Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (32 minutter siden):

Kan jo være et greit sted å begynne? Kan være samtalen eskalerer litt etter det?

Har prøvd nå da, startet vertfall. Eller dvs han svarte m en emoji på en snap (vi bruker mye smileys så DET er ikke unormalt) så jeg skrev, åja det er liv i deg. Ikke åpnet den da. Jeg er jo så feig å da vettu (å forelska å redd for fremtida)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har prøvd nå da, startet vertfall. Eller dvs han svarte m en emoji på en snap (vi bruker mye smileys så DET er ikke unormalt) så jeg skrev, åja det er liv i deg. Ikke åpnet den da. Jeg er jo så feig å da vettu (å forelska å redd for fremtida)

Anonymkode: 14673...8b8

Nå har jeg sendt en alt for lang mld. Håper han ikke misforstår den. Er nå nervøs. Han ser den kanskje ikke før etter jobb, jeg vet ikke. Bra jeg har besøk av barnebarn i dag så jeg har noe å gjøre så jeg slipper å tørne helt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg sendt en alt for lang mld. Håper han ikke misforstår den. Er nå nervøs. Han ser den kanskje ikke før etter jobb, jeg vet ikke. Bra jeg har besøk av barnebarn i dag så jeg har noe å gjøre så jeg slipper å tørne helt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Så flink du er ❤️❤️👏👏 Jeg syns det er flott at du tar tak i dette, men skjønner godt at du er nervøs/spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå har jeg sendt en alt for lang mld. Håper han ikke misforstår den. Er nå nervøs. Han ser den kanskje ikke før etter jobb, jeg vet ikke. Bra jeg har besøk av barnebarn i dag så jeg har noe å gjøre så jeg slipper å tørne helt. 

Anonymkode: 14673...8b8

🤞🤞 Håper du får et positivt svar! ❤️Eller i det minste en avklaring da. Det er vanskelig å gå rundt med usikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (9 minutter siden):

Så flink du er ❤️❤️👏👏 Jeg syns det er flott at du tar tak i dette, men skjønner godt at du er nervøs/spent på resultatet.

Takk❤️. Ventetida er helt forferdelig allerede. Jeg burde hatt en lang joggetur kjenner jeg. Er så redd han misforstår. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (Akkurat nå):

🤞🤞 Håper du får et positivt svar! ❤️Eller i det minste en avklaring da. Det er vanskelig å gå rundt med usikkerheten.

Takk ❤️ 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg sendt en alt for lang mld. Håper han ikke misforstår den. Er nå nervøs. Han ser den kanskje ikke før etter jobb, jeg vet ikke. Bra jeg har besøk av barnebarn i dag så jeg har noe å gjøre så jeg slipper å tørne helt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Så tøff du er! Håper du får et tydelig svar. 

Jeg er også i 'limbo" med en fyr jeg liker så godt....tør knapt spørre om vi skal møtes, livredd for å få nei....for da vet jeg at jeg blir så lei meg.  

Spurte i går...svar er ble nei. Han er så opptatt hele tiden (evt prioriterer feil....kommer an på øyet som ser) Ikveld skal jeg jobbe, kan banne på han spør da😂

Anonymkode: 8ea2c...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk❤️. Ventetida er helt forferdelig allerede. Jeg burde hatt en lang joggetur kjenner jeg. Er så redd han misforstår. 

Anonymkode: 14673...8b8

Ja, det skjønner jeg. Jeg hadde selv sittet der og skreket til mobilen: ÅPNE OPP DA FOR FAEN!!!!!! 

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Ja, det skjønner jeg. Jeg hadde selv sittet der og skreket til mobilen: ÅPNE OPP DA FOR FAEN!!!!!! 

:sjenert:

ja, det er så ufattelig irriterende.... du VET at han har mobilen i lomma eller på bordet eller med seg HELE tiden.... kan han for F ikke bare åpne....  han er ikke typen til å legge telefonen i gangen og så sjekke den igjen før han skal sove... nei, bare superfrustrerende. Da er de vel bare ikke så veldig interessert da. 

 

Anonymkode: 8ea2c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Ja, det skjønner jeg. Jeg hadde selv sittet der og skreket til mobilen: ÅPNE OPP DA FOR FAEN!!!!!! 

