Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (8 minutter siden):

Uuuhm var ikke han nettopp hos deg? Hva i alle dager? Sletta på snap og bare sluttet med å svare på Messenger? Hva er galt med folk??

Jooo, han var jo hos meg å dro halv seks i går morrest (jobb) Siste han sa var, sov litt mer nå så snakkes vi senere. Sendte en snap når jeg våkna som jeg fikk svar på. Så litt senere borte. Spurte da må messenger om han hadde sletta meg men det mente han å ikke ha gjort (jeg har hatt snap så lenge at jeg vet hvordan det ser ut å bli sletta liksom) Men, nå svarer han ikke mer. Sitter litt igjen m følelsen av å bli brukt men er voksen nok til å vite at jeg var med på det selv å angrer ikke. Men vi snakket virkelig om ALT, så det er skikkelig weird. Trodde ikke han var en sånn type 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jooo, han var jo hos meg å dro halv seks i går morrest (jobb) Siste han sa var, sov litt mer nå så snakkes vi senere. Sendte en snap når jeg våkna som jeg fikk svar på. Så litt senere borte. Spurte da må messenger om han hadde sletta meg men det mente han å ikke ha gjort (jeg har hatt snap så lenge at jeg vet hvordan det ser ut å bli sletta liksom) Men, nå svarer han ikke mer. Sitter litt igjen m følelsen av å bli brukt men er voksen nok til å vite at jeg var med på det selv å angrer ikke. Men vi snakket virkelig om ALT, så det er skikkelig weird. Trodde ikke han var en sånn type 🤔

Anonymkode: 14673...8b8

Angående snap så ligger han fortsatt på vennelisten din eller forsvant han? :vetikke: 

Men uansett. Det er jo utrolig merkelig at han har snudd så fort. Dere snakker om alt. Han var nettopp hos deg også bare borte uten et ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Angående snap så ligger han fortsatt på vennelisten din eller forsvant han? :vetikke: 

Men uansett. Det er jo utrolig merkelig at han har snudd så fort. Dere snakker om alt. Han var nettopp hos deg også bare borte uten et ord.

Ligger på listen min men snapscore og bestevennmerke er borte samt «venner siden xxx» også er det grå pil hvor det står venter. 
 

Ja jeg forstår ikke noen ting. Vi snakket om alt, ungene, fritidsaktivitetene dems, ferieplaner, helgen…. Han sa også når han skulle dra at han ikke hadde noe lyst til å dra. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ligger på listen min men snapscore og bestevennmerke er borte samt «venner siden xxx» også er det grå pil hvor det står venter. 
 

Ja jeg forstår ikke noen ting. Vi snakket om alt, ungene, fritidsaktivitetene dems, ferieplaner, helgen…. Han sa også når han skulle dra at han ikke hadde noe lyst til å dra. 

Anonymkode: 14673...8b8

Utrolig vanskelig å forstå at noen kan snu så fort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blææææh, nr to har ghosta meg plutselig 😬 sletta meg på snap. Svarer ikke mer på messenger. Jaja, da slipper jeg iallefall å velge 🤔

Så jeg dro til nr en i går å var der i natt, fatter ikke hvorfor den mannen gjør meg så himla mo i knæra Men jeg blir så fjortis i nærheten av han at det er helt snodig, det er vel det som kalles forelska kanskje ?. Kjent han i straks 3 mnd nå (om to dager) å det har vært likt hele tiden fra han sto på trappa mi første gangen 😅(da klarte jeg nesten ikke puste, å iallefall ikke å snakke. Han begynnte å kysse meg for å få meg til å slutte å fnise 😂)

Anonymkode: 14673...8b8

Møter du to selv om du har kjent en av de i 3 mnd??! Selvom du sier du er forelska i nr 1? Skjønner ikke helt..

Anonymkode: 3ed02...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Møter du to selv om du har kjent en av de i 3 mnd??! Selvom du sier du er forelska i nr 1? Skjønner ikke helt..

