Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blått skrev (43 minutter siden):

Gjøken (som Engel så fint kalte han😂) og jeg har avtalt å treffes. Er helt i ekstase. Gleder meg vilt. 

Og jeg står ved det, basert på det du har fortalt om han.😉 Ikke la han såre deg på nytt nå da. Du fortjener en som vil ha deg fullt og helt, akkurat som du er, og som er der hele veien for deg! Husk det! Du var ikke akkurat i ekstase tidligere her. Ikke godta bare smuler.

men ønsker deg masse lykke til altså!

Jeg hadde en dårlig dag her (bokstavlig talt, var syk) og ramlet innom Tinder i 20 timer. Fikk en match (han var vel faktisk eneste jeg sveipet til høyre😅), og vurderer faktisk å møte han. Jeg må bare bli helt frisk først. Virker som en veldig bra mann, så kan ikke la han slippe unna uten å sjekke det ut, selv om datemotivasjonen er omtrent på null om dagen. Han har visst vært på Tinder i bare 3 uker. Det gjelder å snappe dem opp fort...😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 timer siden):

Gjøken (som Engel så fint kalte han😂) og jeg har avtalt å treffes. Er helt i ekstase. Gleder meg vilt. 

Hihi. Kos deg.

Jeg skal ikke si noe jeg, mitt forhold vil nok få mange her inne til å riste på hodet. Men vi klarer oss ikke uten hverandre, det er nå helt klart. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS her,

Jeg har ikke lest alle innlegg enda, men jeg har tilttet innom innimellom. Tusen takk til alle som har delt, skrevet og engasjert seg! Det har vært veldig koselig og motiverende å lese om de som det har gått bra med i 2021. Min dating i 2021 kort oppsumert:  gikk på en date med en mann fra tidner i mars. Jeg tenkte at jeg ikke var så keen, men ville gi han en sjangse, jeg traff han tre ganger, ble ikke interessert. Vi hadde det hyggelig sammen, men det ble ikke match for meg.  Jeg var så på en date med en mann, det ble ikke flere. Tror det var gjensidig. I sommer traff jeg en mann som hadde alt jeg letet etter på happn. Vi skrev lange meldinger. Vi møttes og det var ikke det helt store for meg, andre gang vi møttes kjente jeg enda mer på at jeg ikke var interessert, men jeg hadde likt han da vi skrev, så jeg ville gi han en sjanse. Vi fortsatte å date, spiste sammen,  hadde sex, men det oppstod aldri interesse eller følelser for min del. På en måte er det veldig synd for han hadde mye bra med seg, men han var også sykt irriterende, og minnet meg veldig mye om en eks på en negativ måte. Jeg var også på en date for et par uker siden. Egentlig så ville jeg ikke, men han hadde jobbet for den daten og det var for sent å trekke seg følte jeg, og jeg har jo alltid et håp om at dette kan være noe. Vi gikk tur og pratet, tror vi begge var enige om at det ble med den daten.  Jeg var også på en annen date i sommer hvor jeg kjente at det var feil fra min side.

Status er at jeg fortsatt ønsker å treffe en å dele livet med. De mennene jeg faller for faller ikke for meg, og de som faller for meg faller jeg ikke for (her er det lov å dra inn markedsverdi debatten).  To av mennene gav jeg virkelig en sjangse og treff de flere ganger, den ene tre, den andre ca syv ganger. Jeg har en teori om at det ikke nødvendigvis er kjærlighet ved første blikk, men at det kan oppstå når man har blitt bedre kjent. Jeg tror fortsatt på det, men det funket ikke disse to gangene.

Nå som det nærmer seg jul kjenner jeg ekstra på at jeg er alene. Jeg har familie jeg sal være med i julen, men det er klitt kleint å være den 37 år gamle tanten som er singel på 11 året.  Jeg skulle så gjerne ha en å dele litt tid og opplevelser med, vin, snakke om dagen, jobb, nyheter, bøker osv. Jeg føler jeg har mye omsorg og kjærlighet å gi. 

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 27.10.2021 den 8.02):

I know. Men øvelse gjør mester (eller i alle fall at man blir bedre...)

