Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte en mld å spurte om jeg ser han snart jeg 😬 må få dette unna å om han ikke vil svare på mld nei da får vi snakke sammen da rett å slett ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sendte en mld å spurte om jeg ser han snart jeg 😬 må få dette unna å om han ikke vil svare på mld nei da får vi snakke sammen da rett å slett ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Svaret på om jeg ser han snart er «jau». Herrefred hva slags spill er dette 😂

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Svaret på om jeg ser han snart er «jau». Herrefred hva slags spill er dette 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Men ikke noe svar på den lange meldingen på morgenen? Hva i alle dager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (12 minutter siden):

Men ikke noe svar på den lange meldingen på morgenen? Hva i alle dager? 

Nope. Men da får vi vel snakke om det da tenker jeg. Han vil nå iallefall se meg igjen snart 🤪(hva er snart ? For meg er det om 7 minutter liksom 😂)

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Nope. Men da får vi vel snakke om det da tenker jeg. Han vil nå iallefall se meg igjen snart 🤪(hva er snart ? For meg er det om 7 minutter liksom 😂)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenge siden du så han sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (31 minutter siden):

Lenge siden du så han sist?

Lørdag morgen

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Lørdag morgen

Anonymkode: 14673...8b8

Okei så ikke så lenge siden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå åpnet opp profilen min på Tinder og sitter og sveiper. Har kommet i kontakt med en som jeg vurderer å møte neste uke. Har noe tid til det. :) Og han virker veldig interessert. Føler jeg begynner å slappe av mer utseendemessig og ta vare på meg selv. Koser meg. ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (41 minutter siden):

Okei så ikke så lenge siden :P 

Hehe neida, men føles som en liten evighet 😂 (å da var vi faktisk sammen i 10 timer, sov sammen under ei enkeldyne😍)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt til en venninneprat, Skjønner at det blir slik, dere har så lyst til å møte drømmemannen, men de er jo direkte idioter? Bruker og kaster, fatter ikke at dere godtar det? Jeg prøvde en datingside. Herregud for et åndsvakt marked. Note to self- har en interessant person onlinesjekkeprofil, så er det glemmesak. Jeg gikk på jobb, interesser og faggrupper. Full klaff. 

Anonymkode: 57bf2...b62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette har blitt til en venninneprat, Skjønner at det blir slik, dere har så lyst til å møte drømmemannen, men de er jo direkte idioter? Bruker og kaster, fatter ikke at dere godtar det? Jeg prøvde en datingside. Herregud for et åndsvakt marked. Note to self- har en interessant person onlinesjekkeprofil, så er det glemmesak. Jeg gikk på jobb, interesser og faggrupper. Full klaff. 

Anonymkode: 57bf2...b62

Bruker og kaster ? Jeg har ikke kastet noen vertfall, men blitt brukt selv nylig har jeg blitt ☹️ 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Dette har blitt til en venninneprat, Skjønner at det blir slik, dere har så lyst til å møte drømmemannen, men de er jo direkte idioter? Bruker og kaster, fatter ikke at dere godtar det? Jeg prøvde en datingside. Herregud for et åndsvakt marked. Note to self- har en interessant person onlinesjekkeprofil, så er det glemmesak. Jeg gikk på jobb, interesser og faggrupper. Full klaff. 

Anonymkode: 57bf2...b62

Vel, ja, det er jo naturlig da. Offentlig venninneprat da :P 
Ikke noe bruk og kast her, ikke noe jakt etter drømmemannen heller. Bare et mål å komme seg ut og åpne seg litt mer opp. :) Kjenne på intimitet med andre. Har mange innvendige sår som jeg er nødt til å jobbe med. 

