Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går tregt dette her. Bare fått til én date det siste året, og det var en ganske åpenbar mismatch. Når flytter jeg til et mindre sted, og det blir vel enda vanskeligere.

Anonymkode: 496e6...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest litt gjennom kommentarene (ikke alle) men det er mye syt om at en ikke klarer å få seg dame / type. For dere som bruker Tinder, her har dere et tips (spess jenter/damer) når dere skal legge ut bilder av dere selv, så er ikke gutten interessert i å se fjese ditt fra 10 forskjellige vinkler. Når bilde viser kun kløft og fjes, så forstår en jo at det ikke er ei sylfide en har med å gjøre. Da kan jeg gi dere et tips til, det heter treningssenter (ja det er overfladisk og si men det er den rene og kjære sannhet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp, men det er en mann... 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

Han hadde sovnet, bakfull, i sola. :daane:Også var det visstnok inkludert mye fyllenerver med "skjønner ikke hvorfor hun gidder å gå ut med meg, alt for pen for meg..." Fikk klar beskjed om hva jeg følte om søndagen. :rope: Har bestemt meg for å gi det en sjanse til.. så får se.. 

12 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, han (nr en) kaller meg kjærringa mi 😆 og han vil se meg mer fremover (jeg har ikke barn hjemme fremover, så det er enklere da). Jeg er så svak så svak for den mannen at det er helt latterlig 🤷‍♀️

Anonymkode: 14673...8b8

Awwww. ❤️😄 Men hva betyr det? Skal du satse på nummer en? :sjenert: Er nummer to ut? 

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil være med! Men er for feig til å poste med brukernavn, lager derfor et pseudonym; Julie.

Jeg er 26 år, snart ferdig å studere :)

Litt dårlig start. Har hatt en greie med en fyr en stund, uten at vi har møttes. Vi kjenner hverandre i virkeligheten fra før.  Har forsøkt å ta initiativ på å treffes, men han er litt for feig når det ikke var alkoholservering tror jeg. Vi har snakket "ekslusivt" i noen måneder. Det var selvfølgelig ikke avtalt, men oppdaget da vi begynte å snakke at han sluttet å være aktiv på tinder, sluttet å adde nye jenter på sosiale medier og bare pratet med meg! Men nå er det tydelig at han har tatt opp kontakten med noen andre, ettersom han er så aktiv på snapchat, men ikke lenger tar særlig initiativ til å prate med meg. Han svarer litt når jeg tar initiativ, men kutter samtalene ganske short og virker litt likegyldig. Føler han opprettholder relasjonen vår, men mister interessen. Ikke noe kul følelse å vite at han har byttet meg ut. Vi hadde begge begynt å få litt følelser ettersom vi kjente hverandre fra før, og han virket veldig oppriktig interessert og klar for forhold. 

Vi har lang snapstreak, og selv om den ikke betyr noe føler jeg det er veldig "statement" når den dør. Jeg har bestemt meg for å ikke ta mer initiativ, virker som han bare tar meg for gitt. Forbereder meg mentalt på den vonde følelsen av å se at han "forsvinner" nå. Jeg tenker at dersom han angrer så får han ta kontakt igjen. Jeg føler jeg har gitt et godt inntrykk av meg selv til han, og at han vet at jeg er verdt å satse på! Skal bruke sommeren til å jobbe med selvbildet, og fortelle meg selv at jeg fortjener å bli behandlet bra! 

Men er veldig håpefull til sommeren likevel! Gleder meg til å dele mer positive opplevelser fremover!

Hilsen Julie

Anonymkode: d317f...a9d

Velkommen Julie. 

Jeg må si at jeg syns du er veldig flink. :kose:Det er utrolig vondt og tøft å se folk man liker forsvinne.. :(❤️  

10 hours ago, AnonymBruker said:

Går tregt dette her. Bare fått til én date det siste året, og det var en ganske åpenbar mismatch. Når flytter jeg til et mindre sted, og det blir vel enda vanskeligere.

Anonymkode: 496e6...d7b

Kanskje det er noen flotte, single menn på det mindre stedet? :sjenert:

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (6 minutter siden):

Han hadde sovnet, bakfull, i sola. :daane:Også var det visstnok inkludert mye fyllenerver med "skjønner ikke hvorfor hun gidder å gå ut med meg, alt for pen for meg..." Fikk klar beskjed om hva jeg følte om søndagen. :rope: Har bestemt meg for å gi det en sjanse til.. så får se.. 

