Gå til innhold

Vi venter på sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Ikke lenge til tredje trimester nå, @Amatariel! Så fort det har gått! Jeg er 32+0 i dag og nå begynner det virkelig å gå opp for meg at det nærmer seg baby her…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med å bikke 26 uker!:nordvesta: Nyt tiden til det fulle ❤️ 

Håper forresten det går bedre angående jobben din og tilretteleggingen med hjemmekontor! Helt hårreisende at enkelte kan få seg til å surmule over at en gravid kvinne får lov til å være litt mer på hjemmekontor enn dem selv🙄 Høres mer ut som sjalu småbarn enn vokse mennesker på en arbeidsplass😅 Håper du klarer å heve deg over disse som har kommet med kommentarer - alternativet er jo at du blir sykemeldt! Hvordan skal det hjelpe kollegaene dine eller arbeidsplassen din? Nei, lytt til kroppen din og dine egne behov, ikke disse surpompene ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (14 minutter siden):

Håper forresten det går bedre angående jobben din og tilretteleggingen med hjemmekontor! Helt hårreisende at enkelte kan få seg til å surmule over at en gravid kvinne får lov til å være litt mer på hjemmekontor enn dem selv🙄 Høres mer ut som sjalu småbarn enn vokse mennesker på en arbeidsplass😅 Håper du klarer å heve deg over disse som har kommet med kommentarer - alternativet er jo at du blir sykemeldt! Hvordan skal det hjelpe kollegaene dine eller arbeidsplassen din? Nei, lytt til kroppen din og dine egne behov, ikke disse surpompene ❤️ 

Ja dette er ganske dust. "Problemet" er at at arbeidsgiveren min er grei og tilrettelegger egentlig akkurat slik jeg selv ønsker. Føler nesten at jeg bestemmer selv, for bare jeg sier "vil ha litt mer hjemmekontor" eller "jeg trenger...." så sier sjefen "ja ja ja" og er alltid enig. Så det er ikke arbeidsgiveren som er problemet egentlig. Men kollegene mine.

For etter at landet åpnet etter pandemien så var hovedregelen at vi alle skulle tilbake fysisk på kontoret. Men alle trives jo godt med hjemmekontor innimellom, så sjefen har sagt at dette skal være en gode vi skal fortsette med. Men det er ikke sett så positivt at flere har hjemmekontor samme dag i staben vår. Noe som er dust fordi i hele pandemien har 80% av oss vært på hjemmekontor daglig. Vi jobber under folk som ofte trenger vår hjelp, og nå som de også er fysisk til stede så stikker de hodet inn til oss og trenger bistand. De blir irriterte igjen dersom de ikke finner riktig person i gangene (noe som også er dust, for de har da klart å be om hjelp på e-post/tlf gjennom hele pandemien). Så da er det en irritasjon som setter seg, og en del av de eldre damene her har bare bestemt at vi må fordele oss riktig. Spør om det er ok hver gang noen vil ha hjemmekontor osv. Og når jeg tar 2-3 dager av uken så mener de at det ikke blir noen dager igjen til dem. Kan forstå den, men jeg ville jo ikke gjort dette om jeg ikke hadde vært gravid da. Så jeg syns jo ikke jeg burde bli tatt med på akkurat denne ordningen da. Men de mener at når jeg er borte så vises det så godt ovenfor dem vi bistår, at da kan ikke enda flere være borte uansett. Såååe ja. 

Er helt enig med deg, så jeg må nok bare "sette skapet på plass". Tenker at jeg må få en 20% sykemelding slik at jeg får en fridag til å dele opp uken (onsdag). Og bare si at jeg skal ha èn hjemmekontordag før og èn etter denne dagen. Jeg kjenner at det tapper meg for alt av krefter nå å være fysisk på kontoret to dager på rad. Får gjort veldig lite på hjemmebane nå, og det er ikke slik det skal være (legens ord fra tidligere svangerskap husker jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Ja dette er ganske dust. "Problemet" er at at arbeidsgiveren min er grei og tilrettelegger egentlig akkurat slik jeg selv ønsker. Føler nesten at jeg bestemmer selv, for bare jeg sier "vil ha litt mer hjemmekontor" eller "jeg trenger...." så sier sjefen "ja ja ja" og er alltid enig. Så det er ikke arbeidsgiveren som er problemet egentlig. Men kollegene mine.

