Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Carmen67 said:

Ta det helt med ro. Grethe har vist flere ganger med ukesoppdragene at hun ikke har snøring på en del gårdsoppgaver. Slaktingen feks. Hun sleit, og tror hun hatet det nok til ikke å dra lærdom videre. Har heller ikke sett henne i smia (bortsett fra den ene bokstaven?) Finalen blir nok designet på finalistenes kunnskapshull og svakheter for å øke stresset. Det blir det underholdning av!

Haha ja håper på at hun ikke vinner. Jeg er fæl nå. Burde jo unne henne seier. Men jeg vil bare at en som ikke virker fullt så selvsikker vinner. Men vinner hun så okey så gjør hun det. Men vi har alle våre favoritter som vi håper på. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Haha ja håper på at hun ikke vinner. Jeg er fæl nå. Burde jo unne henne seier. Men jeg vil bare at en som ikke virker fullt så selvsikker vinner. Men vinner hun så okey så gjør hun det. Men vi har alle våre favoritter som vi håper på. :)

Jeg er faktisk så godtroende at jeg tror Thorvald er den som ikke kommer til å kjøre på så hardt for å vinne, men er fornøyd med en finaleplass. Hva skal han med bil og hytte…Han er der «for opplevelsen» og jeg tror han nyter hvert sekund med blodslit. Veldig morsomt hvordan han ønsket sulten velkommen og ble nesten skuffet da ukesoppdraget gikk i boks og maten kom på bordet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg måtte le av Gunnar altså. Morsomt når han har runden med mentor. Han fikk et slikt «koselig» språk selv, og snakket som en en eldre herremann😄

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (22 timer siden):

Samme her. Er redd for at hun kommer til å vinne. Hun virker så selvsikker. Jeg håper alltid på at en som ikke er fullt så godtroende på seg selv vinner. Det liker jeg best i slike serier. Ikke at det er noe galt med Grete altså. Men vil ikke at hun skal vinne. Hun er også litt kjedelig med at hun er der ikke for å skaffe venner men kun for å vinne. Synes det er mer koselig med de som liker å skape vennskap, og ikke er så ekstremt opptatt av kun premien de kan vinne. 

Jeg tror at Grete er den damen der inne som er den siste damen som er igjen på farmen. Og det er vel store odds på at hun kan vinne. 

Jeg derimot håper Grete vinner. Farmen er kampen for tilværelsen og til syvende og sist et spill. Da blir det for dumt å unne noen mindre seieren fordi de er tydelig på at de er der for å spille spillet, som er hele poenget med farmen.

Man melder seg ikke på farmen for å få nye venner, eller for å få seg en ferie. Er jo selvsagt en bonus om man får venner der inne, men det burde da virkelig ikke være første prioritet. Finnes så mange arenaer man heller kan oppsøke, om det er nye venner man ønsker. I tillegg forstår jeg Grete godt, som voksen har man ofte de vennene man trenger og et nettverk utenfor TV-skjermen.

I bunn og grunn melder man seg på et program som farmen fordi det er en konkurranse.

Jeg unner mye mer seier til noen som er målrettet og faktisk går inn for å vinne, fremfor noen som bare har surret seg til finalen med en god porsjon flaks.

Eloise12345 skrev (19 timer siden):

Haha ja håper på at hun ikke vinner. Jeg er fæl nå. Burde jo unne henne seier. Men jeg vil bare at en som ikke virker fullt så selvsikker vinner. Men vinner hun så okey så gjør hun det. Men vi har alle våre favoritter som vi håper på. :)

Hva er galt med å være selvsikker? Det er ikke galt å være selvsikker så lenge det ikke går utover noen, så lenge man ikke er stygg mot noen (slik Sulekha var). Har ikke opplevd at Grete har vært stygg eller ufin. Men tydelig er hun, og det trenger ikke å være en negativ ting. 

Jeg vil ikke si Grete er så mye mer selvsikker enn andre der inne. Jeg synes både Herman, Rob, Heidi young, Mama G, alle virker selvsikre på sin måte. Forskjellen er kanskje at Grete er mer tydelig på at hun er der for konkurransen, og det mener jeg det ikke er noe galt med.

