Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du høres ut som et kvalitetsmannfolk, om jeg får lov å si. Nei, vær deg selv. Kunstnerisk og følsom, er supre kvaliteter.
Hva skriver du om deg selv i f.eks Tinder profilen da? Hadde det stått noe av det du skriver her, hadde iallfall jeg sveipet til høyre. 

Anonymkode: 10326...7d9

Takk for det :) Skriver ikke så mye i profilen, i frykt for at det fremstår elitisk eller sutrete. Jeg blir nok å se over hele profilen, skaffe noen bedre bilder og jobbe mer med teksten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

President Chimp skrev (6 timer siden):

Takk for det :) Skriver ikke så mye i profilen, i frykt for at det fremstår elitisk eller sutrete. Jeg blir nok å se over hele profilen, skaffe noen bedre bilder og jobbe mer med teksten :) 

Velkommen i klubben du hørtes da grei ut du. Jeg og foretrekker badoo men har inaktivert den akkurat nå da... så deilig det er...så får jeg se da om jeg aktiverer den igjen. Men den går det an å prate med folk ja som du sier og bli kjent uten at det skal være så mye styr. Det er ingen sveiping og man kan komme tilbake igjen og fortsette praten og jeg har fått gode venner via den appen som jeg fortsatt snapper med 2 år senere som jeg aldri har møtt men vi ler av hverandres humor og det er ingen romantisk følelser involvert. Så tenker jeg at skulle våre veier krysses en dag så har man noen man kan ta kontakt med og møtes da hvis det skulle passe sånn på et vennskapelig plan og. Syns det er fint jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

President Chimp skrev (16 timer siden):

Hva gjør man når man er nyskilt, i midten av 30-årene, ingen barn og egentlig ikke passer til Tinder eller date-apper? 

Prøver Tinder, Happn og Badoo, men synes ikke noen jeg møter virker riktige for meg. Blir litt for overfladisk. Tenker ikke primært på utseende, men heller verdier og interesser. Tinder oppleves helt håpløst ut, barbie-dukker på topptur er ekstremt uinteressant for meg. Og algoritmene hjelper ikke akkurat når jeg sveiper de fleste til venstre. Sveiper såsi alle «normale» damer til høyre, spesielt om det er hverdagslige bilder. Eller at de er uten sminke (foretrekker det) Men samtidig vet jeg at godt over 70% av profilene på Tinder er menn, så man skal virkelig skille seg ut. Og jeg vil sikkert alltid tape mot fuckbois som er ute etter én ting. Orker ikke skryte av lønn og status heller. Vil ikke fremstå som elitisk heller. 

Kanskje jeg er litt gammeldags av meg, har aldri vært på date, kun vært i to langvarige forhold siden jeg var 17. Og foretrekker heller en god samtale foran å «hooke opp» med noen. Begge mine ekser var jeg bestevenn med først, så jeg er litt typen som danner sterke bånd først. Det matcher ikke akkurat helt med Tinder for å si det sånn. Badoo er hakket bedre, der går det an å ihvertfall prate med folk. Men jeg vil ha barn, og ser det er en del der inne som har barn fra før og kanskje ikke vil ha flere.

Jeg kan være ganske flørtete, men når det kommer til stykket så er jeg bare en empat. Det gjør at jeg danner sterke bånd, men samtidig har det ført til at det tok godt over ett år før eksene mine skjønte at de følte noe romantisk for meg. Jeg sender ikke dickpicks for å si det sånn 😛 

Burde jeg bare gi litt mer faen? Være hakket mer fuckboi? Det stritter sånn imot instinktet. Jeg er overhodet ingen tøffel, men en kunstnerisk og følsom type. Vanskelige greier. 

Syns du høres ut som en mann  med gode verdier, noe jeg føler er mangelvare i dagens samfunn. Stå på og vær deg selv, det kommer du lengst med :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

President Chimp skrev (På 8/30/2021 den 23.16):

Hva gjør man når man er nyskilt, i midten av 30-årene, ingen barn og egentlig ikke passer til Tinder eller date-apper? 

Prøver Tinder, Happn og Badoo, men synes ikke noen jeg møter virker riktige for meg. Blir litt for overfladisk. Tenker ikke primært på utseende, men heller verdier og interesser. Tinder oppleves helt håpløst ut, barbie-dukker på topptur er ekstremt uinteressant for meg. Og algoritmene hjelper ikke akkurat når jeg sveiper de fleste til venstre. Sveiper såsi alle «normale» damer til høyre, spesielt om det er hverdagslige bilder. Eller at de er uten sminke (foretrekker det) Men samtidig vet jeg at godt over 70% av profilene på Tinder er menn, så man skal virkelig skille seg ut. Og jeg vil sikkert alltid tape mot fuckbois som er ute etter én ting. Orker ikke skryte av lønn og status heller. Vil ikke fremstå som elitisk heller. 

