Gjest DNX Skrevet 10. april 2021 #701 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Billiegirl skrev (22 minutter siden): Å ja sikkert mye bedre med styrt, det har jeg ikke tenkt på en gang 😅 så klart det er mye bedre da😇 da slipper man den skuffelsen å bli avbrutt bare fordi eggløsning kommer på feil dag. Der er jo nok å bekymre seg over . jeg ble også paff så sa bare : Okey da jeg var der..... føler alt skal gå så fort, får nesten ikke spurt om noe fordi de virker som de har det så travelt der. Forstår at de har mange pasienter iløpet av en dag. Men litt rart uansett .. Absolutt en fordel mtp. helgestengt. Minuset med styrt syklus er at man setter kroppens egen hormonproduksjon ute av spill (fordi man unngår eggløsning helt før fryseforsøk), så man må ta piller til uke 10, da morkaken tar over hormonproduksjonen. Krysser fingrene for deg, og håper du får positivt svar på mandag ❤️ Absolutt samlebåndstendenser i det offentlige! Men det er verdt det mtp. prisforskjellen opp mot privat😅 Endret 10. april 2021 av DNX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 10. april 2021 #702 Del Skrevet 10. april 2021 DNX skrev (2 timer siden): Absolutt en fordel mtp. helgestengt. Minuset med styrt syklus er at man setter kroppens egen hormonproduksjon ute av spill (fordi man unngår eggløsning helt før fryseforsøk), så man må ta piller til uke 10, da morkaken tar over hormonproduksjonen. Krysser fingrene for deg, og håper du får positivt svar på mandag ❤️ Absolutt samlebåndstendenser i det offentlige! Men det er verdt det mtp. prisforskjellen opp mot privat😅 Tusen takk !! Vet du når du skal ha ditt innsett ? ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 10. april 2021 #703 Del Skrevet 10. april 2021 Billiegirl skrev (11 minutter siden): Tusen takk !! Vet du når du skal ha ditt innsett ? ♥️ Vet bare at jeg skal ha UL-sjekk i slutten av neste uke, men er vel sannsynlig med innsett uka etter der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 10. april 2021 #704 Del Skrevet 10. april 2021 DNX skrev (17 minutter siden): Vet bare at jeg skal ha UL-sjekk i slutten av neste uke, men er vel sannsynlig med innsett uka etter der igjen. Åh krysser det jeg har for at det går din vei 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 10. april 2021 #705 Del Skrevet 10. april 2021 Billiegirl skrev (1 minutt siden): Åh krysser det jeg har for at det går din vei 😍 Takk😊 Kjenner det er lett å ha for høye forhåpninger 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 10. april 2021 #706 Del Skrevet 10. april 2021 DNX skrev (33 minutter siden): Takk😊 Kjenner det er lett å ha for høye forhåpninger 🙈 Jeg har lært av denne prosessen at det er like greit å ha forventninger, tro og håpe, fordi OM det skulle bli avbrudd eller mislykket så blir man like skuffet og lei seg selv om man har gått rundt med en negativ innstilling. Sier ikke at det er det du har altså, men det har jeg hatt! Og trodde det var lurt for å være godt forberedt og ikke bli skuffet. Det funket ikke, ble jo kjempeskuffet likevel. Så vær positiv, ha forventninger og gled deg til innsett er mitt råd😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 10. april 2021 #707 Del Skrevet 10. april 2021 Ellepelle skrev (39 minutter siden): Jeg har lært av denne prosessen at det er like greit å ha forventninger, tro og håpe, fordi OM det skulle bli avbrudd eller mislykket så blir man like skuffet og lei seg selv om man har gått rundt med en negativ innstilling. Sier ikke at det er det du har altså, men det har jeg hatt! Og trodde det var lurt for å være godt forberedt og ikke bli skuffet. Det funket ikke, ble jo kjempeskuffet likevel. Så vær positiv, ha forventninger og gled deg til innsett er mitt råd😊 Så fint innspill! For jeg har virkelig forventninger/gleder meg 😊 Men føler jeg burde vært mindre forventningsfull basert på statistikk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 10. april 2021 #708 Del Skrevet 