Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, MiniMjau said:

Jeg jobber, men har mye fri og,  og tid til å krisemaksimere.🤣

 

Etter "alvorspraten" med daten i går, der jeg stilte spørsmål ved hva han vil om det er noe liv laga, og om vi skal holde kontakten. ... ennå ikke et pip i dag fra han. 

lurer på hvor mange dager jeg skal gi ha nå, før jeg dropper hele greia??

.For det blir det neste nå. nå har vi møttes 5 ganger(på 2 mnd) , og jeg har tre ganger hatt samtale rundt interesse/lite kontakt etc. 

Jeg tror ikke JEG skal ta noe mere initiativ.  Nå må han på banen, ellers så er han ikke noe for meg, rett og slett. 

Gi meg noen dager så kan vi slette sammen🙈 Jeg må bare tygge litt på tanken… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (2 minutter siden):

Gi meg noen dager så kan vi slette sammen🙈 Jeg må bare tygge litt på tanken… 

ja, vurderer kanskje søndag kveld. jeg vet vi begge har fri i helgen. om jeg ikke hører et pip gjennom helgen så er det over og ut. 

men kan jeg sende deg en pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MiniMjau said:

ja, vurderer kanskje søndag kveld. jeg vet vi begge har fri i helgen. om jeg ikke hører et pip gjennom helgen så er det over og ut. 

men kan jeg sende deg en pm?

Ja🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sitter og irriterer meg litt nå i kveld. Tenker bare på hvordan han sier enkelte ting som jeg mistenker er for å gi meg håp eller noe, f.eks. at han vil lufte noen datoer med meg ang. i sommer (sagt flere ganger, men skjer aldri), og sist at han ville vi skulle ringes frem til vi så hverandre. Vel, gått mange dager nå og vi har ikke ringt en eneste gang. I tillegg bruker han alltid lang tid på å svare på snap, og jeg lurer litt på hvorfor vi egentlig skriver på snap i stedet for messenger? Følte også det var litt kjipt at han ikke responderte til mitt forsøk/hint til å avtale neste møte sist vi traff hverandre, så nå spurte jeg han i går da, når det passet. Han skulle sjekke og svarte meg i dag, at joda, det passa i helga, skulle tilpasse "andre avtaler" til møtet vårt. Bare noe som skurrer litt for meg, selv om det er litt vanskelig å sette fingern på også.

Argh, ble litt provosert kjenner jeg. Bare føler interresssen er så halvveis, og jeg skjønner ikke hvorfor han egentlig kontakter meg etter så mange år hvor vi begge har visst litt at vi liker hverandre, når det så nylig er slutt med dama hans, og for meg er det ganske tydelig at han ikke er følelsesmessig tilgjengelig. Skulle ønske han kunne ha venta til han eventuelt var mer klar?!

Kanskje er dette også overanalyserende, men jeg skrev "savner deg litt jeg" her en dag, og da svarte han at det var en koselig melding og at det var gjensidig. Men føler svaret hans var så... upersonlig, eller, jeg vet ikke, men han har heller ikke fulgt opp med noe koselig etter det. Phew, måtte få det ut.

Endret av KoopaTroopa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært så fint å følge denne tråden! Jeg er usikker på om jeg har skrevet her før, men jeg var gjennom et samlivsbrudd i fjor sommer. Bruddet var helt nødvendig og noe jeg hadde tenkt på lenge, men utrulig tungt likevel, særlige tanke på mine to relativt små barn (bhg- og barneskolealder). 
 

Men nå har jeg opplevd å bli forelsket igjen ☺️ Jeg registrere meg på datingapp i fjor høst og fikk ganske raskt en del matcher. Flere hyggelige menn skrev til meg, og jeg møtte noen. Men ganske tidlig var det en som skilte seg ut i måten han skrev på. Han var også ganske nylig skilt, og interesser, bakgrunn og verdier var sammenfallende. Da vi møttes etter å ha chattet i noen mnd, var jeg utrolig nervøs. For tenk om det ikke var noen tiltrekning? Men, det var det! Alt bare stemte 😊 Følg magefølelsen er mitt beste råd. Jeg fikk tidlig en god følelse for han her, og jeg har følt meg trygg på han og oss fra starten av. Heier på dere alle flotte damer! 