Kanskje jeg er litt gammeldags av meg, har aldri vært på date, kun vært i to langvarige forhold siden jeg var 17. Og foretrekker heller en god samtale foran å «hooke opp» med noen. Begge mine ekser var jeg bestevenn med først, så jeg er litt typen som danner sterke bånd først. Det matcher ikke akkurat helt med Tinder for å si det sånn. Badoo er hakket bedre, der går det an å ihvertfall prate med folk. Men jeg vil ha barn, og ser det er en del der inne som har barn fra før og kanskje ikke vil ha flere.

Jeg kan være ganske flørtete, men når det kommer til stykket så er jeg bare en empat. Det gjør at jeg danner sterke bånd, men samtidig har det ført til at det tok godt over ett år før eksene mine skjønte at de følte noe romantisk for meg. Jeg sender ikke dickpicks for å si det sånn 😛 

Burde jeg bare gi litt mer faen? Være hakket mer fuckboi? Det stritter sånn imot instinktet. Jeg er overhodet ingen tøffel, men en kunstnerisk og følsom type. Vanskelige greier. 

Velkommen! Hvis jeg var deg ville jeg prøvd feks Sukker. Ok, koster penger, men da får man sagt mer i profilen, og det er gjort en matching i forkant som gjør at folk som er helt uaktuelle er luket bort. Feks ser du fort om de har svart at flere barn er uaktuelt. Jeg dater selv en jeg akkurat har møtt der nå. Og jeg falt pladask for profilteksten hans, og han for min. De var nemlig merkelig like.😉 Gjenstår å se hvordan det går, men er klar for date nr 7 i morgen.🥰

Og for all del: vær deg selv. Alt annet blir gjennomskuet. Og du trenger jo å møte en som trives med en som deg. Men det kan være greit å prøve å være litt avslappet. Ikke legge så mye i en første date feks. Det er bare et møte for å se om dette er en person du kan tenke deg å bli bedre kjent med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jammenmeg invitert på en konsert i oktober i går jeg.🥰 Og da ble det naturlig å ta en liten prat om hva vi ser for oss nå også. Så vi er veldig enige i at vi skal se hvordan dette utvikler seg. Vi hadde begge slettet datingprofilene allerede, uten at vi hadde snakket om det.🙂 Så dette kan bli en riktig fin høst. Skal ha vår første helg sammen nå.🥰 Etter 1 1/2 år med tørke er dette deilig må jeg si. Får håpe dette er noe som blir varig.

Masse lykke til dere andre! Ikke gi opp håpet!🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

Ble jammenmeg invitert på en konsert i oktober i går jeg.🥰 Og da ble det naturlig å ta en liten prat om hva vi ser for oss nå også. Så vi er veldig enige i at vi skal se hvordan dette utvikler seg. Vi hadde begge slettet datingprofilene allerede, uten at vi hadde snakket om det.🙂 Så dette kan bli en riktig fin høst. Skal ha vår første helg sammen nå.🥰 Etter 1 1/2 år med tørke er dette deilig må jeg si. Får håpe dette er noe som blir varig.

Masse lykke til dere andre! Ikke gi opp håpet!🙂

Kos deg med datingen. Virkelig fantastisk å møtt en som gjør livet så mye bedre. Nyt 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg kommer til å skje det jeg fryktet … flyprisene fløy i været så han har nok ikke råd å komme til helgen som avtalt. Jeg er lei meg så klart og har 1 uke ferie hva skal jeg gjøre med den lissom? Jeg kunne dratt til han men tviler på det går. Så nå vet jeg ikke hva jeg tenker og gjøre videre fremover. Må først komme over skuffelsen og ikke minst ta en prat. 
 

Når blir neste sjanse lissom? 
Hvordan skal jeg klare å fikse fri da? 
Skal jeg bestille meg en billigere tur dit en helg lengre frem? Det er billig i november🙈. Hvis det skal gå et halvt år mellom en sees så syns jeg det blir tungt jeg vet hvor tungt det er å ikke få se mine barn slik det er nå. Følelsesmessig tungt. Blir sikkert ikke noe enklere med en mann?

Hvis det blir lenge til neste gang så tror jeg at vi må være åpen for at vi kan treffe andre inntil da. Så lenge en ikke har møttes må en ha lov til å se på andre muligheter. Jeg skjønner at det ble for dyrt. Han må ikke ruinere seg på oss heller syns jeg. Da er det vel bedre at vi ser etter noe nærmere ..

