Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken88

Blir spennende å se hvem som blir storbonde denne uken, tror kanskje det blir Grethe? Da skal nok Rob få kjørt seg ja. Har bare fått mer og mer sansen for Amalie, håper vi får se mer til henne etterhvert! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.dagbladet.no/kjendis/en-ufordragelig-type/74341898

Kjell vil ikke hilse på Rob dersom han treffer på han igjen. De to gikk tydeligvis ikke godt overens. 

Rob og Herman får meg til å le. Men jeg forstår jo hvorfor folk kan irritere seg over dem. Men det er underholdende med de to. 😅🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke det deltakerne på Torpet holder på med for tiden. 

Joda, jeg skjønner at alt er et spill, men utpsyking og nedpsyking med fokus på rot, skittenhet, mistrivsel, negative holdninger og væremåte, latskap, overbevisninger og utskvisning er rett og slett elendig stil. Usportslig spill. En egentlig bra gjeng går inn i fastsatte "roller", spiller skuespill og oppfører seg råtten ovenfor nye som kommer inn. Litt barnehageaktig.

Det skal jo ikke være slik at Farmen-deltakerne som kommer blir presset til å frivillig dra hjem fordi det psykososiale miljøet på Torpet er bånn i bøtta. 

Jeg misliker det sterkt, og håper produksjonen griper inn. Kampen om tilværelsen skal ikke dreie seg om psykisk terror og utstøting. Det er ikke det som egentlig er konseptet. Men i kjent stil bryr ikke Strix seg noe om det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ctrl said:

Jeg liker ikke det deltakerne på Torpet holder på med for tiden. 

Joda, jeg skjønner at alt er et spill, men utpsyking og nedpsyking med fokus på rot, skittenhet, mistrivsel, negative holdninger og væremåte, latskap, overbevisninger og utskvisning er rett og slett elendig stil. Usportslig spill. En egentlig bra gjeng går inn i fastsatte "roller", spiller skuespill og oppfører seg råtten ovenfor nye som kommer inn. Litt barnehageaktig.

Det skal jo ikke være slik at Farmen-deltakerne som kommer blir presset til å frivillig dra hjem fordi det psykososiale miljøet på Torpet er bånn i bøtta. 

Jeg misliker det sterkt, og håper produksjonen griper inn. Kampen om tilværelsen skal ikke dreie seg om psykisk terror og utstøting. Det er ikke det som egentlig er konseptet. Men i kjent stil bryr ikke Strix seg noe om det.

Er litt enig i dette. Jeg synes også ingenting om å psyke folk ut på Torpet.  Men et spill er et spill. Forstår jo at det er en taktikk. Men synes ikke særlig mye om måten det prøves å skvise ut Kjell på. Selv om Kjell selv burde passe seg for sin måte å uttale seg på. Synes ikke det var noe fint å kalle Rob for en klovn. Men alle har ikke kjemi. Forstår jo at Kjell ble irritert fordi Rob var litt lat. 

 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frøken88 said:

Blir spennende å se hvem som blir storbonde denne uken, tror kanskje det blir Grethe? Da skal nok Rob få kjørt seg ja. Har bare fått mer og mer sansen for Amalie, håper vi får se mer til henne etterhvert! :) 

Jeg syntes ihvertfall klippingen har lagt opp til at det enten Grethe eller Kåre som blir valgt, siden det er disse som har stilt seg tydelig bak Kjell. Men det hadde vært gøy om Kjell valgte en helt annen, som Amalie eller Simon :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Trotwood said:

Jeg syntes ihvertfall klippingen har lagt opp til at det enten Grethe eller Kåre som blir valgt, siden det er disse som har stilt seg tydelig bak Kjell. Men det hadde vært gøy om Kjell valgte en helt annen, som Amalie eller Simon :)

Jeg mistenker at Kjell velger Kåre til storbonde. Men jeg kan ta feil. Årsaken er at jeg tror Kjell ønsker å få Rob valgt til førstekjempe ved neste kamp, og han tror sikkert at Kåre vil velge Rob til førstekjempe. Kommer jo helt tydelig fram at Kjell høyst sannsynlig mest av alt ønsker Rob ut av gården.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke det deltakerne på Torpet holder på med for tiden. 

Joda, jeg skjønner at alt er et spill, men utpsyking og nedpsyking med fokus på rot, skittenhet, mistrivsel, negative holdninger og væremåte, latskap, overbevisninger og utskvisning er rett og slett elendig stil. Usportslig spill. En egentlig bra gjeng går inn i fastsatte "roller", spiller skuespill og oppfører seg råtten ovenfor nye som kommer inn. Litt barnehageaktig.

Det skal jo ikke være slik at Farmen-deltakerne som kommer blir presset til å frivillig dra hjem fordi det psykososiale miljøet på Torpet er bånn i bøtta. 

