Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, tirben said:

Jammen hun er jo helt åpen på at hun spiller et spill! Hun ville gjøre de andre usikre når hun tisket med Rob. Hun ville gjøre den alliansen usikker og det greide hun til fulle. Rob er jo med på spillet, og de er begge åpne på at de spiller for seg selv,  og ikke er ute etter å skaffe seg venner.  

Jeg skjønner at de hvisker og tisker sammen for å skape usikker stemning, det er helt greit det, og det er nok en fin taktikk. Jeg synes fortsatt det er flaut å se på måten de snakker sammen på. Ikke at de snakker sammen. 

Jeg har heller ingen problemer med at hun spiller. Eller at Rob spiller. Eller at de spiller sammen. Eller at de ikke er der for å få venner, alt dette er helt innafor. Poenget mitt er jo akkurat det du sier: Målet hennes var at folk skulle bli ukomfortable, og da synes jeg det er teit av henne å si til oss som ser på at hun ikke ønsker at noen skal føle det sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Herman eller Gunnar som må i kamp. Vinner Kåre tror jeg begge disse kommer til å velge Rob som storbonde. Herman kan også slå til med å velge Mama G.  Skulle Kåre tape blir det vel Thorvald. Nå er det bare 1 eller 2 som får sjansen til å komme seg på torpet før finalen. Finale på torpet i uke 8. Heier på Kåre, og håper han vinner på søndag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all praten om hvor mye Rob gikk ned på farmen så tror jeg det betyr han at blir der noen uker til 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (20 minutter siden):

Det blir nok Herman eller Gunnar som må i kamp. Vinner Kåre tror jeg begge disse kommer til å velge Rob som storbonde. Herman kan også slå til med å velge Mama G.  Skulle Kåre tape blir det vel Thorvald. Nå er det bare 1 eller 2 som får sjansen til å komme seg på torpet før finalen. Finale på torpet i uke 8. Heier på Kåre, og håper han vinner på søndag.

Hmm, tror du at Herman fortsatt ville gitt Rob storbonderollen nå etter at de har falt litt fra hverandre? Jeg er litt usikker. Men alt er jo mulig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RC skrev (3 minutter siden):

Hmm, tror du at Herman fortsatt ville gitt Rob storbonderollen nå etter at de har falt litt fra hverandre? Jeg er litt usikker. Men alt er jo mulig!

Ja Herman er en luring så ser ikke bort fra det. Kan godt finne på å røre litt i grytene 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Med all praten om hvor mye Rob gikk ned på farmen så tror jeg det betyr han at blir der noen uker til 

Ja, men han vinner neppe. Hadde han gjort det ville man trolig tonet ned dette fokuset på vekttapet, siden det så sterkt indikerer at han har kommet veldig langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (8 timer siden):

Da velger Herman Grethe til storbonde igjen... de har jo en avtale...

Var ikke avtalen at de ikke skulle velge hverandre som førstekjempe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Rob virker nesten til å ha fulgt en spesifikk bruksanvisning for hvordan man lager mest mulig drama og spiller på farmen, er som om han prøver å være som alle andre farmen verstinger samtidig 😅 Jeg håper han ikke vinner slik han kan dukke opp i en fremtidig torpet 😄 

Man trenger ikke vinne farmen for å komme med på torpet. Nils ble kastet ut i fjor, Daniel var førstemann ut i sin sesong og Dineke kom til finalen, men vant ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (Akkurat nå):

Man trenger ikke vinne farmen for å komme med på torpet. Nils ble kastet ut i fjor, Daniel var førstemann ut i sin sesong og Dineke kom til finalen, men vant ikke. 

Tror ikke de som vinner farmen får bli med på torpet, det skal jo være sjansen for de som ikke vant farmen sist å få en ny sjanse til å vinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (1 time siden):

Noen som vet hvilken uke de som vinner Torpet kommer inn på Farmen?

I fjor var det finale på Torpet i uke 8. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Tror ikke de som vinner farmen får bli med på torpet, det skal jo være sjansen for de som ikke vant farmen sist å få en ny sjanse til å vinne

Nei, men du skrev: "Jeg håper han ikke vinner slik han kan dukke opp i en fremtidig torpet " jeg tolket det som om du trodde kun vinnere av farmen fikk delta på torpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

------- skrev (17 minutter siden):

Nei, men du skrev: "Jeg håper han ikke vinner slik han kan dukke opp i en fremtidig torpet " jeg tolket det som om du trodde kun vinnere av farmen fikk delta på torpet. 

Mente motsatt faktisk 😅 Håper han blir til finaleuken og derfra kan han fint ryke for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Det har de vel ikke lov å gjøre?

Nei, det har de ikke. Det var programlederen som nesten forsnakket seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (5 timer siden):

selvom de har en avtale tror jeg ikke herman holder den + at grete vil ikke være storbonde igjen. Tror det blir en av heidi ene som blir storboden da

Hvis noen velger henne til å være storbonde, så kan hun ikke bestemme det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Justlooking skrev (8 timer siden):

Når har det blitt sagt? Trodde Grethe hadde to andre allianser, har hun tre? 😊

Grethe er på lag med Thorvald osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Mente motsatt faktisk 😅 Håper han blir til finaleuken og derfra kan han fint ryke for min del

De pleier å servere deltakerne en vemmelig kunnskapskonkurranse rett etter siste tvekamp før finaleuken. Det finaleuken starter nå våset! De som glipper i enkelte spørsmål der blir kastet rett ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (7 timer siden):

Hvis noen velger henne til å være storbonde, så kan hun ikke bestemme det selv. 

nei sant nok, men hun ønsker det ikke, og hvis hun får den andre kniven nå, unner i alle fall ikke noen henne den tredje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre ❤️ Jeg liker ikke Grethe sin taktikk og jeg tror hun vil gjøre seg såpass upopulær at hun ryker på det til slutt. Hun valgte han kun fordi han er snill og det er pill råttent gjort.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...