Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Redd for nedstegning eller noen annen krøll som gjør at vi ikke får møttes .. enda begge er fullvaksinerte. Stoler ikke på regjeringa lengre. Grøss og gru det blir en nervepirrende 2 uker til .. og at han eventuelt mister penger på billett til Norge andre gang pga nedstengning 

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bente1234 skrev (1 time siden):

Redd for nedstegning eller noen annen krøll som gjør at vi ikke får møttes .. enda begge er fullvaksinerte. Stoler ikke på regjeringa lengre. Grøss og gru det blir en nervepirrende 2 uker til .. og at han eventuelt mister penger på billett til Norge andre gang pga nedstengning 

🤞Ingen garanti for at ikke grensene stenger nei, uten at jeg har fulgt med på status for Nederland. Men må da tror at de også har gode refusjonsregler i forhold til sånt nå? Må bli utrolig spennende å endelig møtes. Håper det blir utelukkende positivt!❤️

Jeg er unormalt rolig om dagen. Barneuke på oss begge, hektisk og null åpning til å møtes. Og han er i tillegg ikke en meldingsskriver. Dette er sånt som gjerne kan gjøre meg litt usikker. Men jeg er helt rolig. Kanskje fordi den lille kontakten som er der er så positiv? Føler meg veldig trygg på han. Eller er det sånn at jeg ikke er så interessert som jeg tror jeg er?🤔🤪 Ekspert på å overtenke ting ja...😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (11 timer siden):

 

Så bra! Gratulerer! Fortell! Vi elsker solskinnshistorier!😉

Traff igjen en fra oppveksten. Eller så han på tinder. Tok tak og fikk tak i han 😜 Bare ga jernet og viste interesse og det funket på han 🤭 Han strittet ikke akkurat imot 😜 Vil man, så vil man ❤️ Mitt råd er hvertfall å ta initiativ til kontakt om det er noen man vil ha kontakt med 😁 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine☀️ skrev (9 timer siden):

Traff igjen en fra oppveksten. Eller så han på tinder. Tok tak og fikk tak i han 😜 Bare ga jernet og viste interesse og det funket på han 🤭 Han strittet ikke akkurat imot 😜 Vil man, så vil man ❤️ Mitt råd er hvertfall å ta initiativ til kontakt om det er noen man vil ha kontakt med 😁 

Så bra!🙂 Men fikk du match med han på Tinder først, eller tok du bare sjansen på at han også var interessert? Jeg er ellers enig, har bare positive opplevelser med å ta initiativ selv. Da  merker man gjerne fortere om den andre faktisk er interessert eller ikke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine☀️ skrev (12 timer siden):

Traff igjen en fra oppveksten. Eller så han på tinder. Tok tak og fikk tak i han 😜 Bare ga jernet og viste interesse og det funket på han 🤭 Han strittet ikke akkurat imot 😜 Vil man, så vil man ❤️ Mitt råd er hvertfall å ta initiativ til kontakt om det er noen man vil ha kontakt med 😁 

Dette var inspirerende å lese🙆🏼‍♀️ 

Jeg tok også litt initiativ da en som tok kontakt med meg igjen fra en tid tilbake plutselig ble stille. Viste seg at det hele hadde en god forklaring. Vi har planlagt date neste uke, han har barn hjemme denne helgen😊 

Vil man så vil man og da reagerer forhåpentligvis den andre bare positivt på at man tar litt initiativ😊 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 26.8.2021 den 14.26):

🤞Ingen garanti for at ikke grensene stenger nei, uten at jeg har fulgt med på status for Nederland. Men må da tror at de også har gode refusjonsregler i forhold til sånt nå? Må bli utrolig spennende å endelig møtes. Håper det blir utelukkende positivt!❤️

Jeg er unormalt rolig om dagen. Barneuke på oss begge, hektisk og null åpning til å møtes. Og han er i tillegg ikke en meldingsskriver. Dette er sånt som gjerne kan gjøre meg litt usikker. Men jeg er helt rolig. Kanskje fordi den lille kontakten som er der er så positiv? Føler meg veldig trygg på han. Eller er det sånn at jeg ikke er så interessert som jeg tror jeg er?🤔🤪 Ekspert på å overtenke ting ja...😅

Er mer lettet idag. Nederland har faktisk gått fra rødt til oransje..og fullvaksinert og de skal ikke begrense reise innad eu/ eøs så da satser jeg på at det blir ok dette her.. puh...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ba en venninne av meg ta kontakt med en kar. Jeg føler han virker som en bra kar. Dette er helt ute av min komfortsone. Han sa at han er åpen til å bli kjent 
 

Er helt ny i dette gamet. Hvordan skal man gå frem? 

