Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lastet ned og registrerte meg på Tinder før helgen. La ut flere bilder og hadde en (synes jeg) god tekstpresentasjon. Etter å ha sveipet og lest litt på presentasjonene til kvinnene jeg ble presentert for (min egen alder), så fant jeg ut at et så hektisk liv som disse lever, nei det orker jeg ikke. Det var fjelltopper så langt øyet kunne se. Hengekøyer nok til å dekke Nordmarka 3 ganger. Og treningsbilder. Masse treningsbilder! Ble andpusten bare ved å tenke på hva jeg ville bli dratt med på 😄 (Og nei, jeg hadde ikke krysset av friluftsliv, toppturer eller noe i nærheten som mine interesser. 

Appen ble slettet før helgen var omme ;)  

Så da får jeg vel bare innse at kvinnene som liker seg i gangfart på flatmark er å finne på helt andre arenaer. Eventuelt bare akseptere at det blir "dinner and a movie" for èn i uoverskuelig framtid 🤣

M48 (som ikke er sofagris om noen skulle ha fått det inntrykket)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Venkman said:

Lastet ned og registrerte meg på Tinder før helgen. La ut flere bilder og hadde en (synes jeg) god tekstpresentasjon. Etter å ha sveipet og lest litt på presentasjonene til kvinnene jeg ble presentert for (min egen alder), så fant jeg ut at et så hektisk liv som disse lever, nei det orker jeg ikke. Det var fjelltopper så langt øyet kunne se. Hengekøyer nok til å dekke Nordmarka 3 ganger. Og treningsbilder. Masse treningsbilder! Ble andpusten bare ved å tenke på hva jeg ville bli dratt med på 😄 (Og nei, jeg hadde ikke krysset av friluftsliv, toppturer eller noe i nærheten som mine interesser. 

Appen ble slettet før helgen var omme ;)  

Så da får jeg vel bare innse at kvinnene som liker seg i gangfart på flatmark er å finne på helt andre arenaer. Eventuelt bare akseptere at det blir "dinner and a movie" for èn i uoverskuelig framtid 🤣

M48 (som ikke er sofagris om noen skulle ha fått det inntrykket)

Sitter i samme båt selv, og hvis du finner arenaen hvor damer rundt din alder setter pris på pust i bakken en gang i mellom så setter jeg pris på få vite det 🤣

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venkman skrev (4 timer siden):

Lastet ned og registrerte meg på Tinder før helgen. La ut flere bilder og hadde en (synes jeg) god tekstpresentasjon. Etter å ha sveipet og lest litt på presentasjonene til kvinnene jeg ble presentert for (min egen alder), så fant jeg ut at et så hektisk liv som disse lever, nei det orker jeg ikke. Det var fjelltopper så langt øyet kunne se. Hengekøyer nok til å dekke Nordmarka 3 ganger. Og treningsbilder. Masse treningsbilder! Ble andpusten bare ved å tenke på hva jeg ville bli dratt med på 😄 (Og nei, jeg hadde ikke krysset av friluftsliv, toppturer eller noe i nærheten som mine interesser. 

Appen ble slettet før helgen var omme ;)  

Så da får jeg vel bare innse at kvinnene som liker seg i gangfart på flatmark er å finne på helt andre arenaer. Eventuelt bare akseptere at det blir "dinner and a movie" for èn i uoverskuelig framtid 🤣

M48 (som ikke er sofagris om noen skulle ha fått det inntrykket)

Sånn føles det med mannfolka der inne og 😛  mang en gang undret meg over det, og tenkt at : hva skjer med den gode, fine og ikke så heseblesende turen?  Men godt å høre at det er menn som ikke MÅ på en topp hele tida 😄 

 

hilsen ei som liker seg på flatmark :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venkman skrev (8 timer siden):

Lastet ned og registrerte meg på Tinder før helgen. La ut flere bilder og hadde en (synes jeg) god tekstpresentasjon. Etter å ha sveipet og lest litt på presentasjonene til kvinnene jeg ble presentert for (min egen alder), så fant jeg ut at et så hektisk liv som disse lever, nei det orker jeg ikke. Det var fjelltopper så langt øyet kunne se. Hengekøyer nok til å dekke Nordmarka 3 ganger. Og treningsbilder. Masse treningsbilder! Ble andpusten bare ved å tenke på hva jeg ville bli dratt med på 😄 (Og nei, jeg hadde ikke krysset av friluftsliv, toppturer eller noe i nærheten som mine interesser. 