For etter at landet åpnet etter pandemien så var hovedregelen at vi alle skulle tilbake fysisk på kontoret. Men alle trives jo godt med hjemmekontor innimellom, så sjefen har sagt at dette skal være en gode vi skal fortsette med. Men det er ikke sett så positivt at flere har hjemmekontor samme dag i staben vår. Noe som er dust fordi i hele pandemien har 80% av oss vært på hjemmekontor daglig. Vi jobber under folk som ofte trenger vår hjelp, og nå som de også er fysisk til stede så stikker de hodet inn til oss og trenger bistand. De blir irriterte igjen dersom de ikke finner riktig person i gangene (noe som også er dust, for de har da klart å be om hjelp på e-post/tlf gjennom hele pandemien). Så da er det en irritasjon som setter seg, og en del av de eldre damene her har bare bestemt at vi må fordele oss riktig. Spør om det er ok hver gang noen vil ha hjemmekontor osv. Og når jeg tar 2-3 dager av uken så mener de at det ikke blir noen dager igjen til dem. Kan forstå den, men jeg ville jo ikke gjort dette om jeg ikke hadde vært gravid da. Så jeg syns jo ikke jeg burde bli tatt med på akkurat denne ordningen da. Men de mener at når jeg er borte så vises det så godt ovenfor dem vi bistår, at da kan ikke enda flere være borte uansett. Såååe ja. 

Er helt enig med deg, så jeg må nok bare "sette skapet på plass". Tenker at jeg må få en 20% sykemelding slik at jeg får en fridag til å dele opp uken (onsdag). Og bare si at jeg skal ha èn hjemmekontordag før og èn etter denne dagen. Jeg kjenner at det tapper meg for alt av krefter nå å være fysisk på kontoret to dager på rad. Får gjort veldig lite på hjemmebane nå, og det er ikke slik det skal være (legens ord fra tidligere svangerskap husker jeg).

Kjenner jeg blir skikkelig provosert av å lese dette... Jada - kan forstå at det føles "urettferdig" om man selv føler man får mindre hjemmekontor enn en kollega, men igjen, du er jo faktisk i en ganske særegen posisjon nå som du går gravid og har behov for tilrettelegging. Da virker det bare så smålig å klage over noe som din leder strengt tatt har gitt deg tillatelse til. Og som du skriver: Disse som har behov for bistand klarte seg helt fint med elektronisk kontakt under pandemien, så de klarer det jo helt fint nå også. De må bare omstille seg ørlite gran. 

Høres ut som en god plan med en dag fri og to dager sykemelding! Håper det løser seg slik du har behov for ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 26 uker!! 🥰 Jeg gleder meg sånn over dagboken din. Høres ut som denne delen av svangerskapet er en fin tid for deg. Håper du får tilrettelagt jobben og hverdagen slik at blir så bra som mulig for deg. ❤️ 

Endret av Lykkefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye koselig å oppdatere seg på her inne når jeg har vært borte fra forumet et par uker! 😊😊 Skriver under på de andre her, de kollegaene dine kan jo bare ta seg ei bolle! Tenker pipa får en annen lyd om du heller må ut i gradert sykemelding... Min JM sier akkurat det samme som din lege har sagt tidligere; i det øyeblikket du ikke klarer noe annet enn å jobbe og sove, da er belastningen for stor. Du skal ha litt til overs til både deg selv og familie! Høres veldig deilig, og riktig ut, med en dag til sykemelding og to dager på hver side til hjemmekontor 🥰

Så koselig å se listen over alt dere allerede har på plass! Med første barn må jo alt skaffes og bringes i hus, men heldigvis begynner det å melde seg noen arve- og bruktmuligheter. 

Masse lykke til med glukosebelastningen på fredag! Jeg sitter her nå og venter, går foreløpig veldig greit selv om det var noe ordentlig klineri man måtte drikke :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+3

I dag har jeg vært på den andre timen hos osteopaten. Sist gang hadde jeg et punkt på ryggen som var smertefullt, men etter at jeg var der så forsvant det, og jeg har ikke hatt det siden. Egentlig ingen klare smerter pr. nå, men på de siste par ukene har jeg blitt veldig sliten på øverste del av lårene mine :roll: Såpass sliten at det nesten kan forveksles med smerte... noe alà slik man får hvis man har trent veldig hardt og er veldig stiv og støl dagen etterpå.

