Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Frøken88 skrev (2 timer siden):

Enig med deg. :) Ja, jeg er litt redd for at hun kanskje velger Mama G og Mama G velger kunnskap. 

Jeg tror hun velger lille Heidi eller Mama G. Det var de som løp å gjemte gårdsboka, og Mama G trenger ikke den. Usikker på hvor mye kunnskap Lille Heidi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

------- skrev (1 time siden):

Ja, det er det. Det er forresten ikke noen egen torpet tråd. Det som skjer på torpet vil kunne påvirke farmen senere, så det har en sammenheng. 

Jeg lagde en torpet tråd noen dager siden for de som ville diskutere i egen tråd :) før så har ikke folk likt at man diskuterer torpet i farmen tråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Er det egentlig greit å diskutere torpet her eller burde det tas i torpet tråden?

Har lurt på det samme, ser ikke torpet så det er helt uinteressant. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Har lurt på det samme, ser ikke torpet så det er helt uinteressant. 

Og tenker på de som ikke vil vite hvem som er der nå og ikke slik at hvem som helst av de som har røket kan komme inn igjen fra torpet. Derfor bruker jeg spoilertagg i hvert fall for å være bedre føre var :) Jeg har lært leksa fra tidligere farmen tråden 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (58 minutter siden):

Jeg lagde en torpet tråd noen dager siden for de som ville diskutere i egen tråd :) før så har ikke folk likt at man diskuterer torpet i farmen tråder

Det ble tatt opp tidligere i oktober og det var ingen innvendinger mot å diskutere torpet i denne tråden. Men de som ser på søndagens episode av torpet bruker spoiler for å ikke avsløre hvem som går ut fra farmen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (3 minutter siden):

Det ble tatt opp tidligere i oktober og det var ingen innvendinger mot å diskutere torpet i denne tråden. Men de som ser på søndagens episode av torpet bruker spoiler for å ikke avsløre hvem som går ut fra farmen. 

Ah, sikkert rett før jeg kom tilbake da :P Men kjekt å vite, føler meg litt dum som lagde torpet tråden nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (1 time siden):

Jeg tror hun velger lille Heidi eller Mama G. Det var de som løp å gjemte gårdsboka, og Mama G trenger ikke den. Usikker på hvor mye kunnskap Lille Heidi har.

Får for Guds skyld håpe vi får vekk Grethe og Mama G snart. Er så lei de ekle selvgode trynene deres at jeg spyr snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 minutt siden):

Får for Guds skyld håpe vi får vekk Grethe og Mama G snart. Er så lei de ekle selvgode trynene deres at jeg spyr snart.

Jeg liker Grethe, håper hun når langt. Har blanda følelser til Mama G. Skulle ønske Herman snart røk ut. Han gir ingenting.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Grethe, håper hun når langt. Har blanda følelser til Mama G. Skulle ønske Herman snart røk ut. Han gir ingenting.

Ser Hermann har klaget på om det med sjokoladefyll smakingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de tenker med de kvinnene ,Må jo få ut noen menn også,Eller ser de ikke på de som en konkurrent ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BLOMSTERKVAST said:

Hva er det de tenker med de kvinnene ,Må jo få ut noen menn også,Eller ser de ikke på de som en konkurrent ?

Den siste konkurransen er mye mer enn bare fysikk, så mannfolkene er ikke nødvendigvis så mye å frykte. Jeg hadde nok også vært mest opptatt av å bli kvitt de som hadde mest kunnskap, forutsatt at jeg var i normalt god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nils ble ofret av en grunn? Han fikk jo lov å lete etter kua,men de lette ikke etter han. Var borte i 14 timer ,ikke før han havnet på legevakt ,og konen ringte Tv 2 . Så takken ble å måtte forlate  fra Torpet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brødskalle

Æsj at de spiser kaken som rob har gått og nevet i. Han slikket jo på sjokoladen og dyppet den i melisen. Og de spiser alle av det. Usj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (42 minutter siden):

Ser Hermann har klaget på om det med sjokoladefyll smakingen

Hvis han ikke var med på smakingen så kan jeg forstå han var snurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (7 minutter siden):

Synes Nils ble ofret av en grunn? Han fikk jo lov å lete etter kua,men de lette ikke etter han. Var borte i 14 timer ,ikke før han havnet på legevakt ,og konen ringte Tv 2 . Så takken ble å måtte forlate  fra Torpet. 