Jeg misliker det sterkt, og håper produksjonen griper inn. Kampen om tilværelsen skal ikke dreie seg om psykisk terror og utstøting. Det er ikke det som egentlig er konseptet. Men i kjent stil bryr ikke Strix seg noe om det.

Helt enig med deg! Jeg syns det nesten virker som om det overhodet ikke finnes noen form for regler inne på torpet... At de mer eller mindre er overlatt til seg selv (bortsett fra når de neglisjerer dyrene). Jeg syns også det er dårlig stil slik de holder på.. Jeg mener det var for et par år siden, noen som til og med rev ut sider fra kampheftet, slik at enkelte grener ikke kom frem. Det er direkte juks i mine øyne, og det burde ha blitt slått ned på.  Jeg tror hele Torpet egentlig har utspilt sin rolle.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet virker forbausende dårlig ja. Må jo le litt for det ser ut som et ekstremt dårlig sted å være med tanke på fluer på tallerkener og holdningene 😅

Nå så jeg dagens episode av Torpet, og da virker det som om Kjell begynner å føle seg tilrette der inne. Han jobber og står på. Og han føler selv at han kommer greit overens med deltakerne selv om det er litt jobb å ta tak i ellers på Torpet  😄

En ting skal Kjell ha. Han er virkelig en flink arbeidshest. Muhammed er litt stresset av Kjell sin konstant arbeidsomme personlighet. Kjell liker å jobbe sammenhengende i flere timer i strekk uten pause. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mkigjen skrev (På 10.10.2021 den 20.17):

Rob har bare så inn helv..flaks bestandig

Flaks faktisk , han var veldig mye bedre enn kjell og vant fortjent.. tror Kåre blir den nye storbonden :) men blir ikke overrasket hvis det er grethe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren som Kjell står på inne på Torpet. Håper han slår ut Nils i kamp i morgen. Få sendt hjem både han og pipa for godt. 

Tipper Kjell har valgt Grethe som storbonde. Han føler seg nok helt trygg på at hun velger Rob til førstekjempe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):

Fy søren som Kjell står på inne på Torpet. Håper han slår ut Nils i kamp i morgen. Få sendt hjem både han og pipa for godt. 

Tipper Kjell har valgt Grethe som storbonde. Han føler seg nok helt trygg på at hun velger Rob til førstekjempe.

Ja, han jobber som en helt.

Jeg har fått litt sansen for gjengen der inne, men de er en bedagelig gjeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Thorvald eller Grethe vinner :) Tror nok Grethe blir storbonde denne uka. 

Men jeg sliter med å "forstå" Simon, Tonje og Amalie. Synes de virker litt anonyme, beskjedne og uten egenart. Samme med Lille-Heidi, selv om hun er litt mer pratsom enn de tre andre. 

Rob og Herman er bare irriterende. Mama G er veldig viklende igjen. 

Kåre har en herlig latter og sprer glede :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Irja said:

Fy søren som Kjell står på inne på Torpet. Håper han slår ut Nils i kamp i morgen. Få sendt hjem både han og pipa for godt. 

Tipper Kjell har valgt Grethe som storbonde. Han føler seg nok helt trygg på at hun velger Rob til førstekjempe.

Håper Kjell vinner over Nils inne på Torpet jeg også. Nils virker egentlig bare veldig usikker på seg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (1 time siden):

Fy søren som Kjell står på inne på Torpet. Håper han slår ut Nils i kamp i morgen. Få sendt hjem både han og pipa for godt. 

Tipper Kjell har valgt Grethe som storbonde. Han føler seg nok helt trygg på at hun velger Rob til førstekjempe.

Kunne ikke vært mer enig!  Jeg kjenner jeg er litt "skuffa" over Nils, egentlig. Jeg trodde det var mer "driv" i ham enn det som har blitt vist hittil. Det virker som om det eneste han gjør er å sitte på ræva og røyke pipe... (Jada, jeg vet at vi ikke ser en brøkdel engang av hva som egentlig skjer der, men jeg kan bare forholde meg til det som vises på tv.)

Jeg begynner faktisk å bli drittlei både Nils og Daniel, så jeg håper virkelig at Nils taper for Kjell! Er det én som fortjener å få være med videre, så må det være Kjell! 

 

Jeg tror Kjell har valgt Grethe som ny storbonde, da vi fikk se at de "bonda" veldig greit. Jeg håper ikke at Kjell tenker at en kvinne ikke kan være storbonde. I så fall velger han nok Kåre, men jeg holder en knapp på Grethe 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (13 minutter siden):

Håper Kjell vinner over Nils inne på Torpet jeg også. Nils virker egentlig bare veldig usikker på seg selv. 

