Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

17.11 skrev (57 minutter siden):

G'en i Mama G står nok for "gangster", og har lite å gjøre med navnet til Heidi sånn ellers. 

Det folk ikke forstår, meg selv inkludert, er hvor D-en i "Heidi Dee" kommer fra.

G-en skjønner alle, og alle kan forklare den. Ikke en som har kunnet forklare D-en så langt, blir sprøøøø!😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Turkis Sau said:

Det folk ikke forstår, meg selv inkludert, er hvor D-en i "Heidi Dee" kommer fra.

G-en skjønner alle, og alle kan forklare den. Ikke en som har kunnet forklare D-en så langt, blir sprøøøø!😂

Det var noen som undret seg over G'en på forrige side, så nei, det er ikke helt opplagt for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi er rå! Jeg syntes hun er kul, glad og morsom og koser seg med å tulle med de andre. Liker mye bedre det enn de som blir sure og meggete. 

Jeg likte veldig godt Amalie også, så heiet ikke på noen spesielt i dag, men de var jo kjempeflinke begge to! Verdig vinner. Min favoritt er Kåre! 

Jeg ble kalt "mama g" av noen av elevene mine en periode, haha. Det betyr visst egentlig "onkel" på Punjabi, men virker som kidsa bruker det mer som "Mama gangster". 

13 minutter siden, Turkis Sau said:

Det folk ikke forstår, meg selv inkludert, er hvor D-en i "Heidi Dee" kommer fra.

G-en skjønner alle, og alle kan forklare den. Ikke en som har kunnet forklare D-en så langt, blir sprøøøø!😂

Jeg tror det ble sagt i gårsdagens episode ar Heidi/Mama g introduserte seg selv som "Heidi Dee" når de først møttes fordi hun syntes det var gøy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (1 time siden):

Det var noen som undret seg over G'en på forrige side, så nei, det er ikke helt opplagt for alle.

Poenget mitt var at alle (her, på Jodel, på FB, overalt jeg har lest om det) forklarer G-en når man spør om G-en og D-en - men ingen har forklart D-en. Ikke meningen å tråkke på noen tær!

Trotwood skrev (1 time siden):

Heidi er rå! Jeg syntes hun er kul, glad og morsom og koser seg med å tulle med de andre. Liker mye bedre det enn de som blir sure og meggete. 

*snip*

Jeg tror det ble sagt i gårsdagens episode ar Heidi/Mama g introduserte seg selv som "Heidi Dee" når de først møttes fordi hun syntes det var gøy. 

Tusen takk! Kan gi mening at det bare er noe hun har presentert seg som😄
Syns også hun er rå, og ble mektig imponert over seieren i går. Festlig dame, me like!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes produksjonen er veldig forutsigbar. Det har den vært de siste årene (mulig jeg har sett for mye på Farmen og kjenner igjen typiske «tegn»).

Den som ryker i tvekamp er ofte den som er skråsikker på seier i intervjuene i forkant. Synes det ofte er et mønster.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (12 timer siden):

https://no.wikipedia.org/wiki/Heidi_Persdatter_Greiner_Haaker

Wikipediasiden til Mama G. Det står b.la at hun var 19 år gammel da hun oppdaget sine spesielle evner som sjaman 🙈 Gått på 3-årig sjamanskole på Lillehammer. Jeg ante virkelig ikke at det fantes egne skoler for slikt 😂

 

Jeg visste ikke at hun var politiker engang :P Kanskje de samiske gudene hjalp til under valgkampen da

Kati skrev (56 minutter siden):

Synes produksjonen er veldig forutsigbar. Det har den vært de siste årene (mulig jeg har sett for mye på Farmen og kjenner igjen typiske «tegn»).

Den som ryker i tvekamp er ofte den som er skråsikker på seier i intervjuene i forkant. Synes det ofte er et mønster.

Jeg synes det har blitt bedre etter at Mads ble med da, jeg trodde ikke det vills bli det samme med en ny programleder men jeg liker Mads bedre enn Gaute egentlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (4 timer siden):

Hva tenker dere om dette? Er nok tilfeldig, men litt creepy likevel mtp timingen 🙈

https://www.tv2.no/underholdning/14277608/

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke slike ting blir tatt med i sendingene på TV. 

