Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takk❤ 

Jeg kjenner litt på det at vi hadde noen episoder i starten og den første perioden som gjør at jeg synes det er vanskelig å ha full tillit til han. Jeg må nesten bare se hvordan det utvikler seg videre i den kommende tiden nå. Han gjør ting av og til hvor jeg tenker at det han sier henger ikke alltid henger helt sammen med hans handling. Det er jo et rødt flagg om man ser videoer av div coacher🙄 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Ja, det er rødt flagg! Stol på følelsene oppførselen hans gir deg, ikke hva han sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engel skrev (20 minutter siden):

Ja, det er rødt flagg! Stol på følelsene oppførselen hans gir deg, ikke hva han sier!

Tusen takk❤ 

Vi hadde avtale på søndag, men når jeg spurte når vi skulle møtes så ble meldingen ikke åpnet før rundt midnatt. Dvs at vi aldri møttes den kvelden og han ga heller ikke beskjed om at noe var kommet i veien. Meldinger ble åpnet søndag midnatt men etter det har han vært helt stille. Fikk ikke svar på meldingen og vi pleier ha litt kommunikasjon hver morgen og kveld de dagene vi ikke får møttes. Nå er det bare stille. Ettersom han ikke har svart meg så spørr ikke jeg mer. Da setter jeg heller hardt mot hardt nå hvis han dukker opp igjen. Dette gidder jeg ikke å bruke tiden min på(!). 

Blir litt lei meg og oppgitt, men må vel bare stå i det. 

Som du sier; her er det røde flagg😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tusen takk❤ 

Vi hadde avtale på søndag, men når jeg spurte når vi skulle møtes så ble meldingen ikke åpnet før rundt midnatt. Dvs at vi aldri møttes den kvelden og han ga heller ikke beskjed om at noe var kommet i veien. Meldinger ble åpnet søndag midnatt men etter det har han vært helt stille. Fikk ikke svar på meldingen og vi pleier ha litt kommunikasjon hver morgen og kveld de dagene vi ikke får møttes. Nå er det bare stille. Ettersom han ikke har svart meg så spørr ikke jeg mer. Da setter jeg heller hardt mot hardt nå hvis han dukker opp igjen. Dette gidder jeg ikke å bruke tiden min på(!). 

Blir litt lei meg og oppgitt, men må vel bare stå i det. 

Som du sier; her er det røde flagg😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Høres ut som tullingen har noen andre på siden. 

Anonymkode: e3e59...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som tullingen har noen andre på siden. 

Anonymkode: e3e59...482

Takk❤

Veldig leit hvis det er tilfelle, men akkurat nå føler jeg at jeg ikke kan utelukke det. Han har sagt at han kun dater meg og ikke er interessert i andre. Men, det blinker jo rødt i flere lamper her😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tusen takk❤ 

Vi hadde avtale på søndag, men når jeg spurte når vi skulle møtes så ble meldingen ikke åpnet før rundt midnatt. Dvs at vi aldri møttes den kvelden og han ga heller ikke beskjed om at noe var kommet i veien. Meldinger ble åpnet søndag midnatt men etter det har han vært helt stille. Fikk ikke svar på meldingen og vi pleier ha litt kommunikasjon hver morgen og kveld de dagene vi ikke får møttes. Nå er det bare stille. Ettersom han ikke har svart meg så spørr ikke jeg mer. Da setter jeg heller hardt mot hardt nå hvis han dukker opp igjen. Dette gidder jeg ikke å bruke tiden min på(!). 

Blir litt lei meg og oppgitt, men må vel bare stå i det. 

Som du sier; her er det røde flagg😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Man blir lei og oppgitt ja. Jeg har chattet med en i et par uker, og på søndag som var avtalte vi å møtes kommende søndag, det passet fint for oss begge, han hadde ingen planer sa han. Og han var veldig på å møtes. Så ble han stille, har ikke hørt noe siden søndag, han hadde ikke svart på min siste melding. Så i går tenkte jeg, ok, møte han gidder jeg ikke. Så i dag morges får jeg melding, der han bare skriver at "nå har han fått oversikt over helga, og han må møte meg tidlig på dagen for å få til å møtes". Når han vet hva jeg skal i helga, og at det for meg var aktuelt å møtes på ettermiddag/kveld... Akkurat som om jeg gidder å møtes nå? Antar han har sondert terrenget med noen andre i mellomtida her, og nå prøver å ro seg ut uten å avvise meg direkte. Uansett, slike menn gidder jeg ikke forholde meg til. Jeg har ikke dårlig tid, men jeg forventer både at de holder avtaler og holder kontakten oppe om de er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (4 minutter siden):

