Gå til innhold

Vi venter på sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Amatariel said:

Ja da var det bare ment to be 🥰 Veldig glad på dine vegne! Plutselig er det du som går inn i tredje trimester ;) går sakte i starten, men så svuuuursj 😅

❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg hatt 2 trilleturer med min Emmaljunga nxt90 og er superfornøyd enn så lenge! 🤩 Har den i gråsvart og synes den er nydelig 🥰 Arvet en blå vognpose som barnefaren selv brukte som barn, og er så fin farge til det mørke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+3

Bilstol i boks! Vi er såå heldige å få låne både bilstol og base fra en venninne som jobber i bilstolbransjen. Så den har ikke vært brukt før, annet enn litt promotering. Veldig takknemlig for det, for det er virkelig noen penger spart det.

Nuna Pipa Next
Skjermbilde.JPG.eed549e5690fd453e31135f708e89b52.JPG 

Er spesielt glad for at denne er så lett. En av de letteste stolene på markedet, og det er bra fordi av erfaring så bærer jeg ganske mye på bilstolen. F.eks ved levering og henting på barneskolen av søsken. Og jeg er ikke særlig sterk i armene 😶 At den har fått høyeste score på sikkerhet og følger de strengeste kravene til en bilstol er selvfølgelig det aller viktigste.

Så nå er det jammen ikke mye igjen å anskaffe! På listen min er det kun stelleveske og ammepumpe igjen. Og sistnevnte skal jeg hente via finn.no i kveld. Føler meg litt tidlig ute, for tidligere har jeg ikke begynt shopping før myye senere. Men kjenner faktisk nå hvor annerledes det er å være gravid for siste gang vs. de andre. Kjenner at jeg er eldre, har mer å gjøre, bli raskere sliten/dårligere form og ikke minst så skal det jo arrangeres JUL også - før terminen er der. Er i 80% jobb også, så tiden flyr bare nå. Ekstra godt å vite at disse materielle tingene står i boden og er klare for bruk da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige som får låne bilstol og base 😀 jeg er veldig for å kjøpe brukt på Finn. Det er jo veldig mye fint man kan få der. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en del babyutstyr brukt😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vognkjøp! Den er knallfin! Helt sikker på at lille sistefrøkna kommer til å stortrives oppi der. :)  Skjønner veldig godt at du vil være litt tidligere ute med innkjøpene og planleggingen denne gangen. Når det nærmer seg jul blir det alltid mye å gjøre ja. Det var lurt tenkt av deg. Da slipper du hvert fall å stresse med å få alt klart til lille, midt oppi alt julekaoset. Blir en fantastisk start på det nye året for dere! ❤️ 

Endret av Lykkefrø
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28+0

Hurra for ny uke! Og denne dagen har vært helt magisk ❤️ Jeg og mannen har nemlig vært på date. En slags liten 'babymoon' kan man vel si 😅 I tidligere svangerskap så har vi ofte reist bort en helg før vi har blitt flere, men denne gangen blir det ikke mulig. Rett og slett tiden på året som er årsaken, korona i sommer, bruker masse penger på oppussing o.l. Men noe ville vi jo ta oss tid til, så da ble det en dag i byen på bare oss to.

Så vi har da vært på spa i 3 timer (!). Herlighet såååå avslaaappet tror jeg aldri at jeg har vært i hele mitt liv. Det var helt magisk. Basseng, stjernehimmel, full kroppsmassasje m.m. Nøt hvert sekund! Og så deilig restaurant etterpå. Virkelig en dag å leve lenge på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Det høres helt himmels ut! 🤩 Unner deg sånn å få slappet av ordentlig, og bare puste ut. Dette fortjente du så absolutt! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig godt ut 😊 jeg har aldri vært på spa, så kanskje vi må benytte muligheten før vi blir en liten familie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+4

Driste meg til et lite magebilde da... litt skummelt for er jo ikke særlig komfortabel med kropp, men nå syns jeg endelig at det vises ordentlig at jeg har en gravidmage ☺️

mage28_web.jpg.6e3a7aec1fa2baecf19f562957b3d940.jpg

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (14 minutter siden):

28+4

Driste meg til et lite magebilde da... litt skummelt for er jo ikke særlig komfortabel med kropp, men nå syns jeg endelig at det vises ordentlig at jeg har en gravidmage ☺️

mage28_web.jpg.6e3a7aec1fa2baecf19f562957b3d940.jpg

Superfin gravidmage! 😍 Og tredje trimester, tenk det! Husker jeg syntes det var så leit da jeg ble gravid at du fortsatt var igjen i prøverforumet. Og nå er du faktisk bare seks uker bak meg! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (16 minutter siden):

28+4

Driste meg til et lite magebilde da... litt skummelt for er jo ikke særlig komfortabel med kropp, men nå syns jeg endelig at det vises ordentlig at jeg har en gravidmage ☺️

mage28_web.jpg.6e3a7aec1fa2baecf19f562957b3d940.jpg

Veldig fin mage 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så flott du er da 😍 Og du har helt annen hårfarge enn jeg har sett for meg, men så fin da 💆‍♀️ Var helt sikker på at du skulle ha mørkebrunt hår, vet ikke hvorfor 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...