Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

On 9/22/2021 at 10:31 AM, Murstein said:

Trenger vi å vite at du har Tv2 play, ~ser farmen når du våkner i hverdagen ,på dagen om barnet er ute. ~For kvelden er til filmer. ~ Og på søndager ser den på formiddagen, med siste del 10 min før den kommer på Tv.?  Altså....dette er en farmentråd, ikke en tråd om dine rutiner.

Det blir nok en bra sesong ~ Og mye drama.😅

Jeg lo.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff... Trasig utfall på konkurransen. Rob har fått så slitsomt mye fokus der inne at det har nærmest vært ødeleggende for sesongen i år. Håper virkelig at det nå er hans tur å være en skygge i kulissene, og la andre få prege Farmen litt. La nå for guds skyld ikke dette bli Rob-sesongen. Det har jeg null interesse av å se på. 

Litt i etterpåklokskapens navn, men Mo leverte et ufattelig dårlig valg av gren. Saging handler nesten kun om styrke og utholdenhet, og med litt sunn fornuft så burde Mo vite at dette var Robs styrker. Rob hadde attpåtil et dårlig bein, men dette tok ikke Mo hensyn til ettersom han valgte en gren uten bruk av bein. Og enda verre blir det når man vet at Mo faktisk kunne slå slegge fra før av, noe ikke Rob kunne. Ja nei... Elendig valg av Mo, og fikk da som fortjent. 

Det ser ut som om at Rob kommer til å få konkurranse fra Tina og Su neste uke med sine latterlige diskusjoner og krangler. Det er lavt nivå på det de driver med. Støtter Thorvald i at det er stor grad av flauhet i dette. 

Og Herman.. altså hva gjør han egentlig der inne? Skjønner jo at han har truffet en eller annen stereotypisk deltakerprofil siden han fikk innpass i konkurranse med sikkert 10.000-vis av søkere. Men han har jo null interesse av og for noe som helst. 

Jaja. Får se hva som skjer neste uke da! Det ligger vel an til å ta seg litt opp da ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God underholdning disse diskusjonene til Tina og Su. Men jeg tror ikke de vil vare så lenge hvis de fortsetter slik. Kan fort ende med at en av dem blir nominert til førstekjempe pga mye bråk og krangling dem i mellom på gården, og da vil vel den ene av dem velge den andre til andrekjempe? Thorvald håpte antagelig at Rob skulle tape tvekampen, det er alltid lettest å få den man nominerer ut og dermed slippe å måtte forholde seg til valget i ukene etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (12 timer siden):

Grethe, Herman, Kåre og Thorvald er fire personer jeg har en knapp på :) 

Grethe virker veldig omsorgsfull, sosial og lattermild! Kåre har masse vitser og sprer mye later. Herman er rolig i væremåten, men hyggelig mot alle. Thorvald ser ut som en fin og sympatisk person. 

Rob bør gå ut i kveld! Veldig irriterende og frekk mot folk rundt seg. Jeg synes Tina er skikkelig ufin og irriterende, og jeg hadde aldri gått overens med noen som hadde vært så arrogant og negativ som henne, så jeg håper at hun går ut snart. 

De andre deltakerne har jo nesten ikke fått noe oppmerksomhet. Synes Rob har fått alt for mye oppmerksomhet og skjermtid. "Melke kuer"-scenen. 

 

Thorvald er tidenes kjedeligste deltaker...🤦🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ctrl said:

Huff... Trasig utfall på konkurransen. Rob har fått så slitsomt mye fokus der inne at det har nærmest vært ødeleggende for sesongen i år. Håper virkelig at det nå er hans tur å være en skygge i kulissene, og la andre få prege Farmen litt. La nå for guds skyld ikke dette bli Rob-sesongen. Det har jeg null interesse av å se på. 

Litt i etterpåklokskapens navn, men Mo leverte et ufattelig dårlig valg av gren. Saging handler nesten kun om styrke og utholdenhet, og med litt sunn fornuft så burde Mo vite at dette var Robs styrker. Rob hadde attpåtil et dårlig bein, men dette tok ikke Mo hensyn til ettersom han valgte en gren uten bruk av bein. Og enda verre blir det når man vet at Mo faktisk kunne slå slegge fra før av, noe ikke Rob kunne. Ja nei... Elendig valg av Mo, og fikk da som fortjent. 

