Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (Akkurat nå):

Så tanken din er at du er interessert i nummer to? :vetikke:

Jeg vet ikke hva jeg tenker lenger. Samvittigheten gnager i meg.

Akkurat hatt et lite morgenmøte med nr en 🙈 klarte ikke akkurat slappe av. 
(han lurte på hva jeg skulle senere i dag, om jeg skulle p*le så måtte jeg iallefall ringe han å ikke noen andre 😎)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (7 timer siden):

Jeg drakk meg rimelig full i går og har da vært aktiv på Tinder i fylla. (Og snap :daane:) Lyst til å krabbe under en stol og gjemme meg.. for det ganske åpenbart at jeg har drukket når jeg leser hva jeg selv har skrevet i går.. 

hihi det der er noe jeg kunne gjort ! (Og har gjort, minus tinder da siden jeg nesten ikke har drukket i år) Håper du kommer over det kjappt 🤣

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

hihi det der er noe jeg kunne gjort ! (Og har gjort, minus tinder da siden jeg nesten ikke har drukket i år) Håper du kommer over det kjappt 🤣

Anonymkode: 14673...8b8

Overlever :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva jeg tenker lenger. Samvittigheten gnager i meg.

Akkurat hatt et lite morgenmøte med nr en 🙈 klarte ikke akkurat slappe av. 
(han lurte på hva jeg skulle senere i dag, om jeg skulle p*le så måtte jeg iallefall ringe han å ikke noen andre 😎)

Anonymkode: 14673...8b8

Høres ut som om du er keen på begge. :sjenert: Men jeg skjønner den med samvittigheten.. har du spurt nummer en hva han er ute etter? Kun sex eller forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Høres ut som om du er keen på begge. :sjenert: Men jeg skjønner den med samvittigheten.. har du spurt nummer en hva han er ute etter? Kun sex eller forhold?

Ehm ja, litt keen på begge 🙈 FML så må få møtt nr to igjen til uka. 

Nei har ikke spurt, har møttes så sjelden at det bare blir rart. Skulle jo liksom møtes så mye uka her, men det ble ikke (varmt og mensen). Håper på bedring mtp det for jeg blir litt uintressert av å møtes sjelden... Han blir overkåt og det føles som pliktsex 🙈(han kaller meg fortsatt kjærringa si å mener bestemt at jeg er hans 🤔)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhøm, han som ghosta meg i mars som jeg var ganske sikker på hadde sveipa meg til høyre på tinder igjen hadde gjort det ja. Han dukka opp i et svakt øyeblikk og jeg høyre sveipa 🙈 Nå har jeg fått melding 😂 faaakkk. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje jeg har truffet en mann jeg kan forelske meg i. Han virker så åpen, rett fram, ærlig, smart og selvironisk (jeg skriver virker, for jeg kjenner han jo ikke ennå etter kun en date). Vi skal møtes igjen til uka. Men jeg har mange arr fra tidligere forhold og livet generelt, selv om ingen merker noe til det til vanlig og nesten ingen vet at livet mitt har vært alt annet enn lett. Det er så skummelt å skulle slippe noen inn på meg, for jeg lar aldri noen se sårbarheten min. Andre som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 81015...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje jeg har truffet en mann jeg kan forelske meg i. Han virker så åpen, rett fram, ærlig, smart og selvironisk (jeg skriver virker, for jeg kjenner han jo ikke ennå etter kun en date). Vi skal møtes igjen til uka. Men jeg har mange arr fra tidligere forhold og livet generelt, selv om ingen merker noe til det til vanlig og nesten ingen vet at livet mitt har vært alt annet enn lett. Det er så skummelt å skulle slippe noen inn på meg, for jeg lar aldri noen se sårbarheten min. Andre som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 81015...8c5

Sliter med det samme selv. Etter å ha hatt så mange sårbare år, så føler jeg at jeg har gått helt i lås og jeg hater den følelsen. :sjenert: Syns det er vanskelig å åpne seg opp igjen, men det er noe jeg prøver å jobbe med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Øhøm, han som ghosta meg i mars som jeg var ganske sikker på hadde sveipa meg til høyre på tinder igjen hadde gjort det ja. Han dukka opp i et svakt øyeblikk og jeg høyre sveipa 🙈 Nå har jeg fått melding 😂 faaakkk. 

Anonymkode: 14673...8b8

Noooo! Du kan ikke ta en til med i kabalen :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (11 minutter siden):

Noooo! Du kan ikke ta en til med i kabalen :daane:

Han er nok uansett ikke aktuell 😂 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er nok uansett ikke aktuell 😂 

Anonymkode: 14673...8b8

Braaa :P Herregud for et stress med tre liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (52 minutter siden):

Braaa :P Herregud for et stress med tre liksom :ler:

Stress nok m to kjenner jeg 😆 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Sliter med det samme selv. Etter å ha hatt så mange sårbare år, så føler jeg at jeg har gått helt i lås og jeg hater den følelsen. :sjenert: Syns det er vanskelig å åpne seg opp igjen, men det er noe jeg prøver å jobbe med. 