Anonymkode: a6a2b...911

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (11 timer siden):

Blokkerte han jeg 😂

Så bra. Like greit å sende et tydelig signal til sånne duster.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Engel said:

Så bra. Like greit å sende et tydelig signal til sånne duster.🙂

Ja. Gidder ikke å ha kontakt med noen som gjør sånn. Siden han gjør sånn så tviler jeg på at han bryr seg noe særlig… men det var for min egen del 🤗 Han har jo gitt masse signaler på at han ville treffes så.. mannfolk altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av mannfolk 😬😬😬

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av håpløse mannfolk på Tinder.😉😂

Chatter litt med han jeg har cattet med tidligere, men han er treeeg. Og det kan jeg ikke fordra. Det blir type en melding om dagen fordi han sender melding/svarer så sent at jeg gjerne er i seng alt.🤪 Kjenner jeg begynner å gå lei allerede. Det var han som tok kontakt igjen, da burde han jo ikke gjøre det midt i en kjempetravel periode tenker jeg. Har du lyst til å bli bedre kjent med noen så må du jo sette av tid til det også. Trenger ikke masse meldinger hver dag, men at han har tid til noe før kl 22.30 en kveld i uka er vel ikke formye å forvente? Blir virkelig ikke klok på mannfolk. Men de det har klaffet med tidligere har vært adskillig mer ivrige og på, så jeg tenker jeg styrer etter det. Med andre ord ser det dårlig ut for han.😉 Nå har jeg sagt fra i dag at jeg foretrekker litt raskere kommunikasjon, så får se hva som skjer. Forventer i grunnen at chattinga er avsluttet før helga.🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er lei av mannfolk 😬😬😬

Anonymkode: 14673...8b8

Eller okei, ombestemt meg 😂😂😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Eller okei, ombestemt meg 😂😂😂

Anonymkode: 14673...8b8

😅😅😅utdyp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiniMjau skrev (1 time siden):

😅😅😅utdyp 

 

Blått skrev (1 time siden):

Enig. Utdyp.

jeg er jo med verdens treigeste, det vet dere jo. Har søndag-mandag svart på EN snap pr dag å da med «hehe». I går svarte han ikke i det hele tatt, ikke engang på ting jeg VET han bruker å respondere på. Så da bestemte jeg meg for å ikke skrive/sende noe mer😅 å da gav han lyd fra seg gitt😉 

 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater fortsatt min, alt endret seg på tredje date :) så nå er jeg glad for at jeg gav han en sjanse. Språket var en liten hindring syns jeg, men det kommer seg. Det handler  vel om det å bli kjent og vite hvordan den andre tenker og snakker. Jeg måtte minne meg selv på i går kveld at vi har hatt fem treff, og ting går ganske fort.  Fortere enn jeg er vant til!  Men nå er jeg ikke godt vant i datinglivet generelt, det har som regel blitt en-to dater på meg og så er det stopp. 

Og jeg har også opplevd både overgrep og andre stygge ting, så jeg har blitt litt skeptisk opp gjennom tida.  Og dette har jeg sagt til han, for han følte at jeg var litt tilbaketrukket. Så jeg sa at : se for deg at du går nedover en korridor og 99 dører smelles i trynet på deg. Men dør nr 100, den står åpen og du blir invitert inn. Etter alle de slagene i trynet fra de andre, hvorfor skulle denne døra stå åpen?    Og da skjønte han litt mer og så hadde vi en god samtale rundt det. Så vi finner ut av ting.   Ellers er han så snill og god (noe jeg heller ikke er vant til)  og det er så godt å kjenne på at en person vil det beste for meg - og omvendt.  Han syns at vi skal treffes hver gang vi kan, og det blir ganske ofte. Så syns dette er en fin start og er spent på fortsettelsen.  Forelskelse/betattfølelsen går litt opp og ned, men jeg kjenner at når vi er sammen er det ingen steder jeg heller vil være. Og det er jo en god ting tenker jeg :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uhm.. trodde det skulle gå litt sløvt på Tinder, men har nå opplevd massiv respons :P Er alle på Tinder nå som sommeren nærmer seg? Har addet litt folk på Snapchat.. får se hva det blir til :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Måneskinn said:

Jeg dater fortsatt min, alt endret seg på tredje date :) så nå er jeg glad for at jeg gav han en sjanse. Språket var en liten hindring syns jeg, men det kommer seg. Det handler  vel om det å bli kjent og vite hvordan den andre tenker og snakker. Jeg måtte minne meg selv på i går kveld at vi har hatt fem treff, og ting går ganske fort.  Fortere enn jeg er vant til!  Men nå er jeg ikke godt vant i datinglivet generelt, det har som regel blitt en-to dater på meg og så er det stopp. 