Frister det å få seg ett trøsteknull fra min tidligere fwb hvis alt skjærer seg? Jepp helt klart. Få ut litt fustrasjon hadde gjort seg.

Men skal se litt hvordan det blir først og ikke ta alle sorger på forskudd men nå hadde jeg faktisk håpet at vi skulle få til dette møte da men men … sånn er livet, det går aldri som jeg tror. 
 

det var siste update her 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går videre.

Jeg har åpnet dating apper igjen. Her er det bare å brette opp ermene og se seg om igjen. 
 

Hvordan er ståa her da? 

 

 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 6.9.2021 den 13.47):

Livet går videre.

Jeg har åpnet dating apper igjen. Her er det bare å brette opp ermene og se seg om igjen. 
 

Hvordan er ståa her da? 

 

 

Klem til deg, kjedelig at det ble sånn. 
 

Her går livet som før, vi henger sammen fortsatt å vi er vel kjærester men det er ikke offisielt enda. Men det er forsåvidt ok, jeg er bare glad vi er oss å at vi har det fint. Vi fikk kjennt litt på å savne hverandre nå nylig å det var så vondt men jeg vet at han savna meg også. 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært kjærester i 6 mnd i dag. Og forholdet vårt er så innmari bra om dagen, vi tenker så likt angående interiør og leiligheten at jeg nesten blir litt skremt, men det er veldig fint. Jeg er rett og slett litt tullete forelsket i kjæresten min ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (5 timer siden):

Vi har vært kjærester i 6 mnd i dag. Og forholdet vårt er så innmari bra om dagen, vi tenker så likt angående interiør og leiligheten at jeg nesten blir litt skremt, men det er veldig fint. Jeg er rett og slett litt tullete forelsket i kjæresten min ❤

Så flott☘️😊.

Eneste jeg har møtt er fwb min hele 3 ganger sist uke. Ikke noe sex men han ville ha meg med å se fotball kamp en kveld på sports baren .., så spurte han om en tjeneste…og så lot han meg og eks’en han bor med møte meg en dag her. Det var flaut men men jeg så ikke den komme. Og nå har jeg invitert han til meg en kveld. Vet ikke når men må passe med mitt arbeid. 
 

De jeg har snakket med så langt på apper har kun vært ute etter noe uforpliktende. Nå gidder jeg ikke dille så mye og spør nesten med en gang hva de ser etter? Slipper jeg og kaste bort så mye tid tull.

Pluss han som aldri kom ser ut som han ønsker og fortsette kontakten men jeg mista helt interessen. Men prate kan jeg jo alltids vi kjenner jo hverandre litt etter så lang tid. 
 

Så litt spenning er det nå. Ikke helt dødt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en match på Tinder som virker interessant, faktisk tar kontakt, og skriver hele setninger... men hun er selvsagt 200 km unna, og sveipet på gjennomkjøring. Skal jammen ikke være lett! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg kjæreste i år! Uvant, siden det er første kjæresten etter et langt ekteskap og skilsmisse. Er en mann oppi førti-årene, jeg traff en nydelig dame på tinder av alle steder. Jeg var skikkelig rusten og usikker på dating og alt det der, men fikk det til på et vis.  Begge har barn og et hektisk liv på hver vår side, men finner tid til å treffes annenhver helg og endel ukedager imellom. Trodde ikke jeg skulle oppleve en sånn heftig forelskelse etter så mange år, men det går altså. Litt kjipt at jeg ofte tenker "dette er for godt til å være sant" for da er det jo ofte nettopp det.... Men ingen røde flagg foreløpig, istedet nyter jeg tiden og satser på at det blir noe langvarig.

Anonymkode: 396fd...577

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (3 timer siden):

Endelig en match på Tinder som virker interessant, faktisk tar kontakt, og skriver hele setninger... men hun er selvsagt 200 km unna, og sveipet på gjennomkjøring. Skal jammen ikke være lett! :P

Oi så spennende🤞🤞🤞. Er jo så morsomt når man treffer på noe interessant. Blir spennende med en gang ☘️☘️. Hold oss updated 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk meg kjæreste i år! Uvant, siden det er første kjæresten etter et langt ekteskap og skilsmisse. Er en mann oppi førti-årene, jeg traff en nydelig dame på tinder av alle steder. Jeg var skikkelig rusten og usikker på dating og alt det der, men fikk det til på et vis.  Begge har barn og et hektisk liv på hver vår side, men finner tid til å treffes annenhver helg og endel ukedager imellom. Trodde ikke jeg skulle oppleve en sånn heftig forelskelse etter så mange år, men det går altså. Litt kjipt at jeg ofte tenker "dette er for godt til å være sant" for da er det jo ofte nettopp det.... Men ingen røde flagg foreløpig, istedet nyter jeg tiden og satser på at det blir noe langvarig.

