Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (9 minutter siden):

Jeg tror heller ikke du hører noe. Når han har slettet deg på snap, så ville det fremstå som merkelig om han tar noen form for kontakt igjen. 

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre med de der. 

Nei. Nummer to har aldri gjort noe lignende før. Det er veldig vondt. Ikke en gang et ord. 
Nummer en har derimot lagt seg etter meg før for noen år siden, men jeg trodde vi var ferdig med det. Jeg kjenner derfor at dette gjør vondt for meg. Hvis han har gått rundt og hatt disse følelsene for meg i alle årene.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om det.. Han vet veldig godt at jeg ikke har de følelsene for han. Jeg har datet en person før når vi har vært venner, men dette er første gangen jeg virkelig har sagt at jeg liker en. Virkelig snakket om den gode følelsen av å være sammen med noen. 

Om dere har vært bestevenner lenge så får vi tro at vedkommende kommer til fornuften og dukker opp igjen. At dette er en måte å skjerme seg fra egne følelser eller noe.. vil jo tro at vedkommende savner deg også 🤷‍♂️  Følelsene for deg kan nok fortsatt være der for nr 1. Særlig når man har hyppig kontakt er det lett å leve i håpet og ikke gi helt slipp. Er nok ikke lett å være disse gutta heller, om det er ugjengjeldte følelser de sliter med, det er en forferdelig følelse og de vil kanskje ikke dele det med deg fordi de vil skjerme deg for det, eller skjerme seg selv fra å være sårbar.

Anonymkode: a8b85...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (30 minutter siden):

Jeg tror heller ikke du hører noe. Når han har slettet deg på snap, så ville det fremstå som merkelig om han tar noen form for kontakt igjen. 

Nei jeg vet. Problemet er jo at dette er en mann jeg kan møte flere ganger siden vi bor rimelig nære hverandre. 
😭

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Om dere har vært bestevenner lenge så får vi tro at vedkommende kommer til fornuften og dukker opp igjen. At dette er en måte å skjerme seg fra egne følelser eller noe.. vil jo tro at vedkommende savner deg også 🤷‍♂️  Følelsene for deg kan nok fortsatt være der for nr 1. Særlig når man har hyppig kontakt er det lett å leve i håpet og ikke gi helt slipp. Er nok ikke lett å være disse gutta heller, om det er ugjengjeldte følelser de sliter med, det er en forferdelig følelse og de vil kanskje ikke dele det med deg fordi de vil skjerme deg for det, eller skjerme seg selv fra å være sårbar.

Anonymkode: a8b85...f43

5 og 10 år, så tja, det svir jo.

Jeg forstår bare ikke helt. De må jo på et eller annet tidspunkt forstå at jeg kommer til å date igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei jeg vet. Problemet er jo at dette er en mann jeg kan møte flere ganger siden vi bor rimelig nære hverandre. 
😭

Anonymkode: 14673...8b8

:klem:

Igjen.. helt uforståelig at han snur så fort på så kort tid uten et eneste ord. 

Edit: Og om dere ses så ofte så er det helt absurd at han ikke går inn for å avslutte det på en fin måte, men bare sletter også holder kjeft. :daane:

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg en pause fra Tinder nå på et par uker. Jeg kjenner på en del ting nå som.. jeg burde ha sett fra starten av.. :)  Det var en del røde flagg, men jeg var vel som alle andre.. naiv og trodde det skulle gå fint. :sjenert: Man finner ut av det.. og alt det der. 

Også sliter jeg litt med å forholde meg til at ting har endret seg så mye med han over natten. Det gjør veldig vondt. Også... når jeg da plutselig sitter her som venneløs.. haha.. Ja.. hva skal man si til det? :vetikke: Prøvde å snakke med bestevenner nummer en igjen. Fikk nå bare masse klissete meldinger om så lyst til å være litt sammen med deg, må få se deg snart, du er så fin å se på. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 10.6.2021 den 20.18):

Takk for forståelsen ❤️ Han ene sa når vi snakket om dette med datingen at jeg burde ikke date og at han mente jeg burde holde meg laaaaangt unna det. Han ville ikke si noe mer enn det når jeg spurte om hvorfor. (Han sa for såvidt også at folk er bare ute etter å pule meg). Ikke snakket til meg siden, tar ikke telefonen når jeg ringer, leser meldinger på messenger men svarer ikke. Han andre sa bare okei, men har da ignorert meg og holdt seg langt unna. Alle mine forsøk på kommunikasjon blir avvist. Jeg har skrevet til begge hva jeg tenker om saken og at jeg finner det utrolig sårende etter mange år med vennskap så skal jeg plutselig bare bli ignorert ut av det blå. 