Nå har jeg på ingen måte trent hardt, kun stått og gått litt mye. Og jeg tror jo plagene med lårene her kommer av min tyngde. Men osteopaten forsøkte å ta litt tak der, med hoften og sånt. Og ellers bare litt forebygging videre på bekken, nakke og skulder. Har veldig tro på at dette kan gjøre at jeg slipper de verste smertene i siste trimester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tenk at du allerede er i uke 27 😮 så bra at du går til osteopat 😊 da blir sikkert resten av tiden bedre😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 11.10.2021 den 14.41):

Så dette gjenstår å skaffe:

- Vogn
- Stelleveske
- Bilstolbase (bilstol får vi låne)
- Brystpumpe

Ellers er det mulig at vi skal/må bytte ut babycallen. Har satt den til lading nå, men den virker ustabil 🤔 Og kanskje ikke så rart når jeg kommer på vi kjøpte den til nr. 2, altså for 11 år siden! Så den har virkelig gjort en fantastisk jobb for to barn. Har vært kjempefornøyd! (Philips Avent m/ video). Men kan være greit med en av litt nyere dato... får brukt den bra til dette barnet, og så kan den jo selges etterpå.

26+4

Fant rett og slett ut at jeg ville investere i en ny babycall. 11 år gammel ustabil babycall orker jeg ikke... og denne kan jeg jo lettere selge etter bruk også da. Valgte en Dema21.

576992107_Webp.net-resizeimage_4_.jpg.f4f9b5de3d8e5553350ed7d315c4fb04.jpg
Link

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+5

I dag tenkte jeg å ta et øyeblikk over å være takknemlig. Jeg er egentlig takknemlig dagen lang, men sånn virkelig takknemlig. Reflektere over hva som kan skje på ett år. Jeg har lest litt i prøvedagboken min, og for nøyaktig 1 år siden skrev jeg dette:

Amatariel skrev (På 21.10.2020 den 9.28):

Selv om jeg har visst det noen dager nå (negativ test siden fredag, og spotting som begynte for to dager siden), så er det ikke noe mindre nedslående med denne syklusdagen i dag. En blodig, fæl dag som tærer på både fysisk og psykisk!

Jeg prøver som oftest å holde en positiv tone, ovenfor meg selv og andre, men akkurat i dag - på CD 1 og i min egen dagbok så får dere ha meg unnskyldt for at det blir mye negativitet. Jeg hadde håpet så innmari på at jeg skulle slippe denne dagen! Det føltes uendelig viktig å klare å bli gravid nå, og jeg kjenner enda på det. At nå har jeg ikke mye håp igjen, på at vi skal få en sistemann :cry3: Tiden renner ut mellom fingrene på oss... Halvparten av prøvetiden vi hadde til rådighet er brukt opp. Og ting ser bare mørkt ut fremover. Jeg tror den sjansen vi hadde, med at jeg ble gravid i sommer var den vi skulle få. Og når ikke det gikk så er nok toget gått for oss. På dette tidspunktet var det nå meningen at OUL skulle vært overstått, familie, venner og kolleger skulle visst nyheten og jeg skulle gått inn i en julehøytid med stor mage og ivrige spark. I stedet for er det absolutt ingen graviditet å vise til, og jeg går inn i årets mørkeste og mest deprimerende årstid uten håp om det.

Jeg vet jeg ikke kommer til å gi opp, men bruke det halvåret som er igjen. Men det er ikke lett. Jeg kjenner jeg blir sterkt motarbeidet. Som sagt minimalt med håp igjen. Syklusen min er ofte lang, og det mest skremmende er at OM jeg klarer å bli gravid så er ikke det noe betryggende. Det er mer sannsynlig at jeg opplever ny abort enn at jeg ikke gjør det. Så uansett hva som skjer det neste halvåret så er det særdeles tvilsomt noe positivt. Så det er ikke rart at tankene om å bare gi opp nå før jeg må igjennom mer dritt er til stede. Vi må gi opp om et halvår uansett, så jeg vil sannsynligvis spare meg for mange nedturer, ufattelige lange ventedager osv. dersom vi bare gjør det nå. Sorgen over å ikke få en sistemann vil måtte bearbeides uansett, så jo før jo bedre kanskje?

Jeg kjenner at det river i hjertet og lese det jeg selv har skrevet 💔 Alle de tanker og følelser man har som prøver... Når man står oppi det så er det altoppslukende. Man klarer ikke tenke så mye fremover, bare akkurat på den syklusdagen man er, og ikke minst se bakover. Tenke på alt som ikke ble, hva man har vært igjennom.