Når folk blir skadet eller syk, eller at det oppstår noe ekstraordinært, så blir det klippet ut av sendingene slik at man må oppsøke nettsidene til TV2 og klikke seg inn overalt for å se hva som skjedde. Forbanna irriterende. 

Men angående klippet så har jeg null tro på at Mama G har gjort noe slikt med hensikt. 
Jeg, som er en stor soppskeptiker, ville for øvrig aldri ha spist selvplukket sopp sånn uten videre, og rister på hodet over at deltakerne gjør det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kati skrev (1 time siden):

Synes produksjonen er veldig forutsigbar. Det har den vært de siste årene (mulig jeg har sett for mye på Farmen og kjenner igjen typiske «tegn»).

Den som ryker i tvekamp er ofte den som er skråsikker på seier i intervjuene i forkant. Synes det ofte er et mønster.

Jeg synes absolutt alle som går inn i tvekamp er skråsikker på seier i forkant 😊

Kjell og Su, og delvis Amalie, var jo alle sikker på å vinne. Det var vel Mama G og Rob x 2 også. 

Beast-mode meg både her og der, liksom 😜 Klarer ikke se noe mønster på det, faktisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (4 timer siden):

Må vell være vanskeligere å kaste hesteskoen på kroken med Venstre hånda ? 

Har du en statistikk som sier at de til høyre på skjermen taper flest ganger? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2021 at 11:56 AM, Heartland said:

Jeg har en følelse av at Mama G ligger tynt an i kveld. Hvis man ser på de hun kan velge til andrekjempe, så er det unge og godt trente jenter. De velger sikkert tautrekking alle sammen, og da spørs det altså.

Hva er det for slags stunt Mama G skal ha i kveld nå da, med at hun liksom ikke heter Heidi, men Merete Hansen? (Såg på reklamen). Hun hevder det er et psykisk spill, jeg synes bare det er rart 🤔

Jeg ble overrasket. Mama G vant mot Amalie. Amalie er jo vekter etter hva jeg har lest, og hun er jo yngre og ser mer trent ut i kroppen. Jeg trodde at Mama G ikke hadde en sjanse mot Amalie i tautrekking. Men dette viser tydelig hvor sterk Mama G er.  :)

Leste at Amalie og Grete hadde lurt unna sukker på gården til seg. De som var så mye etter at Rob og Herman tok egg. Nå er det Grete som sitter alene med sukkeret 😅, men hun ville dele det egentlig med Amalie. Hun ville jo ikke at hun skulle ryke ut 😅. Grete og Amalie er som "snake in the gras" 🤣. Rob og Herman tok synlig egg. Men jeg har ikke fått med meg å ha sett Grete og Amalie ta sukkeret. Men ifølge Amalie så skal de ha gjort det 😅. Så dermed er flere der inne som gjorde ting som ikke er helt bra. Men jeg heier likevel på Rob , Herman, og Mama G. De er underholdning for meg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (5 timer siden):

Hun virket veldig bestemt på at om hun ble valgt til storbonde igjen så må Mama G ut i kamp igjen, veldig gira på å få henne ut med andre ord ;) 

Fordi hun er en sterk konkurrent. Har sansen for Heidi og hadde troa på henne i går, liker at noen er annerledes og får opp underholdningsverdien. Har ikke fått med meg mange av episodene i år. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jytte said:

Fordi hun er en sterk konkurrent. Har sansen for Heidi og hadde troa på henne i går, liker at noen er annerledes og får opp underholdningsverdien. Har ikke fått med meg mange av episodene i år. 

Enig  :)Jeg synes at det er gøy når folk er anderledes. Hadde vært gørr kjedelig hvis alle var nesten perfekt.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere om dette? Er nok tilfeldig, men litt creepy likevel mtp timingen 🙈

https://www.tv2.no/underholdning/14277608/

I forhold til Lille-Heidi og tvekamp: Hun kan sikkert både kaste øks og andre ting, men hvordan skal hun gjøre det med tautrekking? Kan hun dra tauet med en hånd? De sliter jo som pokker med begge hendene. Dessuten, hvordan skal hun plukke hestesko hvis hun holder tauet med den hele hånden? Hun må jo bruke den hele hånden til å ta hestesko med, og da har hun ingen hånd å holde tauet med 🤷🏻‍♀️

Sykt! Hadde ikke forundret meg en plass om hun la dem der med vilje og visste at de var giftige. 

