Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (På 28.10.2021 den 0.02):

Det er sant. Taktisk bra utført, men utførelsen kunne vært gjort likebra med halvparten av hersketeknikkene.

Jeg var ikke særlig tilhenger av måten hun dro ned lille-Heidi på kun fordi lille-Heidi hadde mot nok til å svare på Grethes anklagelser. 

Og når Grethe først skal være herskete så velger man ikke Kåre som førstekjempe. Hvorfor ikke Rob fra denne alliansen hun ønsker å splitte? Eller Thorvald som opplagt er en av favorittene til å vinne? Eller han unge nordlendingen som har fysikken på sin side? Nei, for hun var vel feig når det gjaldt. Derfor. 

Ja, og skjønner ikke helt at de ikke skjønner det at hun prøver å splitte dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Ruspus said:

Ja, og skjønner ikke helt at de ikke skjønner det at hun prøver å splitte dem.

De skjønner jo det, de snakker åpenlyst om akkurat det flere ganger, men det går nok fort en kule varmt likevel, og enkelte blir mer usikre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (18 timer siden):

Ja, men han vinner neppe. Hadde han gjort det ville man trolig tonet ned dette fokuset på vekttapet, siden det så sterkt indikerer at han har kommet veldig langt.

Konen skrev han var borte 6 uker 🤔i et intevjue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden):

Konen skrev han var borte 6 uker 🤔i et intevjue

Spoiler

Er det han som blir valgt som 2 kjempe nå da og ryker tro?? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):
  Vis skjult innhold

Er det han som blir valgt som 2 kjempe nå da og ryker tro?? 

 

Det er lov å håpe! 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruspus skrev (19 minutter siden):

Ja, håper han blir.

samme her, tror ikke Rob ryker ennå og familien og de rundt de om er på gården har jo heller ikke lov til og røpe noe, så tviler på at konen har gjort det i hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

samme her, tror ikke Rob ryker ennå og familien og de rundt de om er på gården har jo heller ikke lov til og røpe noe, så tviler på at konen har gjort det i hele tatt

Kan være fort gjort å forsnakke seg; i Sommerhytta så røpte jo faren til Anna at Anna og Jone tapte lenge før finalen , han var sint og mente det var urettferdig av dommerene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Kan være fort gjort å forsnakke seg; i Sommerhytta så røpte jo faren til Anna at Anna og Jone tapte lenge før finalen , han var sint og mente det var urettferdig av dommerene

Til og med Tv2 greier jo å spoile ting, så ikke utenkelig.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Kan være fort gjort å forsnakke seg; i Sommerhytta så røpte jo faren til Anna at Anna og Jone tapte lenge før finalen , han var sint og mente det var urettferdig av dommerene

Det er jo sant,men da får de bot da så spørs hvor mye de ønsker det :) hadde en halvbror som var med i 2018, vi fikk ikke røpe noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Ganske kjedelig om Rob ryker nå, hvem skal stå for underholdningen da?

Tror flere av de andre kan skinne bare de får litt TV-tid. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Blir ikke like artig som med Rob

Vel, det vet vi jo ikke enda. Ingen tvil om at Rob er en underholdende type, men det kan jo bli litt ensformig i lengden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2021 at 12:19 AM, Cid said:

Om Kåre ryker så blir det i hvert fall liv på torpet gård, han kommer nok garantert til å komme overens med gutta der 😄 

Haha det er sant. 😅. Ser for meg at han hadde kommet godt overens med de koselige gutta på Torpet gård.

Liker stemningen på Torpet. Det virker som om deltakerne der går veldig godt overens. Skjer jo ting der inne, men miljøet virker bare triveligere ut etter mitt syn.

Tror ikke at det er Rob som ryker i morgen. Mistenker at det er enten Kåre selv, Herman , eller Gunnar. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (3 timer siden):

Vel, det vet vi jo ikke enda. Ingen tvil om at Rob er en underholdende type, men det kan jo bli litt ensformig i lengden.

Jeg har sett nok av deltakerne til å vite hvem jeg synes er morsom og ikke så :P Håper han blir der til siste uke og så taper

Eloise12345 skrev (9 minutter siden):

Haha det er sant. 😅. Ser for meg at han hadde kommet godt overens med de koselige gutta på Torpet gård.

Liker stemningen på Torpet. Det virker som om deltakerne der går veldig godt overens. Skjer jo ting der inne, men miljøet virker bare triveligere ut etter mitt syn.

Med de tre gutta der så føltes det lenge ut som mot i brøstet stemning 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Cid said:

Jeg har sett nok av deltakerne til å vite hvem jeg synes er morsom og ikke så :P Håper han blir der til siste uke og så taper

Med de tre gutta der så føltes det lenge ut som mot i brøstet stemning 😄 

Haha med de tre gutta på Torpet så tror jeg det blir et skikkelig flott show å se på 😅. Muhammed, Daniel og Kåre hadde vært et flott team sammen på Torpet. 😄.  Ser ikke for meg mye surmuling der gitt 🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (13 minutter siden):

Haha med de tre gutta på Torpet så tror jeg det blir et skikkelig flott show å se på 😅. Muhammed, Daniel og Kåre hadde vært et flott team sammen på Torpet. 😄.  Ser ikke for meg mye surmuling der gitt 🤣

Stemningen på torpet og farmen er så annerledes som det kan bli 😅 På torpet er det som jeg nevnte mot i brøstet stemning mens på farmen gård er det mer som hotel cæsar med Grethe som Juni, Rob og Hermann som Svein og Pelle, Rob som er med på alt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cid said:

Stemningen på torpet og farmen er så annerledes som det kan bli 😅 På torpet er det som jeg nevnte mot i brøstet stemning mens på farmen gård er det mer som hotel cæsar med Grethe som Juni, Rob og Hermann som Svein og Pelle, Rob som er med på alt 😆

Helt enig med deg 😅

Jeg er nyskjerrig på når avgjørelsen om hvem som skal vinne seg tilbake til farmen fra Torpet tas? Regner med det kun er en deltaker fra Torpet som skal til farmen. Lurer egentlig på hvordan Daniel hadde passet inn på farmen. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Helt enig med deg 😅

Jeg er nyskjerrig på når avgjørelsen om hvem som skal vinne seg tilbake til farmen fra Torpet tas? Regner med det kun er en deltaker fra Torpet som skal til farmen. Lurer egentlig på hvordan Daniel hadde passet inn på farmen. 😅

Jeg ser at forrige torpet hadde 32 episoder så da betyr det at om litt over 2 uker er det torpet finale:) Men jeg håpef de gjør som sist år og lar alle 3 komme inn på farmen i noen dager før de skal kjempe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...