Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaaa. Er jo litt redd for svaret 😬(at han evt bare vil pule) å vet på ingen måte hva jeg skal skrive. 

Anonymkode: 14673...8b8

Men det positive er at da vet du om du kaster bort tiden din eller ikke :) selv om det kanskje ikke er svaret man ønsker. Etter tre måneder så tenker jeg jo han kanskje burde ha en liten anelse..? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (2 minutter siden):

Men det positive er at da vet du om du kaster bort tiden din eller ikke :) selv om det kanskje ikke er svaret man ønsker. Etter tre måneder så tenker jeg jo han kanskje burde ha en liten anelse..? 

I know. Må bare finne ut hva jeg skal skrive 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at etter det som skjedde m han andre er jeg livredd for å miste han her også. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er bare det at etter det som skjedde m han andre er jeg livredd for å miste han her også. 

Anonymkode: 14673...8b8

Ser det. Vanskelig om det blir begge to etter hverandre, men da vet du i hvert fall at du ikke trenger å kaste bort tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Ser det. Vanskelig om det blir begge to etter hverandre, men da vet du i hvert fall at du ikke trenger å kaste bort tiden. 

Haha ja ellers så får jeg jo bare fortsette som nå 🙈 (altså, skal ta praten ! Men om han bare vil pule 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha ja ellers så får jeg jo bare fortsette som nå 🙈 (altså, skal ta praten ! Men om han bare vil pule 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Men til hvilken pris? Føler du at dersom dere fortsetter så vil du klare å bygge noe med en annen?😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (25 minutter siden):

Men til hvilken pris? Føler du at dersom dere fortsetter så vil du klare å bygge noe med en annen?😏

Nææææh, det går jo ikke. Jeg får se hva han sier. 
Hjelp meg gjerne med hva jeg skal skrive 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nææææh, det går jo ikke. Jeg får se hva han sier. 
Hjelp meg gjerne med hva jeg skal skrive 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg har nettopp begynt å date igjen etter maaaange års med pause. Jeg er nok ikke den beste til å hjelpe til :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date to på søndag.  Fortsatt ingen følelser av noe slag, selv om det er hyggelig å være med han, på et vis. Språket e er fortsatt en liten utfordring, og det merker jeg er et minus altså. Jeg er så opptatt av kommunikasjon og samtale, at dersom språket er dårlig så mister jeg litt piffen. Og jeg orker ikke forklare alt jeg sier heller...   Det ble også litt kleint på slutten, vi skulle begge ta banen hver vår vei. Det føltes jo  naturlig å avslutte med en klem, og det var helt ok. Men, fyren ville jo ha et kyss og... og jeg kjente helt ærlig at jeg var ikke klar for det. MEN, han gjorde det jo bare 🙈  jeg ble ærlig talt litt satt ut.

det at jeg ikke kjente meg klar kan også ha noe med at det ikke er helt rett..? 

Etterpå fikk jeg melding om at han syns det var det fineste ved hele kvelden, og han ville at vi skulle gjøre det masse!!  jeg satt hjemme i sofaen og tenkte, næh, skal vi det..?     jeg sa jo ikke det da, men må nok si fra. Vi skal møtes i morgen, selv om jeg ikke er  så gira på det. 

Jeg har også avtalt date med en annen en, og var først litt i tvil om jeg skulle det, men siden jeg da ikke ser ut til å ha følelser for han andre så tenkte jeg at en kaffe kan ikke skade. 

Men dette med dating er ikke lett, altså.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Jeg var på date to på søndag.  Fortsatt ingen følelser av noe slag, selv om det er hyggelig å være med han, på et vis. Språket e er fortsatt en liten utfordring, og det merker jeg er et minus altså. Jeg er så opptatt av kommunikasjon og samtale, at dersom språket er dårlig så mister jeg litt piffen. Og jeg orker ikke forklare alt jeg sier heller...   Det ble også litt kleint på slutten, vi skulle begge ta banen hver vår vei. Det føltes jo  naturlig å avslutte med en klem, og det var helt ok. Men, fyren ville jo ha et kyss og... og jeg kjente helt ærlig at jeg var ikke klar for det. MEN, han gjorde det jo bare 🙈  jeg ble ærlig talt litt satt ut.

det at jeg ikke kjente meg klar kan også ha noe med at det ikke er helt rett..? 

Etterpå fikk jeg melding om at han syns det var det fineste ved hele kvelden, og han ville at vi skulle gjøre det masse!!  jeg satt hjemme i sofaen og tenkte, næh, skal vi det..?     jeg sa jo ikke det da, men må nok si fra. Vi skal møtes i morgen, selv om jeg ikke er  så gira på det. 