Anonymkode: 3ed02...ab7

Livet ble plutselig veldig komplisert da jeg fikk kontakt med en jeg gikk på skolen med OG han andre var veldig utilgjengelig en periode. Nå ordnet det jo seg av seg selv da så. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (10 minutter siden):

Utrolig vanskelig å forstå at noen kan snu så fort... 

ja. Jeg sliter virkelig med det kjenner jeg. Har ikke åpnet meldingene på messenger men har jo helt sikkert lest de. Kunne gjerne fått en forklaring selv om han evt ikke vil mer. 
 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

ja. Jeg sliter virkelig med det kjenner jeg. Har ikke åpnet meldingene på messenger men har jo helt sikkert lest de. Kunne gjerne fått en forklaring selv om han evt ikke vil mer. 
 

Anonymkode: 14673...8b8

Eller bare sagt: dette fungerer ikke for meg... eller bare som han gjorde når du trodde han ghosta deg :P da hadde dere fortsatt vært venner på snap.. livet hadde gått sin gang og du hadde sluppet og følt deg så forvirret nå.. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå klart å ikke sende snap til min.. snapstreaken vår har dødd og det gjorde litt vondt... rart hva man skal tenke på 😏

Endret av Blått
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (43 minutter siden):

Eller bare sagt: dette fungerer ikke for meg... eller bare som han gjorde når du trodde han ghosta deg :P da hadde dere fortsatt vært venner på snap.. livet hadde gått sin gang og du hadde sluppet og følt deg så forvirret nå.. 

ja…. Trodde han var mer voksen enn dette. 

Gikk meg en tur med hunden nå, tilfeldig velger jeg en annen vei enn jeg bruker pga været (blåser sånn). Må passere en hovedvei på den ruta å AKKURAT når jeg skal over veien kommer en bil jeg drar kjennsel på gitt (nr to sin, er umulig å ta feil da det er teambilen til sønnen i konkurranser så det står navn på den) Han kikka veldig kan man si, jeg hilsa men muligens for sent siden jeg ikke klarte det før han hadde passert. Fader det var som å få en knyttneve i magen, ble kvalm å uvel. Men det skal altså ikke være MULIG med en sånn tilfeldighet. Jeg har aldri gått der før !!!

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (35 minutter siden):

Jeg har nå klart å ikke sende snap til min.. snapstreaken vår har dødd og det gjorde litt vondt... rart hva man skal tenke på 😏

Ja, kjenner til det der 🤗 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

ja…. Trodde han var mer voksen enn dette. 

Gikk meg en tur med hunden nå, tilfeldig velger jeg en annen vei enn jeg bruker pga været (blåser sånn). Må passere en hovedvei på den ruta å AKKURAT når jeg skal over veien kommer en bil jeg drar kjennsel på gitt (nr to sin, er umulig å ta feil da det er teambilen til sønnen i konkurranser så det står navn på den) Han kikka veldig kan man si, jeg hilsa men muligens for sent siden jeg ikke klarte det før han hadde passert. Fader det var som å få en knyttneve i magen, ble kvalm å uvel. Men det skal altså ikke være MULIG med en sånn tilfeldighet. Jeg har aldri gått der før !!!

Anonymkode: 14673...8b8

Herregud for en uflaks. Akkurat når man ikke vil se han så ser man han.. uff.. han så deg, men hilste ikke? Jeg skjønner ikke hva han gjør. Hvordan er det mulig å snu så fort? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, kjenner til det der 🤗 

Anonymkode: 14673...8b8

Lengste snapstreaken jeg har hatt i mitt liv. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (4 minutter siden):

Herregud for en uflaks. Akkurat når man ikke vil se han så ser man han.. uff.. han så deg, men hilste ikke? Jeg skjønner ikke hva han gjør. Hvordan er det mulig å snu så fort? 

Det er 80 sone å jeg sto på andre siden av veien sikkert helt uventet da omtrent «utpå et jorde», så han hilste ikke men ganske sikker på at han så det var meg 🤔 kikka fælt iallefall, øyekontakt i den grad det lar seg gjøre sånn. Fuuuck…. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er 80 sone å jeg sto på andre siden av veien sikkert helt uventet da omtrent «utpå et jorde», så han hilste ikke men ganske sikker på at han så det var meg 🤔 kikka fælt iallefall, øyekontakt i den grad det lar seg gjøre sånn. Fuuuck…. 

Anonymkode: 14673...8b8

Så litt sånn: «Jeg må glane, men hun er så langt unna at jeg tror hun ikke ser meg»?

men ja.. skrekkelig uflaks det der :( Han har fortsatt ikke sagt noe på Messenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tak i bestevenn nummer en som nå nekter å snakke om hva som skjedde.. og når jeg prøver å snakke om dette som er litt vanskelig for meg så endrer tonen seg og han prater det bort.. Nå begynner jeg å anta ting som ikke er så godt for meg merker jeg.. 

