Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Cid said:

Jeg ser at forrige torpet hadde 32 episoder så da betyr det at om litt over 2 uker er det torpet finale:) Men jeg håpef de gjør som sist år og lar alle 3 komme inn på farmen i noen dager før de skal kjempe

Det blir veldig spennende :). Jeg har Tv2 sumo. Synes det er verdt å ha i disse dager for da får jeg alltid sett på både Torpet og Farmen. Får også se Farmen i forkant av sendingen på tv tirsdag og onsdager. 

Synes denne hesten og kuene på Torpet er morsomme. Det virker til å være veldig fart på dem. 😅

Gleder meg til fortsettelsen av både Torpet og Farmen. 😄

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Det blir veldig spennende :). Jeg har Tv2 sumo. Synes det er verdt å ha i disse dager for da får jeg alltid sett på både Torpet og Farmen. 

Synes denne hesten og kuene på Torpet er morsomme. Det virker til å være veldig fart på dem. 😅

Gleder meg til fortsettelsen av både Torpet og Farmen. 😄

Begynner nesten å lure på om den hesten er Nils, han er dratt hjem men låner sjelen sin til hesten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Begynner nesten å lure på om den hesten er Nils, han er dratt hjem men låner sjelen sin til hesten 😅

Haha det er jo nesten sånn. Den hesten er morsom 😅. Skikkelig "Pippi-hest". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 timer siden):

Blir ikke like artig som med Rob

Nei, er du gal, han er rett og slett en underholdningsmann.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (10 minutter siden):

Nei, er du gal, han er rett og slett en underholdningsmann.

 

Ser for meg at han dukker opp på torpet neste år og holder på likedan i flere uker helt til han kommer inn på farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig gøy å ha en entertainer som Rob på Farmen, han må veldig gjerne bli med til finaleuken! Og ja, Torpet til neste sesong😅

Utover det syns er jeg det er så mange fine vinnerkandidater, den eneste jeg blir sur for om vinner er Gretten. Aka Grethe. Denne uken mistet hun meg altså.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 timer siden):

Jeg ser at forrige torpet hadde 32 episoder så da betyr det at om litt over 2 uker er det torpet finale:) Men jeg håpef de gjør som sist år og lar alle 3 komme inn på farmen i noen dager før de skal kjempe

Det var da bare en som kom inn på farmen fra torpet i fjor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (5 minutter siden):

Det var da bare en som kom inn på farmen fra torpet i fjor. 

Nei alle 3 kom inn og etter et par dager så hadde de konkurranse. Det var slik Per Gunnvald endte opp med å bli kjent med Karianne (De er kjærester nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Nei alle 3 kom inn og etter et par dager så hadde de konkurranse. Det var slik Per Gunnvald endte opp med å bli kjent med Karianne (De er kjærester nå)

Ja, fader, det stemmer det. De hadde den siste konkurransen på farmen de ja. Husker bare at Karianne var vinneren jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (2 minutter siden):

Ja, fader, det stemmer det. De hadde den siste konkurransen på farmen de ja. Husker bare at Karianne var vinneren jeg. 

Ah de het Karianne begge to ja og i tillegg hun andre fra Sunnmøre så der var 3 Karianner på gården samtidig da 😅 Så forvirrende det må ha vært, jeg heiet personlig på Mathias, virker som en så blid og hyggelig person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken at de ikke klarte å sabotere ukesoppdraget, på tross av forsøket. 

Jeg unnet ikke en ny kniv til Grethe. Synes hun har spilt kortene sine helt feil som storbonde denne uken. 

Måten Grethe reagerte på når ukesoppdraget ble godkjent viste tydelig at hun kun har jobbet for sin egen gevinst denne uken, og ikke på vegne av fellesskapet. Det var visst viktig for henne å snarest mulig presisere at hun nå hadde to kniver og at ingen klarte å sabotere for henne, men nevnte ikke fellesskapets fortjeneste og at folket fortjener både gevinsten og maten som nå vil komme.

Herman ble endelig andrekjempe, noe han absolutt ikke taklet på en god måte. Han sier til Kåre at Kåre må være en mann, men er det noen som virkelig ikke har vært mann der inne så er det Herman. Smålig oppførsel. Barnslig. Herman i ett nøtteskall.

Heia Kåre!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha.

Tenke å skulle sabotere og så gjøre jobben så dårlig. Lo enda mer når Grethe sa "de kunne bare spist fire boller".

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Måten Grethe reagerte på når ukesoppdraget ble godkjent viste tydelig at hun kun har jobbet for sin egen gevinst denne uken, og ikke på vegne av fellesskapet. Det var visst viktig for henne å snarest mulig presisere at hun nå hadde to kniver og at ingen klarte å sabotere for henne, men nevnte ikke fellesskapets fortjeneste og at folket fortjener både gevinsten og maten som nå vil komme.

Herman ble endelig andrekjempe, noe han absolutt ikke taklet på en god måte. Han sier til Kåre at Kåre må være en mann, men er det noen som virkelig ikke har vært mann der inne så er det Herman. Smålig oppførsel. Barnslig. Herman i ett nøtteskall.

Helt ærlig, hadde noen andre reagert noe bedre? Hun startet uken med å spørre om noen ikke ville de skulle klare det. Alle forstår jo hvorfor det saboteres, og så forsøker Tonje å sabotere kvelden før. Man kunne heller lagt arbeidet ned mye tidligere og sagt i fra. Ingen ønsket at hun skulle få to kniver.

Herman ble som en furt unge når han ble valgt. Jeg er ikke overrasket over den oppførselen ut i fra hva vi har sett. Ja, alle hvisker og tisker, men han er en av de som har gjort det mest, spesielt siste uken.

Håper virkelig at Kåre vinner tvekampen!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det litt mye Grethe-show syntes jeg 😆

Ja, det var stusselig sabotasje, men det er jo sant som hun sier, det er ikke så lett å gjøre noe uten å bli oppdaget. 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så sure når de blir valgt som andrekjempe osv. Altså jeg skjønner om de prøver å psyke ut motstanderen, menamge virker å bli oppriktig sure og fornærma. Det er jo en del av spillet, det vet de jo. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (24 minutter siden):

Fanken at de ikke klarte å sabotere ukesoppdraget, på tross av forsøket. 

Jeg unnet ikke en ny kniv til Grethe. Synes hun har spilt kortene sine helt feil som storbonde denne uken. 

 

Hun har jo åpenbart gjort det meste riktig:

-Greide ukesoppdraget siden de udugelige konkurrentene ikke klarte/turte å sabotere

-Valgte en sterk konkurrent som førstekjempe fremfor å ta noen «gruppa» lettere ville godtatt 

-Skapte splid i «alliansen», spesielt mellom Herman og Rob, samt også mellom Rob og øvrige

Så hvordan har hun spilt kortene feil?

Eneste er at hun med to kniver er utsatt til å bli valgt til 1. kjempe de neste ukene, men det ville hun nok vært uansett.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var utrolig gøy at Grethe fikk 2 kniver. Håper hun nå kommer seg helt til finaleuka!

Spoiler

Var faktisk overrasket over Herman i øksekast, men synes det er greit han gikk ut. Dårlig arbeidsmoral. Men en ting skal han ha, vittig fyr xD

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...