Eller det blir kanskje litt bruk og kast? :vetikke: Jeg tenker at når man først er i gang så blir det jo ikke akkurat noe med de første man treffer. Man må oppdage litt hva man vil i livet og hva man trenger. :) Føler meg en tenåring som nettopp har begynt med dating :ler:

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette har blitt til en venninneprat, Skjønner at det blir slik, dere har så lyst til å møte drømmemannen, men de er jo direkte idioter? Bruker og kaster, fatter ikke at dere godtar det? Jeg prøvde en datingside. Herregud for et åndsvakt marked. Note to self- har en interessant person onlinesjekkeprofil, så er det glemmesak. Jeg gikk på jobb, interesser og faggrupper. Full klaff

Anonymkode: 57bf2...b62

Utdyp gjerne den. Du møtte noen via jobb? Selv har jeg i snart 6 år sett etter passende single menn både via jobb (jobber til og med i et mannsdomintert miljø), og fritidsinteresser. Men har ikke funnet noen jeg har likt som også har vært single. Dette er jo gjerne grunnen til at man ender opp på nettdating i vår alder (type over 35 år), det er vanskelig å møte single på andre arenaer. Men ja, det er utrolig frustrerende og mye dritt man møter på, selv om det også er mange bra personer innimellom. Jeg har nesten ikke orket å være på nettdating det siste halvåret, og håper nå heller at gjenåpning fører til mer sosialt, og kanskje man kan være heldig å møte noen i løpet av sommeren. Men sjansen er forsvinnende liten, tilsier erfaringene.

Ellers er jeg enig i at flere her bør finne seg i mindre fra de som de dater. Det der er nok et veldig velkjent kvinneproblem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpløst å møte noen via jobb. De fleste er allerede tatt, uinteressante eller uinteressert, og det er uansett ikke kutyme for sjekking på arbeidsplassen. Gjennom fritidsinteresse kan kanskje funke om det er snakk om tur eller dans eller noe sånt, men de fleste hobbyer har jo klar overvekt av ett kjønn. Andre hobbyarenaer har samme problem som arbeidsplassen: Det blir fort ganske kleint om du begynner å sjekke opp folk der.

Anonymkode: 496e6...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her inne kjenner jeg på en ekstrem takknemlig for at jeg har funnet en så fin fyr. Han er raus, godt likt av alle, masse venner, jeg har fått verdens fineste svigermor, han tjener godt og han elsker meg for akkurat den jeg er. Fytterakkern, jeg har virkelig skutt gullfuglen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Håpløst å møte noen via jobb. De fleste er allerede tatt, uinteressante eller uinteressert, og det er uansett ikke kutyme for sjekking på arbeidsplassen. Gjennom fritidsinteresse kan kanskje funke om det er snakk om tur eller dans eller noe sånt, men de fleste hobbyer har jo klar overvekt av ett kjønn. Andre hobbyarenaer har samme problem som arbeidsplassen: Det blir fort ganske kleint om du begynner å sjekke opp folk der.

Anonymkode: 496e6...d7b

Jeg jobber med bare kvinner og de fleste av dem er over ti år yngre enn meg🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke jeg har skrevet noe her før, orker ikke å lese gjennom hele tråden 😅

Jeg er en kvinne på ca 40 og har barn. Jeg ble separert for 3 år siden. Trives egentlig godt som single, men har begynt å kjenne litt mer på et savn etter en kjæreste i det siste. Er nå på Tinder, men føler det er litt håpløst.

1. Jeg er ikke vakker, så får ikke match med de jeg helst vil :P Har 99+ likes, men ikke så veldig mange matcher. Jeg velger ikke kun de flotteste , så hadde håpet flere av de «normale» kunne matchet med meg, men den gang ei.

2. Tinder foreslår stadig menn utenfor alder og avstand jeg har valgt, så tipper mesteparten av «likesene» er menn jeg sveiper til venstre pga dette (jeg er beinhard på avstand, orker ikke avstandsforhold).

3. De jeg får match med viser seg å være uaktuelle. Har gått på noen første dates nå, og det frister ikke til date nr.2 med noen. Jeg tar ikke til takke med hva som helst, da forblir jeg heller single.

Æsj… Hvor kan jeg finne en bra mann om Tinder er håpløst?

Anonymkode: 37b90...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror ikke jeg har skrevet noe her før, orker ikke å lese gjennom hele tråden 😅

Jeg er en kvinne på ca 40 og har barn. Jeg ble separert for 3 år siden. Trives egentlig godt som single, men har begynt å kjenne litt mer på et savn etter en kjæreste i det siste. Er nå på Tinder, men føler det er litt håpløst.