10. april 2021 Ellepelle skrev (2 timer siden): Jeg har lært av denne prosessen at det er like greit å ha forventninger, tro og håpe, fordi OM det skulle bli avbrudd eller mislykket så blir man like skuffet og lei seg selv om man har gått rundt med en negativ innstilling. Sier ikke at det er det du har altså, men det har jeg hatt! Og trodde det var lurt for å være godt forberedt og ikke bli skuffet. Det funket ikke, ble jo kjempeskuffet likevel. Så vær positiv, ha forventninger og gled deg til innsett er mitt råd😊 Denne signerer jeg virkelig. Det er (for mange) en del nedturer og da er det god og gi seg lov til å kjenne på de gledene og spenningen som faktisk er underveis og. Realiteten for positivt utfall ligger jo bakerst i hodet uansett. Jeg skal ha første fryseforsøk om noen uker, har alt bestemt meg for å ikke kjøpe inn graviditetstester før dagen før testdag, rett og slett for å utsette den eventuelle skuffelsen ved negativ test underveis. Sist gang hadde jeg tester hjemme fra tidligere så da klarte jeg ikke unngå å teste, og kjente etterpå at der kunne jeg gitt meg selv mindre stress underveis. Skuffelsen var jo like stor når jeg skjønte at det ikke gikk uansett, selvom jeg var klar over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. april 2021 #709 Del Skrevet 10. april 2021 Ellepelle skrev (3 timer siden): Jeg har lært av denne prosessen at det er like greit å ha forventninger, tro og håpe, fordi OM det skulle bli avbrudd eller mislykket så blir man like skuffet og lei seg selv om man har gått rundt med en negativ innstilling. Sier ikke at det er det du har altså, men det har jeg hatt! Og trodde det var lurt for å være godt forberedt og ikke bli skuffet. Det funket ikke, ble jo kjempeskuffet likevel. Så vær positiv, ha forventninger og gled deg til innsett er mitt råd😊 Detter er jeg _så_ enig i!! Skuffa blir man uansett når det ikke går rett veg, men man gjør seg selv en stor tjeneste med å være positiv å tenke på hva det faktiske resultatet SKAL bli❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #710 Del Skrevet 10. april 2021 Hei! Jeg satte inn et blasto for første gang på torsdag. Er det noen som vet når jeg kan begynne å teste? Testdag er 19. april, men det må da være mulig å begynne litt før? 😅 Anonymkode: 59bf1...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #711 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei! Jeg satte inn et blasto for første gang på torsdag. Er det noen som vet når jeg kan begynne å teste? Testdag er 19. april, men det må da være mulig å begynne litt før? 😅 Anonymkode: 59bf1...95c Kan vel teste når du vil egentlig,men hvis du har tatt ovitrell så bør denne være ute. Testet selv postitivt 9 eller 10 dpo, selv om test dato var 14 dpo Anonymkode: 659be...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #712 Del Skrevet 10. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (På 7.4.2021 den 21.59): Så spennende! Jeg hadde menopur sist og nå Bemfola. Fikk ett egg ut sist, men ingen til innsett. Håper vi er forskjellige og at vi trenger det motsatte og at vi begge lykkes. Oppstart av medisiner mandag her også 🙃 Jeg skal ha UL neste uke, da får jeg se🤞 MEN; Jeg jobber som lærer i grunnskolen og er livredd for at jeg skal havne i karantene slik at jeg ikke får fullført denne gangen heller. Det er det verste med alt sammen😬 Andre som har det sånn? Anonymkode: 72e91...