Men mye kan skje på ett år. Der og da føles ett år som en uendelig evighet, men i den store sammenhengen så er det ikke så mye. Tenk om jeg hadde visst i oktober i fjor om hvordan statusen min ville være i oktober i år. Mye smerte og lidelse som ville vært forskånet. Men sånn er livet. Man vet ikke hva som skjer i fremtiden, og det er på godt og vondt.

Så i dag kjenner jeg ekstra godt på den fine magen min og gleder meg over hvor heldig jeg har vært. 96 dager igjen til termin og vi får sistemann 💕

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å bare kjenne litt ekstra etter på det som er så fint her og nå, og tenk at det nå er under hundre dager til terminen deres 💜 Jeg husker godt hvor vondt jeg fikk av deg innimellom når jeg leste de såreste innleggene, for akkurat den tidsfristen dere hadde satt var jo satt og skulle ikke endres. Og det husker jeg at bidro til å gi en ekstra forståelse for hvor utrolig sår hver eneste negative test var. Det er selvfølgelig vondt uansett, men dere var i en situasjon jeg tror det er vanskelig å forstå uten å være der selv. Jeg mistet selv håp for hver negative test, men jeg hadde ingen frist å forholde meg til som var fast og urokkelig. Så for meg var det alltid en ny sjanse til neste syklus. Jeg er så glad du nå får oppleve din siste graviditet og et fjerde søsken i gjengen 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+6

I dag var det altså tid for glukosebelastningstest. Egentlig ikke gruet meg noe spesielt, for har tatt den før og det gikk helt fint (var med i et forskningsprosjekt for en del år siden). Men jeg syns jo det er pes da. Huske å faste, ikke få spise frokost, vente, og bruke så lang tid. Mer "stressa" over fraværet fra jobb liksom, ettersom halve dagen ble planlagt på legekontoret. Så greit å få unna nå.

Fastingen gikk greit, faktisk mer tørst enn sulten i morges. Fikk velge mellom appelsin eller bringebær-flaske og valgte da sistnevnte. Litt godt med kald drikke, selv om den var søt. Mot slutten syns jeg det brant litt bak i halsen, for den er jo fryktelig søt da. Men egentlig veldig positivt overrasket over drikken! Først syns jeg flasken så stoor ut. Og den var større enn jeg tok sist, men den var også mye tynnere. For av det jeg husket sist så var drikken veldig tykk, nesten grøtete. Så sånn sett har de jo gjort en stor forbedring.

Etterpå fikk jeg eget rom med både stol og benk. Satt meg på benken og så en serieepisode på Netflix først. Så surfet bare litt rundt. Når det nærmet seg 2 timer så la jeg meg litt ned, for da begynte jeg å bli litt uggen. Eller, mer skjelven og svimmel. Så gikk det over 2 timer, men jeg ble bare liggende for de hadde jo sagt at de skulle komme og hente meg. 20 min over tiden så tenkte jeg at her kunne jeg ikke bli liggende, så begynte å gjøre meg klar for å gå ut og se etter noen. Men da kom de. Beklaget veldig da, var noe kommunikasjonssvikt :roll: Hun trodde kollegaen hadde hentet meg. 

Verdiene på prøvene mine var 4,5 før glukosen og 6,1 etterpå. Veldig bra sa legen! Så godt å høre. Trenger liksom ikke flere utfordringer kjenner jeg. Fikk noen minutter ledig, så da kastet jeg i meg et par brødskiver og vann. Så var det rett over på vanlig helsekontroll. Urin var bra denne gangen og vekt er nå akkurat +8 kg. Blodtrykk bra og babyens hjertelyd perfekt ♥️ Den var meget aktiv mens jeg ventet de timene før der. Tydeligvis høy på sukker 😅 Og målte symfysen for første gang dette svangerskapet. Kom på litt under den røde streken, men legen var ikke bekymret. Og det er jo bare et enkeltmål. Får følge med den fremover.

Influensavaksinen fikk jeg også helt plutselig. Hadde tenkt å nevne den faktisk, for har hørt om så mange gravide som har fått den på kontroll. Men legen tok det opp selv, for hun hadde sprøytene liggende klar. Sa det var samlebånd for tiden omtrent. Så da var det bare å stikke. Virkelig en nålepute i dag jeg.

Og til slutt snakket vi generelt om formen min da. Forklarte hvor utslitt jeg har følt meg de 2-3 siste ukene, og at jeg virkelig trenger èn dag uten jobb. Så da ble jeg sykemeldt 20%. Føles litt nedtur, men samtidig vet jeg jo at det viktigste nå er å ta vare på helsen. Det er ikke meningen at man KUN skal jobbe og sove. Skal ha energi til noe annet også. Så da får vi håpe at denne dagen hjelper. Tenker å ta onsdager som sykemeldingsdag for å få delt opp uken.