Appen ble slettet før helgen var omme ;)  

Så da får jeg vel bare innse at kvinnene som liker seg i gangfart på flatmark er å finne på helt andre arenaer. Eventuelt bare akseptere at det blir "dinner and a movie" for èn i uoverskuelig framtid 🤣

M48 (som ikke er sofagris om noen skulle ha fått det inntrykket)

De fleste som legger ut dette har neppe gått en tur en gang. De bare legger det ut som agn fordi de tror dette fungerer. Så tatt bilder den ene gangen de var ute på tur, og så brukte masse tid på å henge opp hengekøya slik at de kunne få det rette bildet. Elsker friluftsliv selv, men slik det er blitt nå prøver jeg å dempe det ned litt. Jeg trenger ikke en kjæreste med meg ut på tur hver gang jeg faktisk skal dit. Ofte er den freden og roen man får helt dønn alene den aller beste. Så skjer det kanskje bare noen ganger i året når jeg føler for å gjøre det helt alene lange turer i fjellet eller i en skog langt fra folk der jeg sover ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (18 timer siden):

Samme her. Det gikk veldig fint som yngre (tidlig 20-årene), men da var alt bare morsomt og kult. Nå er det mer at man ønsker å satse på noen for fremtiden, og da kommer følelsene mer frem. Trenger bare en pause nå. Fri for dating i 2021. Sånn det blir. Jeg får høre veldig mye: Er vant til å være alene, har det travelt. Det er greit at man er vant til å være alene og har det travelt. Jeg er også vant til å være alene og har det travelt, men om man skal date så må man finne tid til å treffes. Sånn er det bare. 

Det er bare en person jeg har gitt en ny sjanse noen gang. Resten har jeg bare avslått. 

Det der er viktig altså. Jeg har helt sluttet å bruke tid på menn som ikke klarer å vise at de prioriterer å bli kjent. Det er helt greit å ha det travelt, det har jeg også, men man klarer alltid å finne tid til en rask kaffe eller noe. "Jeg rekker ikke å møte deg på lørdag, men jeg vil veldig gjerne møtes på tirsdag." er noe helt annet enn "Jeg har så mye å gjøre, vet ikke hvordan jeg skal få tid til noen ting om dagen. Helga er helt full" uten noe forslag til når man kan møtes, kanskje bare en halvhjertet "vi snakkes siden". Sistnevnte ryker ut tvert. Jeg gidder ikke. Har mer respekt for de som sier at de ikke er interessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M71 skrev (19 timer siden):

Sitter i samme båt selv, og hvis du finner arenaen hvor damer rundt din alder setter pris på pust i bakken en gang i mellom så setter jeg pris på få vite det 🤣

 

Jeg dater friluftsmenn, og mange av dem klager på at damer legger ut slike bilder uten at de er det minste friluftsmennesker (og jeg erfarer det samme hos menn også, spesielt nå som alle har hatt Norgesferie et par år). Så sveip dem til høyre og spør heller hvor ivrige de er, hvor viktig det er for dem. Noen legger kanskje ut akkurat det bildet fordi det var det eneste helfigurbildet de hadde som var litt vellykket... Men det er jo bare å spørre.

Når det er sagt så er det jo et lite krysningspunkt der sånn aldersmessig i 40-50 årene... Erfarer at kvinner får mer energi og blir glade i å være ute i aktivitet når ungene blir store og de får tid og mulighet til sånt, mens mennene gjerne blir motasatt, de har lyst til å ta det mer med ro når de endelig får mulighet til det... Da blir det jo ikke så lett å finne en god match.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Engel said:

Det der er viktig altså. Jeg har helt sluttet å bruke tid på menn som ikke klarer å vise at de prioriterer å bli kjent. Det er helt greit å ha det travelt, det har jeg også, men man klarer alltid å finne tid til en rask kaffe eller noe. "Jeg rekker ikke å møte deg på lørdag, men jeg vil veldig gjerne møtes på tirsdag." er noe helt annet enn "Jeg har så mye å gjøre, vet ikke hvordan jeg skal få tid til noen ting om dagen. Helga er helt full" uten noe forslag til når man kan møtes, kanskje bare en halvhjertet "vi snakkes siden". Sistnevnte ryker ut tvert. Jeg gidder ikke. Har mer respekt for de som sier at de ikke er interessert.

Det er det jeg er veldig beinhard på nå.. men det er vanskelig spesielt når man liker noen godt. Det er ikke ofte jeg liker noen. Hehe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (19 timer siden):

Det er det jeg er veldig beinhard på nå.. men det er vanskelig spesielt når man liker noen godt. Det er ikke ofte jeg liker noen. Hehe. 