Bestevenn nummer to har blokkert meg på snap, Facebook og mobilnummeret mitt. Sukk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (2 timer siden):

Så litt sånn: «Jeg må glane, men hun er så langt unna at jeg tror hun ikke ser meg»?

men ja.. skrekkelig uflaks det der :( Han har fortsatt ikke sagt noe på Messenger?

Hehe ja 😅da er det dumt å kjøre en bil som langt fra er nøytral (og som man eksponerer på snap stadig vekk) Angrer litt for at jeg ikke hilsa tidligere 😕

Ikke sagt noe på messenger, men jeg vet han er på danseoppvisning m datteren (for, jeg vet jo alt han skulle i helgen så🙃) Men tror ikke jeg hører noe 😕

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Fått tak i bestevenn nummer en som nå nekter å snakke om hva som skjedde.. og når jeg prøver å snakke om dette som er litt vanskelig for meg så endrer tonen seg og han prater det bort.. Nå begynner jeg å anta ting som ikke er så godt for meg merker jeg.. 

Bestevenn nummer to har blokkert meg på snap, Facebook og mobilnummeret mitt. Sukk. 

Så kjipe de er 😔

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Fått tak i bestevenn nummer en som nå nekter å snakke om hva som skjedde.. og når jeg prøver å snakke om dette som er litt vanskelig for meg så endrer tonen seg og han prater det bort.. Nå begynner jeg å anta ting som ikke er så godt for meg merker jeg.. 

Bestevenn nummer to har blokkert meg på snap, Facebook og mobilnummeret mitt. Sukk. 

Veldig kjip oppførsel av vennene dine. Har nummer 2 oppført seg sånn tidligere - altså at du har blitt blokkert, eller er det første gangen? Godt at nr 1 er tilbake i hvert fall, selv om jeg forstår det hadde vært godt for deg å få pratet skikkelig ut. Ikke sikkert vedkommende er så komfortabel med å være sårbar og ærlig med hva som hendte der (om det handler om følelser for deg), og derfor heller prater det bort. Jeg vil tro denne vennen er glad i deg, men at det ikke er så lett å si høyt, og derfor endrer tonen seg når han kjenner seg presset 

Anonymkode: a8b85...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe ja 😅da er det dumt å kjøre en bil som langt fra er nøytral (og som man eksponerer på snap stadig vekk) Angrer litt for at jeg ikke hilsa tidligere 😕

Ikke sagt noe på messenger, men jeg vet han er på danseoppvisning m datteren (for, jeg vet jo alt han skulle i helgen så🙃) Men tror ikke jeg hører noe 😕

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg tror heller ikke du hører noe. Når han har slettet deg på snap, så ville det fremstå som merkelig om han tar noen form for kontakt igjen. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så kjipe de er 😔

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre med de der. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Veldig kjip oppførsel av vennene dine. Har nummer 2 oppført seg sånn tidligere - altså at du har blitt blokkert, eller er det første gangen? Godt at nr 1 er tilbake i hvert fall, selv om jeg forstår det hadde vært godt for deg å få pratet skikkelig ut. Ikke sikkert vedkommende er så komfortabel med å være sårbar og ærlig med hva som hendte der (om det handler om følelser for deg), og derfor heller prater det bort. Jeg vil tro denne vennen er glad i deg, men at det ikke er så lett å si høyt, og derfor endrer tonen seg når han kjenner seg presset 

Anonymkode: a8b85...f43

Nei. Nummer to har aldri gjort noe lignende før. Det er veldig vondt. Ikke en gang et ord. 
Nummer en har derimot lagt seg etter meg før for noen år siden, men jeg trodde vi var ferdig med det. Jeg kjenner derfor at dette gjør vondt for meg. Hvis han har gått rundt og hatt disse følelsene for meg i alle årene.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om det.. Han vet veldig godt at jeg ikke har de følelsene for han. Jeg har datet en person før når vi har vært venner, men dette er første gangen jeg virkelig har sagt at jeg liker en. Virkelig snakket om den gode følelsen av å være sammen med noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...