Dating I dag er brutalt ja. Jeg blir vel mer hardhudet etter hvert, men om jeg skal dra frem noe positivt så har jeg blitt mer bevisst på kroppen min og hva jeg liker. Jeg fokuserer veldig mye mer på egen velvære og ikke bare min sønn. Sånn sett så har det vært en fin start. ❤️

Har du egentlig tenkt på at disse vennene dine egentlig kanskje har følelser for deg ? At derfor de ignorer deg?

Anonymkode: e3e59...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (13 timer siden):

:klem:

Igjen.. helt uforståelig at han snur så fort på så kort tid uten et eneste ord. 

Edit: Og om dere ses så ofte så er det helt absurd at han ikke går inn for å avslutte det på en fin måte, men bare sletter også holder kjeft. :daane:

Denne ghostingen/slettingen har virkelig gått inn på meg, aldri brydd meg tidligere om slikt.   Er inne på tanken (siden han var stille noen dager før dette) at han måtte «teste» en gang til 😔før han evt sletta meg. Men det rettferdiggjør ikke slettingen uten en forklaring. Det er ikke voksent. Han har ikke blokkert på messenger da så jeg ser når han er online osv. Det gjør SÅ vondt å se han der. 
 

 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har du egentlig tenkt på at disse vennene dine egentlig kanskje har følelser for deg ? At derfor de ignorer deg?

Anonymkode: e3e59...482

Det har begynt å slå meg ja. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Denne ghostingen/slettingen har virkelig gått inn på meg, aldri brydd meg tidligere om slikt.   Er inne på tanken (siden han var stille noen dager før dette) at han måtte «teste» en gang til 😔før han evt sletta meg. Men det rettferdiggjør ikke slettingen uten en forklaring. Det er ikke voksent. Han har ikke blokkert på messenger da så jeg ser når han er online osv. Det gjør SÅ vondt å se han der. 

Anonymkode: 14673...8b8

Vel.. utifra den tonen som du har beskrevet at dere har hatt, så skjønner jeg godt at det går inn på deg. For eksempel sist han var hos deg, så sa du at han sa at han egentlig ikke ville dra før han dro. Hvis han tok kontakt med deg, for å "teste" deg en gang til for å se så er det en veldig merkelig ting å si. Det gir jo inntrykk av noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Vel.. utifra den tonen som du har beskrevet at dere har hatt, så skjønner jeg godt at det går inn på deg. For eksempel sist han var hos deg, så sa du at han sa at han egentlig ikke ville dra før han dro. Hvis han tok kontakt med deg, for å "teste" deg en gang til for å se så er det en veldig merkelig ting å si. Det gir jo inntrykk av noe helt annet

Ja jeg forstår ikke. Har så lyst til å skrive noe på messenger igjen, men han har ikke åpnet de siste mld der så det er jo ikke noe poeng. 
 

Han holdt rundt meg hele natta liksom, ville ikke dra(sa rett ut at han på ingen måte hadde lyst til å forlate senga mi), kyssa meg lenge å sa sov litt mer så snakkes vi 😬 Nei, han blir vanskelig å glemme 😭

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg forstår ikke. Har så lyst til å skrive noe på messenger igjen, men han har ikke åpnet de siste mld der så det er jo ikke noe poeng. 
 

Han holdt rundt meg hele natta liksom, ville ikke dra(sa rett ut at han på ingen måte hadde lyst til å forlate senga mi), kyssa meg lenge å sa sov litt mer så snakkes vi 😬 Nei, han blir vanskelig å glemme 😭

Anonymkode: 14673...8b8

Hvis han dro for å "teste" deg så hvorfor i alle dager holde på sånn? Det er helt absurd. Helt merkelig. Hvorfor holde rundt deg? Hvorfor si at han ikke ville dra? Det er vanskelig å forstå tankeprosessen hans. Hvis han. hadde trukket seg litt unna, blitt plutselig veldig opptatt, men når han går fra å ha vært hos deg til og slette deg over natta. 

Hvis det er noe trøst så sitter jeg selv med de samme følelsene om at han blir vanskelig å glemme... :sjenert:

Flink du er som ikke skriver noe mer på messenger. :klappe: Jeg vet hvor vanskelig det er å holde igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (7 timer siden):

Hvis han dro for å "teste" deg så hvorfor i alle dager holde på sånn? Det er helt absurd. Helt merkelig. Hvorfor holde rundt deg? Hvorfor si at han ikke ville dra? Det er vanskelig å forstå tankeprosessen hans. Hvis han. hadde trukket seg litt unna, blitt plutselig veldig opptatt, men når han går fra å ha vært hos deg til og slette deg over natta. 