Det ser ut som om at Rob kommer til å få konkurranse fra Tina og Su neste uke med sine latterlige diskusjoner og krangler. Det er lavt nivå på det de driver med. Støtter Thorvald i at det er stor grad av flauhet i dette. 

Og Herman.. altså hva gjør han egentlig der inne? Skjønner jo at han har truffet en eller annen stereotypisk deltakerprofil siden han fikk innpass i konkurranse med sikkert 10.000-vis av søkere. Men han har jo null interesse av og for noe som helst. 

Jaja. Får se hva som skjer neste uke da! Det ligger vel an til å ta seg litt opp da ;) 

Synes Herman er litt kul jeg, haha. Han er jo bare seg selv og spiller på det :) Det er også veldig positivt at han ikke er stygg mot folk og heller ikke er den som er mest brautende. Virker som en ganske slækk type. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Maydis8 said:

Thorvald er tidenes kjedeligste deltaker...🤦🏼‍♀️

Men Thorvald er sympatisk, hyggelig, rolig, selvsikker og flink med mennesker :) Det synes jeg er gode egenskaper! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste «krangelen» mellom Su og Tina, så støtter jeg Tina fullt.

Su har til de grader divanykker, bare måten hun omhandler seg selv som queen, grøss, snakk om tenårings dramaqueen, og hun er 36 år! 😳

Kommer jo mer og mer frem at det er Su som er opphavet til alt dramaet som har vært mellom Su og Tina. 

Synes faktisk det er bra at Tina svarer igjen, fordi noen trenger seriøst å sette Su på plass. Bra at Tine svarte «det er du faen meg ikke» på tinget, når Su slang ut at hun var queen. Blir rett og slett for dumt.

Ikke meningen å hate, men jeg synes Su fremstår som usikker på seg selv, kan nesten virke ut som hun må hakke på andre og må komme i konflikt med noen for å fremheve seg selv.

Sånn som når Su skriker til Tina at «hu hadde holde kjeft om hun hadde selvinnsikt», og at Tina er usikker fordi hun snakker høyest. Mitt innrykk er vel mer at den beskrivelsen Su har av Tina, passer mye bedre til Su selv. Da Su etter min mening er den som skriker høyest, om alt, og den som aldri klarer å holde kjeft. 

For meg virker det mer ut som Su dytter mye av sin egen usikkerhet over på andre. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Smurfii said:

Tina og Su, altså…jeg gidder ikke begynne engang..og prisen til årets bitches går til..😒😑 ekstra flaut er det at Tina gang på gang påpeker hvor gammel hun er…..
 

Herman virker så sykt klysete..😆🙄 

Hvorfor synes du at Herman er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (7 minutter siden):

Men Thorvald er sympatisk, hyggelig, rolig, selvsikker og flink med mennesker :) Det synes jeg er gode egenskaper! 

Ja, ikke sagt noe annet. Det er ikke det jeg snakker om. Han er dønn kjedelig å se på. Farmen blir snork om bare han skulle vært der. Han gir null til tv-skjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (7 minutter siden):

Den siste «krangelen» mellom Su og Tina, så støtter jeg Tina fullt.

Su har til de grader divanykker, bare måten hun omhandler seg selv som queen, grøss, snakk om tenårings dramaqueen, og hun er 36 år! 😳

Kommer jo mer og mer frem at det er Su som er opphavet til alt dramaet som har vært mellom Su og Tina. 

Synes faktisk det er bra at Tina svarer igjen, fordi noen trenger seriøst å sette Su på plass. Bra at Tine svarte «det er du faen meg ikke» på tinget, når Su slang ut at hun var queen. Blir rett og slett for dumt.

Ikke meningen å hate, men jeg synes Su fremstår som usikker på seg selv, kan nesten virke ut som hun må hakke på andre og må komme i konflikt med noen for å fremheve seg selv.

Sånn som når Su skriker til Tina at «hu hadde holde kjeft om han hadde selvinnsikt», og at Tina er usikker fordi hun snakker høyest. Mitt innrykk er vel mer at den beskrivelsen Su har av Tina, passer mye bedre til Su selv. Da Su etter min mening er den som skriker høyest, om alt, og den som aldri klarer å holde kjeft. 

Virker mer ut som Su dytter mye av sin egen usikkerhet over på andre. 

Står nå drama i panna på Tina også. Vi får se hvordan dette utvikler seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Står nå drama i panna på Tina også. Vi får se hvordan dette utvikler seg. 