Anonymkode: 396fd...577

Åh Gud så deilig håper jeg og får oppleve noe sånt🤞🤞☘️☘️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Oi så spennende🤞🤞🤞. Er jo så morsomt når man treffer på noe interessant. Blir spennende med en gang ☘️☘️. Hold oss updated 

Ikke så spennende likevel, vi utvekslet et par meldinger, men så slettet hun plutselig matchen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okapi skrev (1 minutt siden):

Ikke så spennende likevel, vi utvekslet et par meldinger, men så slettet hun plutselig matchen. 

Huff ja trøsta må være at det skjer her og hvis jeg prøver tinder 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så usikker på om jeg egentlig ønsker meg en kjæreste 😛 Det er veldig fint å kunne gjøre hva jeg vil uten å ta hensyn til en partner. Jeg bor alene (med barn ca 70% av tiden) og nyter alenetiden. Jeg klarer meg godt både praktisk og økonomisk og vet ikke om jeg vil flytte sammen med en mann igjen. I første omgang er det bare kjæreste (særboere) som er aktuelt, men vingler fram og tilbake ang dette også. Forbli alene livet ut eller prøve å finne en jeg trives med? Jeg savner til tider en armkrok å ligge i, en bestevenn jeg kan dele mine innerste tanker med og en å reise på turer med osv. Jeg føler ikke at venninner dekker alle dissse behovene.

Tinder har jeg i alle fall nesten gitt opp... Det er få menn jeg føler passer for meg der. De få jeg liker bor ofte langt borte, så da er de uaktuelle og om det dukker opp en litt nærme, får jeg sjelden match med ham. Jeg er ikke akkurat "billedskjønn", så er ikke første valg for de beste mennene.

Nå har jeg faktisk gjort noe som er utenfor komfortsonen min og meldt meg på en singletur. Gjorde det mest for å få et avbrekk fra hverdagen, men er likevel litt spent på hvilke menn som er med. Ulempen er at de som er påmeldt turen ikke er fra mitt nærområde (i alle fall de jeg har fått med meg til nå), så litt samme problemet som på Tinder. Jaja, blir kjekt å reise på tur uansett håper jeg 🤔

Anonymkode: 37b90...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Er så usikker på om jeg egentlig ønsker meg en kjæreste 😛 Det er veldig fint å kunne gjøre hva jeg vil uten å ta hensyn til en partner. Jeg bor alene (med barn ca 70% av tiden) og nyter alenetiden. Jeg klarer meg godt både praktisk og økonomisk og vet ikke om jeg vil flytte sammen med en mann igjen. I første omgang er det bare kjæreste (særboere) som er aktuelt, men vingler fram og tilbake ang dette også. Forbli alene livet ut eller prøve å finne en jeg trives med? Jeg savner til tider en armkrok å ligge i, en bestevenn jeg kan dele mine innerste tanker med og en å reise på turer med osv. Jeg føler ikke at venninner dekker alle dissse behovene.

Tinder har jeg i alle fall nesten gitt opp... Det er få menn jeg føler passer for meg der. De få jeg liker bor ofte langt borte, så da er de uaktuelle og om det dukker opp en litt nærme, får jeg sjelden match med ham. Jeg er ikke akkurat "billedskjønn", så er ikke første valg for de beste mennene.

Nå har jeg faktisk gjort noe som er utenfor komfortsonen min og meldt meg på en singletur. Gjorde det mest for å få et avbrekk fra hverdagen, men er likevel litt spent på hvilke menn som er med. Ulempen er at de som er påmeldt turen ikke er fra mitt nærområde (i alle fall de jeg har fått med meg til nå), så litt samme problemet som på Tinder. Jaja, blir kjekt å reise på tur uansett håper jeg 🤔

Anonymkode: 37b90...c7e

Jeg bor med et barn 90 % av tiden selv og tja.. ja nyter alenetiden selv :ler: Klarer oss både praktisk og økonomisk selv... Føler også her at det er kun særboere som er aktuelt per dagens dato. Savner nærkontakt med et annet menneske, så har kastet meg uti det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på date i morgen - fant han gjennom Tinder. Han virker så flott så gleder meg masse. 🥰

Herr dumming tok kontakt og ville se meg igjen nå, plutselig etter så mange måneder. Han inviterte meg hjem til seg, og la ikke skjul på at han inviterer meg fordi at han vil hoppe i høyet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...