Hvis det er noe trøst så sitter jeg selv med de samme følelsene om at han blir vanskelig å glemme... :sjenert:

Flink du er som ikke skriver noe mer på messenger. :klappe: Jeg vet hvor vanskelig det er å holde igjen. :sjenert:

Ikke over natta heller, en time ? Nei forstår ikke. Sliter veldig m dette, følelser og tankekjør. 
 

Han som ghosta meg i mars vil møtes igjen 🙈 fakk. Det blir i såfall IKKE hjemme hos meg ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke over natta heller, en time ? Nei forstår ikke. Sliter veldig m dette, følelser og tankekjør. 
 

Han som ghosta meg i mars vil møtes igjen 🙈 fakk. Det blir i såfall IKKE hjemme hos meg ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Men skal du ikke holde deg til en og se hva som skjer der? Han som ghosta deg i mars kan kanskje vente litt?

Endret av Blått
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke over natta heller, en time ? Nei forstår ikke. Sliter veldig m dette, følelser og tankekjør. 
 

Han som ghosta meg i mars vil møtes igjen 🙈 fakk. Det blir i såfall IKKE hjemme hos meg ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Hvorfor gi en som har droppet deg tidligere en ny sjanse? Han fant ikke noe bedre, derfor kommer han luskende tilbake, er det virkelig verdt å bruke tid på en sånn fyr? Som i tillegg ghostet, dvs hadde ikke ryggrad til å si fra en gang! Vil du virkelig bruke tid på en sånn mann? Hva skjer med han hvis han får oppmerksonhet fra noen andre igjen tror du? Hvis du ønsker noe seriøst og varig så må du droppe denne type menn. Er det derimot ok sånn som du har det nå, hvor du får smuler når det passer for disse mennene, så vær så god. Jeg tenker at du fortjener så mye mer.

Anonymkode: 91aa0...b63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gi en som har droppet deg tidligere en ny sjanse? Han fant ikke noe bedre, derfor kommer han luskende tilbake, er det virkelig verdt å bruke tid på en sånn fyr? Som i tillegg ghostet, dvs hadde ikke ryggrad til å si fra en gang! Vil du virkelig bruke tid på en sånn mann? Hva skjer med han hvis han får oppmerksonhet fra noen andre igjen tror du? Hvis du ønsker noe seriøst og varig så må du droppe denne type menn. Er det derimot ok sånn som du har det nå, hvor du får smuler når det passer for disse mennene, så vær så god. Jeg tenker at du fortjener så mye mer.

Anonymkode: 91aa0...b63

Veldig fint sagt. Jeg støtter alt som AB sier her ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Men skal du ikke holde deg til en og se hva som skjer der? Han som ghosta deg i mars kan kanskje vente litt?

Han skal få vente ja 🤣 venta masse på han jeg i vinter så 😎

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Han skal få vente ja 🤣 venta masse på han jeg i vinter så 😎

Anonymkode: 14673...8b8

Hva skjer med nummer en? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (49 minutter siden):

Hva skjer med nummer en? :) 

Ja nei der går nå alt som før 😂 jeg var der fredagsnatta men jeg mister jo munn å mæle når jeg er m han så jeg må vel sende en mld med om hvor vi står. 3 mnd i dag vi ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja nei der går nå alt som før 😂 jeg var der fredagsnatta men jeg mister jo munn å mæle når jeg er m han så jeg må vel sende en mld med om hvor vi står. 3 mnd i dag vi ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Kan være greit å høre hva han tenker :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (12 minutter siden):

Kan være greit å høre hva han tenker :) 

Jaaa. Er jo litt redd for svaret 😬(at han evt bare vil pule) å vet på ingen måte hva jeg skal skrive. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor gi en som har droppet deg tidligere en ny sjanse? Han fant ikke noe bedre, derfor kommer han luskende tilbake, er det virkelig verdt å bruke tid på en sånn fyr? Som i tillegg ghostet, dvs hadde ikke ryggrad til å si fra en gang! Vil du virkelig bruke tid på en sånn mann? Hva skjer med han hvis han får oppmerksonhet fra noen andre igjen tror du? Hvis du ønsker noe seriøst og varig så må du droppe denne type menn. Er det derimot ok sånn som du har det nå, hvor du får smuler når det passer for disse mennene, så vær så god. Jeg tenker at du fortjener så mye mer.

Anonymkode: 91aa0...b63

Nææææh er ikke snakk om noen ny sjanse sånn sett. Blir kanskje feil å si han ghosta meg, skjønner i grunn at han sletta for jeg gjorde det vel litt klart at jeg var lei av å vente (hadde aldri tid til å møtes) å at jeg var tilbake på Tinder. 
Gjør uansett ikke noe med han før ting er avklart med min nr en. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...