Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Deltakerne raser etter regelbrudd:

https://www.tv2.no/underholdning/14291324/

Og produksjonen får høre det. 

At det ikke fikk konsekvenser er faktisk vanskelig å forstå. Regelbruddene skjedde jo tross alt i Covid-sesongen, der smittevern stod høyt på agendaen. 

Det tok ikke Rob og Herman mye hensyn til. Hadde det skjedd et smitteutbrudd som følge av regelbruddene så kunne hele Farmen vært utsatt.

Endret av Ctrl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet hva Herman egentlig jobber med, om han i det hele tatt jobber? Han står som selvstendig næringsdrivende, men vet dere hva han driver med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (40 minutter siden):

Er det noen som vet hva Herman egentlig jobber med, om han i det hele tatt jobber? Han står som selvstendig næringsdrivende, men vet dere hva han driver med? 

Han driver nettbutikken husse.no sammen med en til. De selger dyrefór, og leverer på døren i Oslo-området. Han betegner seg selv som CEO, men bedriften er nyoppstartet. De søker franchisetakere over hele landet for å jobbe under seg. 

Jeg fant dog ingen organisasjonsnummer så vet ikke hvordan firmaet fungerer. Men det ser ut til at de er direkte underlagt Husse Sverige AB ettersom husse.no smykker seg med deres informasjon. 

Så joda, det ser ut til at han både er selvstendig næringsdrivende og jobber :) Visstnok i startgropa.

Jeg håper han er en helt annen mann i jobbsammenheng enn inne på Farmen! For øvrig litt rart at han ikke er mer interessert i å vise et bedre inntrykk av seg selv. Inntrykket folk får av han sprer seg jo over på firmaet deres, spesielt siden han liksom er "CEO". Han er ikke akkurat en mann jeg kunne tenkt meg jobbe under eller for basert på inntrykkene jeg har av han.

Endret av Ctrl
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å advare dere om at det i diverse kommentarfelt på Facebook hevdes å vite hvem vinneren av Farmen er. Flere ulike personer skal ha skrevet det samme i flere ulike kommentarfelt på ulike sider. 

Om det er noe hold i det er selvfølgelig umulig å si. Mest sannsynlig ikke. Det er kanskje bare et oppkok fra ingensteds. Men hvem vet. Finalen er over, vinneren skal være kåret og deltakerne skal ha returnert til det daglige livet...

Utover det ønsker jeg ikke bidra til å spre sladderet i denne tråden, så jeg kommer ikke til å gjenfortelle hvem denne antatte vinneren er. Men hold dere litt unna kommentarfelt om Farmen på Facebook herifra og 2 måneder framover hvis du ikke vil vite hvem det spekuleres i.

God helg, godtfolk! 🤓

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 14.10.2021 den 11.08):

Mama G skulle nok prøve å lage litt blest og underholdning med sine reaksjoner. Det var artig i typ 5 minutter, men så synes jeg hun dro det for langt. Så langt at jeg tror det lå noe mer bak enn kun på gøy. Noe sier meg at Mama G ikke taklet førstekjempevalget godt, ikke visste helt hvordan hun skulle reagere og da valgte å "gjemme" seg bak en helt pussig fasade som en forsvarsmekanisme. Kanskje fordi hun ble fornærmet og litt krenket av valget? Vet ikke, men det føltes umodent av henne å reagere inn i det uendelige uten å komme til fatningen igjen, som en sutrete tenåring som ikke får viljen sin.

Rob og Herman tatt i juks. Som vanlig får ikke det noe konsekvenser. Man skulle tro det var nulltoleranse for det. Det burde ha vært det. Rob eller Herman, eller kanskje begge, burde ha blitt sendt hjem. Produksjonen må jo statuere et eksempel. De gjorde det i fjor, men til ingen nytte tydeligvis. For i år var det ikke viktig. Men kanskje fordi Rob er kjæledeggen til Strix i år? Det er ikke umulig med tanke på at Farmen er The Rob Show. Og noe sier meg enda at Rob har fått en rolle som en kontroversiell type, og da har noen fripass mer enn andre.

Rob og Amalie i tottene på hverandre. Rob er den siste på jord som skal klage på andre. Hensikten til Rob var visstnok å baksnakke Amalie, og ikke la Amalie få høre det selv. Når Amalie da bevitnet dette og tok mot til seg for å høre med Rob, så synes jeg Rob overreagerte noe voldsomt. Fakta var jo at Rob dreit på draget og ble fersket i det. Istedenfor å være litt ydmyk over Amalie, prøve å roe det ned og kanskje be om unnskyldning, så kommer Rob med motangrep på Amalie. En mann på 54 år overkjørte og valgte å bryte jenta på 23 år ned foran å legge seg flat selv. Det hadde jeg virkelig ikke sans for. Det var både unødvendig, taktløst og egoistisk, og kunne blitt løst på 100 andre og bedre måter. Ha litt empati og ydmykhet når du driter deg ut, Rob. Det er lov! 

Rob var faktisk aktiv i episoden. Men han, som Herman, har altså et sykelig behov for oppmerksomhet, beundring og anerkjennelse når de først gidder å gjøre noe. Det er meg, meg og meg som gjelder, selv om de ikke er alene på prosjektet.