Anonymkode: e23ea...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ba en venninne av meg ta kontakt med en kar. Jeg føler han virker som en bra kar. Dette er helt ute av min komfortsone. Han sa at han er åpen til å bli kjent 
 

Er helt ny i dette gamet. Hvordan skal man gå frem? 

Anonymkode: e23ea...19b

Den skjønte jeg ikke... hvorfor skulle venninna di ta kontakt med en kar? Hva hadde det med deg og gjøre? Eller er det sånn vi holdt på med på skolen. Hun skal spørre han for deg?? 

Nei du får nå sende en melding da og si at venninna di sa at han var åpen for å bli kjent så Hei.. her er jeg.. hur mår ni? 

Endret av Bente1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte leilighet med kjæresten på onsdag, jeg. 15/11 blir jeg samboer med verdens fineste mann. Livet altså  :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (10 timer siden):

Jeg kjøpte leilighet med kjæresten på onsdag, jeg. 15/11 blir jeg samboer med verdens fineste mann. Livet altså  :)

Gratulerer så mye☘️☘️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2021 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

men hva er det han egentlig gjør ? 

Anonymkode: 14673...8b8

Send meg PM så kan jeg begynne å legge ut. Orker ikke å ta alt i tråden. Vil ikke bli gjenkjent heller :P❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 27.8.2021 den 9.34):

Så bra!🙂 Men fikk du match med han på Tinder først, eller tok du bare sjansen på at han også var interessert? Jeg er ellers enig, har bare positive opplevelser med å ta initiativ selv. Da  merker man gjerne fortere om den andre faktisk er interessert eller ikke også.

Vi fikk match 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (På 8/27/2021 den 21.43):

Jeg kjøpte leilighet med kjæresten på onsdag, jeg. 15/11 blir jeg samboer med verdens fineste mann. Livet altså  :)

Gratulerer! Livet kan virkelig endre seg raskt ja, spesielt for de unge uten barn og andre forpliktelser.🙂 2021 ble virkelig et bra år for deg ja!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (1 time siden):

Gratulerer! Livet kan virkelig endre seg raskt ja, spesielt for de unge uten barn og andre forpliktelser.🙂 2021 ble virkelig et bra år for deg ja!❤️

Ja, 2021 er virkelig mitt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske helt om jeg har skrevet her før, men 2021 har vært et flott år for meg også! I januar møtte jeg en fantastisk mann jeg ble kjent med via datingappen Happn. Og kjærligheten blomstrer virkelig! Vi har begge vært gift før og har barn på hver vår kant, så vi har tatt det rolig og brukt god tid på å bli kjent bare oss to. Nå er vi og barna klare til å bli kjent med den nye kjæresten 😊

Anonymkode: a6a2b...911

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd! 🥰 Jeg har vært ute for så mange douchebager opp gjennom, dog evig romantiker i 30-årene. Var ute og feiret bursdag litt på forskudd fredag som var, og møtte DEN typen som kom og sjekket meg opp, ble med han hjem og i utg.pkt. kanskje bare en ons, men som ble en helt fantastisk helg hvor han vartet meg opp etter alle kunstens regler, så utrolig gentleman og romantisk samtidig som DET mannebeinet. 😍 Lurer på om jeg har drømt hele helgen, haha. Invitert meg på hytta og kommer allerede og besøker meg nå til helgen (han bor noen timer unna meg).

Kanskje 2021 endelig blir året for den store kjærligheten! 

Anonymkode: 25cbb...856

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

For en herlig tråd! 🥰 Jeg har vært ute for så mange douchebager opp gjennom, dog evig romantiker i 30-årene. Var ute og feiret bursdag litt på forskudd fredag som var, og møtte DEN typen som kom og sjekket meg opp, ble med han hjem og i utg.pkt. kanskje bare en ons, men som ble en helt fantastisk helg hvor han vartet meg opp etter alle kunstens regler, så utrolig gentleman og romantisk samtidig som DET mannebeinet. 😍 Lurer på om jeg har drømt hele helgen, haha. Invitert meg på hytta og kommer allerede og besøker meg nå til helgen (han bor noen timer unna meg).

Kanskje 2021 endelig blir året for den store kjærligheten! 

Anonymkode: 25cbb...856

Mannfolk kan når de er virkelig interessert vil jeg påstå. Lunken oppførsel bare å gi faan. Du ser jo hvor enkelt det ser og høres ut når de er genuint interessert☘️👍🏻☘️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 28.8.2021 den 8.25):

Send meg PM så kan jeg begynne å legge ut. Orker ikke å ta alt i tråden. Vil ikke bli gjenkjent heller :P❤️ 

Dumt da får vi jo ikke vite hva som skjedd og hva det var... jeg vet ikke hvem du er om du skriver, i såfall må det jo være noen du kjenner i virkeligheten da som kan gjenkjenne deg her da som du vet om da har jeg full forståelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man er nyskilt, i midten av 30-årene, ingen barn og egentlig ikke passer til Tinder eller date-apper? 