Awwww. ❤️😄 Men hva betyr det? Skal du satse på nummer en? :sjenert: Er nummer to ut? 

Åh, så det var noe sånnt ja. Bra du fikk avklart iallefall ☺️
 

Ja det var det da, så mye følelser 🤷‍♀️ Nr to har jeg nesten ikke hørt fra i helgen 😭 så jeg vet ikke. Han har sletta meg på tinder (kan ikke tro han har sletta hele tinder) men ikke sletta på snap. Så det er rart.  


Jeg klarer meg pr nå ikke uten nr en 🤤Det er noe der, som jeg er avhengig av å må ha resten av livet (heh) Trodde jeg kunne klare meg uten men når jeg møtte han i går smalt det igjen 🤷‍♀️ Helt sjukt hvordan man kan matche en person, vi har jo egentlig ikke så mye felles ellers. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (27 minutter siden):

Han hadde sovnet, bakfull, i sola. :daane:Også var det visstnok inkludert mye fyllenerver med "skjønner ikke hvorfor hun gidder å gå ut med meg, alt for pen for meg..." Fikk klar beskjed om hva jeg følte om søndagen. :rope: Har bestemt meg for å gi det en sjanse til.. så får se.. 

Utrolig... Sov han hele dagen da eller? veide han opp med å avtale konkret tid for ny date da?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det var det da, så mye følelser 🤷‍♀️ Nr to har jeg nesten ikke hørt fra i helgen 😭 så jeg vet ikke. Han har sletta meg på tinder (kan ikke tro han har sletta hele tinder) men ikke sletta på snap. Så det er rart.  


Jeg klarer meg pr nå ikke uten nr en 🤤Det er noe der, som jeg er avhengig av å må ha resten av livet (heh) Trodde jeg kunne klare meg uten men når jeg møtte han i går smalt det igjen 🤷‍♀️ Helt sjukt hvordan man kan matche en person, vi har jo egentlig ikke så mye felles ellers. 

Anonymkode: 14673...8b8

Jøss... brå omvending fra nr 2?

Fikk du noe mer avklaring fra nr 1 enn at han vil se deg mer da? Noe som tyder på at han ønsker mer enn bare kos?

 

Jeg har hatt en nydelig tur med gode venninner.🥰 Sånt gjør godt altså. Og når jeg kom hjem på lørdag kveld hadde jeg fått en ny match, men han hadde ikke sendt melding (pokkers tiltaksløse menn😠). Ble så jeg sendte en melding i går da, og vi chattet det meste av kvelden. Mye lovende der, bortsett fra en ting, vi er fullstendig på ulikt nivå når det gjelder utdanning og jobb. Vil tro jeg tjener omtrent det dobbelte av han... Det trenger ikke å ha noe å si, men det kan også ha mye å si at vi har valgt så ulikt... Han har lyst til å møtes, men med litt avstand og det faktum at vi begge har ungene (vi har unger på samme alder) denne uka, så blir det nok ikke før neste uke uansett. Så det gir jo tid til å få litt mer informasjon. Så får se hva som skjer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh, så det var noe sånnt ja. Bra du fikk avklart iallefall ☺️
 

Ja det var det da, så mye følelser 🤷‍♀️ Nr to har jeg nesten ikke hørt fra i helgen 😭 så jeg vet ikke. Han har sletta meg på tinder (kan ikke tro han har sletta hele tinder) men ikke sletta på snap. Så det er rart.  


Jeg klarer meg pr nå ikke uten nr en 🤤Det er noe der, som jeg er avhengig av å må ha resten av livet (heh) Trodde jeg kunne klare meg uten men når jeg møtte han i går smalt det igjen 🤷‍♀️ Helt sjukt hvordan man kan matche en person, vi har jo egentlig ikke så mye felles ellers. 

Anonymkode: 14673...8b8


Høres ut som om det blir nummer en :ler: :sjenert:
Men ja, jeg lurer også på det Engel spør om. Har dere fått snakket sammen? Hva vil han? Vil han ha et forhold, eller er det bare kos?

 

 

8 minutter siden, Engel said:

Utrolig... Sov han hele dagen da eller? veide han opp med å avtale konkret tid for ny date da?

Jøss... brå omvending fra nr 2?

Fikk du noe mer avklaring fra nr 1 enn at han vil se deg mer da? Noe som tyder på at han ønsker mer enn bare kos?