Grete vet hva hun har meldt seg på, og er tydelig og ærlig på det. Selv heier jeg på Grete og håper hun kommer til finalen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (19 timer siden):

Haha ja håper på at hun ikke vinner. Jeg er fæl nå. Burde jo unne henne seier. Men jeg vil bare at en som ikke virker fullt så selvsikker vinner. Men vinner hun så okey så gjør hun det. Men vi har alle våre favoritter som vi håper på. :)

Enig med deg :) Håper hun ryker denne uken og taper på torpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

…og der kom katta ut av sekken! Grethe blir intervjuet og drar skjelmsk på smilebåndet når hun synes tempoet er lavt og ukesoppdraget står i fare. Hun teller knivene sine ofte nå…en-to. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikkert skrevet her, men orker ikke bla meg tilbake så mange sider for å lete. 
Hvorfor i alle dager er de Heidi D og Heidi Young? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (1 time siden):

Er sikkert skrevet her, men orker ikke bla meg tilbake så mange sider for å lete. 
Hvorfor i alle dager er de Heidi D og Heidi Young? 

 

2665015B-6E80-4FF0-B709-48149F8F163D.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (13 minutter siden):

Lurer på hvem Herman har valgt til storbonde!

Regner med du har fått med deg det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (1 time siden):

Det var artig å se Grethe alene på markedet, har det skjedd før at noen har dratt dit alene? Ble ganske unikt!

Enig! Jeg tror resten av deltakerne også skal være glad for at det var nettopp Grethe som reiste, når det først var én som måtte reise alene. Hun unnet seg én hvetebolle til 50 øre, og da pga mannen hennes hadde bursdag. Resten gikk til fellesskapet. Hadde det vært Rob eller Herman, så tenker jeg at 19,50 hadde gått til vedkommende og 50 øre til fellesskapet 😛  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at noen her inne påpekte at Gunnar likna på Lene Kongsvik Johansen sin "Alex", så er det det eneste jeg både ser og hører nå 🤣 Det eneste han mangler når han prater, er den tjukke L-en.  Ellers er det prikk likt, altså!! 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (15 timer siden):

Håper virkelig Kåre, Thorvald og Lille Heidi er igjen til slutt, og egentlig samme for meg hvem som vinner  de, bare det er en av dem :)

Ikke gørrkjedelige Thorvald, Herregud. Er jo som et årsmøte i revisorforeningen jo.  Sorry, men klarer ikke tørrpinner til mannfolk.  🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (1 time siden):

Det var artig å se Grethe alene på markedet, har det skjedd før at noen har dratt dit alene? Ble ganske unikt!

Artig, du er kanskje Grethe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 31.10.2021 den 23.13):

Tonje ser ut som hun skal på fest hele tiden med perfekt flettet hår, minikjolene, magetoppene sine og buksa dratt godt oppi huttiheita. (evig cameltoe) Men de andre daffer rundt i fleece, pysjbkser og mariusgensere 😅

Fine Tonje🌸 Hadde nok kjørt samme stilen selv tror jeg🙉🤩 

Kåre er så legende!😅 og Rob som ikke skjønner noe som helst, haha..🤫 

Blir spennende å se hvem Gunnar velger som førstekjempe imorgen, tror kanskje Grethe eller Thorvald..🙄

Endret av Smurfii
Rettelse
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er helt topp at Farmen i år ser ut til å være silikon og fillers-fri! Det mest «fake» ser ut til å være det som er igjen av hårfargen til Rob. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (7 timer siden):

Ikke gørrkjedelige Thorvald, Herregud. Er jo som et årsmøte i revisorforeningen jo.  Sorry, men klarer ikke tørrpinner til mannfolk.  🙄

da er vi uenige :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett dagnes episode nå :) veldig koselig episode, gled dere :)  Så er det super spennende hva som skjer på søndag 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, cas12 said:

sett dagnes episode nå :) veldig koselig episode, gled dere :)  Så er det super spennende hva som skjer på søndag 😄

Jeg har sett dagens episode også 😊. Elsker farmen i år. Men er styggt redd for at de som er mine favoritter ryker snart.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...