1. Jeg er ikke vakker, så får ikke match med de jeg helst vil :P Har 99+ likes, men ikke så veldig mange matcher. Jeg velger ikke kun de flotteste , så hadde håpet flere av de «normale» kunne matchet med meg, men den gang ei.

2. Tinder foreslår stadig menn utenfor alder og avstand jeg har valgt, så tipper mesteparten av «likesene» er menn jeg sveiper til venstre pga dette (jeg er beinhard på avstand, orker ikke avstandsforhold).

3. De jeg får match med viser seg å være uaktuelle. Har gått på noen første dates nå, og det frister ikke til date nr.2 med noen. Jeg tar ikke til takke med hva som helst, da forblir jeg heller single.

Æsj… Hvor kan jeg finne en bra mann om Tinder er håpløst?

Anonymkode: 37b90...c7e

Kunne skrevet akkurat det her selv. Dvs jeg får faktisk noen matcher da, men de fleste gir jeg opp lenge før man kommer til date en gang. Det er ikke lett dette. men jeg føler det har vært ekstra håpløst på Tinder nå i coronatiden, veldig mye useriøst. Så håper det bedrer seg framover.

Publiser gjerne med nick eller lag dere et navn dere signerer med her, så blir det lettere å følge med og heie på hverandre her.🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (1 time siden):

Kunne skrevet akkurat det her selv. Dvs jeg får faktisk noen matcher da, men de fleste gir jeg opp lenge før man kommer til date en gang. Det er ikke lett dette. men jeg føler det har vært ekstra håpløst på Tinder nå i coronatiden, veldig mye useriøst. Så håper det bedrer seg framover.

Publiser gjerne med nick eller lag dere et navn dere signerer med her, så blir det lettere å følge med og heie på hverandre her.🙂

Kjenner det er litt skummelt å bruke nick 😯

Jeg får også noen matcher, men ikke de jeg håper mest på når jeg sveiper. Flere av de jeg har fått match med virker som snille, ordentlige menn også, men da er det andre ting som gjør at det kjennes feil for meg/kjemien mangler.

Noe av det jeg ser etter er dette:

- Livet «på stell» (jobb, bolig, ordnet økonomi osv). Jeg har selv alt «på stell» og orker ikke å involvere meg med en som er et helt annet sted i livet. Jeg ser IKKE etter en som vil forsørge meg altså, for det klarer jeg helt utmerket selv.

- En som tar vare på seg selv. Ønsker ingen treningsnarkoman med sixpack, men en normalvektig mann som er litt aktiv (turgåing, hagearbeid og annen lavterskel aktivitet er helt innafor). Et stort pluss om han er litt opptatt av å spise sunt i hverdagen, men han trenger ikke være en fanatiker. Jeg stiller samme krav til meg selv.

- En som kan bli en slags bestevenn/sjelevenn på sikt. Det betyr at han må ha noen felles verdier og helst interesser med meg. Vi må kunne ha gode og litt dype samtaler. Jeg er ikke ute etter en som kun ser etter en sexpartner. Jeg lever fint uten sex og lysten er sterkt knyttet opp mot det emosjonelle hos meg, så om han ikke viser interesse for annet en kroppen min, er det dødfødt. 

Anonymkode: 37b90...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også si litt om datene mine de siste 3-4 månedene (var da jeg opprettet Tinder-profilen). Blir litt langt kanskje, men om noen er interessert i andres dårlige erfaringer eller har noen gode råd, så vær så god:

Nr. 1. Snill mann med god jobb, hus, bil og ting på stell. Chattet i noen uker og møttes så over en kopp kaffe. Utseende var OK, men tror profilbildet var noen år gammelt, så ikke helt som forventet irl. Han var lav, men litt høyere enn meg, så innafor der. Ulempen var at han virket bitter i forhold til eksen (barnemor) og snakket en del om dette på daten. Han bodde i «riktig» område i forhold til meg, men det viste seg at han hadde flyttet hit pga at eksen plutselig tok med barna og flyttet sammen med en mann her. Nå var eksen singel igjen om ville kanskje flytte herfra, da hun ikke hadde nettverk her. Syns synd på fyren, men fikk ingen kjemi og ønsker ikke bli sammen med noen med et rotete forhold til eksen. 

