Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grethe, Herman, Kåre og Thorvald er fire personer jeg har en knapp på :) 

Grethe virker veldig omsorgsfull, sosial og lattermild! Kåre har masse vitser og sprer mye later. Herman er rolig i væremåten, men hyggelig mot alle. Thorvald ser ut som en fin og sympatisk person. 

Rob bør gå ut i kveld! Veldig irriterende og frekk mot folk rundt seg. Jeg synes Tina er skikkelig ufin og irriterende, og jeg hadde aldri gått overens med noen som hadde vært så arrogant og negativ som henne, så jeg håper at hun går ut snart. 

De andre deltakerne har jo nesten ikke fått noe oppmerksomhet. Synes Rob har fått alt for mye oppmerksomhet og skjermtid. "Melke kuer"-scenen. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob er usmakelig. Å, så sjarmerende med en som ikke vil bidra og later som han jobber, en som lurer unna mat, en som pisser i vannmugga og en som får «puletryne» av å melke en ku. Fysj!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob er fæl, men samtidig skaper han liv og det er gøy. Han kan nok irritere på seg en stein der inne. Hvis han velger Herman håper jeg Rob vinner, men velger han gulrotbonden må gultotbonden vinne. Jeg digger gulrotbonden, han er råkul! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvem Rob velger som andrekjempe. Hvis han velger Herman, vil han enten ryke selv eller miste en alliert der inne, holder derfor en knapp på en av dem andre. Men han sa jo til Herman at andre hadde fortalt ham at han (Herman) ville bli den letteste konkurrenten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 timer siden):

Håper virkelig Rob rykker i kveld, mer irriterende fyr skal man lete lenge etter. 

Helt uenig. Det blir for kjedelig hvis alle de mest gærne ryker ut først. 

Endret av vintage
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (1 time siden):

Hva synes dere om at Su og Tina krangler i hver episode? 

Tina er jo 38 år og har høy selvtillit. 

Jeg ler meg fillete av de to der og blir samtidig flau over at to voksne damer på nærmere 40 kan oppføre seg sånn :hoho: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Rob jobbe på bondelandet! Stor fare for at det blir mye armer og bein! 😂

Så har vi disse damene som krangler om å være dronning & Queen da!🤦‍♀️🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg liker ikke Su,  og jeg er helt enig med Tina om at hun har divanykker. Og det har ingenting med selvtillit å gjøre, men at hun tror hun er bedre enn alle andre. Og kalle seg for queen smakløst.

Vil bare legge til noe angående Su, i første episode sa hun, om noen ikke liker meg er det de det er noe galt med, dama eier jo ikke selvinnsikt og det er en veldig dårlig egenskap. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skikkelig skuffa over dagens episode, hadde igrunn trua på at Mohammed skulle klare det, samstundes imponerte Rob!

Synes og at Thorvald virkar som ein veldig oppegåande og grei kar, artig at han stilte i tidsriktige klede på marknaden! 

Og dinna krangelen mellom Tina og Su er flau, synes at Su er litt mykje med å kalle seg "queen", men Tina prøver ikkje ein gong, synes det var flott at Su tok ho til sides og ville ordne opp i ting, men so byrjar Tina å hakke og fortelje alt som er gale med ho. Er godt vaksne damer begge to. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Murstein said:

Gleder meg til å se Rob jobbe på bondelandet! Stor fare for at det blir mye armer og bein! 😂

Så har vi disse damene som krangler om å være dronning & Queen da!🤦‍♀️🤷‍♀️

Haha. Spennende. Gleder meg også. 😂 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Skikkelig skuffa over dagens episode, hadde igrunn trua på at Mohammed skulle klare det, samstundes imponerte Rob!

Synes og at Thorvald virkar som ein veldig oppegåande og grei kar, artig at han stilte i tidsriktige klede på marknaden! 

Og dinna krangelen mellom Tina og Su er flau, synes at Su er litt mykje med å kalle seg "queen", men Tina prøver ikkje ein gong, synes det var flott at Su tok ho til sides og ville ordne opp i ting, men so byrjar Tina å hakke og fortelje alt som er gale med ho. Er godt vaksne damer begge to. 

Dramaqueens💃💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Dramaqueens💃💃

Ja, håpar dei ryk begge to straks. 

Var i starten håpefull om at jentene som var med ikkje berre var desse bimboane i 20-åra, men er jo 30-åringane som lagar spetakkel.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina og Su, altså…jeg gidder ikke begynne engang..og prisen til årets bitches går til..😒😑 ekstra flaut er det at Tina gang på gang påpeker hvor gammel hun er…..
 

Herman virker så sykt klysete..😆🙄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...