Noen narsissistiske trekk på Rob i siste episode altså.

Når jeg leser postene dine, så får jeg sånn nyhetsanker-stemme i hodet😅 Liker oppsummeringene dine👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (9 timer siden):

Når jeg leser postene dine, så får jeg sånn nyhetsanker-stemme i hodet😅 Liker oppsummeringene dine👏

Nyhetsanker faktisk 😁 Takk, så bra du liker adjektivbombene mine med Arill Riise-schwung over seg 😅 

Endret av Ctrl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/14/2021 at 10:21 PM, Ctrl said:

Han driver nettbutikken husse.no sammen med en til. De selger dyrefór, og leverer på døren i Oslo-området. Han betegner seg selv som CEO, men bedriften er nyoppstartet. De søker franchisetakere over hele landet for å jobbe under seg. 

Jeg fant dog ingen organisasjonsnummer så vet ikke hvordan firmaet fungerer. Men det ser ut til at de er direkte underlagt Husse Sverige AB ettersom husse.no smykker seg med deres informasjon. 

Så joda, det ser ut til at han både er selvstendig næringsdrivende og jobber :) Visstnok i startgropa.

Jeg håper han er en helt annen mann i jobbsammenheng enn inne på Farmen! For øvrig litt rart at han ikke er mer interessert i å vise et bedre inntrykk av seg selv. Inntrykket folk får av han sprer seg jo over på firmaet deres, spesielt siden han liksom er "CEO". Han er ikke akkurat en mann jeg kunne tenkt meg jobbe under eller for basert på inntrykkene jeg har av han.

Jeg synes ikke noe galt om Herman. Det er kun dette med at de tok egg og brøt litt av reglene som jeg reagerte på. Rob gjorde det samme. Men ellers synes jeg at alle har sine negative og positive sider. 

Er spent på hvem som ryker i kveld. Hvem velger Mama G til andrekjempe? Jeg tenker at det kan være Tonje eller Amalie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke noe galt om Herman. Det er kun dette med at de tok egg og brøt litt av reglene som jeg reagerte på. Rob gjorde det samme. Men ellers synes jeg at alle har sine negative og positive sider. 

Er spent på hvem som ryker i kveld. Hvem velger Mama G til andrekjempe? Jeg tenker at det kan være Tonje eller Amalie. 

Jeg har en følelse av at Mama G ligger tynt an i kveld. Hvis man ser på de hun kan velge til andrekjempe, så er det unge og godt trente jenter. De velger sikkert tautrekking alle sammen, og da spørs det altså.

Hva er det for slags stunt Mama G skal ha i kveld nå da, med at hun liksom ikke heter Heidi, men Merete Hansen? (Såg på reklamen). Hun hevder det er et psykisk spill, jeg synes bare det er rart 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Må si jeg er ganske imponert over Heidi, hun klarte seg i en såpass fysikk tvekamp mot en 30 år yngre person og i tillegg var hun ganske smart med hvordan hun utnyttet den stilleståe greia. Nei gratulerer til henne rett og slett :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Må si jeg er ganske imponert over Heidi, hun klarte seg i en såpass fysikk tvekamp mot en 30 år yngre person og i tillegg var hun ganske smart med hvordan hun utnyttet den stilleståe greia. Nei gratulerer til henne rett og slett :)

 

Jeg tar av meg hatten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 15.10.2021 den 15.15):

Ønsker å advare dere om at det i diverse kommentarfelt på Facebook hevdes å vite hvem vinneren av Farmen er. Flere ulike personer skal ha skrevet det samme i flere ulike kommentarfelt på ulike sider. 

Om det er noe hold i det er selvfølgelig umulig å si. Mest sannsynlig ikke. Det er kanskje bare et oppkok fra ingensteds. Men hvem vet. Finalen er over, vinneren skal være kåret og deltakerne skal ha returnert til det daglige livet...

Utover det ønsker jeg ikke bidra til å spre sladderet i denne tråden, så jeg kommer ikke til å gjenfortelle hvem denne antatte vinneren er. Men hold dere litt unna kommentarfelt om Farmen på Facebook herifra og 2 måneder framover hvis du ikke vil vite hvem det spekuleres i.

God helg, godtfolk! 🤓

På hvilket forum finner jeg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Ruspus skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det?

 

Fordi jeg liker ikke Mama G. Hun er falsk til 1000 og utrolig barnslig til å være over 50, liker ikke personligheten hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Vel blåst av Mama G, men Amalie var sabla uheldig da. Trist at Amalie røk ut, selv om sannsynligheten er stor for at jeg ikke direkte kommer til å savne henne. Men en flott jente, Amalie! Blir spennende å se hvordan hun blir mottatt på Torpet, og om hun klarer å avansere der inne. Hun blir vel i kjent stil møtt med en psykisk kamp gjennom rollespill fra første stund.

Jeg har fått et anstrengt forhold til Mama G siste uken. Jeg likte henne godt i starten, men hun har jo skiftet helt personlighet. Det går under betegnelsen utpsyking i følge henne selv, men atferden har vært irrasjonell hele uka. Rett og slett tøvete oppførsel uten mål og mening.

Ja nei. Jeg er klar for neste uke.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...