Jeg også- men det er så skummelt. Har dyttet fra meg flere bra menn fordi jeg ikke tør å slippe dem innpå meg. Men denne gangen er det en liten stemme inni meg som sier at jeg er en idiot hvis jeg lar en så bra mann slippe unna. Jeg er veldig mentalt robust på alle andre områder enn nære relasjoner- det er akilleshælen min. Men som du skriver, det er jo noe man kan jobbe med. 

Anonymkode: 81015...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg også- men det er så skummelt. Har dyttet fra meg flere bra menn fordi jeg ikke tør å slippe dem innpå meg. Men denne gangen er det en liten stemme inni meg som sier at jeg er en idiot hvis jeg lar en så bra mann slippe unna. Jeg er veldig mentalt robust på alle andre områder enn nære relasjoner- det er akilleshælen min. Men som du skriver, det er jo noe man kan jobbe med. 

Anonymkode: 81015...8c5

Jeg må bare begynne med å si at jeg er langt i fra mentalt robust på alle andre områder, sånn sett så er du og jeg veldig forskjellige. Jeg mottar delvis uføretrygd på grunn av psykiske problemer, men ja, sårbarhet er virkelig min akilleshæl og. Rett og slett fordi at min helse, familiesituasjon, ja, alt egentlig er så privat og jeg hater den følelsen av sårbarhet. Jeg prøver og øver på å være mer åpen om min situasjon (jobbe med det), men jeg syns det er vondt og vanskelig å snakke om. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heg har møtt en 6 ganger på nesten to uker. Likte han helt til forrige møte, da begynte jeg å bli litt lei. Han var ikke flink å kysse i det hele tatt, og det var et par andre ting som også gjorde at jeg kjenner at jeg neppe ønsker et forhold med han. Han er veldig på, og jeg merker at han liner meg veldig godt. Men jeg forblir nok singel. 

Anonymkode: d3c98...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Heg har møtt en 6 ganger på nesten to uker. Likte han helt til forrige møte, da begynte jeg å bli litt lei. Han var ikke flink å kysse i det hele tatt, og det var et par andre ting som også gjorde at jeg kjenner at jeg neppe ønsker et forhold med han. Han er veldig på, og jeg merker at han liner meg veldig godt. Men jeg forblir nok singel. 

Anonymkode: d3c98...df7

Det er mulig å lære de opp til å kysse bedre, har vært borti flere som har vært dårlige der. Men om du bare styrer de litt så kommer de seg raskt. Vis (og evt si) hva du liker. Om det kun er kyssinga som er dårlig så ville jeg gitt det en sjanse. Hvis det derimot føltes helt feil å kysse så er det en annen sak.

 

Jeg har logget av Tinder igjen. Gidder ikke, orker ikke... LEI!🙄

Meeen til gjengjeld har jeg latt meg overtale til å møte en  jeg datet såvidt i vinter på nytt...🙈 Jeg har egentlig ikke helt trua på det, noe jeg har vært helt åpen på også. Men akkurat nå er jeg der at jeg kjenner at det umulig kan skade å prøve. Føler vel at jeg vraket han litt raskt. Og alternativet nå finnes jo ikke, så hvorfor ikke...😉 Kan jo bli et fint vennskap eller litt sommerflørt i det minste. Så det blir en date til helga. Med null forventninger.😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, fadesen fra lørdag er over og inn kommer to nye beilere :)  en date i morgen formiddag og forhåpentligvis en til senere i uka med en annen. Sistnevnte har jeg en god følelse på. Han i morgen er jeg litt usikker på, men skal gi han en sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Det er mulig å lære de opp til å kysse bedre, har vært borti flere som har vært dårlige der. Men om du bare styrer de litt så kommer de seg raskt. Vis (og evt si) hva du liker. Om det kun er kyssinga som er dårlig så ville jeg gitt det en sjanse. Hvis det derimot føltes helt feil å kysse så er det en annen sak.

 

Jeg har logget av Tinder igjen. Gidder ikke, orker ikke... LEI!🙄

Meeen til gjengjeld har jeg latt meg overtale til å møte en  jeg datet såvidt i vinter på nytt...🙈 Jeg har egentlig ikke helt trua på det, noe jeg har vært helt åpen på også. Men akkurat nå er jeg der at jeg kjenner at det umulig kan skade å prøve. Føler vel at jeg vraket han litt raskt. Og alternativet nå finnes jo ikke, så hvorfor ikke...😉 Kan jo bli et fint vennskap eller litt sommerflørt i det minste. Så det blir en date til helga. Med null forventninger.😛

Så ikke før sist gang jeg møtte han, at tennene så ut som de var kastet inn i munnen hans.. Kjente at jeg ikke ble så tiltrukket av han som jeg var tidligere..

Anonymkode: d3c98...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt forsøk i dag. Vet ikke hva jeg skal tenke 🤗 har ikke så store forhåpninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 timer siden):

Nytt forsøk i dag. Vet ikke hva jeg skal tenke 🤗 har ikke så store forhåpninger 

Krysser fingrene ! 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...