Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Anbefalte innlegg

Oppland
Maydis8 skrev (5 minutter siden):

Er passe lei av Grethe og den oppførselen hun har vist de siste episodene. Makta går til hodet på henne. 

Jeg likte Grethe godt de første ukene på Farmen, men nå har jeg fått nok av henne. Håper hun snart må ut, men det tror jeg dessverre ikke skjer. Er redd hun blir der helt til finaleuka.

• Liker 14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid
Maydis8 skrev (21 minutter siden):

Er passe lei av Grethe og den oppførselen hun har vist de siste episodene. Makta går til hodet på henne. 

Jeg ble lei av henne allerede den første uken med alt det dramaet med henne og sulekha. Ikke at jeg var fan av sulekha heller for den saks skyld

• Liker 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
tirben

Jeg har Grethe som en av mine favoritter. Hun er smart, real og arbeidsom.  Liker henne, Thorvald og Kåre best.

De jeg misliker er Rob og Mama G. 

• Liker 21
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest AthenaRavenLuna
tirben skrev (Akkurat nå):

Jeg har Grethe som en av mine favoritter. Hun er smart, real og arbeidsom.  Liker henne, Thorvald og Kåre best.

Samme her. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
tirben skrev (1 minutt siden):

Liker ikke Mama g jeg heller men liker Rob for underholdningen sin skyld, liker godt han Kåre. Han virker konstant blid, hadde blitt veldig uvant å se han sint :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Maydis8
Oppland skrev (25 minutter siden):

Jeg likte Grethe godt de første ukene på Farmen, men nå har jeg fått nok av henne. Håper hun snart må ut, men det tror jeg dessverre ikke skjer. Er redd hun blir der helt til finaleuka.

Samme her. Hun har tapt seg siste par ukene. 

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Spoiler

Hun er jammen god til å kritisere andre hun Grethe gitt. Jeg håper hun ryker neste uke og at Heidi Young kommer til finalen!

• Liker 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Spoiler

Ganske råttent av Grethe å velge Kåre etter hvor snill og hjelpsom han har vært, dette fortjente han ikke. Håper han kommer seirende ut av neste tvekamp! Av mennene der så heier jeg på Kåre, håper på Kåre og Heidi Young i finalen

• Liker 13
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carmen67
Cid skrev (18 timer siden):

Blir for dumt rett og slett at de skal begynne å ta høner fra dem, spesielt når de allerede begynner å ha lite å spise. Lurer på hva produksjonen tenker på?

Tror produksjoner ønsker at ukesoppdraget skal bli godkjent. Da må de skvise med maten slik at motivasjonen øker. 

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Tror produksjoner ønsker at ukesoppdraget skal bli godkjent. Da må de skvise med maten slik at motivasjonen øker. 

Synes fortsatt det blir feil, straffer dem for å ha geiter når geitene var der når de ankom gården

• Liker 11
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ruspus
Maydis8 skrev (1 time siden):

Ja, synes hun blir intens.

• Liker 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carmen67
Cid skrev (1 minutt siden):

Synes fortsatt det blir feil, straffer dem for å ha geiter når geitene var der når de ankom gården

Det har du helt rett i, men det skal vel være mest mulig anno 1921 og da var geiter noe mange hadde ulovlig, spesielt husmannsplasser og fattige bønder. De spiser jo alt av rusk og rask og er billige i drift. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cid
Carmen67 skrev (Akkurat nå):

Det har du helt rett i, men det skal vel være mest mulig anno 1921 og da var geiter noe mange hadde ulovlig, spesielt husmannsplasser og fattige bønder. De spiser jo alt av rusk og rask og er billige i drift. 

Lurer på hvordan det blir om litt over 20 år når de skal leve på en gård under andre verdenskrig, skal det komme folk kledd som nazister og sjekke om de gjemmer noen jøder? Ser det for meg, de kommer helt sikkert til å gjøre noe sånt da

• Liker 9
Lenke til innlegg
Del på andre sider
sportsidiot
tirben skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange skriver at de misliker Mama G? :( Hun er jo så genuin og seg selv. Liker Mama G og Thorvald veldig godt

• Liker 11
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
sportsidiot skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange skriver at de misliker Mama G? :( Hun er jo så genuin og seg selv. Liker Mama G og Thorvald veldig godt

Jeg likte henne før men den siste uken synes jeg hun har endret seg 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
sportsidiot
Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg likte henne før men den siste uken synes jeg hun har endret seg 

Føler ikke hun har fått så mye spilletid nå de siste episodene, utenom det er hun ganske lik seg selv synes jeg. :) 

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...