir førstekjempe da heller

Men hun spiller godt, det skal hun ha. Var helt genialt å velge Herman som hjelper, hun oppnådde det hun ville og skapte bølger og usikkerhet i Rob-alliansen

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brødskalle
7 hours ago, Heartland said:

Dette skjønte jeg ikke helt. Valgte Grethe Kåre som førstekjempe fordi hun unner ham en finaleplass? What? Fordi han «var utsatt uansett»? Men han er jo definitivt utsatt som førstekjempe?! Skjønte ikke det der.. 

Grethe tenker han ryker og velger Thorvald som storbonde, og da tenker hun at hun er safe. Tipper jeg. Hun lyver om grunnene sine (når noe ikke gir mening betyr det som regel at personen lyver). Feigt å ta Kåre som er snill og grei og som ikke vil tenke vondt om henne. Kåre har også virket nedfor de siste 10 episodene eller sånn

Endret av brødskalle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...