Og jeg har også opplevd både overgrep og andre stygge ting, så jeg har blitt litt skeptisk opp gjennom tida.  Og dette har jeg sagt til han, for han følte at jeg var litt tilbaketrukket. Så jeg sa at : se for deg at du går nedover en korridor og 99 dører smelles i trynet på deg. Men dør nr 100, den står åpen og du blir invitert inn. Etter alle de slagene i trynet fra de andre, hvorfor skulle denne døra stå åpen?    Og da skjønte han litt mer og så hadde vi en god samtale rundt det. Så vi finner ut av ting.   Ellers er han så snill og god (noe jeg heller ikke er vant til)  og det er så godt å kjenne på at en person vil det beste for meg - og omvendt.  Han syns at vi skal treffes hver gang vi kan, og det blir ganske ofte. Så syns dette er en fin start og er spent på fortsettelsen.  Forelskelse/betattfølelsen går litt opp og ned, men jeg kjenner at når vi er sammen er det ingen steder jeg heller vil være. Og det er jo en god ting tenker jeg :)  

Jeg er veldig enig med deg i det. :) Jeg tenker at man er nødt til å gi folk en sjanse dersom man skal inn i et forhold. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens jeg har klart å avtale en date i dag. :sjenert:

Edit: Herregud. Jeg gruer meg. :P:daane:

Endret av Blått
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin date i dag. ❤️ Ikke hva jeg ville gått etter utseendemessig, men vi virker som har god kjemi og prater godt sammen. :) Jeg er interessert i å utforske det der med noen dater til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 24.6.2021 den 11.55):

Jeg dater fortsatt min, alt endret seg på tredje date :) så nå er jeg glad for at jeg gav han en sjanse. Språket var en liten hindring syns jeg, men det kommer seg. Det handler  vel om det å bli kjent og vite hvordan den andre tenker og snakker. Jeg måtte minne meg selv på i går kveld at vi har hatt fem treff, og ting går ganske fort.  Fortere enn jeg er vant til!  Men nå er jeg ikke godt vant i datinglivet generelt, det har som regel blitt en-to dater på meg og så er det stopp. 

Og jeg har også opplevd både overgrep og andre stygge ting, så jeg har blitt litt skeptisk opp gjennom tida.  Og dette har jeg sagt til han, for han følte at jeg var litt tilbaketrukket. Så jeg sa at : se for deg at du går nedover en korridor og 99 dører smelles i trynet på deg. Men dør nr 100, den står åpen og du blir invitert inn. Etter alle de slagene i trynet fra de andre, hvorfor skulle denne døra stå åpen?    Og da skjønte han litt mer og så hadde vi en god samtale rundt det. Så vi finner ut av ting.   Ellers er han så snill og god (noe jeg heller ikke er vant til)  og det er så godt å kjenne på at en person vil det beste for meg - og omvendt.  Han syns at vi skal treffes hver gang vi kan, og det blir ganske ofte. Så syns dette er en fin start og er spent på fortsettelsen.  Forelskelse/betattfølelsen går litt opp og ned, men jeg kjenner at når vi er sammen er det ingen steder jeg heller vil være. Og det er jo en god ting tenker jeg :)  

Følg magefølelsen.🙂 Virker jo lovende!

Blått skrev (1 time siden):

Veldig fin date i dag. ❤️ Ikke hva jeg ville gått etter utseendemessig, men vi virker som har god kjemi og prater godt sammen. :) Jeg er interessert i å utforske det der med noen dater til. 

Så bra! 😀 Håper det går veien!

Han jeg chatter med har lovet å ta kontakt litt tidligere i kveld, men jeg tror egentlig jeg har mistet interressen. Det har blitt for trått, og jeg føler bare jeg ser mer og mer ulikheter. Skal gi han sjansen ut kvelden da, se om det kan bli flyt i samtalen, og om han faktisk åpner seg litt. Tror vel egentlig han bare ikke har peiling på dating, det er det inntrykket jeg får. Men jeg trenger noen som er trygg på seg selv og viser tydelig hva de vil. Dit tror jeg aldri han her kommer. Jeg orker ikke å måtte være den som tar initiativ hele tiden. Har gjort det nok.🙄 Jeg er leder på jobb, og overhode i familien, jeg trenger en arena der noen andre kan ta litt styring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...