Jeg vurderte å følge eksempelet ditt om pause til etter jul. Men istedet aktiverte jeg fb-dating igjen i går.🙈 OG fikk match med en virkelig kjekk, sjarmerende og interessant mann. Veldig hyggelig chatting i går, og avtale om å fortsette. Han bor et lite stykke unna da (1,5 time med bil). Problemet nå er at jeg føler han er FOR kjekk for meg. Men det er mulig han bare treffer så innertier på "drømmemannen" rent utseende messig for meg slik at jeg tenker at alle må synes han er fantastisk kjekk.😂 Tenker han der virkelig kunne få hvem han vil.😍 Men han har vært singel en god stund og søker seriøst forhold. Og vi har mye felles interesser. Jeg trenger en selvtillitsboost her.😅 Og at noen krysser fingrene for meg...

neida, han er sikkert ikke drømmemannen. er sikkert veldig sær på et eller annet... Vet jo at det dukker opp. om jeg ikke blir avvist før det da.😉

Er du meg???? Dette kjente jeg meg så igjen i. Bare at det skjedde i mai med meg.🙃🙃🙃 Og nå er det forbi…. 😥😥😥 -Tror jeg. Jeg ble  for ivrig. 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se.. kan ta kort versjonen. Vi avtalte møte. Dagen kom. Klokkeslettet kom. Han kom ikke. Hørte ikke noe. Ikke et ord.  Jeg purret tilslutt for å høre. Ja, nei, han kunne ikke likevel. Noen dager så tok han en prat med meg der han mente at det var best vi avsluttet all kontakt, så ja, da gikk det som det gikk. :) Har følt meg utrolig dum, teit og naiv som fikk forhåpningene mine opp. Hvis han ikke en gang kan si i fra til meg at det ikke passer likevel - bare lar meg stå å vente på han... Da var det best at vi kuttet kontakten. Jeg syns jeg fortjener bedre enn det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåleputa skrev (12 timer siden):

Er du meg???? Dette kjente jeg meg så igjen i. Bare at det skjedde i mai med meg.🙃🙃🙃 Og nå er det forbi…. 😥😥😥 -Tror jeg. Jeg ble  for ivrig. 😰

:hug: Jeg kom aldri så langt at vi møttes en gang. Og det var nok like greit, avstanden hadde nok fort blitt et problem. Var jeg selv som lot det gli ut, men mye fordi jeg følte det ikke var nok interesse der fra hans side heller.

 

Blått skrev (1 time siden):

Skal vi se.. kan ta kort versjonen. Vi avtalte møte. Dagen kom. Klokkeslettet kom. Han kom ikke. Hørte ikke noe. Ikke et ord.  Jeg purret tilslutt for å høre. Ja, nei, han kunne ikke likevel. Noen dager så tok han en prat med meg der han mente at det var best vi avsluttet all kontakt, så ja, da gikk det som det gikk. :) Har følt meg utrolig dum, teit og naiv som fikk forhåpningene mine opp. Hvis han ikke en gang kan si i fra til meg at det ikke passer likevel - bare lar meg stå å vente på han... Da var det best at vi kuttet kontakten. Jeg syns jeg fortjener bedre enn det. :) 

:hug: Du fortjener så mye bedre enn han der.

TS: så hyggelig med oppdatering fra deg, men leit å høre at du heller ikke lyktes i år.:hug: Og jeg kjenner igjen de følelsene nå før jul. Det er litt ekstra sårt å ikke ha noen akkurat på denne tida syns jeg. Kanskje den mest romantiske tiden på året.

Jeg var på en date i forrige uke, spiste lunsj med en kjekk og hyggelig mann. Men følte ikke helt at han er min type mann. Og tror det var gjensidig også. Vi har litt kontakt, men ingen av oss har tatt initiativ til noe mer. Får satse på at 2022 blir et bedre år. At en bra match dukker opp da. Jeg kjenner at ny runde med koronarestriksjoner virkelig ikke hjelper heller, da er man i alle fall helt tilbake til kun nettdating for å finne noen, og det kjenner jeg fungerer svært dårlig. Det er noe helt annet å møte folk og se utstråling og energi, da blir mange mye mer attraktiv enn et bilde og en dårlig tekst på nett kan få fram. Menmen, får ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Skal vi se.. kan ta kort versjonen. Vi avtalte møte. Dagen kom. Klokkeslettet kom. Han kom ikke. Hørte ikke noe. Ikke et ord.  Jeg purret tilslutt for å høre. Ja, nei, han kunne ikke likevel. Noen dager så tok han en prat med meg der han mente at det var best vi avsluttet all kontakt, så ja, da gikk det som det gikk. :) Har følt meg utrolig dum, teit og naiv som fikk forhåpningene mine opp. Hvis han ikke en gang kan si i fra til meg at det ikke passer likevel - bare lar meg stå å vente på han... Da var det best at vi kuttet kontakten. Jeg syns jeg fortjener bedre enn det. :) 

Ville ikke tatt telefonen om han ringte igjen, sett grenser for deg selv. Det der er drital oppførsel

Anonymkode: ebbb5...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Engel said:

:hug: Du fortjener så mye bedre enn han der.

Takk. Jeg er veldig enig med deg i det. :) Når han ikke en gang kan si i fra.. det gjorde vondt.. spesielt når det var han som var så på at vi skulle møtes igjen. Han som ville møtes, han som foreslo dag, han som foreslo klokkeslett.  Når jeg purret på han så var det bare litt sånn åja, men han kunne jo ikke likevel hehe oops.. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville ikke tatt telefonen om han ringte igjen, sett grenser for deg selv. Det der er drital oppførsel

Anonymkode: ebbb5...659

Tror ikke han hadde ringt meg igjen. Han ville kutte kontakten med meg og oppriktig talt så tror jeg han holder seg til det, men for sikkerhets skyld så har jeg blokkert han alle steder haha 😂 Bare fordi.. jeg vet ikke.. om det skulle skje at han ringte igjen.. så vil jeg ikke vite det. Jeg vil bare gå videre og glemme han. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 30.11.2021 den 15.25):

Og jeg står ved det, basert på det du har fortalt om han.😉 Ikke la han såre deg på nytt nå da. Du fortjener en som vil ha deg fullt og helt, akkurat som du er, og som er der hele veien for deg! Husk det! Du var ikke akkurat i ekstase tidligere her. Ikke godta bare smuler.

men ønsker deg masse lykke til altså!

Jeg hadde en dårlig dag her (bokstavlig talt, var syk) og ramlet innom Tinder i 20 timer. Fikk en match (han var vel faktisk eneste jeg sveipet til høyre😅), og vurderer faktisk å møte han. Jeg må bare bli helt frisk først. Virker som en veldig bra mann, så kan ikke la han slippe unna uten å sjekke det ut, selv om datemotivasjonen er omtrent på null om dagen. Han har visst vært på Tinder i bare 3 uker. Det gjelder å snappe dem opp fort...😅

Det sier de alle 🤣🤣🤣

Anonymkode: ebbb5...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det sier de alle 🤣🤣🤣

Anonymkode: ebbb5...659

Hva da, at de ikke har vært lenge på Tinder? I dette tilfellet så har jeg god oversikt over at det faktisk stemmer ganske godt. Såpass lite sted at man ser når det dukker opp noen helt nye😉(er ellers mye de samme mennene som kommer igjen og igjen ved sveiping her, selv etter lange pauser), og jeg vet også at det ikke er så lenge siden han avsluttet et forhold. Han har ikke prøvd å skjule noe sånn sett.

Nå var han nok ikke helt min type uansett, men man trenger ikke tenke det verste om alle menn tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2021 ble det året hvor jeg ikke lenger er singel. Jeg traff en bra fyr i sommer, som jeg har blitt veldig glad i. Det hele føles så trygt og godt og artig. Stas!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, L'amie said:

2021 ble det året hvor jeg ikke lenger er singel. Jeg traff en bra fyr i sommer, som jeg har blitt veldig glad i. Det hele føles så trygt og godt og artig. Stas!

Gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spørre en jente på jobben ut for første gang etter jul. Noen tips til hvordan man kan gå på date nå?

Tur?

Er det greit å spise ute nå (korona)?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, JanetteN said:

Skal spørre en jente på jobben ut for første gang etter jul. Noen tips til hvordan man kan gå på date nå?

Tur?

Er det greit å spise ute nå (korona)?

 

Ja, det syns jeg. :)  Tur er også fint. Lykke til! :) 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Blått skrev (5 timer siden):

Ja, det syns jeg. :)  Tur er også fint. Lykke til! :) 

Ok, bra. Takk for svar! Og trenger all lykke, selv om man har klare tegn. Kan jo fort bli nei allikevel!

 Uff... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, JanetteN said:

Ok

Ok, bra. Takk for svar! Og trenger all lykke, selv om man har klare tegn. Kan jo fort bli nei allikevel!

 Uff... 

Syns det er tøft gjort! :) Bedre å prøve enn å undre seg over hva som kunne blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...