Prøver Tinder, Happn og Badoo, men synes ikke noen jeg møter virker riktige for meg. Blir litt for overfladisk. Tenker ikke primært på utseende, men heller verdier og interesser. Tinder oppleves helt håpløst ut, barbie-dukker på topptur er ekstremt uinteressant for meg. Og algoritmene hjelper ikke akkurat når jeg sveiper de fleste til venstre. Sveiper såsi alle «normale» damer til høyre, spesielt om det er hverdagslige bilder. Eller at de er uten sminke (foretrekker det) Men samtidig vet jeg at godt over 70% av profilene på Tinder er menn, så man skal virkelig skille seg ut. Og jeg vil sikkert alltid tape mot fuckbois som er ute etter én ting. Orker ikke skryte av lønn og status heller. Vil ikke fremstå som elitisk heller. 

Kanskje jeg er litt gammeldags av meg, har aldri vært på date, kun vært i to langvarige forhold siden jeg var 17. Og foretrekker heller en god samtale foran å «hooke opp» med noen. Begge mine ekser var jeg bestevenn med først, så jeg er litt typen som danner sterke bånd først. Det matcher ikke akkurat helt med Tinder for å si det sånn. Badoo er hakket bedre, der går det an å ihvertfall prate med folk. Men jeg vil ha barn, og ser det er en del der inne som har barn fra før og kanskje ikke vil ha flere.

Jeg kan være ganske flørtete, men når det kommer til stykket så er jeg bare en empat. Det gjør at jeg danner sterke bånd, men samtidig har det ført til at det tok godt over ett år før eksene mine skjønte at de følte noe romantisk for meg. Jeg sender ikke dickpicks for å si det sånn 😛 

Burde jeg bare gi litt mer faen? Være hakket mer fuckboi? Det stritter sånn imot instinktet. Jeg er overhodet ingen tøffel, men en kunstnerisk og følsom type. Vanskelige greier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, President Chimp said:

Hva gjør man når man er nyskilt, i midten av 30-årene, ingen barn og egentlig ikke passer til Tinder eller date-apper? 

Prøver Tinder, Happn og Badoo, men synes ikke noen jeg møter virker riktige for meg. Blir litt for overfladisk. Tenker ikke primært på utseende, men heller verdier og interesser. Tinder oppleves helt håpløst ut, barbie-dukker på topptur er ekstremt uinteressant for meg. Og algoritmene hjelper ikke akkurat når jeg sveiper de fleste til venstre. Sveiper såsi alle «normale» damer til høyre, spesielt om det er hverdagslige bilder. Eller at de er uten sminke (foretrekker det) Men samtidig vet jeg at godt over 70% av profilene på Tinder er menn, så man skal virkelig skille seg ut. Og jeg vil sikkert alltid tape mot fuckbois som er ute etter én ting. Orker ikke skryte av lønn og status heller. Vil ikke fremstå som elitisk heller. 

Kanskje jeg er litt gammeldags av meg, har aldri vært på date, kun vært i to langvarige forhold siden jeg var 17. Og foretrekker heller en god samtale foran å «hooke opp» med noen. Begge mine ekser var jeg bestevenn med først, så jeg er litt typen som danner sterke bånd først. Det matcher ikke akkurat helt med Tinder for å si det sånn. Badoo er hakket bedre, der går det an å ihvertfall prate med folk. Men jeg vil ha barn, og ser det er en del der inne som har barn fra før og kanskje ikke vil ha flere.

Jeg kan være ganske flørtete, men når det kommer til stykket så er jeg bare en empat. Det gjør at jeg danner sterke bånd, men samtidig har det ført til at det tok godt over ett år før eksene mine skjønte at de følte noe romantisk for meg. Jeg sender ikke dickpicks for å si det sånn 😛 

Burde jeg bare gi litt mer faen? Være hakket mer fuckboi? Det stritter sånn imot instinktet. Jeg er overhodet ingen tøffel, men en kunstnerisk og følsom type. Vanskelige greier. 

Du høres ut som et kvalitetsmannfolk, om jeg får lov å si. Nei, vær deg selv. Kunstnerisk og følsom, er supre kvaliteter.
Hva skriver du om deg selv i f.eks Tinder profilen da? Hadde det stått noe av det du skriver her, hadde iallfall jeg sveipet til høyre. 

Anonymkode: 10326...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...