Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Rem skrev (10 minutter siden):

Jeg er for å ta det her. Nok med en tråd.

Jeg er enig. Så bare at noen begynte å skrive i den andre. Synes en tråd er greit for Farmen og Torpet har med hverandre å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amanda28 skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). 

Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut.

Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte.

Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kvelden. Men i stedet for så legger de seg....??? 

Rob og Herman ringte hjem og fikk levert tobakk og mat fra utsiden, ikke tilfeldige de møtte på? Synes virkelig det burde få konsekvenser, er jo like ille det som å forlate gården. 

Forstår ikke at Nils skal bli så forsvart? Han brøt reglene. Igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (10 timer siden):

Kan vi avklare om vi skal bruke Torpet-tråden eller ikke? Tidligere var det flere som ville ha diskusjonen her fordi det passet inn i Farmen selv om ikke alle følger med, men nå virker det som folk er veldig delt igjen.

For meg er det akkurat det samme om det diskuteres her eller i egen tråd. Eller, jeg heller kanskje litt mer over å ta det her, da de to tingene tross alt hører sammen og det sånn sett er lettere å få en helhet utav det. Så hvis jeg hadde måttet velge, hadde jeg valgt å fortsette her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 minutt siden):

Stemmer også for Torpet i denne tråden:)

Jeg har spurt om de kan slå sammen trådene så får se om det skjer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan det - hvordan er uka for de som er på farmen? Når får de ukesoppdrag, når må førstekjempe velges, når kommer mentor for å godkjenne oppdrag, når velges andrekjempe og det er kamp? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsidenut skrev (1 minutt siden):

Har det skjedd før at en utfordrer eller en fra torpet har vunnet farmen før?

I fjor vant en utfordrer Farmen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så farmen på tv2 sumo. Du verden for en spennende kamp. Skal ikke røpe hvem som ble andrekjempe eller hvem som vant i kveld før sendingen på tv er over. 😃. Tv2 sumo starter sendingen kl 20 på første del. Og ca 20.45 på andre del. Mens det går kl 21.40 på tv tror jeg..

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Jeg så farmen på tv2 sumo. Du verden for en spennende kamp. Skal ikke røpe hvem som ble førstekjempe eller hvem som vant i kveld. 

Jeg ser resten av episode nå og synes det motsatte av deg. Ikke noe spennende.

Nå er vel første episoden ferdig på TV, de sender en før og etter nyhetene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fireflies said:

Jeg ser resten av episode nå og synes det motsatte av deg. Ikke noe spennende.

Nå er vel første episoden ferdig på TV, de sender en før og etter nyhetene.

Bra vi kan ha ulike tanker om det. .Jeg synes enhver kamp har vært spennende. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (32 minutter siden):

Jeg så farmen på tv2 sumo. Du verden for en spennende kamp. Skal ikke røpe hvem som ble andrekjempe eller hvem som vant i kveld før sendingen på tv er over. 😃. Tv2 sumo starter sendingen kl 20 på første del. Og ca 20.45 på andre del. Mens det går kl 21.40 på tv tror jeg..

Ja det var spennende. Og var super letta da kampen var over 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Lille-Heidi! 😄 

Hun er sååå fiiin og så bra!

Kanskje ikke verdens mest underholdende person, men fader for et bra menneske! 

Håper hun vinner hele dritten tilslutt! 😄 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Diamant skrev (Akkurat nå):

Nå blir vel Heidi storbonde igjen, og MamaG blir valgt til førtekjempe...  Tror jeg.

Sorry, mente Grethe blir storbonde.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (27 minutter siden):

Bra vi kan ha ulike tanker om det. .Jeg synes enhver kamp har vært spennende. 

Har synes de fleste var det, men denne ga meg ingenting. Nå hadde jeg heller ikke noen sterke følelser til noen av dem. Kunne gjerne sett mer til Anette, men hun var for kort tid inne til å bli en favoritt og Lille-Heidi fenger meg ikke. Så sikkert noe av det som gjør det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (8 minutter siden):

Fortjent seier til Lille-Heidi. :)

Men nå er det på tide å få ut Rob og Hermann. 

Håper Herman går ut. Føler jeg sier det hver uke (sikkert fordi jeg sier det), men vær så snill, kan noen velge han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (2 minutter siden):

Sorry, mente Grethe blir storbonde.

Ja, la oss håpe det, og så Grethe ut etter det. Er bare så lei disse jævla kjerringene nå, jeg får ikke sagt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...