Man blir lei og oppgitt ja. Jeg har chattet med en i et par uker, og på søndag som var avtalte vi å møtes kommende søndag, det passet fint for oss begge, han hadde ingen planer sa han. Og han var veldig på å møtes. Så ble han stille, har ikke hørt noe siden søndag, han hadde ikke svart på min siste melding. Så i går tenkte jeg, ok, møte han gidder jeg ikke. Så i dag morges får jeg melding, der han bare skriver at "nå har han fått oversikt over helga, og han må møte meg tidlig på dagen for å få til å møtes". Når han vet hva jeg skal i helga, og at det for meg var aktuelt å møtes på ettermiddag/kveld... Akkurat som om jeg gidder å møtes nå? Antar han har sondert terrenget med noen andre i mellomtida her, og nå prøver å ro seg ut uten å avvise meg direkte. Uansett, slike menn gidder jeg ikke forholde meg til. Jeg har ikke dårlig tid, men jeg forventer både at de holder avtaler og holder kontakten oppe om de er interessert.

Man burde ikke bruke tid på slike menn. Slett/ blokker de og se dere om etter noen andre. De er ikke verdt tiden deres. 

Anonymkode: 40e3c...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 10.45):

 

Merker at jeg blir så lett usikker. Har jo selvfølgelig fått en del følelser. Vi er i den fasen hvor vi ikke dater andre men ikke er offisielt sammen enda. Hjelpes, dating er mye jobb, og, et til tider, følelsesmessig kaos🙈

Noen som har noen gode råd for å dempe usikkerheten og all tenkingen? Jeg opplever å bli nervøs, stresset og så leter etter negative ting for å beskytte meg selv. Er vel en slags beslyttelsesmekanisme som trer inn da jeg er redd historien skal gjenta seg og frykten for å bli såret.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Forstår deg godt. Jeg har mye følelseskaos inni meg til tider, men prøver å tenke positivt. 

Forvent og tro det beste, både om ham og deg selv. Tenk at du er så god som det går an, og at han er heldig om han får deg.

Jeg har for 1 mnd siden truffet en mann jeg synes er fantastisk. Siden han var bittelitt mer fraværende i går, litt mer avslappet og trett, så smyger usikkerheten til meg med en gang.

Men jeg sier til meg selv at alt er bra. Jeg kontakter ham som før, sier smigrende ord til ham, prøver å gjøre han glad  med søte meldinger. Samtidig la ham være i fred. La han få savne å være med deg, men la ham få vite at du tenker varmt på ham. Da blir han glad.

Ikke trekk deg vekk, men send "hjerte". God morgen mm. Samtidig vær opptatt med ditt. 

Hva tenker du om det?

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 21.24):

Jeg har bare lyst å treffe én eneste koselig mann som liker meg, som jeg liker. Så har jeg lyst å være med han resten av livet. Jeg hater å bli kjent med nye mennesker og syns dating er bare brysomt og slitsomt. Man bruker så mye tid og krefter på mennesker som aldri kommer til å ha betydning i livet. Jeg blir og skremt og desillusjonert av hvor kjip mange menn er. Syns sånn sett singellivet har vært mye bedre under korona. Perfekt å kunne bruke korona som unnskyldning til å presse fysisk kontakt laaaangt fremover i tid over en lav sko nå. Det føles så mye bedre enn å bli trampet på av menn mann har hatt sex med. 

Anonymkode: 5c156...d8b

Alle ønsker det samme her å møte en man liker, men dessverre så er det så mye krav fra begge sider at man ender  opp med å skremme hverandre bort, jeg er selv 37 og singel her, grunnen at jeg ikke dater fordi det er så mye mas, hva gjør du, hva vil du, hva skal du.. planen min fremover er og gi litt blaffen og ikke vær  så nøye på små ting. Lykke til du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk❤

Veldig leit hvis det er tilfelle, men akkurat nå føler jeg at jeg ikke kan utelukke det. Han har sagt at han kun dater meg og ikke er interessert i andre. Men, det blinker jo rødt i flere lamper her😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Mange røde flagg her så ville nok gått videre. Menn kan si mye, men gjøre så mye annet dessverre.  Vært der selv og opplevd det selv. 

