Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Krysser fingrene ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Takk. Merker jo veldig endring i kommunikasjonen fra hans side denne gangen, så.. det er jo veldig hyggelig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (1 time siden):

Takk. Merker jo veldig endring i kommunikasjonen fra hans side denne gangen, så.. det er jo veldig hyggelig :P

Masse lykke til!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date i dag. Det var veldig hyggelig :) kom med lave forventninger, nesten der at jeg ikke ville.... men det var så hyggelig. Satt og tok en kaffe, og pratet om veldig mye. Liker det når folk jeg treffer er litt allsidige på det man snakker om. Ruslet videre gjennom byen og det hele var så koselig. Så skulle jeg på jobb og han fulgte meg til trikken. Ble litt brå avslutning da, men jeg skrev etterpå at jeg hadde hatt det koselig og at jeg godt kunne tenke meg å se han igjen. Og fikk svar tilbake om han syns det samme :)   så det ble jo en fin tirsdag 😄  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sååååå trått 🙈🙈 river snart av meg håret. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en jeg likte ganske godt. Helt frem til jeg så tennene hans. De nede er så skjev, at noen tenner nesten står foran de andre. Jeg er ikke så opptatt av utseende, men dette plaget meg. Er jeg overfladisk? Han er jo over 40, fatter ikke at han ikke har hatt tannregulering..

Anonymkode: d3c98...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har møtt en jeg likte ganske godt. Helt frem til jeg så tennene hans. De nede er så skjev, at noen tenner nesten står foran de andre. Jeg er ikke så opptatt av utseende, men dette plaget meg. Er jeg overfladisk? Han er jo over 40, fatter ikke at han ikke har hatt tannregulering..

Anonymkode: d3c98...df7

Nei. Var på date med en for et år siden med samme problem. I tillegg var tennene fulle av misfarging. Og han var godt utdannet med god jobb, kan ikke fatte hvorfor han ikke har gjort noe med tennene. Tennene sto helt på kryss og tvers.😳  må ha hatt alvorlig tannlegeskrekk eller noe. Ville aldri klart å kysse han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå, nå har jeg gått tålmodig og venta på melding fra han jeg har møtt to ganger... jeg skrev til han sist, dagen etter vi møttes forrige gang. I dag kom det lyd fra han, etter en uke 😮   Vi skrev litt løst, og han sier han fremdeles håper vi kan møtes nå til helgen. Han spurte og hva jeg tenkte om koronaavstand, så jeg må innrømme at nå sitter jeg liiitt skeptisk her og føler at han ikke er så veldig keen, men har lyst på et ligg :P Samtidig så ønsker han å gjøre en aktivitet sammen før middag og sånn på kvelden, så det virker jo som han faktisk har lyst til å gjøre ting sammen.

Problemet er at jeg vet jeg trenger mye mer nærhet enn dette, selv om vi har møttes bare to ganger så kunne det ikke falt meg inn å vente såå lenge med kontakt (ble sånn nå, men tenker det var hans tur!). Jeg har en del erfaring med forhold nå og vet hva jeg trenger og hva som kan bli problematisk. Så tenker det er viktig at jeg ikke lar dette gå for langt dersom jeg fremdeles føler han er sånn halvveis. Hvis jeg klarer å ta det chill og la være å bli overanalyserende og gæren så går det jo fint, men jeg vet at hvis jeg faktisk liker han så kommer jeg ikke til å klare det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KoopaTroopa skrev (9 timer siden):

Såå, nå har jeg gått tålmodig og venta på melding fra han jeg har møtt to ganger... jeg skrev til han sist, dagen etter vi møttes forrige gang. I dag kom det lyd fra han, etter en uke 😮   Vi skrev litt løst, og han sier han fremdeles håper vi kan møtes nå til helgen. Han spurte og hva jeg tenkte om koronaavstand, så jeg må innrømme at nå sitter jeg liiitt skeptisk her og føler at han ikke er så veldig keen, men har lyst på et ligg :P Samtidig så ønsker han å gjøre en aktivitet sammen før middag og sånn på kvelden, så det virker jo som han faktisk har lyst til å gjøre ting sammen.

Problemet er at jeg vet jeg trenger mye mer nærhet enn dette, selv om vi har møttes bare to ganger så kunne det ikke falt meg inn å vente såå lenge med kontakt (ble sånn nå, men tenker det var hans tur!). Jeg har en del erfaring med forhold nå og vet hva jeg trenger og hva som kan bli problematisk. Så tenker det er viktig at jeg ikke lar dette gå for langt dersom jeg fremdeles føler han er sånn halvveis. Hvis jeg klarer å ta det chill og la være å bli overanalyserende og gæren så går det jo fint, men jeg vet at hvis jeg faktisk liker han så kommer jeg ikke til å klare det!

Følg magefølelsen din. Selv om det kan hende han bare er sånn, så passer han ikke for deg når det gir deg en dårlig følelse. En date/kjæreste skal få deg til å følge deg bra. Gjør han ikke det så er det feil. Men det er ikke lett, har vært i samme situasjon flere ganger selv. Men jeg har aldri opplevd at det blir noe ut av det når de er så trege. Om de virkelig er interesssert så er de mer på, er min erfaring. Og nå kutter jeg folk veldig fort om de blir trege/viser liten interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg har kjent verdens fineste menneske 5 mnd idag. Vi har det helt fantastisk fint sammen og i helgen sa han "vi må bli over 100 år vi for jeg har planer om at vi skal leve sammen i 90 år". Jeg er så heldig ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Følg magefølelsen din. Selv om det kan hende han bare er sånn, så passer han ikke for deg når det gir deg en dårlig følelse. En date/kjæreste skal få deg til å følge deg bra. Gjør han ikke det så er det feil. Men det er ikke lett, har vært i samme situasjon flere ganger selv. Men jeg har aldri opplevd at det blir noe ut av det når de er så trege. Om de virkelig er interesssert så er de mer på, er min erfaring. Og nå kutter jeg folk veldig fort om de blir trege/viser liten interesse.