 

Jeg har hatt en nydelig tur med gode venninner.🥰 Sånt gjør godt altså. Og når jeg kom hjem på lørdag kveld hadde jeg fått en ny match, men han hadde ikke sendt melding (pokkers tiltaksløse menn😠). Ble så jeg sendte en melding i går da, og vi chattet det meste av kvelden. Mye lovende der, bortsett fra en ting, vi er fullstendig på ulikt nivå når det gjelder utdanning og jobb. Vil tro jeg tjener omtrent det dobbelte av han... Det trenger ikke å ha noe å si, men det kan også ha mye å si at vi har valgt så ulikt... Han har lyst til å møtes, men med litt avstand og det faktum at vi begge har ungene (vi har unger på samme alder) denne uka, så blir det nok ikke før neste uke uansett. Så det gir jo tid til å få litt mer informasjon. Så får se hva som skjer der...

Rimelig utrolig, ja. Jeg er også rimelig sur ennå. :daane:Men det er rett ut om det skjer noe dritt igjen... Måtte le av argumentet for pen for meg... 
----------------

Så deilig med hyggelig tur :hoppendeglad:

Men jeg skal innrømme at jeg ikke skjønte det helt med jobb og utdanning... men jeg er jo sikkert på samme plass som han der.. så tenker jo ikke over sånn... :sjenert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (14 minutter siden):

 

Jøss... brå omvending fra nr 2?

Fikk du noe mer avklaring fra nr 1 enn at han vil se deg mer da? Noe som tyder på at han ønsker mer enn bare kos?

 

Jeg har hatt en nydelig tur med gode venninner.🥰 Sånt gjør godt altså. Og når jeg kom hjem på lørdag kveld hadde jeg fått en ny match, men han hadde ikke sendt melding (pokkers tiltaksløse menn😠). Ble så jeg sendte en melding i går da, og vi chattet det meste av kvelden. Mye lovende der, bortsett fra en ting, vi er fullstendig på ulikt nivå når det gjelder utdanning og jobb. Vil tro jeg tjener omtrent det dobbelte av han... Det trenger ikke å ha noe å si, men det kan også ha mye å si at vi har valgt så ulikt... Han har lyst til å møtes, men med litt avstand og det faktum at vi begge har ungene (vi har unger på samme alder) denne uka, så blir det nok ikke før neste uke uansett. Så det gir jo tid til å få litt mer informasjon. Så får se hva som skjer der...


Veldig omvending på nr to ja. Vært opptatt m kurs, fylla og jobb da men jeg er redd jeg har skremt han litt 😅 sa at han måtte si fra om han IKKE vil møtes, å det har han jo heller ikke gjort så 🤷‍♀️Han sa vi kunne få det til neste uke, men jeg orker ikke stillhet en uke før det 😂 attension pleace 😬 

nr en ja ☺️ Vi snakka ikke så mye i går for å si det sånn 🙈 men han snakker jo om fremtiden så jeg vetta søren. Tror det blir enklere så snakke om sånnt hvis vi nøtes oftere, da er ikke begjæret og sexbehovet på 350 liksom 😅 for nå kom han jo knappt inn døra...

venninnetur hørtes fantastisk ut ! Og kjekkt m ny match da, håper det blir noe ut av det 🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (29 minutter siden):


Men jeg skal innrømme at jeg ikke skjønte det helt med jobb og utdanning... men jeg er jo sikkert på samme plass som han der.. så tenker jo ikke over sånn... :sjenert:  

Det trenger ikke å ha noe som helst å bety, men jeg har opplevd litt begge deler. Men jevnt over ser jeg at det klaffer bedre med folk med høy utdanning/jobb på samme nivå som meg selv. Det handler nok mye både om å forstå hverandres hverdag og at man gjerne har mer å snakke om da. Men hvis han er av den samfunnsengasjerte oppegående  typen (som jeg har inntrykk av at han er)  så trenger det ikke bety noe nei. At han tjener mindre bryr jeg meg ikke om. Så lenge han har råd til vanlige aktiviteter og sånt da. Får sjekke om han er handy, for det kan jeg trenge.😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (4 timer siden):

Det trenger ikke å ha noe som helst å bety, men jeg har opplevd litt begge deler. Men jevnt over ser jeg at det klaffer bedre med folk med høy utdanning/jobb på samme nivå som meg selv. Det handler nok mye både om å forstå hverandres hverdag og at man gjerne har mer å snakke om da. Men hvis han er av den samfunnsengasjerte oppegående  typen (som jeg har inntrykk av at han er)  så trenger det ikke bety noe nei. At han tjener mindre bryr jeg meg ikke om. Så lenge han har råd til vanlige aktiviteter og sånt da. Får sjekke om han er handy, for det kan jeg trenge.😉