Anonymkode: e3e59...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Man burde ikke bruke tid på slike menn. Slett/ blokker de og se dere om etter noen andre. De er ikke verdt tiden deres. 

Anonymkode: 40e3c...dab

Gidder ikke bruke tid på de nei, men avviser dem. Å bare slette/blokkere er ikke noe jeg gjør etter såpass med kontakt, men jeg forteller rett ærlig hvorfor jeg ikke gidder bruke mer tid på de. I motsetning til menn som gjerne velger den feige varianten å bare forsvinne eller fade ut kontakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (25 minutter siden):

Gidder ikke bruke tid på de nei, men avviser dem. Å bare slette/blokkere er ikke noe jeg gjør etter såpass med kontakt, men jeg forteller rett ærlig hvorfor jeg ikke gidder bruke mer tid på de. I motsetning til menn som gjerne velger den feige varianten å bare forsvinne eller fade ut kontakten. 

Kvinner fader ut like mye som menn.....så slapp helt av. Dere er mer konfliktskye.

Anonymkode: 9c7e2...589

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Man blir lei og oppgitt ja. Jeg har chattet med en i et par uker, og på søndag som var avtalte vi å møtes kommende søndag, det passet fint for oss begge, han hadde ingen planer sa han. Og han var veldig på å møtes. Så ble han stille, har ikke hørt noe siden søndag, han hadde ikke svart på min siste melding. Så i går tenkte jeg, ok, møte han gidder jeg ikke. Så i dag morges får jeg melding, der han bare skriver at "nå har han fått oversikt over helga, og han må møte meg tidlig på dagen for å få til å møtes". Når han vet hva jeg skal i helga, og at det for meg var aktuelt å møtes på ettermiddag/kveld... Akkurat som om jeg gidder å møtes nå? Antar han har sondert terrenget med noen andre i mellomtida her, og nå prøver å ro seg ut uten å avvise meg direkte. Uansett, slike menn gidder jeg ikke forholde meg til. Jeg har ikke dårlig tid, men jeg forventer både at de holder avtaler og holder kontakten oppe om de er interessert.

Forstår godt at du mistet interessen i å møte han du chattet med. Jeg tenkte også som deg at han sonderte ulike muligheter og skulle få kabalen til å gå opp. Man vil jo ikke sitte igjen og føle at man blir skvist inn i en timeplan og så går 'prime time' av tiden i helgen til andre. Det er ikke et godt første inntrykk🤷🏼‍♀️ 

Jeg strever så mye med motivasjon til å fortsette å bli kjent med nye. Har nok vært maks uheldig, og det tærer på motivasjonen til å fortsette å date😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (3 timer siden):

Forstår deg godt. Jeg har mye følelseskaos inni meg til tider, men prøver å tenke positivt. 

Forvent og tro det beste, både om ham og deg selv. Tenk at du er så god som det går an, og at han er heldig om han får deg.

Jeg har for 1 mnd siden truffet en mann jeg synes er fantastisk. Siden han var bittelitt mer fraværende i går, litt mer avslappet og trett, så smyger usikkerheten til meg med en gang.

Men jeg sier til meg selv at alt er bra. Jeg kontakter ham som før, sier smigrende ord til ham, prøver å gjøre han glad  med søte meldinger. Samtidig la ham være i fred. La han få savne å være med deg, men la ham få vite at du tenker varmt på ham. Da blir han glad.

Ikke trekk deg vekk, men send "hjerte". God morgen mm. Samtidig vær opptatt med ditt. 

Hva tenker du om det?

Takk for rådene og oppmuntrende ord❤ 

Jeg tenker at når han ikke svarte på min melding og var no show når vi hadde en avtale, så er det hans ansvar å ta kontakt og rydde opp?🤷🏼‍♀️ Jeg tenker at om jeg sender meldinger som normalt nå så vil han ikke forstå problemet når jeg eventuelt påpeker at dette er et problem? Hadde jeg bare fått en forklaring ila kvelden søndag eller mandag f eks så hadde situasjonen vært en annen. Da hadde jeg fortsatt min kommunikasjon slik den har vært.