Jeg hadde et forholdsvis godt inntrykk av Heidi D/MamaG før uka som gikk. Men herregud, det inntrykket er helt forandra. Hvordan hun dreiv og løy om navnet, og livshistorien sin osv. SÅ teit! Gamle kjerringa, liksom. Og når de skal dele maten og bestemme besøket likeså. Synes absolutt ikke det var fortjent at hun vant. Hun satte seg ned på ræva for å ødelegge og starte i nøytral posisjon hele veien, selv om Amalie var både sterkere og mer utholdende enn henne. Absolutt ingen verdig vinner.

Håper A velger Grethe og at hun igjen velger Heidi til førstekjempe. Få henne ut. Misliker henne til og med mer enn Rob, som btw var forkastelig i går mtp hvordan han snakka om Amalie - og når han ble konfrontert av henne var han skikkelig ufin og barnslig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere om dette? Er nok tilfeldig, men litt creepy likevel mtp timingen 🙈

https://www.tv2.no/underholdning/14277608/

I forhold til Lille-Heidi og tvekamp: Hun kan sikkert både kaste øks og andre ting, men hvordan skal hun gjøre det med tautrekking? Kan hun dra tauet med en hånd? De sliter jo som pokker med begge hendene. Dessuten, hvordan skal hun plukke hestesko hvis hun holder tauet med den hele hånden? Hun må jo bruke den hele hånden til å ta hestesko med, og da har hun ingen hånd å holde tauet med 🤷🏻‍♀️

Ser ikke helt hvordan hun skal få god kraft med saging heller når hun ikke kan holde like godt som en med to hender.  Men hun overasker sikkert.  Tipper hun vinner hele skiten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er flere enn meg som ikke liker Gamle-Heidi. Hu slår meg som en ganske sleip dame. Jada, det er et spill, men ha litt integritet allikevel, ikke hold på med den utpsykinga og merkelige oppførselen. Ikke ønska hu Amalie lykke til i kampen heller. Håper virkelig hu ryker neste uke, orker ikke mer av henne. Pr nå er jeg helt enig med noen over her at hu er verre en Rob, og han er virkelig en sleip ål.

En helt annen ting: det er så kjedelig når de har allianser! Synes de begynte utrolig tidlig med det, og hele opplegget blir så forutsigbart når de har basically delt seg i to. Nesten så jeg ikke gidder å se mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Jeg visste ikke at hun var politiker engang :P Kanskje de samiske gudene hjalp til under valgkampen da

Jeg synes det har blitt bedre etter at Mads ble med da, jeg trodde ikke det vills bli det samme med en ny programleder men jeg liker Mads bedre enn Gaute egentlig :) 

Jeg trodde med Mads som programleder ville det bare bli tull og mas, men synes han passer veldig bra som programleder.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (17 timer siden):

Ja, det har jeg også lurt på.  Rart å ha med handikappede på farmen.   De kan jo ikke konkurrere på lik linje med andre i alt.  Noen som så etterveksten til Rob, hva er vitsen med å farge håret før du drar inn??    Hvorfor kalles Heidi Mama G??   

Blir så flau av å se se på Rob, klarer ikke måten han er på!   Slike brautende personer går meg fullstendig på nervene.  Noen som vet hvorfor Herman har så rar L-lyd?  Er det noe med dialekten? 

Det er en veldig vanlig greie blant unge fra Oslo (og omegn). Det har å gjøre med at den L'en han har, er enklere å lage, det er den man lærer først som barn, og når de blir eldre enten gidder de ikke eller klarer de ikke å lære typisk vanlig L. Og jo mer det spres, jo mer akseptert og normalisert blir det, den er nok dessverre kommet for å bli. 

Leste en god artikkel om det for kanskje et år siden, men klarer ikke finne den igjen. Fant imidlertid en annen en, ikke like god, men det står litt om det der også:

https://www.dagsavisen.no/helg/reportasje/2016/05/07/oslo-foreldre-fortviler-over-ungenes-ostfold-l/

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (6 minutter siden):

Jeg trodde med Mads som programleder bare ville det bli tull og mas, men synes han passer veldig bra som programleder.

Jeg hadde sett han mye på ikke lov å le osv fra vgtv så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente :P Men så kom han inn som et etterlengtet frisk pust for farmen, håper han blir værende i mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...