:sjenert:

Han har nå åpnet men ikke svart. Men er på jobb da å jeg skjønner jo om han ble liiiitt tatt på senga 🙈 PAIN !!!! 

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

ja, det er så ufattelig irriterende.... du VET at han har mobilen i lomma eller på bordet eller med seg HELE tiden.... kan han for F ikke bare åpne....  han er ikke typen til å legge telefonen i gangen og så sjekke den igjen før han skal sove... nei, bare superfrustrerende. Da er de vel bare ikke så veldig interessert da. 

 

Anonymkode: 8ea2c...b3e

Min er på jobb så lite som skjer mtp mobil før 16.30.  Men åååååååååååååå.

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Han har nå åpnet men ikke svart. Men er på jobb da å jeg skjønner jo om han ble liiiitt tatt på senga 🙈 PAIN !!!! 

Min er på jobb så lite som skjer mtp mobil før 16.30.  Men åååååååååååååå.

Anonymkode: 14673...8b8

Har dere sletting etter 24 timer eller har han lagret den? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (39 minutter siden):

Har dere sletting etter 24 timer eller har han lagret den? :vetikke:

24timer. Enda ikke svart. Men muligens bare akkurat kommet fra jobb. Vet ikke hvor lenge jeg skal vente før jeg evt sender noe 🙈😬 

Har jogget nå men det hjalp ikke litt en gang. *frustrert*

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

24timer. Enda ikke svart. Men muligens bare akkurat kommet fra jobb. Vet ikke hvor lenge jeg skal vente før jeg evt sender noe 🙈😬 

Har jogget nå men det hjalp ikke litt en gang. *frustrert*

Anonymkode: 14673...8b8

Kan jo hende han må tenke litt før han svarer…? Eller at han bare vil spise middag etter jobb..? :P 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (19 minutter siden):

Kan jo hende han må tenke litt før han svarer…? Eller at han bare vil spise middag etter jobb..? :P 

Hehe ja, er bare litt utålmodig. Sendte en snap av noe jeg har kjøpt å fikk bare «hehe» tilbake 🤔 Han er jo veeeldig laidback da ifht meg som har et snev av adhd å som liker at ting skjer «nuh» 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe ja, er bare litt utålmodig. Sendte en snap av noe jeg har kjøpt å fikk bare «hehe» tilbake 🤔 Han er jo veeeldig laidback da ifht meg som har et snev av adhd å som liker at ting skjer «nuh» 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Så han svarte på den meldingen, men ikke den forrige? Hmmm.

Jeg er også veldig sånn. Krampe i beina og ekstremt utålmodig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (17 minutter siden):

Så han svarte på den meldingen, men ikke den forrige? Hmmm.

Jeg er også veldig sånn. Krampe i beina og ekstremt utålmodig :vetikke:

Jepp, svarte på den men ikke den laaaange avhandlingen jeg sendte på morran. River av meg håret !!! 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, svarte på den men ikke den laaaange avhandlingen jeg sendte på morran. River av meg håret !!! 

Anonymkode: 14673...8b8

Planlegger du å purre eller skal du vente? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Planlegger du å purre eller skal du vente? :vetikke:

Akkurat nå sitter jeg på hendene mine 😂 det kløøør i fingrene rett å slett etter å skrive noe. Gaaaad. Føler at han ikke sier noe er et dårlig tegn rett å slett 🤔 eller vet ikke. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Akkurat nå sitter jeg på hendene mine 😂 det kløøør i fingrene rett å slett etter å skrive noe. Gaaaad. Føler at han ikke sier noe er et dårlig tegn rett å slett 🤔 eller vet ikke. 

Anonymkode: 14673...8b8

Det hadde jeg også følt.. så jeg skjønner deg godt.. men folk er så forskjellige at det er vanskelig å vite hva han tenker :vetikke: Håper du har fått noe svar nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (30 minutter siden):

Det hadde jeg også følt.. så jeg skjønner deg godt.. men folk er så forskjellige at det er vanskelig å vite hva han tenker :vetikke: Håper du har fått noe svar nå :) 

Har ikke fått svar, han er helt som før på andre snapper 😬 Så nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal purre eller vente til i morgen m det. Eller om jeg skal spørre om jeg ser han snart 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...