Det har vært mitt inntrykk og, frem til jeg så den siste krangelen. Da fikk jeg mer et inntrykk av at Su er problemet, eller årsaken til konfliktene 

Ettervært som vi ser mer, får man et større bilde av de ulike personlighetene, og hvordan de er. For meg begynner det nå å se mer ut til at det er Su som starter, og at Su er kilden til alt dramaet vi har sett mellom Su og Tina.

Burde Tina gå inn i alle episoder med Su? Burde Tina?

Selvsagt fremstår jo Tina dårligere når hun velger å ta alle fightene led Su. Men fremdeles synes jeg det er bra at det er noen som faktisk gidder å svare og ta igjen mot Su. For viss ikke kunne jo Su duret avgårde som hun ønsket.

Danner meg vel et mer sammensatt bilde av de ulike deltagerne ettervært. Men mitt inntrykket sålangt etter å ha sett dagens episode er at Su er roten til mye av det dramaet vi ser. 

Skal uansett bli interessant å følge med på videre. God TV underholdning lager det iværtfall 😊

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dude1996 skrev (7 timer siden):

Hvorfor synes du at Herman er det? 

Er bare noe over oppførselen hans, han oppfører seg litt som en slange..og blikkene han har gjør at han ser ut som et skikkelig dra- til tryne av og til😑🙈 sorry not sorry..i tillegg tapte han seg litt når han allerede etter noen dager gadd å bli med Rob å lure unna mat..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Uten Thorvald hadde alt gått til helvete. Stødig og oppegående type som kan å lede, absolutt riktig valg å velge han som storbonde første uka! :) Håper han blir valgt flere ganger og at han kommer langt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som blir storbonde i denne uka. Håper litt at Grethe får prøve seg, fordi hun kan være flink til å få med folk. Og Amalie virker jo ganske arbeidsom og uredd. Alt annet enn Rob, Su og Tina funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dude1996 skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på hvem som blir storbonde i denne uka. Håper litt at Grethe får prøve seg, fordi hun kan være flink til å få med folk. Og Amalie virker jo ganske arbeidsom og uredd. Alt annet enn Rob, Su og Tina funker :)

Siste episode av torpet ga frampek til hvem som muligens blir storbonde. Virker som en del av deltakerne allerede tenker mye spill og strategi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (10 timer siden):

Thorvald er tidenes kjedeligste deltaker...🤦🏼‍♀️

Helt uenig. Synes han virker som en real og trivelig type, så håper han når langt. Jeg har aldri skjønt dette med å caste masse sterke personligheter for å lage "god" TV. For min del gir det meg ingenting å se på drama, blir bare oppgitt og flau over at det går an å oppføre seg så (i mine øyne) teit og usaklig. Synes det er mye koseligere å se på når det er god stemning mellom deltakerne, godt samarbeid, og når konflikter løses på en saklig måte. Ideelt sett skulle jeg gjerne sett en sesong med farmen der de kun castet oppegående, rolige mennesker som går godt overens. Men jeg liker konseptet farmen med å leve 100 år tilbake i tid, så fortsetter å se på og håpe at antall krangler/usaklige diskusjoner holder seg til et minimum. Skjønner at reality-TV egentlig ikke er noe for meg, men jeg skyr drama som pesten i det virkelige liv også :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (6 timer siden):

Helt uenig. Synes han virker som en real og trivelig type, så håper han når langt. Jeg har aldri skjønt dette med å caste masse sterke personligheter for å lage "god" TV. For min del gir det meg ingenting å se på drama, blir bare oppgitt og flau over at det går an å oppføre seg så (i mine øyne) teit og usaklig. Synes det er mye koseligere å se på når det er god stemning mellom deltakerne, godt samarbeid, og når konflikter løses på en saklig måte. Ideelt sett skulle jeg gjerne sett en sesong med farmen der de kun castet oppegående, rolige mennesker som går godt overens. Men jeg liker konseptet farmen med å leve 100 år tilbake i tid, så fortsetter å se på og håpe at antall krangler/usaklige diskusjoner holder seg til et minimum. Skjønner at reality-TV egentlig ikke er noe for meg, men jeg skyr drama som pesten i det virkelige liv også :fnise:

Sånn er jeg også! Storkoser meg med Torpet nå, siden det er så god stemning og så fine folk. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at jeg er glad Rob vant, ingen forventet det, jeg personlig synes Tina og Su er like ille, håper ingen av de går veldig langt, tror det vil bli veldig slitsomt.

Liker alle , men holder en knapp på Amalie, Thorvald, Kåre og Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...