Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Djækklåsst skrev (18 minutter siden):

Hun har jo åpenbart gjort det meste riktig:

-Greide ukesoppdraget siden de udugelige konkurrentene ikke klarte/turte å sabotere

-Valgte en sterk konkurrent som førstekjempe fremfor å ta noen «gruppa» lettere ville godtatt 

-Skapte splid i «alliansen», spesielt mellom Herman og Rob, samt også mellom Rob og øvrige

Så hvordan har hun spilt kortene feil?

Eneste er at hun med to kniver er utsatt til å bli valgt til 1. kjempe de neste ukene, men det ville hun nok vært uansett.

Hun kan smykke seg med to kniver utelukkende kun fordi sabotørene var elendige på å utføre sabotasjen. At ukesoppdraget ikke ble sabotert godt nok er ikke Grethes fortjeneste. 

Hun var feig i valget av førstekjempe, og hun valgte Kåre fordi Kåre ikke ville sabotere. Hun turte jo ikke ta noen fra denne gruppen som hun ønsket å skape splid i. Dermed tok hun et lettvint valg for husfredens del, men kanskje aller mest for sin egen del.

Hun skapte splid i alliansen, ja. Kred til henne for det. Men utførelsen kunne hun gjort annerledes. Grethe har tidvis oppført seg usmaklig underveis med å anklage folk, være herskete og høy på seg selv. Også mot folk som ikke angikk denne alliansen. 

Som sagt, hun spilte kortene feil denne uken. Har mistet helt sansen for henne. 

Endret av Ctrl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fireflies skrev (35 minutter siden):

Helt ærlig, hadde noen andre reagert noe bedre? Hun startet uken med å spørre om noen ikke ville de skulle klare det. Alle forstår jo hvorfor det saboteres, og så forsøker Tonje å sabotere kvelden før. Man kunne heller lagt arbeidet ned mye tidligere og sagt i fra. Ingen ønsket at hun skulle få to kniver.

Herman ble som en furt unge når han ble valgt. Jeg er ikke overrasket over den oppførselen ut i fra hva vi har sett. Ja, alle hvisker og tisker, men han er en av de som har gjort det mest, spesielt siste uken.

Håper virkelig at Kåre vinner tvekampen!

Vet ikke om andre ville reagert bedre. Men følte hennes reaksjon var prikken over i-en etter en uke hvor hun har vært voldsomt høy på seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Hun greide ukesoppdraget utelukkende kun fordi sabotørene var elendige på å utføre sabotasjen. At ukesoppdraget ikke ble sabotert godt nok er ikke Grethes fortjeneste. 

Hun var feig i valget av førstekjempe, og hun valgte Kåre fordi Kåre ikke ville sabotere. Hun turte jo ikke ta noen fra denne gruppen som hun ønsket å skape splid i. Dermed tok hun et lettvint valg for husfredens del.

Hun skapte splid i alliansen, ja. Kred til henne for det. Men utførelsen kunne hun gjort annerledes. Grethe har tidvis oppført seg usmaklig underveis, anklaget folk, vært herskete og høy på seg selv. Også mot folk som ikke angikk denne alliansen. 

Som sagt, hun spilte kortene feil denne uken. Har mistet helt sansen for henne. 

Som jeg skulle sagt det selv. Hun kastet Kåre til Ulvene for de han rett og slett er dumsnill.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (11 minutter siden):

Hun kan smykke seg med to kniver utelukkende kun fordi sabotørene var elendige på å utføre sabotasjen. At ukesoppdraget ikke ble sabotert godt nok er ikke Grethes fortjeneste. 

Hun var feig i valget av førstekjempe, og hun valgte Kåre fordi Kåre ikke ville sabotere. Hun turte jo ikke ta noen fra denne gruppen som hun ønsket å skape splid i. Dermed tok hun et lettvint valg for husfredens del, men kanskje aller mest for sin egen del.

Hun skapte splid i alliansen, ja. Kred til henne for det. Men utførelsen kunne hun gjort annerledes. Grethe har tidvis oppført seg usmaklig underveis med å anklage folk, være herskete og høy på seg selv. Også mot folk som ikke angikk denne alliansen. 

Som sagt, hun spilte kortene feil denne uken. Har mistet helt sansen for henne. 

Tror faktisk Kåre og Grethe har en hemmelig avtale.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (2 minutter siden):

Tror faktisk Kåre og Grethe har en hemmelig avtale.

Mulig, men rart at Kåre ønsket å sette seg selv i den posisjonen. Isåfall tror jeg han har vært dumsnill og bukket under for press fra Grethe. Og ser man tilbake på Grethe denne uka så er ikke det usannsynlig akkurat. 

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (På 30.10.2021 den 18.14):

Nei, er du gal, han er rett og slett en underholdningsmann.

