Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt inspirert av trådene hvor de som for eksempel de som skal ned i vekt samler seg, støtter hverandre, og kommer med oppdateringer.

 Nå kan vi som skal finne kjærligheten i 2021 samle oss og støtte hverandre også. Jeg er en 37 år gammel kvinne, jeg har vært singel i mange år, men har også flere lengre forhold bak meg. Jeg har datet litt, de få jeg liker liker ikke meg tilbake, og de som blir interessert i meg, blir ikke jeg interessert i. Dersom jeg skal inn i et forhold så skal det kjennes riktig ut, jeg skal ikke ha kjæreste for å ha kjæreste. Jeg må nok jobbe litt med meg selv når det kommer til fremtoning, og når det kommer til å være åpen for andre ting enn det jeg hadde sett for meg. Jeg har vært på tinder i mange år. Nå er planen å prøve match.com i en måned, jeg tenker også å være på tinder.  Målet mitt er at innen mars skal jeg ha vært på minst fem dater. Det kan være fem dater med fem ulike menn, eller fem dater med en mann, jeg må komme igang.

Hvem er dere, hva er deres ønsker, mål, og plan?

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke bruke energi på eller ha noen ønsker, mål eller planer på noe som er meningsløst.

Lykke til til dere andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dater i korona tider? 
Men ja, har blitt inspirert av «hva slags dame ville du aldri datet»-tråd 😁 

Anonymkode: 6dad8...7d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke dater i korona tider? 
Men ja, har blitt inspirert av «hva slags dame ville du aldri datet»-tråd 😁 

Anonymkode: 6dad8...7d2

Det går fint å date i koronatider, men det er jo noen hensyn å ta og litt å tenke på. Man kan gå tur ute i frisk luft, og resturanter er flinke til å ta smittevernshensyn.  Før kunne daten finne på å gi meg en klem med en gang vi møtes første gangen, det oplevde jeg noen ganger som litt kleint, slikt skjer ikke lengre. Dessuten har helseministeren sagt at man har lov å date og kysse i koronatider, men ikke mange på en gang.

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lyst å treffe én eneste koselig mann som liker meg, som jeg liker. Så har jeg lyst å være med han resten av livet. Jeg hater å bli kjent med nye mennesker og syns dating er bare brysomt og slitsomt. Man bruker så mye tid og krefter på mennesker som aldri kommer til å ha betydning i livet. Jeg blir og skremt og desillusjonert av hvor kjip mange menn er. Syns sånn sett singellivet har vært mye bedre under korona. Perfekt å kunne bruke korona som unnskyldning til å presse fysisk kontakt laaaangt fremover i tid over en lav sko nå. Det føles så mye bedre enn å bli trampet på av menn mann har hatt sex med. 

Anonymkode: 5c156...d8b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil treffe koselig kvinne som er lett å prate med og lett å like. 

😊😊

Anonymkode: 7fd31...8a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det nyeste året bringer med seg mer mot og trygghet :hjerte: 

Jeg har en tendens til å falle for brente menn. Gir veldig mye, uten å kreve så mye tilbake. Da blir fallhøyden unødig og risikoen for stor.

Tror jeg har rekord i å ha kjærlighetssorg uten å være involvert i et forhold. Sterke følelser for fort. Vet ikke hva definisjonen av en hekt er, men bruker unormalt lang tid på prosessen. 

Vært singel i 6år, 12 år i forhold før det. 

Heia oss! :hjerte:

Anonymkode: ed4aa...720

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er velkommen her når jeg har bestemt meg for å ikke date mer. Er 30 og føler at jeg er ferdig med dating og menn😬 har ikke hatt bra opplevelser med menn, verken i forhold eller når jeg har datet. Det som har vært bra har aldri vart i over lengre periode.

men jeg har ikke god erfaring med å lete etter kjæreste. Tenker det er best å bli kjent først uten å tenke at denne personen skal jeg date? At man er venner først også blir forelsket? Jeg tror man vil lykkes på den måten. Nettdating er overflatisk og det er veldig lett droppe daten hvis det ikke føles riktig på første date. 
 

lykke til masse, håper dere finner kjærligheten i 2021😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin tråd, jeg er med!😊

Kvinne 34 her, jeg ser etter en fin mann å stifte familie med og bli gammel med. Har at det tøft på datingfronten de siste årene med "brudd" med flere jeg datet og prøvde seriøst med. Vet ikke hvor mye mer hjerte mitt tåler, men jeg gir det en siste sjanse i 2021. 

