Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Frøken88 skrev (6 timer siden):

Tonje sank litt i mine øyne når det kom frem at hun sa ''bom'' i det Anette skulle kaste, sånt er så veldig unødvendig og barnslig. Gunnar virker som en forvokst drittunge som ikke har noe som helst der å gjøre, håper han ryker på ræva ut snart, samme med Rob, Herman, Mama G og Lille Heidi. 

Hva har gunnar gjort gale? :klo: Jeg synes han fremstår som en hyggelig person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Hva har gunnar gjort gale? :klo: Jeg synes han fremstår som en hyggelig person

Enig med deg, virker som en snill fyr han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (7 minutter siden):

Enig med deg, virker som en snill fyr han.

Gunnar, ass er en av favorittene, det er egentlig Herman Flesvig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (17 timer siden):

Tonje sank litt i mine øyne når det kom frem at hun sa ''bom'' i det Anette skulle kaste, sånt er så veldig unødvendig og barnslig. Gunnar virker som en forvokst drittunge som ikke har noe som helst der å gjøre, håper han ryker på ræva ut snart, samme med Rob, Herman, Mama G og Lille Heidi. 

virkelig noe og henge seg oppi 😳 synes ikke det gjorde noe :) Håper Rob,Mama g og Heidi blir lenge :) Herman kan godt ryke etter jeg har sett dagens episode, Gunnar liker jeg godt :) men håper uansett Thorvald eller kåre vinner for noen flinke og herlige menn :) synes ingen andre fortjener det egentlig, de bare klager og krangler og grethe er ikke noe bedre selv. Liker Simon godt da,men holder likvel en knapp på Thorvald og Kåre ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Kåre eller Thorvald! Men har faktisk sansen for unge Heidi også, selv om hun er i allianse med Rob&co. 

Irriterer meg fortsatt over Rob, selv om han har dempet seg litt sammenlignet med de første ukene. Da var det The Rob Show, og ikke Farmem, altfor mye sendetid på han. Tror ikke han søkte selv til Farmen, men ble castet av produksjonen. 

Tydelig at endel er styrt av tv2 i allefall, og de vil nok ha Rob lengst mulig inne på gården. Rob og Herman forlot området, fikk kontakt med folk og fikk mat/snop og låne telefon til å ringe hjem, men de ble ikke sendt hjem som konsekvens. Nils (Torpet) fikk beskjed om å lete etter noen kyr som stakk av, gikk ute lenge og lette og ble overrumplet av mørket og fant ikke veien tilbake til Torpet. Tilbrakte ei natt ute i 3g, fikk kontakt med en skogsarbeider tidlig om morgenen og ble sendt til sykehuset (uten å ringe hjem og lure til seg mat og snop), men kom tilbake til Torpet innen 1 døgn (som reglene sier hvis noen skader seg og må til lege/sykehus; da har de et døgn på seg til å komme tilbake igjen), men han ble sendt hjem som konsekvens. 

Så; utrolig urettferdig og inkonsekvent handling fra tv2. Skal vedde på at hadde det vært noen andre en Rob og Herman så hadde de blitt sendt hjem. I allefall en eller annen form for reaksjon. 

Nils tok jo en for laget i fjor og dro hjem da de var en gjeng på 8-10stk som dro til ei hytte over fjorden og oppsøkte folk. Da ble reaksjonen at en måtte dra hjem, og de selv måtte bestemme hvem. Det mest rettferdige da ville vært å tatt en konkurranse der taperen dro hjem. 

Rob er et av de mest usmakelige menneskene som har eksistert på Farmen. Hadde jeg skulle tatt buss i Bergen og han satt bak rattet så hadde jeg tatt neste buss. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, cas12 said:

virkelig noe og henge seg oppi 😳 synes ikke det gjorde noe :) Håper Rob,Mama g og Heidi blir lenge :) Herman kan godt ryke etter jeg har sett dagens episode, Gunnar liker jeg godt :) men håper uansett Thorvald eller kåre vinner for noen flinke og herlige menn :) synes ingen andre fortjener det egentlig, de bare klager og krangler og grethe er ikke noe bedre selv. Liker Simon godt da,men holder likvel en knapp på Thorvald og Kåre ❤️

Enig med deg om Herman. Jeg likte Herman, men ble for første gang lei av han etter at jeg har sett dagens episode. 

Jeg heier på Rob. Men jeg har også andre favoritter som Mama G, og Heidi. Må også si at jeg har faktisk fått sansen for Gunnar også. Har fått mer og mer sansen for Simen, Kåre og Tonje. Men jeg synes også at Thorvald virker som en grei kar. 

Den som jeg egentlig ønsker først  ut av farmen er Grethe. Har overhodet ikke sansen for den damens spill og taktikker. Grethe virker som en slags litt vanskelig ledertype.  Hun kan jo være et festlig menneske i virkeligheten, men hun virker litt som den selvgode type vesen i selve serien. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
cas12 skrev (3 timer siden):

virkelig noe og henge seg oppi 😳 synes ikke det gjorde noe :) Håper Rob,Mama g og Heidi blir lenge :) Herman kan godt ryke etter jeg har sett dagens episode, Gunnar liker jeg godt :) men håper uansett Thorvald eller kåre vinner for noen flinke og herlige menn :) synes ingen andre fortjener det egentlig, de bare klager og krangler og grethe er ikke noe bedre selv. Liker Simon godt da,men holder likvel en knapp på Thorvald og Kåre ❤️

Hører ikke hjemme noe sted i mine øyne. Øde hadde ut av seg samme kommentaren og Kine ble veldig lei seg. De spiller veldig råttent og det har jeg ikke sansen for, Gunnar slår meg som en litt hånete og ekkel type, derfor. Men en ting vi er enige om er hvem vi ser for oss kan vinne. ;) Thorvald ligger høyt oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Frøken88 said:

Hører ikke hjemme noe sted i mine øyne. Øde hadde ut av seg samme kommentaren og Kine ble veldig lei seg. De spiller veldig råttent og det har jeg ikke sansen for, Gunnar slår meg som en litt hånete og ekkel type, derfor. Men en ting vi er enige om er hvem vi ser for oss kan vinne. ;) Thorvald ligger høyt oppe. 

