Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg liker Grethe veldig godt jeg 😊 Håper hun eller Thorvald vinner, synes de er verdige begge to. 

Håper virkelig ingen i den Mama G/Rob-klanen vinner!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skravlus skrev (1 time siden):

Jeg synes han minner om Alex i Kongsvik-seriene. Han snakker liksom på samme måte (men uten den typiske Østfold-L’en til Alex, som i «Balle, ass»). 

Jaa! Sitter og ler hver Gunnar prater, for ser bare for meg han i Kongsvik. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er det ulovlig med geitene? Noen som har fått det med seg?

Geiter spiser jo alt de kommer over og ofte har dårlige gjerder ført til skikkelig fiendskap mellom nabogårder. De kan fort raide både innmark, grønnsakshager og eplehager. Veit det finnes en type «gjerdelov», kanskje denne regulerte slike ting? Eller kanskje det har noe med etterkrigsårene og bestanden på geiter å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skravlus skrev (1 time siden):

Jeg synes han minner om Alex i Kongsvik-seriene. Han snakker liksom på samme måte (men uten den typiske Østfold-L’en til Alex, som i «Balle, ass»). 

Jaaa det var det ja 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Mats fortalte som sjokkerte deltakere? Kommer meg av en eller annen grunn ikke inn på videoen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marimba skrev (12 minutter siden):

Hva var det Mats fortalte som sjokkerte deltakere? Kommer meg av en eller annen grunn ikke inn på videoen. 

finner ikke videoen jeg, noen som har link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det overrasker meg hvor lik hun Anette er Gro Hammerseng, ikke bare ligner de litt, de har lignende stemne, er så og si samme alder, begge har spilt håndball og begge er lesbiske. Hva er sjansen? 😅 Virket som en kul dame da :)

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Nei

Hm da skjønner ikke jeg hvorfor det var så gale, så samt ikke Anette har overnaturlige krefter og kan lese tankene til folk så ser jeg virkelig ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herman har ikke irritert meg noe egentlig før men nå merker jeg at jeg blir litt provosert av han til tider, men farmen hadde vel vært kjedelig om man ikke hadde minst en deltaker man irriterer seg over 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er glad i Kåre ❤️ Selv om han lager underbuksevaskpotetstappe 😆

Noen som la merke til at Mama G hadde kledd seg ut som mann under ande-seansen, haha! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for dumt rett og slett at de skal begynne å ta høner fra dem, spesielt når de allerede begynner å ha lite å spise. Lurer på hva produksjonen tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Herman har ikke irritert meg noe egentlig før men nå merker jeg at jeg blir litt provosert av han til tider, men farmen hadde vel vært kjedelig om man ikke hadde minst en deltaker man irriterer seg over 😆

Selvfølgelig, kunne jo ikke stilt med et lag av verdens beste bønder. Det hadde blitt kjedelig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig, kunne jo ikke stilt med et lag av verdens beste bønder. Det hadde blitt kjedelig.

 

Er en grunn til at jeg ikke ser på jakten på kjærligheten liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marimba skrev (1 time siden):

Hva var det Mats fortalte som sjokkerte deltakere? Kommer meg av en eller annen grunn ikke inn på videoen. 

Han fikk dem til å tro at det ville komme utfordrere denne uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det ulovlig med geitene? Noen som har fått det med seg?

Det var visstnok en eller annen lov som satte ned forbud mot geitehold på Toten fra gammelt av. Det rare er jo at i et av ukesoppdragene så skulle de bygge noe for nettopp geitene. Så hvorfor dukket lensmannen uventet opp nå? Mest sannsynlig for å stresse deltakerne enda mer, og for å se hva som skjer når de får mindre egg og mindre melk fra geitene - i tillegg til at de er i ferd med å gå tom for andre matvarer. Og dersom noen skulle finne på å sabotere det nye ukesoppdraget, så kan jo mangelen på mat bli prekær. De er jo allerede i ferd med å gå lei av poteter, så det kan bli interessant å se hvordan dette utvikler seg.  :popcorn:

Endret av NordicViking
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Cid said:

Jeg heier ikke på Rob men jeg håper han blir der lenge likevel siden han skaper mye underholdning 😄 Jeg liker farmen best når der er drama og intriger så dette har vært en av de beste sesongene jeg har sett på mange år. Han er som en norsk amerikansk Olav Harald Ulstein 😝

Eller som Olav Harald og Frank i en person :P

😅🤣🤣🤣 Det har vært mye intriger og drama i år. Enig at det er ekstra gøy med litt intriger,  drama og underholdning. 😆👍

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så torpet nå, uff får så vondt av hun Anette 😕 hun hadde virkelig lyst til å kjempe seg tilbake til farmen gården og så skjer dette :( Håper hun har det helt fint nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...