I know. Men øvelse gjør mester (eller i alle fall at man blir bedre...)

Jeg vurderte å følge eksempelet ditt om pause til etter jul. Men istedet aktiverte jeg fb-dating igjen i går.🙈 OG fikk match med en virkelig kjekk, sjarmerende og interessant mann. Veldig hyggelig chatting i går, og avtale om å fortsette. Han bor et lite stykke unna da (1,5 time med bil). Problemet nå er at jeg føler han er FOR kjekk for meg. Men det er mulig han bare treffer så innertier på "drømmemannen" rent utseende messig for meg slik at jeg tenker at alle må synes han er fantastisk kjekk.😂 Tenker han der virkelig kunne få hvem han vil.😍 Men han har vært singel en god stund og søker seriøst forhold. Og vi har mye felles interesser. Jeg trenger en selvtillitsboost her.😅 Og at noen krysser fingrene for meg...

neida, han er sikkert ikke drømmemannen. er sikkert veldig sær på et eller annet... Vet jo at det dukker opp. om jeg ikke blir avvist før det da.😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du dater en som er så fin at du bare vil møte han HVER eneste dag!!!!  (men jeg skjønner jo det er litt i overkant mye). 

OG det er gjensidig. Måtte dette bare vare. 

Anonymkode: 8ea2c...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når du dater en som er så fin at du bare vil møte han HVER eneste dag!!!!  (men jeg skjønner jo det er litt i overkant mye). 

OG det er gjensidig. Måtte dette bare vare. 

Anonymkode: 8ea2c...b3e

Verdens beste følelse 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2021 at 8:02 AM, Engel said:

I know. Men øvelse gjør mester (eller i alle fall at man blir bedre...)

Jeg vurderte å følge eksempelet ditt om pause til etter jul. Men istedet aktiverte jeg fb-dating igjen i går.🙈 OG fikk match med en virkelig kjekk, sjarmerende og interessant mann. Veldig hyggelig chatting i går, og avtale om å fortsette. Han bor et lite stykke unna da (1,5 time med bil). Problemet nå er at jeg føler han er FOR kjekk for meg. Men det er mulig han bare treffer så innertier på "drømmemannen" rent utseende messig for meg slik at jeg tenker at alle må synes han er fantastisk kjekk.😂 Tenker han der virkelig kunne få hvem han vil.😍 Men han har vært singel en god stund og søker seriøst forhold. Og vi har mye felles interesser. Jeg trenger en selvtillitsboost her.😅 Og at noen krysser fingrene for meg...

neida, han er sikkert ikke drømmemannen. er sikkert veldig sær på et eller annet... Vet jo at det dukker opp. om jeg ikke blir avvist før det da.😉

Så utrolig hyggelig ❤️🥰 Krysser fingrene for deg og håper på det beste! 

Det du beskriver er hva jeg følte etter jeg hadde hatt første daten med han. Jeg satt og klødde meg, var han interessert i meg? Nei, kunne jeg ikke se for meg. Han var utenfor min liga. Tok feil der gitt.. Trekker meg unna der av andre greier, blant annet at vi ikke er en god match og det med tid. Hehe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig kontaktet av en jeg datet for 7 år siden. Veldig fint det :) Nå går skravla der.. 

Edit: Misforstå meg rett. Jeg har fortsatt pause. Må ha litt tid til å komme meg videre fra herr dumming. 🥰

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (På 28.10.2021 den 17.02):

Så utrolig hyggelig ❤️🥰 Krysser fingrene for deg og håper på det beste! 

Det du beskriver er hva jeg følte etter jeg hadde hatt første daten med han. Jeg satt og klødde meg, var han interessert i meg? Nei, kunne jeg ikke se for meg. Han var utenfor min liga. Tok feil der gitt.. Trekker meg unna der av andre greier, blant annet at vi ikke er en god match og det med tid. Hehe. :) 

Nja, tror det dør ut det der, han virker litt halvhjertet, så jeg har vel egentlig mistet interessen. Sa det egentlig til han også, men da ble han brått litt mer på.🤪 Mannfolk altså. Nei, orker ikke det der kjenner jeg.