Thorvald virker ihvertfall som en veldig seriøs og real type. 

Synes spillet der inne er veldig råttent blant noen av deltakerne. Grethe kan være veldig så utspekulert. Herman er vinglete. Virker som om han er redd for å ryke ut selv og gjør alt for å bli, og derfor blir han kanskje vinglete. 

Jeg synes Gunnar er en flott type. Men alle kan få ulike inntrykk av en person. 

Den som jeg ville hatt ut av farmen denne uken er uten tvil Grethe.   

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (3 timer siden):

Thorvald virker ihvertfall som en veldig seriøs og real type. 

Synes spillet der inne er veldig råttent blant noen av deltakerne. Grethe kan være veldig så utspekulert. Herman er vinglete. Virker som om han er redd for å ryke ut selv og gjør alt for å bli, og derfor blir han kanskje vinglete. 

Jeg synes Gunnar er en flott type. Men alle kan få ulike inntrykk av en person. 

Den som jeg ville hatt ut av farmen denne uken er uten tvil Grethe.   

Grethe er ekkel. Se hvordan hun elget seg inn på hun som var nykommer. Så hun nå skal bli valgt som storbonde igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Enig med deg om Herman. Jeg likte Herman, men ble for første gang lei av han etter at jeg har sett dagens episode. 

Jeg heier på Rob. Men jeg har også andre favoritter som Mama G, og Heidi. Må også si at jeg har faktisk fått sansen for Gunnar også. Har fått mer og mer sansen for Simen, Kåre og Tonje. Men jeg synes også at Thorvald virker som en grei kar. 

Den som jeg egentlig ønsker først  ut av farmen er Grethe. Har overhodet ikke sansen for den damens spill og taktikker. Grethe virker som en slags litt vanskelig ledertype.  Hun kan jo være et festlig menneske i virkeligheten, men hun virker litt som den selvgode type vesen i selve serien. 

Jeg heier ikke på Rob men jeg håper han blir der lenge likevel siden han skaper mye underholdning 😄 Jeg liker farmen best når der er drama og intriger så dette har vært en av de beste sesongene jeg har sett på mange år. Han er som en norsk amerikansk Olav Harald Ulstein 😝

Eller som Olav Harald og Frank i en person :P

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (På 25.10.2021 den 13.43):

Tonje sank litt i mine øyne når det kom frem at hun sa ''bom'' i det Anette skulle kaste, sånt er så veldig unødvendig og barnslig. Gunnar virker som en forvokst drittunge som ikke har noe som helst der å gjøre, håper han ryker på ræva ut snart, samme med Rob, Herman, Mama G og Lille Heidi. 

Nå sa hun det inni seg. Har du aldri sagt noe inni deg du eller? Nei, det blir for dumt

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Nå sa hun det inni seg. Har du aldri sagt noe inni deg du eller? Nei, det blir for dumt

Hadde ikke hun sagt det slik Anette kunne høre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Cid said:

Hadde ikke hun sagt det slik Anette kunne høre det?

Tror ikke hun da det så Anette hørte det. Det Tonje sa var "jeg har litt dårlig samvittighet for når Anette skulle kaste satt jeg sånn her "bom bom bom" også bommet hun". 

3 minutter siden, Leli7 said:

Hvem minner Gunnar meg om? Stemmen altså, det må være en parodi, eller komi-karakter? Hjelp! 🙈 Får det ikke ut av hodet!! 

Mange har sagt han kunne vært en Herman Flesvig-karakter. Ser ikke helt den selv, men. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (41 minutter siden):

Tror ikke hun da det så Anette hørte det. Det Tonje sa var "jeg har litt dårlig samvittighet for når Anette skulle kaste satt jeg sånn her "bom bom bom" også bommet hun". 

Mange har sagt han kunne vært en Herman Flesvig-karakter. Ser ikke helt den selv, men. 

Det må være en spesifikk karakter, for jeg hører det hver gang jeg bare hører han, ikke ser han.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leli7 skrev (42 minutter siden):

Hvem minner Gunnar meg om? Stemmen altså, det må være en parodi, eller komi-karakter? Hjelp! 🙈 Får det ikke ut av hodet!! 

Jeg synes han minner om Alex i Kongsvik-seriene. Han snakker liksom på samme måte (men uten den typiske Østfold-L’en til Alex, som i «Balle, ass»). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (1 time siden):

Tror ikke hun da det så Anette hørte det. Det Tonje sa var "jeg har litt dårlig samvittighet for når Anette skulle kaste satt jeg sånn her "bom bom bom" også bommet hun". 

Mange har sagt han kunne vært en Herman Flesvig-karakter. Ser ikke helt den selv, men. 

Hun tenkte det/sa det for seg selv. Hun sa det ikke så hun hørte det. Herlighet som dere overtolker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...