Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Spoiler

Det var mer futt i dagens episode. 

Rob oppførte seg tidvis som en 12-åring som ikke klarer å la være når fristelser står foran en og som snor seg unna når noe må gjøres, men det begynner man å bli vant til. Andre deltakere ser ut til å ha akseptert det også, noe jeg synes er uforståelig.

Tonje kom naturlig nok mye i fokus denne uken, og da fikk vi se mer av hvordan hun er. Jeg liker energien hennes. En mer blid og trivelig kvinne kan man lete lenge etter. 

Førstekjempevalget kom ikke som en bombe. Og andrekjempen kommer vel heller ikke som en bombe ettersom det er få og ta av. Det ligger vel an at unge-Heidi blir andrekjempe. Alt annet vil overraske meg stort. Men jeg har et fjernt håp om at det blir Mama G, enkelt og greit fordi jeg liker unge-Heidi godt og håper hun blir værende lengst mulig. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (59 minutter siden):

Så jeg skrev ikke at hun ikke bør delta, takk for at du belyste det. 

Eh, det er jo det du indirekte sier. Men hvorfor er det rart da? 

Endret av O Rakel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (25 minutter siden):

Eh, det er jo det du indirekte sier. Men hvorfor er det rart da? 

Fordi jeg tenker det blir urettferdig for henne om noen velger en gren hun ikke mestrer like godt som en annen kun fordi hun mangler fingre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (19 minutter siden):

Fordi jeg tenker det blir urettferdig for henne om noen velger en gren hun ikke mestrer like godt som en annen kun fordi hun mangler fingre. 

Men om hun hadde fingre, så ville det ikke vært urettferdig av feks Rob å velge tautrekking? Du skriver jo at hun veier halvparten av hans vekt. Da må det jo være litt rart at noen som ikke er like sterk som de sterkeste er med i Farmen også da vel?



Må si du virker litt tungnem, dette er tredje gang jeg drar deg gjennom dette resonnementet. Det er ikke mer rart at hun er med enn at noen av de andre er med, ingen har likt utgangspunkt.

Endret av O Rakel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O Rakel skrev (31 minutter siden):

Men om hun hadde fingre, så ville det ikke vært urettferdig av feks Rob å velge tautrekking? Du skriver jo at hun veier halvparten av hans vekt. Da må det jo være litt rart at noen som ikke er like sterk som de sterkeste er med i Farmen også da vel?



Må si du virker litt tungnem, dette er tredje gang jeg drar deg gjennom dette resonnementet. Det er ikke mer rart at hun er med enn at noen av de andre er med, ingen har likt utgangspunkt.

Nei, som i farmen-kjendis, i fjor. Hvem hadde sjangs mot en topptrent yrkesmilitær på to meter? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har en følelse på at Grethe, blir valgt.

Tok, feil 😃

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (4 timer siden):

Trøndelag, er ikke det «sjø» som er greia der?

Er oftere sjø enn ass i Trøndelag ja😅 selv om det blir litt forskjellig bruk men ja. Blir vertfall feil å si at ass er noe som er typisk trøndelag. Digresjon i tema, men man kødder ikke med dialekter 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (11 timer siden):

Jeg er 30 år og bor på Østlandet, og det er svæææært sjelden jeg hører "ass" bli brukt. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang 🤫 Kan jeg spørre hvilken aldersgruppe du befinner deg i, siden du mener det er en vanlig greie? Bare interessant å se om det er aldersbetinget eller kanskje miljømessig, evnt begge deler! 

Er selv i 30-årene på Østlandet og er ikke uvant med ass som ord i slutten av setninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Jeg har en følelse på at Grethe, blir valgt.

Tok, feil 😃

Hun valgte et lite konfliktfylt valg av førstekjempe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruspus skrev (2 timer siden):

Hun valgte et lite konfliktfylt valg av førstekjempe.

Har ikke gått en uke siden de kom inn. Lettere å velge en nykommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (6 timer siden):
  Vis skjult innhold

Det var mer futt i dagens episode. 

Rob oppførte seg tidvis som en 12-åring som ikke klarer å la være når fristelser står foran en og som snor seg unna når noe må gjøres, men det begynner man å bli vant til. Andre deltakere ser ut til å ha akseptert det også, noe jeg synes er uforståelig.

Tonje kom naturlig nok mye i fokus denne uken, og da fikk vi se mer av hvordan hun er. Jeg liker energien hennes. En mer blid og trivelig kvinne kan man lete lenge etter. 

Førstekjempevalget kom ikke som en bombe. Og andrekjempen kommer vel heller ikke som en bombe ettersom det er få og ta av. Det ligger vel an at unge-Heidi blir andrekjempe. Alt annet vil overraske meg stort. Men jeg har et fjernt håp om at det blir Mama G, enkelt og greit fordi jeg liker unge-Heidi godt og håper hun blir værende lengst mulig. 

 

Spoiler

Altså, jeg er så enig angående Rob!  Makan til ekkel type skal man lete lenge etter! 🤮 Er jo så utrolig nasty der han står og putter fingeren på siden av kaka, og deretter fingeren i munn, for så å repetere x antall ganger. Altså, det er snakk om en voksen mann!! Ikke en 3-åring som man har tatt vekk godteriet til 🙄 Jeg håper nesten at ukesoppdraget ryker på bakgrunn av det. Ikke fordi jeg ikke unner Tonje en kniv, men fordi man kan ikke holde på slik når man skal servere gjester.. Uhygiensk til tusen slik han holder på. Nei, bare æsj på hele fyren! Drittlei, kjenner jeg. Jeg syns Tv2 har bomma totalt da de castet dette mennesket :( Det er ikke farmen, men the Rob show. 

Ah, måtte bare få det ut!!! 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (6 timer siden):

Hun valgte et lite konfliktfylt valg av førstekjempe.

Jeg personlig synes Tonje valgte feig, Annette er ikke så stor trussel som Grethe og Mama G er,men vi får skje hva Annette tenker og velger :) jeg personlig tror hun velger Heidi Y, både Mama G og Grethe er veldig sterke både i kunnskap og tvekamp, så blir veldig spennende hvis hun tør og velge en av de :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (3 timer siden):

Jeg personlig synes Tonje valgte feig, Annette er ikke så stor trussel som Grethe og Mama G er,men vi får skje hva Annette tenker og velger :) jeg personlig tror hun velger Heidi Y, både Mama G og Grethe er veldig sterke både i kunnskap og tvekamp, så blir veldig spennende hvis hun tør og velge en av de :)

Ja, helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
17.11 skrev (17 timer siden):

Haha, folk har hatt sex under verre forhold enn det der tror jeg :ler: 

Joda, men til å ikke kjenne hverandre så godt enda så synes jeg det er tøft gjort, haha. Men de kjenner vel ikke at de lukter selv lengre så 😮  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (5 timer siden):

Jeg personlig synes Tonje valgte feig, Annette er ikke så stor trussel som Grethe og Mama G er,men vi får skje hva Annette tenker og velger :) jeg personlig tror hun velger Heidi Y, både Mama G og Grethe er veldig sterke både i kunnskap og tvekamp, så blir veldig spennende hvis hun tør og velge en av de :)

Anette virker som en sterk kvinne . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (20 minutter siden):

Anette virker som en sterk kvinne . 

Absolutt. Håper egentlig hun vinner tvekampen. Og at hun velger (og slår ut) Mama G. 😁 Men godt mulig hun velger lille Heidi, som noen har nevnt. Har nok størst sjanse til å slå henne tror jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...