Men nå er det en som har tatt kontakt i forbindelse med en felles fritidsaktivitet, og det ser ut til at vi kommer til å møtes på lørdag. Nå legger jeg egentlig ikke så mye i det, selv om han er ganske på. Tenker heller at det kan bli fint å ha flere venner/bekjente i det miljøet. Han er instruktør og kan nok hjelpe meg mye videre der.😉 Jeg tror nemlig ikke at han er helt min type. Men man vet aldri. Uansett tenker jeg at det er et fint utgangspunkt for å bli kjent, at man møtes for en aktivitet vi begge liker. Da kan man ha det gøy uansett hvor godt eller dårlig det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i et halvt år etter et 10års samboerskap og to barn. Vet at jeg ikke trenger å haste for å finne ny mann, men jeg trives best i selskap og ikke alene. Så tenker jeg hvor i alle dager skal jeg finne han? På butikken? Busden? Så tilfeldig kjærligheten kan være, eller er det en meant yo be?;)

Er 33år

Anonymkode: dab1c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært singel i et halvt år etter et 10års samboerskap og to barn. Vet at jeg ikke trenger å haste for å finne ny mann, men jeg trives best i selskap og ikke alene. Så tenker jeg hvor i alle dager skal jeg finne han? På butikken? Busden? Så tilfeldig kjærligheten kan være, eller er det en meant yo be?;)

Er 33år

Anonymkode: dab1c...d02

To be* skulle det jo stå. 

Anonymkode: dab1c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har vært singel i et halvt år etter et 10års samboerskap og to barn. Vet at jeg ikke trenger å haste for å finne ny mann, men jeg trives best i selskap og ikke alene. Så tenker jeg hvor i alle dager skal jeg finne han? På butikken? Busden? Så tilfeldig kjærligheten kan være, eller er det en meant yo be?;)

Er 33år

Anonymkode: dab1c...d02

Jeg var i samme situasjon i fjor høst. Og lastet ned en datingapp. I starten datet jeg mest for gøy, men så møtte jeg en mann jeg faktisk fikk følelser for. Vi er nå kjærester og har det veldig bra sammen. 

Anonymkode: a6a2b...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Engel said:

Nja, tror det dør ut det der, han virker litt halvhjertet, så jeg har vel egentlig mistet interessen. Sa det egentlig til han også, men da ble han brått litt mer på.🤪 Mannfolk altså. Nei, orker ikke det der kjenner jeg.

Men nå er det en som har tatt kontakt i forbindelse med en felles fritidsaktivitet, og det ser ut til at vi kommer til å møtes på lørdag. Nå legger jeg egentlig ikke så mye i det, selv om han er ganske på. Tenker heller at det kan bli fint å ha flere venner/bekjente i det miljøet. Han er instruktør og kan nok hjelpe meg mye videre der.😉 Jeg tror nemlig ikke at han er helt min type. Men man vet aldri. Uansett tenker jeg at det er et fint utgangspunkt for å bli kjent, at man møtes for en aktivitet vi begge liker. Da kan man ha det gøy uansett hvor godt eller dårlig det klaffer.

Hva tenker du egentlig når du sier at han er litt halvhjertet? Jeg mister fort interessen hvis de er veldig på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Hva tenker du egentlig når du sier at han er litt halvhjertet? Jeg mister fort interessen hvis de er veldig på. 

Han sender en melding, så blir det stille i 3 dager før han svarer på neste osv. Hadde fin flyt i samtalen første kvelden, og da var det veldig interessant. Men så dabbet det av veldig mye, og har ikke fått flyten igang igjen. Greit at man har det travelt, men det blir rett og slett for lite kontakt til å holde interessen oppe. Ikke spør han noe særlig om meg heller. Jeg forventer ikke masse meldinger hver dag, det har jeg ikke tid til selv heller, men jeg må føle at han faktisk er litt interessert i å bli kjent. Men det er litt avstand også, så mulig det teller inn. Ikke så lett å få til å møtes. Og jeg tror nok dette er en mann som har litt å velge i.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/4/2021 at 12:25 PM, Engel said:

Han sender en melding, så blir det stille i 3 dager før han svarer på neste osv. Hadde fin flyt i samtalen første kvelden, og da var det veldig interessant. Men så dabbet det av veldig mye, og har ikke fått flyten igang igjen. Greit at man har det travelt, men det blir rett og slett for lite kontakt til å holde interessen oppe. Ikke spør han noe særlig om meg heller. Jeg forventer ikke masse meldinger hver dag, det har jeg ikke tid til selv heller, men jeg må føle at han faktisk er litt interessert i å bli kjent. Men det er litt avstand også, så mulig det teller inn. Ikke så lett å få til å møtes. Og jeg tror nok dette er en mann som har litt å velge i.😉

Enig i at det er veldig halvhjertet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...