Jeg er egentlig litt "overraska" over at Nils ikke bruker denne muligheten litt "bedre". Jeg føler nesten han har fått en "second chance", men han kunne liksom ikke gitt mer faen. Det var da mye mer driv i ham da han var med på Farmen i fjor, før han ble sendt ut pga juks (flere av deltakerne hadde forlatt gården og besøkt private hytter i nærheten. Ekstra ille var det på grunn av pandemien mtp smitte. Det førte til at én av de som hadde forlatt gården, måtte reise hjem umiddelbart. Nils "tok en for laget" som han selv sa den gangen, og reiste med det hjem. Husker ikke hvor langt uti det var, men det var vel ganske i begynnelsen? 3. eller 4. uka?? Bare forklaring hvis ikke alle så fjorårets Farmen 😊)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (35 minutter siden):

Jeg håper Thorvald eller Grethe vinner :) Tror nok Grethe blir storbonde denne uka. 

Men jeg sliter med å "forstå" Simon, Tonje og Amalie. Synes de virker litt anonyme, beskjedne og uten egenart. Samme med Lille-Heidi, selv om hun er litt mer pratsom enn de tre andre. 

Rob og Herman er bare irriterende. Mama G er veldig viklende igjen. 

Kåre har en herlig latter og sprer glede :) 

Så langt er det de jeg også heier på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (1 time siden):

Kunne ikke vært mer enig!  Jeg kjenner jeg er litt "skuffa" over Nils, egentlig. Jeg trodde det var mer "driv" i ham enn det som har blitt vist hittil. Det virker som om det eneste han gjør er å sitte på ræva og røyke pipe... (Jada, jeg vet at vi ikke ser en brøkdel engang av hva som egentlig skjer der, men jeg kan bare forholde meg til det som vises på tv.)

Jeg begynner faktisk å bli drittlei både Nils og Daniel, så jeg håper virkelig at Nils taper for Kjell! Er det én som fortjener å få være med videre, så må det være Kjell! 

 

Jeg tror Kjell har valgt Grethe som ny storbonde, da vi fikk se at de "bonda" veldig greit. Jeg håper ikke at Kjell tenker at en kvinne ikke kan være storbonde. I så fall velger han nok Kåre, men jeg holder en knapp på Grethe 😅

Ja veldig skuffa over Nils. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å melde seg på, for å sitte på rævva i uke etter uke. Noe så kjedelig!

Tror absolutt ikke at Kjell tenker sånn. Han har tross alt strikket seg en lue. Menn som tenker at en dame ikke kan være storbonde på farmen, de strikker ikke heller 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (14 minutter siden):

Ja veldig skuffa over Nils. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å melde seg på, for å sitte på rævva i uke etter uke. Noe så kjedelig!

Tror absolutt ikke at Kjell tenker sånn. Han har tross alt strikket seg en lue. Menn som tenker at en dame ikke kan være storbonde på farmen, de strikker ikke heller 😁

For ikke å snakke om hvor kjedelig det må være å bare sitte på ræva og røyke pipe 😛 Altså, det eneste de har som "underholdning" er et brettspill de har lagd selv??  Minuttene må jo gå som sirup når de ikke gjør noe som helst??

Du har nok helt rett, tenker jeg! 😊 Er det egentlig med en som har sterke meninger om damer denne gangen? Pleier jo alltid å være én som sier at kvinnene hører til på kjøkkenet, slik at man får en diskusjon rundt det 😛  Jeg håper at Kjell har valgt Grethe som storbonde, hvertfall! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Grete som storbonde. Kjell vil nok ha bort Rob, Mama G og Herman. Så han velger nok fra gruppen/klikken sin og han har stor tillit til Grete så det blir nok henne.

Håper virkelig at Grete ikke sender Rob, Herman og Mama G ut i kamp om hun blir storbonden. Men frykter at hun velger en av dem. Men Grete kan også virke veldig rettferdig. Så om hun blir storbonde så håper jeg hun ikke velger etter klikker. Grete er en klok og flink dame så det blir spennende å se hva som skjer om hun blir valgt som storbonde. 

Haha nå ser alle hvem jeg vil ha med i farmen videre. 😅  Men det er så underholdende med Rob, Herman og Mama G 😅🤣🤣🤣. Det er show og litt show behøves for at jeg skal klare å følge med programmet, selv om dyktighet til å jobbe på gården pluss arbeidsinnsats bør også telles for å vinne farmen 🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (19 timer siden):

For ikke å snakke om hvor kjedelig det må være å bare sitte på ræva og røyke pipe 😛 Altså, det eneste de har som "underholdning" er et brettspill de har lagd selv??  Minuttene må jo gå som sirup når de ikke gjør noe som helst??

Du har nok helt rett, tenker jeg! 😊 Er det egentlig med en som har sterke meninger om damer denne gangen? Pleier jo alltid å være én som sier at kvinnene hører til på kjøkkenet, slik at man får en diskusjon rundt det 😛  Jeg håper at Kjell har valgt Grethe som storbonde, hvertfall! 

Ikke sant. Det må jo være utrolig kjedelig. De har den flotte plassen, mye som burde vært gjort også bare sitter de der.. 😴 Fatter det ikke. 

Tror produksjonen hadde sett seg ut Kjell som den "eldre" mannen som mente damer hørte til på kjøkkenet. Men der tok de feil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...