Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Småkleint øyeblikk da kamerapersonen tar «kjæresteparet» på fersken og de kommer ut fra soverommet og han er helt gjennomsvett på ryggen før han rekker å få kledd på seg. 🤭

Ellers heier jeg på Mama G, tøff dame. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (22 timer siden):

Jeg synes lille Heidi har klart seg ganske bra hittil, jeg har ikke merket noe til at hun ikke har to hender. Hvis jeg ikke hadde sett at hun manglet det meste på ene handen så hadde jeg aldri mistenkt noe, hun hadde nok tatt meg i hver en tvekamp der inne 😄 Om en dame vinner farmen i år så håper jeg det er henne, en ung men klok og fornuftig dame :)

Det virker som de fleste førstekjempene føler et moralsk ansvar for å velge en andrekjempe som kan gi en fair kamp. Som om de skjems over å velge noen de tror er svakere en dem. Derfor tror jeg lille Heidi kan stå til finalen. Og da tror jeg hun står sterkt. Det virker som brushodene er altfor opptatt av å ta hverandre og glemmer «underdogen» som elegant sklir forbi dem over målstreken i kampens hete. Snakk om å møte seg selv i døra… 

Endret av Carmen67
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (14 minutter siden):

Det virker som de fleste førstekjempene føler et moralsk ansvar for å velge en andrekjempe som kan gi en fair kamp. Som om de skjems over å velge noen de tror er svakere en dem. Derfor tror jeg lille Heidi kan stå til finalen. Og da tror jeg hun står sterkt. Det virker som brushodene er altfor opptatt av å ta hverandre og glemmer «underdogen» som elegant sklir forbi dem over målstreken i kampens hete. Snakk om å møte seg selv i døra… 

Ja, har stusset på denne tankegangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Torstein, synd at kroppen hans ikke spilte på lag med han. Jeg forstår det er kjipt for de andre å miste arbeidskraft, men når man velger å trekke seg så er det bare dumt at Tonje skal snakke om at det er kjipt for de. Det var nok ikke ønsket.

Blir spennende å se hvem som blir førstekjempe i morgen.

Endret av Fireflies
Korrigert ord
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (8 timer siden):

Men hvorfor mener du at handicappede folk ikke bør få delta pga ulike utgangspunkt, mens ikke-handicappede skal få delta selv om de også har ulike utgangspunkt?

Hvor har jeg skrevet at hun ikke bør delta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Fireflies skrev (Akkurat nå):

Likte Torstein, synd at kroppen hans ikke spilte på lag med han. Jeg forstår det er kjipt for de andre å miste arbeidskraft, men når man velger å trekke seg så er det bare dumt at Tonje skal snakke om at det er kjipt for de. Det var nok ikke ønsket.

Blir spennende å se hvem som blir storbonde i morgen.

Hva mener du nå? Tonje ble valgt som storbonde i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Hva mener du nå? Tonje ble valgt som storbonde i dag.

Satt å tenkte på Tonje og skrev feil. Skulle står førstekjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 minutt siden):

Satt å tenkte på Tonje og skrev feil. Skulle står førstekjempe.

Blir jo hu nye tattisdama det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Blir jo hu nye tattisdama det. 

Ikke overraskende om det blir det. jeg har bare null følelser til det valget nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Fireflies skrev (8 minutter siden):

Satt å tenkte på Tonje og skrev feil. Skulle står førstekjempe.

Ok, tror det blir en av  utfordrerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Han Gunnar minner meg om Herman Flesvig

Ja tenkte det samme, han kunne gått rett inn i Førstegangstjenesten😂😂

Så sykt slitsomt, ass!😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blekkulfina skrev (1 minutt siden):

Ja tenkte det samme, han kunne gått rett inn i Førstegangstjenesten😂😂

Så sykt slitsomt, ass!😆

Til og med hun Anette minner meg litt om Gro Hammerseng, artig 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (1 time siden):

Småkleint øyeblikk da kamerapersonen tar «kjæresteparet» på fersken og de kommer ut fra soverommet og han er helt gjennomsvett på ryggen før han rekker å få kledd på seg. 🤭

Ellers heier jeg på Mama G, tøff dame. 

Jaaa vet🙈 og så stod Tonje der med de største stjerna i øynene og la ut om hvor faaantastisk den første natta i storbondehuset hadde vært, jaja vi kan jo bare tenke oss😅 og han stakkars Kåre som tredje hjulet på vogna der inne, misunner han ikke den kjenner jeg😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart Torstein måtte trekke seg. Det var ei grusom arbeidsstilling de hadde da de kløv de stokkene. 

Endret av Ruspus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (29 minutter siden):

Ganske ekkelt av Rob å slikke på den og dyppe den nedi skålen med melis 🤢

Han er ekkel uansett hva han gjør.  Bare han åpner kjeften irriterer det meg.  🤧 Hvorfor får han ikke vanskelige oppdrag som mange av de andre??  Han skulle blitt satt til å tømme do, lage den stemmeurnen, eller vaske 100 skitne truser. Han suller jo bare rundt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):

Ganske ekkelt av Rob å slikke på den og dyppe den nedi skålen med melis 🤢

Rob er entertainer, han er rå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...