Nr. 2. Nok en snill mann, med livet på stell og han såg bra ut. Gikk på arbeidsavklaringspenger pga en ulykke (kunne ikke fortsette i det gamle yrket, så alt var litt uklart foreløpig). Dette var ingen showstopper for meg, da han virket oppegående, aktiv og hadde et mål om å komme i jobb igjen. Jeg var usikker på om vi hadde så mye til felles, men vi ble enige om en turdate. Fant da ut at vi hadde lite til felles og ingen kjemi utover vennskap.

Nr. 3. En som spurte om å møtes nesten før han sa hei 🙈 Han såg OK ut på profilbildet, men tror også han hadde et gammelt bilde der. Jeg var først skeptisk til å møtes, men etter litt mas fra ham, tenkte jeg «hvorfor ikke,  jeg har ingenting å tape» og ble med på en liten gåtur. Vi hadde ingenting til felles, null kjemi og han hadde skikkelig ølvom (og var muligens lavere enn meg med mine 165 cm). Etter å ha gått 15 min på tur, var han sliten og ville snu. Han inviterte meg på film i bilen sin etter turen og ville møtes igjen. Jeg sa fint «nei takk» til begge deler 😄 

Nr. 4. Nok en tilsynelatende snill mann med livet på stell og OK utseende. Ble enige om turdate og hadde en koselig tur, der samtalen fløt greit. I ettertid innser jeg at han egentlig bare snakket om seg selv…; hvor flink, hjelpsom og godt likt han var osv :P  Jeg stilte litt spørsmål og fortalte også litt om meg selv, men han stilte ingen spørsmål tilbake. Vi visste også en del om hverandre fra chattingen, bl.a antall og alder på barn. Jeg følte ingen kjemi etter første date, men var litt åpen for å møte ham en gang til, for vi hadde en del til felles og jeg tenkte at vi kanskje trengte litt mer tid for å se om det var noe mer der. Han ville ikke møtes igjen og begrunnet det med at han fikk «litt panikk med tanke på mitt yngste barn». Det var nok bare en dårlig unnskyldning, da han visste alderen på dette barnet før daten (småskolen vs hans tenåringer).

Nr. 5. En mann med lite info på profilen, men han såg bra ut. Viste seg at han hadde falskt «norsk» navn, men var fra Marokko (norsk statsborger og ikke praktiserende muslim). Chattet litt med ham og han virker oppegående, så gikk med på en turdate med ham også. Han såg like bra ut i virkeligheten som på bildene og var utdannet, hadde god jobb, virket godt integrert og snill. Jeg følte likevel at kulturforskjellene ble for store og takket nei til date nr.2, under tvil. Etter det maste han på meg i dagevis og prøvde å overbevise meg om å treffes på nytt. Jeg gikk med på en kaffedate og dagen vi skulle møtes sender han en melding om at han vil invitere meg med på middag hjemme hos ham etter kaffen. Det takket jeg nei til og da ble han sur, så da utgikk date nr.2 :P Jeg var bare lettet egentlig.

Nr. 6. Enda en snill mann med «alt på stell». Kun dårlige selfies på profilen sin, så jeg var usikker på hvordan han egentlig såg ut, men etter å ha chattet noen dager, ble vi også enige om å gå tur. Han skrev at han var opptatt av å holde seg i form da vi chattet, men møter ham og det første jeg ser er «den vomma». Gikk tur og jeg merket at tempoet hans var saktere enn jeg liker når jeg går og da vi kom til et stykke med oppoverbakker ville han snu. Sorry altså, men dette er skikkelig «turn off» for meg. Koselig fyr, men jeg klarer ikke å se forbi overvekten og puttet ham dermed i «friend zone» med en gang.

Gir snart opp 😅 Mulig jeg er altfor kresen, men da får jeg heller bare være single. 

 

Anonymkode: 37b90...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...