Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Anbefalte innlegg

Cid

Rart å se noen velge en av hjelperne sine som førstekjempe. Eneste gangen jeg vet det har skjedd før var med Andre når han valgte ene hjelperen sin som førstekjempe. Husker ikke navnet, var han som måtte trekke seg pågrunn av noe han hadde gjort

• Liker 8
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme

Fikk nesten sjokk av det valget! Hva faen, liksom? Lurer på hvem Kåre velger på søndag. 

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid

Jeg var 100% sikker på at hun kom til å velge enten Rob eller Gunnar (Haha begynte faktisk å skulle skrive Herman nå 😅 Jeg klarer ikke å se på han uten å samtidig se Herman Flesvig 😂

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ruspus
Maydis8 skrev (5 timer siden):

Er passe lei av Grethe og den oppførselen hun har vist de siste episodene. Makta går til hodet på henne. 

Ja, synes hun blir intens.

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Ruspus skrev (1 minutt siden):

Grethe valgte Kåre, ene og alene fordi han ikke lager bråk om han ble valgt til storbonde.

Håper ikke han ryker ut, hadde kommet til å savne latteren hans, blir i godt humør av å høre den 😄 

• Liker 11
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
45 minutter siden, Cid said:

Rart å se noen velge en av hjelperne sine som førstekjempe. Eneste gangen jeg vet det har skjedd før var med Andre når han valgte ene hjelperen sin som førstekjempe. Husker ikke navnet, var han som måtte trekke seg pågrunn av noe han hadde gjort

Det var en plan bak valget ;) .. Hun sier på Tv2.no til han at hun velger han fordi hun mener at han er utsatt uansett, og hun unner han en finaleplass. Hun har en plan med det valget. Virker som om hun vil at Kåre skal velge Gunnar som andrekjempe. Men jeg tenker at Kåre kan velge enten Herman eller Rob. Men det gjenstår å se. 

Blir spennende å se hvem Kåre velger og hvilke gren. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Det var en plan bak valget ;) .. Hun sier på Tv2.no til han at hun velger han fordi hun mener at han er utsatt uansett, og hun unner han en finaleplass. Hun har en plan med det valget. Virker som om hun vil at Kåre skal velge Gunnar som andrekjempe. Men jeg tenker at Kåre kan velge enten Herman eller Rob. Men det gjenstår å se. 

Eller så bare sa hun det bare for å berolige han, jeg tror ikke på at han ville vært utsatt

• Liker 13
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
13 minutter siden, Cid said:

Eller så bare sa hun det bare for å berolige han, jeg tror ikke på at han ville vært utsatt

Enig med deg i at det er veldig rart at hun valgte Kåre. En av sine hjelpere. Tenker litt det samme som deg. Ser ikke helt på han som utsatt nå når hun har klart å splitte Rob og Herman. 

Jeg blir også i godt humør av Kåre sin gode latter 😄 . Det var Grete som jeg ville ha ut denne uken. Men det var jo håpløst når hun ble storbonde. Valget hennes av første-kjempe var ikke helt fair gjort mot Kåre med tanke på at han var hennes hjelper, synes jeg . Men det er jo et spill , men allikevel. 

Mama-G forsøkte å sabotere ukesoppdraget 😄 . Og det er etter min mening bra slik at Grete ikke får et forsprang i en eventuellt finale. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse

Jeg var litt dum som leste her inne tidligere idag. Da jeg leste at noen ble sjokkert over episoden idag, ( det er ikke for å «ta» noen, dessuten var det flere....) da skjønte jeg at det var et uventet førstekjempevalg. Gikk derfor ut ifra at det var Thorvald eller mest trolig Kåre da som ble valgt. Så jeg ble ikke overraska, men jeg  håper virkelig ikke Kåre ryker. Ønsker ham til en finale. 

• Liker 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Apis
Eloise12345 skrev (18 minutter siden):

Blir spennende å se hvem Kåre velger og hvilke gren. 

Nå håper jeg Kåre vinner, blir valgt til storbonde og velger Grete "no offence" til første kjempe, med argumentet at han unner henne en finaleplass.

• Liker 19
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
6 minutter siden, Apis said:

Nå håper jeg Kåre vinner, blir valgt til storbonde og velger Grete "no offence" til første kjempe, med argumentet at han unner henne en finaleplass.

Vinner Kåre, og blir itillegg storbonde så håper jeg virkelig at han tar igjen mot Grete. Lei av de rare triksene hennes i hennes "spill" for å vinne. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrøkenMånestråle

Grete spiller bra men jeg klarer ikke å like den dama selv om jeg prøver, da liker jeg bedre Rob, ufrivillig. 😄 Kåre er jo en strålende kar, synd han ble valgt men blir spennende å se hvem han velger. Håper Kåre velger han unggutten som jeg ikke husker navnet på, han som har diltet etter Rob.

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Vinner Kåre, og blir itillegg storbonde så håper jeg virkelig at han tar igjen mot Grete. Vil ha den sleipe dama ut ;). Hun er for sleip . Lei av de rare triksene hennes i hennes "spill" for å vinne. 

Som man reder ligger man 😃

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
1 minutt siden, Cid said:

Som man reder ligger man 😃

Det er helt sant. Det ser ut på ansiktsuttrykk at Kåre ble litt skuffet i videoen på TV2.no, selv om han ikke forteller om skuffelse.Og som du sier: som man reder ligger man ;) 

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
4 minutter siden, FrøkenMånestråle said:

Grete spiller bra men jeg klarer ikke å like den dama selv om jeg prøver, da liker jeg bedre Rob, ufrivillig. 😄 Kåre er jo en strålende kar, synd han ble valgt men blir spennende å se hvem han velger. Håper Kåre velger han unggutten som jeg ikke husker navnet på, han som har diltet etter Rob.

Jeg tror at han velger Herman. Men jeg kan ta feil ;) . Grete virket til å ønske at Kåre skulle velge Gunnar - utfordreren som kom inn. Men jeg tror ikke at Kåre velger han. Jeg tror at han velger enten Rob eller Herman. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...