Typen tjener minst det dobbelte av meg, har en jobb som tar mye tid. Jeg jobber endel (helsesektoren) men overhodet ikke så mye som han. Her funker det rett og slett fordi jeg respekterer at jobben tar mye tid, vi er sammen i helgene og han er ekstremt flink til å legge bort jobben når vi er sammen og bruke tid på oss. Om man ser det sånn tror jeg det funker fint! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på hva jeg skal gjøre. Lurer egentlig på om jeg bare skal blokkere begge to og starte på nytt... :daane:Jeg var egentlig innstilt før søndagen at det nok ble nummer en, garantert.. men.. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 minutter siden):

Sitter og tenker på hva jeg skal gjøre. Lurer egentlig på om jeg bare skal blokkere begge to og starte på nytt... :daane:Jeg var egentlig innstilt før søndagen at det nok ble nummer en, garantert.. men.. :sjenert: 

hva har han andre gjort ? (Evt ikke gjort ?)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått noen snapper fra nr to igjen. Først i morrest, svar på en «ha en fin dag snap» fra meg (bildesnap) også nå i kveld uoppfordret 🤔 også bildesnap. Åååeh, livet er hardt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

hva har han andre gjort ? (Evt ikke gjort ?)

Anonymkode: 14673...8b8

Han har begynt med masse seksuelle antydninger om ditt og datt, vitser om at han skal kjøre meg hardt, begynte å fortelle om hvor fin jeg er, hvor deilig jeg ser ut.. Virker som om alt han tenker på om dagen er å få pult meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Idag har jeg fått noen snapper fra nr to igjen. Først i morrest, svar på en «ha en fin dag snap» fra meg (bildesnap) også nå i kveld uoppfordret 🤔 også bildesnap. Åååeh, livet er hardt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Du vet fortsatt ikke hva du skal gjøre? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (13 minutter siden):

Du vet fortsatt ikke hva du skal gjøre? :sjenert:

Neeeiiii, jeg blir gal. Tenkte å la nr to få denne kidzuka si å se hvordan han er mtp oppmerksomhet. Får jo ikke møtt han før tidligst om en uke. 
Nr en, det er jo noe helt spesielt mellom oss som jeg ikke kan sette fingeren på om det bare er seksuelt begjær eller noe annet. Men jeg gir ikke opp den sexen enda iallefall 😆

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (19 minutter siden):

Han har begynt med masse seksuelle antydninger om ditt og datt, vitser om at han skal kjøre meg hardt, begynte å fortelle om hvor fin jeg er, hvor deilig jeg ser ut.. Virker som om alt han tenker på om dagen er å få pult meg.. 

åh, du har ikke møtt han sant ? Selv ikke min nr en sendte slike før vi møttes, ikke før vi hadde hatt sex i det hele tatt mener jeg å huske.

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

åh, du har ikke møtt han sant ? Selv ikke min nr en sendte slike før vi møttes, ikke før vi hadde hatt sex i det hele tatt mener jeg å huske.

Anonymkode: 14673...8b8

Stemmer. Syns det blir ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Neeeiiii, jeg blir gal. Tenkte å la nr to få denne kidzuka si å se hvordan han er mtp oppmerksomhet. Får jo ikke møtt han før tidligst om en uke. 
Nr en, det er jo noe helt spesielt mellom oss som jeg ikke kan sette fingeren på om det bare er seksuelt begjær eller noe annet. Men jeg gir ikke opp den sexen enda iallefall 😆

Anonymkode: 14673...8b8

Haha. Du har to herlige karer, men må velge en tilslutt. Er ikke misunnelig. Eller jo kanskje litt? :ler: ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (5 minutter siden):

Haha. Du har to herlige karer, men må velge en tilslutt. Er ikke misunnelig. Eller jo kanskje litt? :ler: ❤️ 

Det er litt stress så jeg vet ikke om misunnelig er så attraktivt 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå og sveiper på Tinder. Litt fordi jeg.. er irritert.. Mannfolk. 
Nummer en har barneuke nå så spent på hva kontakten blir nå😆 skal ikke si at jeg har så mye tålmodighet med den mannen nå... etter søndagen

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...