 

Han var jo det i begynnelsen, men nå begynner jeg ærlig talt å bli dritt lei hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (18 minutter siden):

Hun kan smykke seg med to kniver utelukkende kun fordi sabotørene var elendige på å utføre sabotasjen. At ukesoppdraget ikke ble sabotert godt nok er ikke Grethes fortjeneste. 

Hun var feig i valget av førstekjempe, og hun valgte Kåre fordi Kåre ikke ville sabotere. Hun turte jo ikke ta noen fra denne gruppen som hun ønsket å skape splid i. Dermed tok hun et lettvint valg for husfredens del, men kanskje aller mest for sin egen del.

Hun skapte splid i alliansen, ja. Kred til henne for det. Men utførelsen kunne hun gjort annerledes. Grethe har tidvis oppført seg usmaklig underveis med å anklage folk, være herskete og høy på seg selv. Også mot folk som ikke angikk denne alliansen. 

Som sagt, hun spilte kortene feil denne uken. Har mistet helt sansen for henne. 

På hvilken måte har hun spilt kortene feil, siden hun fikk en finalekniv til og en fra «fiendealliansen» røk ut og det ellers ble skapt splid mellom de gjenværende i alliansen, dvs Rob og de andre?

Hun har vel lykkes med alt den uka som var vært.

Men hun har tydeligvis ikke blitt populær i dine øyne, men det har neppe vært noe mål for henne.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper Rob blir storbonde og velger Grethe

Jepp, vi går for den. Men kanskje Herman overasker, og IKKE velger Rob. Ble jo litt smågnisninger dem i mellom denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Fanken at de ikke klarte å sabotere ukesoppdraget, på tross av forsøket. 

Jeg unnet ikke en ny kniv til Grethe. Synes hun har spilt kortene sine helt feil som storbonde denne uken. 

Måten Grethe reagerte på når ukesoppdraget ble godkjent viste tydelig at hun kun har jobbet for sin egen gevinst denne uken, og ikke på vegne av fellesskapet. Det var visst viktig for henne å snarest mulig presisere at hun nå hadde to kniver og at ingen klarte å sabotere for henne, men nevnte ikke fellesskapets fortjeneste og at folket fortjener både gevinsten og maten som nå vil komme.

Herman ble endelig andrekjempe, noe han absolutt ikke taklet på en god måte. Han sier til Kåre at Kåre må være en mann, men er det noen som virkelig ikke har vært mann der inne så er det Herman. Smålig oppførsel. Barnslig. Herman i ett nøtteskall.

Heia Kåre!!

Trodde det var meningen av vi ikke skulle spoile her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (5 minutter siden):

På hvilken måte har hun spilt kortene feil, siden hun fikk en finalekniv til og en fra «fiendealliansen» røk ut og det ellers ble skapt splid mellom de gjenværende i alliansen, dvs Rob og de andre?

Hun har vel lykkes med alt den uka som var vært.

Men hun har tydeligvis ikke blitt populær i dine øyne, men det har neppe vært noe mål for henne.

 

Leste du ikke innlegget du nå svarer på? Jeg skrev jo der hvorfor jeg mener det jeg sier.

Og hva var poenget ditt med siste setning? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Trodde det var meningen av vi ikke skulle spoile her. 

Men jeg spoilet ikke? Jeg publiserte dette etter at hendelsene var sendt på TV.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (2 minutter siden):

Herman er som et barnslig lite barn 😕 

Ja, visste han var barnslig, men kor ekstremt dårlig han tok å bli valgt som andrekjempe er jo faktisk flaut.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (6 minutter siden):

Herman er som et barnslig lite barn 😕 

Jeg føler at han hadde passet mer inn i linus i svingen 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (11 minutter siden):

Jepp, vi går for den. Men kanskje Herman overasker, og IKKE velger Rob. Ble jo litt smågnisninger dem i mellom denne uken.

Og så kommer den plot twisten, han valgte Grethe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kåre virket nedbrutt og preget før konkurransen, men leverte jo så det holdt i øksekast! 

HURRA for KÅRE! 😄 

Som aldri hadde vunnet noe før og som ikke trodde han skulle greie det denne gang heller. Så fint å se på! :) 

Adios Herman! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (4 minutter siden):

Åå, Kåre ❤️❤️❤️ Han er så herlig og ekte, syntes det er så fint at sånne typer også får tv-tid

Ja enig! Vi trenger at flere slike folk blir melket av TV2. Folk som er ekte og oppriktig. Ikke kun store personligheter som lager drama og oppstyr av ingenting.

Jeg stemmer på Kåre som deltaker i Skal Vi Danse! Da skal jeg for første gang i livet se på en hel sesong av det! 😄 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...