Enig. Har blitt en han sa/de sa situasjon. Uansett så synes jeg er merkelig at han kunne vandre i 14 timer i terreng uten at noen fulgte med. Fikk ikke produksjonen med seg hvor lenge han var borte, kunne ikke de andre deltakerene varslet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (45 minutter siden):

Enig. Har blitt en han sa/de sa situasjon. Uansett så synes jeg er merkelig at han kunne vandre i 14 timer i terreng uten at noen fulgte med. Fikk ikke produksjonen med seg hvor lenge han var borte, kunne ikke de andre deltakerene varslet?

Produksjonen må ha vist hvor lenge han var borte ,og gjorde ingenting,

Nils gikk uten klokke ,så for han må det ha vært svært forvirrende,

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett Torpet nå, og Nils røk som kjent ut. 

Jeg synes det var på sin plass at Nils røk ut. Han brøt reglene og ble borte i hele 14 (!) timer. Det gir ingen mening. Han burde jo vite at kua til syvende og sist ikke var hans ansvar. Og det er en stor forskjell på å lete i nærområdet i 2 timer kontra å stikke til fjells i 14 timer i kaldt, mørkt og fremmed terreng, og herav ende på legevakt pga det.  

Nils har klart prestasjonen å spille seg selv ut av Farmen/Torpet to ganger på rad begrunnet med tull og fanterier. 
Totalt unødvendig. Og da fortjener han ikke bedre. For hva skjer neste gang Nils får noe for seg? Det ansvaret ville ikke produksjonen bære med seg videre.

Én person måtte ryke i dag uansett, og det hadde blitt feil at Mo eller Amalie måtte vike for Nils i dag.

Det eneste problemet mitt med at Nils måtte dra hjem er at Rob og Herman ikke ble straffet for sine spring. Sistnevnte er helt uforståelig, men nå har det blitt mer suspekt enn noe annet. Reglene hos Strix gjelder visst kun for noen utvalgte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brødskalle skrev (3 timer siden):

Æsj at de spiser kaken som rob har gått og nevet i. Han slikket jo på sjokoladen og dyppet den i melisen. Og de spiser alle av det. Usj. 

Er bare syke individer som holder på slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ctrl said:

 

Det eneste problemet mitt med at Nils måtte dra hjem er at Rob og Herman ikke ble straffet for sine spring. Sistnevnte er helt uforståelig, men nå har det blitt mer suspekt enn noe annet. Reglene hos Strix gjelder visst kun for noen utvalgte.

Enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Har sett Torpet nå, og Nils røk som kjent ut. 

Jeg synes det var på sin plass at Nils røk ut. Han brøt reglene og ble borte i hele 14 (!) timer. Det gir ingen mening. Han burde jo vite at kua til syvende og sist ikke var hans ansvar. Og det er en stor forskjell på å lete i nærområdet i 2 timer kontra å stikke til fjells i 14 timer i kaldt, mørkt og fremmed terreng, og herav ende på legevakt pga det.  

Nils har klart prestasjonen å spille seg selv ut av Farmen/Torpet to ganger på rad begrunnet med tull og fanterier. 
Totalt unødvendig. Og da fortjener han ikke bedre. For hva skjer neste gang Nils får noe for seg? Det ansvaret ville ikke produksjonen bære med seg videre.

Én person måtte ryke i dag uansett, og det hadde blitt feil at Mo eller Amalie måtte vike for Nils i dag.

Det eneste problemet mitt med at Nils måtte dra hjem er at Rob og Herman ikke ble straffet for sine spring. Sistnevnte er helt uforståelig, men nå har det blitt mer suspekt enn noe annet. Reglene hos Strix gjelder visst kun for noen utvalgte.

Han prøvde å redde kuene så de alle kunne få melk, produksjonen ville ikke gi dem melk på andre måter så han hadde ikke mye til valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...