Jeg har også avtalt date med en annen en, og var først litt i tvil om jeg skulle det, men siden jeg da ikke ser ut til å ha følelser for han andre så tenkte jeg at en kaffe kan ikke skade. 

Men dette med dating er ikke lett, altså.... 

takk nei til den daten i morgen å møt heller han andre ? Hørtes ut som førstnevnte ikke er noen match 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

takk nei til den daten i morgen å møt heller han andre ? Hørtes ut som førstnevnte ikke er noen match 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

ja jeg har lurt på om jeg skal gjøre det. Men syns ikke noe om å gjøre det via messenger 😕 jeg vil helst si det face to face da..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (23 minutter siden):

ja jeg har lurt på om jeg skal gjøre det. Men syns ikke noe om å gjøre det via messenger 😕 jeg vil helst si det face to face da..  

men om han er så pågående 🤔 at det er vanskelig å stå i mot. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

men om han er så pågående 🤔 at det er vanskelig å stå i mot. 

Anonymkode: 14673...8b8

ja jeg ble litt tatt på senga der av det kysset...  først en klem og så en klem og noen ganger i midten du vet.. hehe  sa han.   for å være ærlig syns jeg det hele var ganske uromantisk :P   men samtidig vil jeg nok si det live, tror det er enklere å si det enn å skrive det. Jeg vet ikke. Syns det er vanskelig jeg altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måneskinn skrev (3 timer siden):

Jeg var på date to på søndag.  Fortsatt ingen følelser av noe slag, selv om det er hyggelig å være med han, på et vis. Språket e er fortsatt en liten utfordring, og det merker jeg er et minus altså. Jeg er så opptatt av kommunikasjon og samtale, at dersom språket er dårlig så mister jeg litt piffen. Og jeg orker ikke forklare alt jeg sier heller...   Det ble også litt kleint på slutten, vi skulle begge ta banen hver vår vei. Det føltes jo  naturlig å avslutte med en klem, og det var helt ok. Men, fyren ville jo ha et kyss og... og jeg kjente helt ærlig at jeg var ikke klar for det. MEN, han gjorde det jo bare 🙈  jeg ble ærlig talt litt satt ut.

det at jeg ikke kjente meg klar kan også ha noe med at det ikke er helt rett..? 

Etterpå fikk jeg melding om at han syns det var det fineste ved hele kvelden, og han ville at vi skulle gjøre det masse!!  jeg satt hjemme i sofaen og tenkte, næh, skal vi det..?     jeg sa jo ikke det da, men må nok si fra. Vi skal møtes i morgen, selv om jeg ikke er  så gira på det. 

Jeg har også avtalt date med en annen en, og var først litt i tvil om jeg skulle det, men siden jeg da ikke ser ut til å ha følelser for han andre så tenkte jeg at en kaffe kan ikke skade. 

Men dette med dating er ikke lett, altså.... 

Ikke treff han mer, høres ikke rett ut for deg. Dersom gnisten ikke er der helt i Straten er det lite sannsynlig at den kommer etter hvert, i alle fall for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordensparadis skrev (3 minutter siden):

Ikke treff han mer, høres ikke rett ut for deg. Dersom gnisten ikke er der helt i Straten er det lite sannsynlig at den kommer etter hvert, i alle fall for min del.

nei du har nok rett. Når jeg ikke vil kysse og ikke tenker noe særlig på han i mellomtiden, så er det jo ikke mye å satse på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Nææææh, det går jo ikke. Jeg får se hva han sier. 
Hjelp meg gjerne med hva jeg skal skrive 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

si i fra når du finner ut av det evt. har fått noe svar? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (2 timer siden):

si i fra når du finner ut av det evt. har fått noe svar? :sjenert:

Mmm ja. Har ikke manna meg opp til å skrive noe enda 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Mmm ja. Har ikke manna meg opp til å skrive noe enda 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Dette fikser du :hoppe::klem::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Dette fikser du :hoppe::klem::hoppendeglad:

Han har vært så stille i dag, åpner snap men svarer ikke. Tenkte jeg skulle spørre om han er lei av meg 🙈 jeg er SÅ dårlig på å ikke få oppmerksomhet 😎 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han har vært så stille i dag, åpner snap men svarer ikke. Tenkte jeg skulle spørre om han er lei av meg 🙈 jeg er SÅ dårlig på å ikke få oppmerksomhet 😎 

Anonymkode: 14673...8b8

Kan jo være et greit sted å begynne? Kan være samtalen eskalerer litt etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...