Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha avsluttet et forhold som varte i 2 1/2 år i sommer, og kjent på en del tanker og følelser rundt lovebombing og noe dominans i henhold hvem som har rett (aldri meg), så søkte jeg på nytt kjærligheten. Eller mer korrekt, bekreftelse på egenverdi.

Nå tar jeg pause fra alt av apper, satser på nye venner med felles interesser og tenker jeg blir deltager i 2022 utgaven av denne tråden🙂

Anonymkode: c61b4...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (33 minutter siden):

Da var det på´n igjen 😂

Forteeeelllll 😎😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Forteeeelllll 😎😂

Anonymkode: 14673...8b8

 

4 hours ago, Engel said:

Ja, fortell @Blått😎👏👏 

Skal holde det litt for meg selv ennå, men vi har tatt opp kontakten igjen... :sjenert:

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

 

Skal holde det litt for meg selv ennå, men vi har tatt opp kontakten igjen... :sjenert:

NEEEI, ikke han gjøken igjen???😳 Du vil da ikke deg selv så vondt! Du finner noe bedre, noen som VIRKELIG setter DEG først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (2 timer siden):

 

Skal holde det litt for meg selv ennå, men vi har tatt opp kontakten igjen... :sjenert:

hehe jeg skjønnte det. Kos deg!

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Engel said:

NEEEI, ikke han gjøken igjen???😳 Du vil da ikke deg selv så vondt! Du finner noe bedre, noen som VIRKELIG setter DEG først.

Han gjøken igjen ja 😂 Kommer litt tilbake til det etterhvert.. må se det litt an nå :) 

14 hours ago, AnonymBruker said:

hehe jeg skjønnte det. Kos deg!

Anonymkode: 14673...8b8

Takk. Får se litt hva som skjer :) Var det du som sa at han og jeg kom til å ende opp med hverandre? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (8 timer siden):

Takk. Får se litt hva som skjer :) Var det du som sa at han og jeg kom til å ende opp med hverandre? 😂

Haha ja tror det var meg 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2021 at 3:45 PM, AnonymBruker said:

Haha ja tror det var meg 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Vi får se da.. vi driver jo og flyr tilbake til hverandre hele tiden så 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å finne en å drikke morgenkaffen med og diskutere hva vi skal se på tv, men jeg tør jo ikke date eller laste ned Tinder🤪

Anonymkode: f7ac2...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har veldig lyst til å finne en å drikke morgenkaffen med og diskutere hva vi skal se på tv, men jeg tør jo ikke date eller laste ned Tinder🤪

Anonymkode: f7ac2...697

Hvorfor ikke? Bare kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappadrømmen skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Bare kjør på!

Har barn, så har sett her inne hvordan folk tenker om aleinemødre 😊 Men det kan jo ikke skade å prøve. 

Anonymkode: f7ac2...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har barn, så har sett her inne hvordan folk tenker om aleinemødre 😊 Men det kan jo ikke skade å prøve. 

Anonymkode: f7ac2...697

Vel, hva folk tenker her inne representerer ikke alltid virkeligheten. Ser man på diverse forhold i det virkelige liv, så er det jo flust av eksempler på menn som er sammen med kvinner som har barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kastet meg på noe datingapper ennå, fordi jeg er litt for nysingel. Har absolutt ikke lyst på min feige eks tilbake,  men på sikt vil jeg gjerne ha kjæreste. Overlever alene, men jeg synes det er mye koseligere å ha en partner. I går kveld hadde jeg besøk av ei "evig" singel venninne. Fikk se på Tinder på hennes telefon og jaggu tror jeg at det er noe jeg vil droppe for en god stund fremover  - muligens for alltid!! 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moromor skrev (19 timer siden):

Har ikke kastet meg på noe datingapper ennå, fordi jeg er litt for nysingel. Har absolutt ikke lyst på min feige eks tilbake,  men på sikt vil jeg gjerne ha kjæreste. Overlever alene, men jeg synes det er mye koseligere å ha en partner. I går kveld hadde jeg besøk av ei "evig" singel venninne. Fikk se på Tinder på hennes telefon og jaggu tror jeg at det er noe jeg vil droppe for en god stund fremover  - muligens for alltid!! 🤣 

 Tipper du ikke er en godtepose selv akkurat. Tror du bør finne din reelle markedsverdi....

Anonymkode: 63cdf...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 Tipper du ikke er en godtepose selv akkurat. Tror du bør finne din reelle markedsverdi....

Anonymkode: 63cdf...8e6

Har ikke påstått at jeg er noen godtepose. Markedsverdi er forøvrig et litt oppbrukt ord nå, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moromor skrev (9 timer siden):

Har ikke påstått at jeg er noen godtepose. Markedsverdi er forøvrig et litt oppbrukt ord nå, kanskje?

Må bare overse enkelte bitre mennesker her inne.😉 

Tinder kan funke helt fint, jeg har funnet flere bra menn der jeg, men det er mye rart der ja, det blir jo sånn når man får samlet alle mulig folk på et sted. Så det krever en god del sortering. Men det beste er helt klart å finne noen uten disse appene. Det er bare ikke så lett å finne single menn sånn når man er over den alderen hvor de fleste har etablert seg. Man må rett og slett ha veldig flaks for å møte på dem. Og uansett hvordan man møter menn så skal man ha mye flaks for å finne en man matcher helt med.🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2021 at 10:16 PM, AnonymBruker said:

Har barn, så har sett her inne hvordan folk tenker om aleinemødre 😊 Men det kan jo ikke skade å prøve. 

Anonymkode: f7ac2...697

Bare å overse folk her inne. 99 % av menn tenker ikke noe vondt om det, men de sitter ikke på nettet og skriver at de syns det er koselig. Det er litt sånn som med avisene. De leser ikke om de fine historiene, men det kommer skrekkhistoriene. De fleste menn er fleksible, forstår situasjonen og at man er i en alder folk flest har barn. Jeg har bare opplevd en gang at en trekker seg på grunn av det og han gjorde det egentlig på en veldig fin og ærlig måte. Engel har for såvidt et veldig godt poeng. Det må en del sortering til for man samler opp alle folk på et sted. Du får de rare, merkelige og ufyselige, men også de fine, flotte og fantastiske. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...