Har faktisk 1. date i morgen, og avtalt med to andre å treffe de på nyåret. Satser på 5 innen mars jeg også😉Er på Tinder.

Jeg ønsker så gjerne å ha tro på kjærligheten❤

Anonymkode: b4321...fe1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker vi finner kjærligheten i 2021! Jeg har 3 seriøse forhold bak meg; gift 1 gang og 2 samboere, siste i 10 år. Jeg ønsker meg en særboer til å begynne med. Jeg er over et halvt århundre, er blitt sær. Er spent på hva neste år bringer. 

 

Anonymkode: 02563...5a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ønsker vi finner kjærligheten i 2021! Jeg har 3 seriøse forhold bak meg; gift 1 gang og 2 samboere, siste i 10 år. Jeg ønsker meg en særboer til å begynne med. Jeg er over et halvt århundre, er blitt sær. Er spent på hva neste år bringer. 

 

Anonymkode: 02563...5a7

Oi. Samboer i ti år og i tillegg har du vært gift og hatt enda en samboer? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: aad6e...5ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Så fin tråd, jeg er med!😊

Kvinne 34 her, jeg ser etter en fin mann å stifte familie med og bli gammel med. Har at det tøft på datingfronten de siste årene med "brudd" med flere jeg datet og prøvde seriøst med. Vet ikke hvor mye mer hjerte mitt tåler, men jeg gir det en siste sjanse i 2021. 

Har faktisk 1. date i morgen, og avtalt med to andre å treffe de på nyåret. Satser på 5 innen mars jeg også😉Er på Tinder.

Jeg ønsker så gjerne å ha tro på kjærligheten❤

Anonymkode: b4321...fe1

Så spennende 🙂 Masse lykke til med datene, håper du gir oss en oppdatering etterpå.

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo, men hvis jeg ikke treffer en som er mer utadvendt enn meg samt hyggelig og jordnær så forblir jeg heller singel.

Anonymkode: 57cba...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi. Samboer i ti år og i tillegg har du vært gift og hatt enda en samboer? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: aad6e...5ec

Hun skriver jo over et halvt århundre. Jeg skal oppklare Et århundre = 100 år. Delt på 2, så hun er over 50 år. 

Anonymkode: 3dea9...867

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og jeg vil være med i tråden! Jeg ønsker meg også kjæreste i 2021 🤗 vil gifte meg, bo sammen og bli gammel sammen med en snill mann. 

Anonymkode: 41ad8...88c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M51. Håper 2021 blir mitt år, etter to år som singel, og praktisk talt uten dating. Var på en veldig hyggelig date forrige helg, og vi kysset varmt og lenge før vi skiltes.  Litt uoverveid sånn smittevernmessig, så vi må nok ta et steg tilbake neste gang,  men jeg er optimist. 

Anonymkode: bfee9...f5f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M51. Håper 2021 blir mitt år, etter to år som singel, og praktisk talt uten dating. Var på en veldig hyggelig date forrige helg, og vi kysset varmt og lenge før vi skiltes.  Litt uoverveid sånn smittevernmessig, så vi må nok ta et steg tilbake neste gang,  men jeg er optimist. 

Anonymkode: bfee9...f5f

Å få klaff med den første man dater er jo ikke verst da!

Anonymkode: b4321...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

29 år her, i bunn og grunn ønsker jeg også å finne "den rette". Men etter mange skuffelser og hjertet knust så mange ganger, så har jeg kommet inn i en type mannehater modus hvor jeg blir bare kjempe oppgitt og irritert av alt av mannebein. Håper kanskje dette året kan by på noe mere som gjør at jeg tør å satse igjen! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år (kvinne) og ble separert i sommer. Forholdet har vært over et år allerede før jeg flyttet. Har håp om å finne en kjæreste etterhvert, men det er ingen hast. Er ferdig med barn, men en kjæreste hadde vært hyggelig. 

Anonymkode: 889c5...500

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt funnet kjærligheten. Noen utfordringer gjør at det ikke har kunnet bli oss ennå, men jeg tror at det som er ment, finner sin vei 💖Har troen på 2021. 

Anonymkode: e5736...38d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...