Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

OMFG 😍 denne er keeper tror jeg 🙈Så ordentlig, kjærlig og god 🥰 Han håpte jeg ikke var skremt å ville møte han igjen, mmmmmmm. 

Anonymkode: 14673...8b8

Høres ut som om det gikk bra :hoppendeglad:Ble det litt klining? :sjenert:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Meeeeeen, jeg slites i fillebiter. Vet jeg ikke kan få i pose og sekk å er livredd for å rote det til (eller, det har jeg vel allerede gjort 😂🙈) Hadde aldri trodd at JEG skille deale med to på en gang 🙊

Anonymkode: 14673...8b8

Ikke noe rot ennå, etter min mening. Ta en prat med nummer en også får du avklart ting der. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt invitert på hjemmedate. :enig: Så nå begynner jeg å bli skråsikker på at vi skal kline litt. :sjenert:❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (28 minutter siden):

Høres ut som om det gikk bra :hoppendeglad:Ble det litt klining? :sjenert:

Ikke noe rot ennå, etter min mening. Ta en prat med nummer en også får du avklart ting der. :Nikke:

Ehm klining ja, han var her i hele natt såeh 🙈 

Har invitert nr en på kaffe i dag, han svarte «kanskje litt senere i dag» (ok, sendte mld kl 8 så det var jo litt tidlig da 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (29 minutter siden):

Jeg har blitt invitert på hjemmedate. :enig: Så nå begynner jeg å bli skråsikker på at vi skal kline litt. :sjenert:❤️ 

Wooohoo, da må det bli litt klinings på deg 😘😘

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehm klining ja, han var her i hele natt såeh 🙈 

Har invitert nr en på kaffe i dag, han svarte «kanskje litt senere i dag» (ok, sendte mld kl 8 så det var jo litt tidlig da 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Ooooh.. :sengekos: :ler:

Uansett, så bra at du har invitert nummer en på kaffe... :kose: Når du er så flink, så blir det jo ikke rot. Håper dere får lufta litt hvor dere står, og hva han ønsker.

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Wooohoo, da må det bli litt klinings på deg 😘😘

Anonymkode: 14673...8b8

Blir det ingenting så gir jeg opp mannen kjenner jeg :daane:Det er meldt 25 varmegrader.. så.. orker ikke bare glo en ny runde. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (20 minutter siden):

Ooooh.. :sengekos: :ler:

Uansett, så bra at du har invitert nummer en på kaffe... :kose: Når du er så flink, så blir det jo ikke rot. Håper dere får lufta litt hvor dere står, og hva han ønsker.

🙈🙈🙈 ser litt som om JEG bare er ute etter en ting men 🤪 Fin natt, lenge siden jeg har ligget inntil noen å sovet. Våkne av at noen stryker deg på armen 😍 shit ass. 
 

Litt usikker på om han tok kaffeinvitasjonen som en kaffeinvitasjon da 😂😂 litt ensporet 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (27 minutter siden):

Blir det ingenting så gir jeg opp mannen kjenner jeg :daane:Det er meldt 25 varmegrader.. så.. orker ikke bare glo en ny runde. :sjenert:

Krysser fingra ! Med date nr to hjemme må det jo skje noe 🙈(bare se på meg liksom 😂)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

🙈🙈🙈 ser litt som om JEG bare er ute etter en ting men 🤪 Fin natt, lenge siden jeg har ligget inntil noen å sovet. Våkne av at noen stryker deg på armen 😍 shit ass. 
 

Litt usikker på om han tok kaffeinvitasjonen som en kaffeinvitasjon da 😂😂 litt ensporet 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Må jo prøvekjøre bilen før man vet om man kjøper den :sikle: :kose:

Bare å være tydelig med han. Hvis han ikke svarer i løpet av dagen, så send en purring at du vil gjerne snakke med han. :sjenert:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Krysser fingra ! Med date nr to hjemme må det jo skje noe 🙈(bare se på meg liksom 😂)

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg og. Krysser fingrene. Skal i hvert fall kle meg lett.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 minutter siden):

Må jo prøvekjøre bilen før man vet om man kjøper den :sikle: :kose:

Bare å være tydelig med han. Hvis han ikke svarer i løpet av dagen, så send en purring at du vil gjerne snakke med han. :sjenert:

Jeg og. Krysser fingrene. Skal i hvert fall kle meg lett.. :sjenert:

haha bilen var litt trøtt etter 15 timer jobbing men funka bra likevel 🤭🤤

Selvsagt må du kle deg lett i varmen 😉

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

haha bilen var litt trøtt etter 15 timer jobbing men funka bra likevel 🤭🤤

Selvsagt må du kle deg lett i varmen 😉

Anonymkode: 14673...8b8

Vært og handlet ny kjole :sjenert: Fint, lett sommerkjole. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (23 minutter siden):

Vært og handlet ny kjole :sjenert: Fint, lett sommerkjole. 

Woooohooo 🥰 når er det date ?

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Woooohooo 🥰 når er det date ?

Anonymkode: 14673...8b8

I morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (4 minutter siden):

I morgen :sjenert:

Jeg heier på deg 🥰🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg heier på deg 🥰🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Takk.  :hoppendeglad: Grugleder meg... :sjenert: :hoppendeglad: Men føler jeg trenger dette. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. nå må det bli klining. 
Blir spammet med gleder meg til å se deg i morgen.. fra en som tydeligvis er rimelig beruset. :ler: :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (25 minutter siden):

Altså.. nå må det bli klining. 
Blir spammet med gleder meg til å se deg i morgen.. fra en som tydeligvis er rimelig beruset. :ler: :filer:

Ehhehehe 🤣

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skikkelig ræva kveld. Alene hjemme, mann nr to på fest m kompiser og mann nr en har familiebesøk... jeg hadde tenkt meg til nr en i kveld også ble det ikke noe av 😕 (og jeg vet ikke når jeg ser nr to igjen, han har kurs i morgen deretter jobb- så barn ei uke)

I tillegg mangler jeg en katt (er ute) og er sliten pga alt for lite søvn forrige natt 🙃 så har ikke orket å lage middag heller. Suverent.

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en skikkelig ræva kveld. Alene hjemme, mann nr to på fest m kompiser og mann nr en har familiebesøk... jeg hadde tenkt meg til nr en i kveld også ble det ikke noe av 😕 (og jeg vet ikke når jeg ser nr to igjen, han har kurs i morgen deretter jobb- så barn ei uke)

I tillegg mangler jeg en katt (er ute) og er sliten pga alt for lite søvn forrige natt 🙃 så har ikke orket å lage middag heller. Suverent.

Anonymkode: 14673...8b8

:klem: 

Min har samme barneuke som din.. Vi kan lide sammen. :sjenert:

Håper du får laget deg middag snart, eller i hvert fall sovet godt i natt sånn at du får tatt igjen litt søvn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (6 minutter siden):

:klem: 

Min har samme barneuke som din.. Vi kan lide sammen. :sjenert:

Håper du får laget deg middag snart, eller i hvert fall sovet godt i natt sånn at du får tatt igjen litt søvn :kose:

Droppa middag, har lagt meg 😂 tror jeg sov 2 timer i natt. Verdt det altså men ikke dumt å sove litt mer denne natta tror jeg. (Katten kom inn også så da slipper jeg å stresse m det 👍)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...