Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (9 minutter siden):

:klem: 

Min har samme barneuke som din.. Vi kan lide sammen. :sjenert:

Håper du får laget deg middag snart, eller i hvert fall sovet godt i natt sånn at du får tatt igjen litt søvn :kose:

Tror vi må lide sammen til uka ja 🤗

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Droppa middag, har lagt meg 😂 tror jeg sov 2 timer i natt. Verdt det altså men ikke dumt å sove litt mer denne natta tror jeg. (Katten kom inn også så da slipper jeg å stresse m det 👍)

Anonymkode: 14673...8b8

Kan bli en veldig god frokost da..  istedenfor :sjenert:

Selvfølgelig. Helt verdt det. :Nikke: (Selv om det er litt intenst med lite søvn :daane:)

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror vi må lide sammen til uka ja 🤗

Anonymkode: 14673...8b8

:klem:  :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig samvittighet da, fikk snakket litt m nr en i natt. Om hvorfor han var så fraværende å sånn for han lurte på hvorfor jeg  hadde vært så stille siste uka 🙈 upsi. (Også sovna jeg m lyset på midt i samtalen 😅upsi2) Skal snakke mer m han i dag når han kommer hit. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt dårlig samvittighet da, fikk snakket litt m nr en i natt. Om hvorfor han var så fraværende å sånn for han lurte på hvorfor jeg  hadde vært så stille siste uka 🙈 upsi. (Også sovna jeg m lyset på midt i samtalen 😅upsi2) Skal snakke mer m han i dag når han kommer hit. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lykke til! :kose: Håper dere finner ut av det. 

Og håper du fikk sove godt i natt og at du fikk laget deg en god og deilig frokost :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (57 minutter siden):

Lykke til! :kose: Håper dere finner ut av det. 

Og håper du fikk sove godt i natt og at du fikk laget deg en god og deilig frokost :klem:

Sov greit 🥰 våkna tidlig men sovna igjen heldigvis. 

God frokost ja, teller kaffe og youghurt i sola ? 🙈

kos deg masse i dag !! 😘

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på dere 🥰

Hadde en fin helg egentlig, helt til jeg møtte en dame på snart 40 år som fortalte at hun var singel og alene og ikke kom til å få det familielivet hun drømte om. Etter det klarte jeg ikke å nyte helgen siden jeg tenker at dette er meg om kort tid. Jeg blir så slått ut av frykt at jeg ikke orker eller får energi til å møte noen..  😢

Dere er heldige som er ferdige med barn, da blir dere iallefall aldri alene og kan roe ned litt 🙄

Anonymkode: df363...e18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å gi opp at det blir en date i dag. Vurderer nå om jeg skal gå en tur. Orker ikke å sitte hjemme og vente når det er 25 grader ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (53 minutter siden):

Jeg har begynt å gi opp at det blir en date i dag. Vurderer nå om jeg skal gå en tur. Orker ikke å sitte hjemme og vente når det er 25 grader ute. 

Ikke fått noe tidspunkt 😳?

 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faaaen ta følelser og begjær 😆nå har jeg dårlig samvittighet ovenfor begge to 🙃 For jeg fikk besøk på formiddagen gitt 🙊

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke fått noe tidspunkt 😳?

 

Anonymkode: 14673...8b8

Nei. Jeg har spurt en gang. Nekter å spørre mer.  Det er ikke opp til meg nå. 
 

Og svaret jeg fikk den gangen var veldig diffust.

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en blanding av veldig sinte følelser til at jeg har lyst til å legge meg ned å grine.

Edit: og der kom tårene gitt. Blir blokkeknappen i kveld gitt. :hoppendeglad:

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (17 minutter siden):

Har en blanding av veldig sinte følelser til at jeg har lyst til å legge meg ned å grine.

Edit: og der kom tårene gitt. Blir blokkeknappen i kveld gitt. :hoppendeglad:

Hva skjer ?

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skjer ?

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Og nå er det snart for sent uansett. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (7 minutter siden):

Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Og nå er det snart for sent uansett. 

😕😕😕

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

😕😕😕

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg skjønner ingenting helt ærlig. Hvorfor invitere på hjemmedate, hvorfor spamme mobilen min med meldinger.. for så dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (16 minutter siden):

Jeg skjønner ingenting helt ærlig. Hvorfor invitere på hjemmedate, hvorfor spamme mobilen min med meldinger.. for så dette?

Det er jo helt ulogisk. Fyllesyk ? Om han var på en snurr i går...

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo helt ulogisk. Fyllesyk ? Om han var på en snurr i går...

Anonymkode: 14673...8b8

Da sender man en melding med: Hei. Det tok av litt i går. Jeg er sykt dårlig. Kan vi ta det en annen dag? F.eks XXX-dag?

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (56 minutter siden):

Da sender man en melding med: Hei. Det tok av litt i går. Jeg er sykt dårlig. Kan vi ta det en annen dag? F.eks XXX-dag?

Jepp, men det er en mann... 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han (nr en) kaller meg kjærringa mi 😆 og han vil se meg mer fremover (jeg har ikke barn hjemme fremover, så det er enklere da). Jeg er så svak så svak for den mannen at det er helt latterlig 🤷‍♀️

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! Men er for feig til å poste med brukernavn, lager derfor et pseudonym; Julie.

Jeg er 26 år, snart ferdig å studere :)

Litt dårlig start. Har hatt en greie med en fyr en stund, uten at vi har møttes. Vi kjenner hverandre i virkeligheten fra før.  Har forsøkt å ta initiativ på å treffes, men han er litt for feig når det ikke var alkoholservering tror jeg. Vi har snakket "ekslusivt" i noen måneder. Det var selvfølgelig ikke avtalt, men oppdaget da vi begynte å snakke at han sluttet å være aktiv på tinder, sluttet å adde nye jenter på sosiale medier og bare pratet med meg! Men nå er det tydelig at han har tatt opp kontakten med noen andre, ettersom han er så aktiv på snapchat, men ikke lenger tar særlig initiativ til å prate med meg. Han svarer litt når jeg tar initiativ, men kutter samtalene ganske short og virker litt likegyldig. Føler han opprettholder relasjonen vår, men mister interessen. Ikke noe kul følelse å vite at han har byttet meg ut. Vi hadde begge begynt å få litt følelser ettersom vi kjente hverandre fra før, og han virket veldig oppriktig interessert og klar for forhold. 

Vi har lang snapstreak, og selv om den ikke betyr noe føler jeg det er veldig "statement" når den dør. Jeg har bestemt meg for å ikke ta mer initiativ, virker som han bare tar meg for gitt. Forbereder meg mentalt på den vonde følelsen av å se at han "forsvinner" nå. Jeg tenker at dersom han angrer så får han ta kontakt igjen. Jeg føler jeg har gitt et godt inntrykk av meg selv til han, og at han vet at jeg er verdt å satse på! Skal bruke sommeren til å jobbe med selvbildet, og fortelle meg selv at jeg fortjener å bli behandlet bra! 

Men er veldig håpefull til sommeren likevel! Gleder meg til å dele mer positive opplevelser fremover!

Hilsen Julie

Anonymkode: d317f...a9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...