 

pregnsmiley.gif.b4b664ff5759ae411c3933c93f30b17b.gif Mine viktige datoer
Du er nå 26 uker og 6 dager på vei

Unnfangelsen finner sted: 27. april 2021
Like langt som opplevd SA: 17.mai 2021 Føl
Hjertet begynner å slå: 22.mai 2021
Like langt som opplevd SA: 24.mai 2021

Tidlig ultralyd: 14.juni 2021
Like langt som opplevd MA: 20.juni 2021
Første svangerskapskontroll: 2.juli 2021
Ferdig med medisin: 6.juli 2021
Tidlig ultralyd: 15.juli 2021
Andre trimester: 15.juli 2021

Like langt som opplevd senabort: 22.juli 2021
Ordinær ultralyd: 20.august 2021
Planlegger å fortelle søsken og annen familie: 20.august 2021

Halvveis i svangerskapet: 5.september 2021
Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det: 25.september 2021
Fosteret kan høre: 29.september 2021
100 dager igjen til termin: 17.oktober 2021
Glukosebelastning: 22.oktober 2021
Tid for å fylle ut fødselspermisjonspapirer: 23.oktober 2021
Tredje trimester: 24.oktober 2021
Covid-19-vaksine dose 2: 4.november 2021
Nå regnes ikke babyen som prematur: 1.januar 2022
Fødselspermisjoner begynner: 4.januar 2022
Termin: 25.januar 2022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27+0

Ny fullgått uke! Og denne uken har jeg jobbet litt med foreldrepengesøknaden. Jobbet litt med planleggeren til NAV og ikke minst lagd en avtale med arbeidsgiver om når jeg skal ha ulønnet permisjon og ferie. Sjefen min er ganske laid back på disse tingene, men jeg har vært nøye på å få det i boks. Spesielt siden sjefen skal slutte og fra nyåret får jeg en helt ny personalsjef 😶 Da tenker jeg det er superviktig å ha papirene i orden. Så avtale signert og i dag har jeg offisielt sendt inn søknad til NAV.

Vi har valgt å ha 100% foreldrepenger (80% tid) og at jeg skal ha hele fellesperioden. Jeg har jo en del erfaring med hvor lang permisjon jeg føler meg vel med, og svaret på det er rett og slett ett år. Så da har vi ordnet det slik. Grovplanen ser slik ut:

2022
Januar - august = jeg foreldrepermisjon
September - desember = jeg ulønnet permisjon og ferie
2023
januar - april = far foreldrepermisjon

Dette er det vi vet sikkert da. Resten må vi ta etter hvert. Det vi HÅPER er barnehageplass fra april. Det kan gå, men beror på ledig plass der vi vil. Er jo utenfor hovedopptaket, så spennende. Men om det ikke gå så blir enten jeg og mannen å ta 50% jobb, eller at jeg tar ulønnet permisjon igjen.

 

pregnsmiley.gif.b4b664ff5759ae411c3933c93f30b17b.gif Mine viktige datoer
Du er nå 27 uker og 0 dager på vei

Unnfangelsen finner sted: 27. april 2021
Like langt som opplevd SA: 17.mai 2021 Føl
Hjertet begynner å slå: 22.mai 2021
Like langt som opplevd SA: 24.mai 2021

Tidlig ultralyd: 14.juni 2021
Like langt som opplevd MA: 20.juni 2021
Første svangerskapskontroll: 2.juli 2021
Ferdig med medisin: 6.juli 2021
Tidlig ultralyd: 15.juli 2021
Andre trimester: 15.juli 2021

Like langt som opplevd senabort: 22.juli 2021
Ordinær ultralyd: 20.august 2021
Planlegger å fortelle søsken og annen familie: 20.august 2021

Halvveis i svangerskapet: 5.september 2021
Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det: 25.september 2021
Fosteret kan høre: 29.september 2021
100 dager igjen til termin: 17.oktober 2021
Glukosebelastning: 22.oktober 2021
Tid for å fylle ut fødselspermisjonspapirer: 23.oktober 2021
Tredje trimester: 24.oktober 2021
Covid-19-vaksine dose 2: 4.november 2021
Nå regnes ikke babyen som prematur: 1.januar 2022
Fødselspermisjoner begynner: 4.januar 2022
Termin: 25.januar 2022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg bare nevne at på akkurat denne dagen, altså 27+0, i forrige svangerskap så giftet jeg og mannen oss ❤️ Rart å tenke på nå! Er helt klart mer sliten nå enn da, det er sikkert. Men som brud går man sikkert med mye ekstra adrenalin 😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+1