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 10. april 2021 #713 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal ha UL neste uke, da får jeg se🤞 MEN; Jeg jobber som lærer i grunnskolen og er livredd for at jeg skal havne i karantene slik at jeg ikke får fullført denne gangen heller. Det er det verste med alt sammen😬 Andre som har det sånn? Anonymkode: 72e91...6a5 Jeg forstår at du er redd for karantene. Jeg jobber i helsevesenet og skal igang med første forsøk i slutten av mai. Livredd for avbrytt forsøk pga smitte/karantene risiko. Også redd for at mye stress, høy arbeidsbelastning, mange legetimer og evt bivirkninger skal ødelegge. Jeg har tenkt til å sende en mail til fastlegen noen uker før og spørre om sykemelding fra ivf start til uttak. Hadde aldri gjort det vis det ikke hadde værr for corona, men er så utrolig hektisk på jobb og rekker aldri å spise/drikke/gå på wc feks nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #714 Del Skrevet 10. april 2021 Dame1989 skrev (32 minutter siden): Jeg forstår at du er redd for karantene. Jeg jobber i helsevesenet og skal igang med første forsøk i slutten av mai. Livredd for avbrytt forsøk pga smitte/karantene risiko. Også redd for at mye stress, høy arbeidsbelastning, mange legetimer og evt bivirkninger skal ødelegge. Jeg har tenkt til å sende en mail til fastlegen noen uker før og spørre om sykemelding fra ivf start til uttak. Hadde aldri gjort det vis det ikke hadde værr for corona, men er så utrolig hektisk på jobb og rekker aldri å spise/drikke/gå på wc feks nå. Ja, den tanken har jeg også tenkt. Selv om det sitter liiiiitt langt inne, for det går utover kollegaer at jeg blir borte. Jeg får høre med legen🤔 Anonymkode: 72e91...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 10. april 2021 #715 Del Skrevet 10. april 2021 Litt usikker her. Begynte å blø i dag, det er mer enn bare ett tørk på papiret, men mindre enn mengde blod. Hva teller da som syklusdag 1🤷♀️? Skal jeg starte på medisin i morgen eller på mandag? Kort protokoll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. april 2021 #716 Del Skrevet 10. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (17 minutter siden): Litt usikker her. Begynte å blø i dag, det er mer enn bare ett tørk på papiret, men mindre enn mengde blod. Hva teller da som syklusdag 1🤷♀️? Skal jeg starte på medisin i morgen eller på mandag? Kort protokoll St.Olavs sier at første blødningsdag er når du begynner å blø rødt ferskt blod, altså ikke spotting. Jeg blør som regel ganske mye fra dag 1-3, så jeg starter altid dagen etter jeg får første blødning. Men tenker at så lenge du blør rødt blod nå, så kan du starte på sprøyter i morgen☺️ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 10. april 2021 #717 Del Skrevet 10. april 2021 aishaaa skrev (10 timer siden): Detter er jeg _så_ enig i!! Skuffa blir man uansett når det ikke går rett veg, men man gjør seg selv en stor tjeneste med å være positiv å tenke på hva det faktiske resultatet SKAL bli❤️ Helt enig med dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 11. april 2021 #718 Del Skrevet 11. april 2021 aishaaa skrev (12 timer siden): St.Olavs sier at første blødningsdag er når du begynner å blø rødt ferskt blod, altså ikke spotting. Jeg blør som regel ganske mye fra dag 1-3, så jeg starter altid dagen etter jeg får første blødning. Men tenker at så lenge du blør rødt blod nå, så kan du starte på sprøyter i morgen☺️ Lykke til! Det var både rødt blod og rosa om hverandre 🤨. Det som gjør det vanskelig. Men tenker det kan vel ikke være farlig om jeg begynner i dag når det også var rødt blod i går 🤔? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 11. april 2021 #719 Del Skrevet 11. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (42 minutter siden): Det var både rødt blod og rosa om hverandre 🤨. Det som gjør det vanskelig. Men tenker det kan vel ikke være farlig om jeg begynner i dag når det også var rødt blod i går 🤔? Nei, jeg tenker at det sikkert går fint å sette første sprøyte i dag ☺️ Så synd at det ikke er mulig å ta kontakt med _noen_ av de som jobber på sykehusene på helg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 11. april 2021 #720 Del Skrevet 11. april 2021 aishaaa skrev (1 time siden): Nei, jeg tenker at det sikkert går fint å sette første sprøyte i dag ☺️ Så synd at det ikke er mulig å ta kontakt med _noen_ av de som jobber på sykehusene på helg.. Det som er dumt, vettu 🙄. Offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå