Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har gitt litt opp Tinder her, har dere prøvd Bumble? Jeg har vært på drøssevis av Tinderdater oppigjennom, og har switcha plattform til Bumble og møtt noen der, og jeg merker betydelig forskjell blant "utvalget". Seff er det noen gjengangere på begge apper, men man luker liksom ut hvem som er seriøse på Tinder når man også finner de på Bumble føler jeg. 

Bumble er en app som aktivt går inn for å holde kvinner trygge, pluss at de til og med har en supportfunksjon rundt avvisning/ghosting 😅 Dette vet gutta som er der - her er det jenta som styrer skuta og må si hei først da gutta ikke har lov å kontakte jenter etter match - og jeg har møtt noen skikkelig trivelige folk der inne. Tror mulighetene for å treffe på noen med et sunt og bra kvinnesyn stiger ganske mange hakk på en "feministisk" app som Bumble. Vil anbefale dere å gi Bumble en sjanse før dere logger av datingapper helt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Chailatte said:

Dere som har gitt litt opp Tinder her, har dere prøvd Bumble? Jeg har vært på drøssevis av Tinderdater oppigjennom, og har switcha plattform til Bumble og møtt noen der, og jeg merker betydelig forskjell blant "utvalget". Seff er det noen gjengangere på begge apper, men man luker liksom ut hvem som er seriøse på Tinder når man også finner de på Bumble føler jeg. 

Bumble er en app som aktivt går inn for å holde kvinner trygge, pluss at de til og med har en supportfunksjon rundt avvisning/ghosting 😅 Dette vet gutta som er der - her er det jenta som styrer skuta og må si hei først da gutta ikke har lov å kontakte jenter etter match - og jeg har møtt noen skikkelig trivelige folk der inne. Tror mulighetene for å treffe på noen med et sunt og bra kvinnesyn stiger ganske mange hakk på en "feministisk" app som Bumble. Vil anbefale dere å gi Bumble en sjanse før dere logger av datingapper helt 😊

Problemet med Bumble er jo at man må sende første melding. På KG har jeg lest at menn blir veldig redde da, og de som ikke blir redde er tafatte og ugalante. :P 

Anonymkode: 496e6...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2019/2020 endte med et forhold på et år. 2020/2021 ender nå med et forhold på et år. Kjærligheten er ikke lett :) Hvordan er det mulig å rote seg bort i ustabile damer etter et langt ekteskap og noen år alene :) Burde tatt faresignalene mye tidligere. I begynnelsen virket de som solide fine damer, så viste det seg at de hadde psykiske plager. "mistet følelsene" går igjen hver gang. Tar nok en pause på noen måneder nå, for orden på hodet mitt etter disse hendelsene. 2022 og neste forsøk skal jeg gå så mye mer forsiktig frem. Finne en dame som er stabil, som jeg liker og som har noen felles ting som vi liker. De sterke følelsene viser seg å ikke fungere i det hele tatt. De bare kødder til alt sammen, og man blir blind for de faresignalene som faktisk er der fra tidlig av.

Anonymkode: c74d3...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet med Bumble er jo at man må sende første melding. På KG har jeg lest at menn blir veldig redde da, og de som ikke blir redde er tafatte og ugalante. :P 

Anonymkode: 496e6...d7b

Hehehe har sett noen sånne her inne jeg og 😅 Og noen som ikke synes "Hei" er bra nok approach fra en dame fordi damer ikke tillater å bli approacha slik selv (har jeg hørt).

Tenker at hvis menn blir redde av å bli kontakta fremfor å kontakte selv er nok ikke Bumble rette appen for dem 😁

Endret av Chailatte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på hytta til mine foreldre i dag, han lurte på når han skulle få bli med hit 🥰 herregud, det er det fineste spørsmålet jeg har fått på lenge 😍 gleder meg til å hjem til han i morgen 🤩

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig :( Ingen interesse på Tinder, ingen som svarer. Har vært litt på pub i det siste og snakket med folk, men ingen interessante der heller. Får vel bare gi opp  og innse at menn ikke liker meg. Jeg kommer til å dø alene kjenns det som. Er så urettferdig at kriminelle og slemme folk får seg kjæreste, mens vi som bare vil folk godt ikke får noe.

Anonymkode: bce7f...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 11.45):

Problemet med Bumble er jo at man må sende første melding. På KG har jeg lest at menn blir veldig redde da, og de som ikke blir redde er tafatte og ugalante. :P 

Anonymkode: 496e6...d7b

Problemet er vel heller at damene ikkje sender fyrstemelding på Bumble heller. Dei eg har matcha med på Bumble har iallefall ikkje sendt meg melding. Så null respons på Bumble for meg som mann iallefall :)

Anonymkode: dc69d...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere damer å holde motet oppe? Jeg er ganske deppa i dag kjenner jeg. Er så vondt å aldri bli valgt av menn, jeg blir alltid avvist :( 

Anonymkode: bce7f...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så møkkalei av mannfolk som er så ivrig og på, og chatter og sender kjærleik døgnet rundt.  .... og så bare foesvinner de under jorda eller svarer deg en gang i skuddåret etter en date.  Hvor er de som I det minste kan avvise oss på en respektabel måte??

Anonymkode: 8ea2c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så møkkalei av mannfolk som er så ivrig og på, og chatter og sender kjærleik døgnet rundt.  .... og så bare foesvinner de under jorda eller svarer deg en gang i skuddåret etter en date.  Hvor er de som I det minste kan avvise oss på en respektabel måte??

Anonymkode: 8ea2c...b3e

Hvordan avvise da, tenker du? De vil jo sikkert se hva om skjer, men at de har dabbet litt av. Eller hvis de forsvinner, så er jo de i hvert fall ikke noe å samle på. Så vet du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Problemet er vel heller at damene ikkje sender fyrstemelding på Bumble heller. Dei eg har matcha med på Bumble har iallefall ikkje sendt meg melding. Så null respons på Bumble for meg som mann iallefall :)

Anonymkode: dc69d...545

Merkelig, hvorfor bruker de appen da?

Anonymkode: 496e6...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dukket behovet for kjæreste sterkt opp :(  går veldig opp og ned hvor jeg i lange perioder syns det er ok som singel og dekker en del behov med givende og sosial jobb og er mye med nær familie. Men så kommer dager som dette hvor jeg går i gjørma. Flere på jobb som skal gifte seg i høst, er trist at jeg ikke skulle finne kjærligheten. 

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan klarer dere damer å holde motet oppe? Jeg er ganske deppa i dag kjenner jeg. Er så vondt å aldri bli valgt av menn, jeg blir alltid avvist :( 

Anonymkode: bce7f...db3

Jeg er ganske deprimert om dagen selv. Har slettet alt av datingapper og bestemt meg for å ta en pause. Resten av 2021 blir fritt for dating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (6 timer siden):

Jeg er ganske deprimert om dagen selv. Har slettet alt av datingapper og bestemt meg for å ta en pause. Resten av 2021 blir fritt for dating. 

Samme her. Har slettet Tinder i helgen. Er dame i 30-årene. 

Anonymkode: 889c5...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. Har slettet Tinder i helgen. Er dame i 30-årene. 

Anonymkode: 889c5...500

Jeg er også dame i 30-årene (Ble 32 i år). Man skal være ganske hardhudet for å date. Jeg har måtte gå veldig i meg selv nå og tenke - reflektere - over ting som har skjedd tidligere i år. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper bare innom for å ønske dere masse lykke til 😄 traff mannen min på Tinder etter å ha vært singel og søkende i 2,5 år ❤ Det går an!

Anonymkode: 06fc4...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Blått said:

Jeg er også dame i 30-årene (Ble 32 i år). Man skal være ganske hardhudet for å date. Jeg har måtte gå veldig i meg selv nå og tenke - reflektere - over ting som har skjedd tidligere i år. 

Ja, denne hardhudheten er mer enn jeg er i stand til. Å gang på gang se at den man dater som virker som en snill og omtenksom fyr blir kald og avvisende bokstavelig talt over natta orker jeg ikke èn gang til. Syns tvert imot det blir mer og mer vondt å oppleve det, var kjipt i starten men så har det blitt verre og verre for hver gang det har skjedd og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen og begynt å se på pontensiell partnere/dates som noe utrygt og som en trussel så takker bare nei jeg nå. Opplever menn som ustabile der de gjemmer en egoistisk og dårlig personlighet bak maska. Skjønner ikke de som sier de blir tykkhudet og bryr seg mindre, omvendt med meg 😅

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, denne hardhudheten er mer enn jeg er i stand til. Å gang på gang se at den man dater som virker som en snill og omtenksom fyr blir kald og avvisende bokstavelig talt over natta orker jeg ikke èn gang til. Syns tvert imot det blir mer og mer vondt å oppleve det, var kjipt i starten men så har det blitt verre og verre for hver gang det har skjedd og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen og begynt å se på pontensiell partnere/dates som noe utrygt og som en trussel så takker bare nei jeg nå. Opplever menn som ustabile der de gjemmer en egoistisk og dårlig personlighet bak maska. Skjønner ikke de som sier de blir tykkhudet og bryr seg mindre, omvendt med meg 😅

Anonymkode: c5485...557

Og for å ikke snakke om at de alle kommer tilbake og prøver å selge seg inn for en ny sjanse, det gjør det enda mer tragisk at de tror jeg har så lav selvrespekt at jeg ville godtatt det.

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å finne noen å sveipe til høyre på Tinder nå. Har ikke mistet motet da, jeg er ikke så desperat. Har det egentlig aldeles strålende om dagen.🙂 Egentlig har jeg ikke tid til å date noen  heller.😅 Det blir noen chatter innimellom da, men de matchene jeg har fått har vært litt langt unna. Og det får jeg ikke til slik hverdagen min er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, denne hardhudheten er mer enn jeg er i stand til. Å gang på gang se at den man dater som virker som en snill og omtenksom fyr blir kald og avvisende bokstavelig talt over natta orker jeg ikke èn gang til. Syns tvert imot det blir mer og mer vondt å oppleve det, var kjipt i starten men så har det blitt verre og verre for hver gang det har skjedd og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen og begynt å se på pontensiell partnere/dates som noe utrygt og som en trussel så takker bare nei jeg nå. Opplever menn som ustabile der de gjemmer en egoistisk og dårlig personlighet bak maska. Skjønner ikke de som sier de blir tykkhudet og bryr seg mindre, omvendt med meg 😅

Anonymkode: c5485...557

Samme her. Det gikk veldig fint som yngre (tidlig 20-årene), men da var alt bare morsomt og kult. Nå er det mer at man ønsker å satse på noen for fremtiden, og da kommer følelsene mer frem. Trenger bare en pause nå. Fri for dating i 2021. Sånn det blir. Jeg får høre veldig mye: Er vant til å være alene, har det travelt. Det er greit at man er vant til å være alene og har det travelt. Jeg er også vant til å være alene og har det travelt, men om man skal date så må man finne tid til å treffes. Sånn er det bare. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Og for å ikke snakke om at de alle kommer tilbake og prøver å selge seg inn for en ny sjanse, det gjør det enda mer tragisk at de tror jeg har så lav selvrespekt at jeg ville godtatt det.

Anonymkode: c5485...557

Det er bare en person jeg har gitt en ny sjanse noen gang. Resten har jeg bare avslått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...