Milepæler på løpende bånd denne uka jo! Tenk at jeg nå er i tredje trimester!! Det er jo det siste! Whiii! Det er ikke lenge siden jeg trodde at jeg aldri skulle komme hit! Så takknemlig ❤️


pregnsmiley.gif.b4b664ff5759ae411c3933c93f30b17b.gif Mine viktige datoer
Du er nå 27 uker og 1 dager på vei

Unnfangelsen finner sted: 27. april 2021
Like langt som opplevd SA: 17.mai 2021 Føl
Hjertet begynner å slå: 22.mai 2021
Like langt som opplevd SA: 24.mai 2021

Tidlig ultralyd: 14.juni 2021
Like langt som opplevd MA: 20.juni 2021
Første svangerskapskontroll: 2.juli 2021
Ferdig med medisin: 6.juli 2021
Tidlig ultralyd: 15.juli 2021
Andre trimester: 15.juli 2021

Like langt som opplevd senabort: 22.juli 2021
Ordinær ultralyd: 20.august 2021
Planlegger å fortelle søsken og annen familie: 20.august 2021

Halvveis i svangerskapet: 5.september 2021
Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det: 25.september 2021
Fosteret kan høre: 29.september 2021
100 dager igjen til termin: 17.oktober 2021
Glukosebelastning: 22.oktober 2021
Tid for å fylle ut fødselspermisjonspapirer: 23.oktober 2021
Tredje trimester: 24.oktober 2021
Covid-19-vaksine dose 2: 4.november 2021
Nå regnes ikke babyen som prematur: 1.januar 2022
Fødselspermisjoner begynner: 4.januar 2022
Termin: 25.januar 2022
-----------------------------------------------------------------------------------

Jeg feirer inngangen til tredje trimester med å kjøpe vogn! :yvonne:

Det er Emmaljunga Nxt90 jeg ønsket meg, og selvfølgelig aller helst Select 2022-modellen. Men det satt veldig langt inne og bruke mye penger på den. Så har holdt øynene åpne for alternativer og tilbud. Og når dette tilbudet kom så slo jeg til. Var innom Barnas Hus og spurte om forskjellene på denne og Select-modellen, og det var ikke mange. Den ansatte der var overrasket over at det var flere igjen på nettlageret, så anbefalte absolutt at jeg gikk for det da det er et godt tilbud.

Fikk også fargeønsket mitt oppfylt, da jeg ønsket meg en sort vogn. Høres kanskje kjedelig ut for mange, men jeg har hatt vogn med farger før. Blå, grå og brun. Og sort - og det trives jeg med fordi jeg liker så godt å stæsje den opp med farger. Har rosa vognpose, og ønsker meg rosa stelleveske. Så dette blir bra tror jeg 😊

vogn.JPG.4b5254d5f288b98c677e0bb473062972.JPG

Endret av Amatariel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymapekatt skrev (På 28.9.2021 den 19.50):

Herlighet, tenk at du har kommet så langt på vei allerede! 😱 Gratulerer med den store milepælen Amatariel! ❤️ 

Men hva med deg da...!?? Herlighet! Jeg så inne hos prøverne at du har blitt gravid!! For en god nyhet, endelig!! Gratulerer så mye kjære deg! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Amatariel said:

Men hva med deg da...!?? Herlighet! Jeg så inne hos prøverne at du har blitt gravid!! For en god nyhet, endelig!! Gratulerer så mye kjære deg! :klemmer:

Jaaa det stemmer, takk Amatariel!! ❤🥰 Endelig altså, ikke mindre enn 1 uke før vi skulle ha første samtale på sykehuset i forbindelse med IVF- oppstart. Helt uvirkelig! Nå er det bare å håpe at dette går bra 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (9 minutter siden):

Jaaa det stemmer, takk Amatariel!! ❤🥰 Endelig altså, ikke mindre enn 1 uke før vi skulle ha første samtale på sykehuset i forbindelse med IVF- oppstart. Helt uvirkelig! Nå er det bare å håpe at dette går bra 🤞🤞

Ja da var det bare ment to be 🥰 Veldig glad på dine vegne! Plutselig er det du som går inn i tredje trimester ;) går sakte i starten, men så svuuuursj 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...