Takk ❤️ vet det egentlig så godt selv, men rart hvordan jeg blir sånn "men tenk om ditt og datt" likevel. Møter han nok i helga, men mulig jeg prøver å snakke såvidt om det, og muligens ikke ligge sammen. Men usikker der, for har jo litt lyst til det selv om det ikke blir noe og😆 kanskje bare litt redd for å fremstå som dum og "lurt" av han 🙄 får kjenne litt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. så jeg har konkludert at jeg er betatt.. eller bare liker ekstremt veldig godt.. litt usikker på hva jeg skal kalle det.. magefølelsen min sier meg at dette er noe bra.. hva enn det ender opp med så skal jeg nyte det så lenge det varer ❤️

Edit: Og når jeg sier nyte de så lenge det varer.. så sier jeg det fordi at det jeg tenker er jo gjerne at man må treffe noen før det klaffer 100 %. Har ikke troen på at skjer så fort. :sjenert: Jeg har jo nettopp begynt med å treffe folk. :) 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har møtt en jeg likte ganske godt. Helt frem til jeg så tennene hans. De nede er så skjev, at noen tenner nesten står foran de andre. Jeg er ikke så opptatt av utseende, men dette plaget meg. Er jeg overfladisk? Han er jo over 40, fatter ikke at han ikke har hatt tannregulering..

Anonymkode: d3c98...df7

Jeg har en venn som har sånne tenner. Det er ikke latskap, men seksuelt misbrukt som barn. Vanlig med tannlegeskrekk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en ny date på meg i helgen :)  vel, vet ikke helt om jeg skal kalle det date, da jeg ikke vet om det er romantisk eller vennskapelig enda. 

Eneste minuset er at vi skal ut  å gå tur søndag kveld, etter at jeg har jobbet lange dager hele helgen.  Men jeg sa at det får bli en kort tur da, og kanskje finner man ut i løpet av turen hvordan ståa er, om man vil treffes mer romantisk eller vennskapelig.

Bøygen her er språket. Det kan være et minus for meg, da kommunikasjon og det å prate sammen er veldig viktig. Jeg merket det på første treff at han nok ikke alltid forstod alt,men det kan hende det kommer med tida og når man blir litt mer kjent og skjønner hverandre mer. Om dere skjønner hva jeg mener 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha tatt opp forslag til ny date.. så fikk jeg bare litt nja, meeeh, kaaanskje.. hadde ikke noe særlig med tid.. så det varte så lenge.. 😅 har bestemt meg for å holde kjeft nå.. være helt stille og se om han tar noe kontakt, kommer med noe forslag selv eller jaaaa.. :sjenert: men vaaaaaanskelig.. :daane:

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Etter å ha tatt opp forslag til ny date.. så fikk jeg bare litt nja, meeeh, kaaanskje.. hadde ikke noe særlig med tid.. så det varte så lenge.. 😅 har bestemt meg for å holde kjeft nå.. være helt stille og se om han tar noe kontakt, kommer med noe forslag selv eller jaaaa.. :sjenert: men vaaaaaanskelig.. :daane:

neimen usj da ? Er alle mannfolk så himla travle, jeg skjønner det bare ikke… 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo match m han som ditcha/ghosta meg i mars. Hyggelig som jeg er svarte jeg nå på noen spørsmål men ikke noe mer, dette var på søndag. I dag fikk jeg mld igjen gitt 😅😎

Min nr to har jeg ikke hørt fra på hele uka (dvs mandag), så tror ikke det blir noe der. Så travel, bare jobber å jobber. 
 

Min nr en har jeg ikke møtt siden søndag, men kontakten er som før- delvis fraværende å treg men sånn har han jo vært i snart 3 mnd så begynner å bli vant det. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen ikke så lett å bli sørlending igjen, får jo ingen matches her. Mulig jeg må observere de lokale og legge om stilen. 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

 Mneimen usj da ? Er alle mannfolk så himla travle, jeg skjønner det bare ikke… 

Anonymkode: 14673...8b8

Nei, han er ikke det :) 

At han blir såpass kjølig etter daten nå antar jeg bare at handler om at jeg nok blir ghosta snart :sjenert: he is not that into you, tror jeg det heter 

Jeg merker jo at det plager meg litt at det går så lenge mellom hver gang vi ses. Jeg tenker at om han ville se meg så hadde han jo prøvd å få til en løsning... 

Også merker jeg at jeg er psykisk nede nå for jeg delte med bestevennene mine (gutter begge to) at jeg har gjenopptatt dating og truffet en jeg liker veldig godt og nå snakker ingen av dem med meg mer..

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare spamme litt.. For dette gjør litt vondt 🙈 at han blir sånn rett etter date 🤗 midt oppi alt det andre.. men har nå bestemt meg for å slå av varsler på snap og skal ikke sjekke 🤗 får ta det som læring.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blått skrev (2 minutter siden):

Jeg skal bare spamme litt.. For dette gjør litt vondt 🙈 at han blir sånn rett etter date 🤗 midt oppi alt det andre.. men har nå bestemt meg for å slå av varsler på snap og skal ikke sjekke 🤗 får ta det som læring.. 

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har en sånn treiging jeg også så kan relatere til hvordan det kjennes. Føler med deg, for det er utrolig vondt når man er blitt glad i noen 😟

Anonymkode: a8b85...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...