Nå blir det mange små ting som gjør at jeg ser at jeg ikke kan ha tillit til han😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange røde flagg her så ville nok gått videre. Menn kan si mye, men gjøre så mye annet dessverre.  Vært der selv og opplevd det selv. 

Anonymkode: e3e59...482

Takk for tilbakemelding❤ 

Er dette jeg er redd for, ja. Som du sier så må jeg ta avstand. Jeg ser det selv også😔 Da kommer meg gjerne ut av dette før det eventuelt blir verre. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for rådene og oppmuntrende ord❤ 

Jeg tenker at når han ikke svarte på min melding og var no show når vi hadde en avtale, så er det hans ansvar å ta kontakt og rydde opp?🤷🏼‍♀️

Ja, det er jeg enig i. Hvis han ikke svarer, er han trolig ikke noe å samle på. Hvis han da ikke kommer med en god grunn til det, som at han ikke så at det var spørsmål eller noe.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Jeg tenker at om jeg sender meldinger som normalt nå så vil han ikke forstå problemet når jeg eventuelt påpeker at dette er et problem?

Nei, jeg vil ikke måtte påpeke noe problem til en voksen mann. Det må han da skjønne selv.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hadde jeg bare fått en forklaring ila kvelden søndag eller mandag f eks så hadde situasjonen vært en annen. Da hadde jeg fortsatt min kommunikasjon slik den har vært.

Nå blir det mange små ting som gjør at jeg ser at jeg ikke kan ha tillit til han😔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Da trekker du deg eks. En skuffele, men det er ikke verdt å satse på en mann som handler og sier ting som ikke henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (1 time siden):

Ja, det er jeg enig i. Hvis han ikke svarer, er han trolig ikke noe å samle på. Hvis han da ikke kommer med en god grunn til det, som at han ikke så at det var spørsmål eller noe.

Nei, jeg vil ikke måtte påpeke noe problem til en voksen mann. Det må han da skjønne selv.

Da trekker du deg eks. En skuffele, men det er ikke verdt å satse på en mann som handler og sier ting som ikke henger sammen.

Takk for gode svar😊

Det kan godt være at stillheten nå har en god grunn. I så fall så vet jeg ikke om den enda. At min melding på søndag var et spørsmål var 100 % tydelig. Jeg spurte når vi skulle møtes. Ikke om vi skulle møtes. Vi hadde allerede en avtale men ikke avtalt kl slett og sted. 

Jeg tror nok jeg trekker meg unna, ja. Så får jeg se om det kommer en forklaring og hvor troverdig den eventuelt er. Samtidig, om det kommer en forklaring og den er god så endrer jo ikke det at dette føyer seg inn i rekken av litt andre underlige ting😕

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemt meg å legge Tinder på hylla for 2021 ❤️ må få litt tid til å koble ut hodet mitt etter hekten.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 16.02):

Takk for tilbakemelding❤ 

Er dette jeg er redd for, ja. Som du sier så må jeg ta avstand. Jeg ser det selv også😔 Da kommer meg gjerne ut av dette før det eventuelt blir verre. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Du fortjener så mye bedre ❤️. Man sårer seg hvis man skal fortsette og håpe på noe som er dødfødt og deg skaper en del sår og uro så like greit å hoppe av nå og finne en som faktisk står for det han sier å gjør. 

Anonymkode: e3e59...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er så forelsket. Det er ganske rart å føle på sånne følelser, sånn på ordentlig. Har vært 7 ganske merkelige mnd, men nå er vi virkelig på sporet av noe her. Jeg har jo periodevis tvilt litt på han, vært redd han bare har vært ute etter sex… men neida, han er så visst ikke sånn ❤️

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2021 at 5:59 PM, Blått said:

Bestemt meg å legge Tinder på hylla for 2021 ❤️ må få litt tid til å koble ut hodet mitt etter hekten.. :) 

Han har tatt kontakt igjen, men nå har jeg stilt litt spørsmål rundt hele situasjonen og nå gir han seg nok - garantert. :) Det er veldig vondt når han holder på sånn også ses vi aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...