Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (26 minutter siden):

Nevnte jeg at han var skikkelig kjekk? :daane:Han er såpass mye eldre enn meg, at han egentlig ikke er i den gruppen jeg har stilt inn på Tinder. :sjenert: Men han kom opp fordi at han likte meg først :fnise: 

Krysser fingrene for deg. Hvor mye eldre ?

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Krysser fingrene for deg. Hvor mye eldre ?

Anonymkode: 14673...8b8

På din alder. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, deilig heftig sex. Kanskje det er bare det jeg vil ha han også ? Jeg vet ikke lenger 😂 Snart to uker siden jeg så han så jeg må ta kontakt i dag å si det som det er, vi må (for en gangs skyld) prate å det ganske snart. (Og i det jeg begynner å skrive under her får jeg snap, fra han 🙈)
——

Ja sant, han kom seg nå ikke i seng før kl 01.00 i går heller pga meg 😂 Vi snakka om mye på den drøye timen han var her, var nok nervøse begge to men han var lett å prate med å det var ingen pinlige pauser. 🥰

 

Anonymkode: 14673...8b8

Må være litt digg at han tar kontakt for en gangs skyld? :sjenert: Virker som om det, i hvert fall før, var kun du som tok kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (7 minutter siden):

På din alder. :sjenert:

Oh ja 🙊 men det trenger jo ikke være krise 😉

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (6 minutter siden):

Må være litt digg at han tar kontakt for en gangs skyld? :sjenert: Virker som om det, i hvert fall før, var kun du som tok kontakt. 

Ja. Eller han har jo kontaktet meg først før men så har jeg vært litt ivrig 😂 å sendt litt mye. Men denne uka har jeg jo (av naturlige årsaker 🙈) vært ganske stille å i går sendte jeg ikke noe i det hele tatt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Oh ja 🙊 men det trenger jo ikke være krise 😉

Anonymkode: 14673...8b8

Vet. :enig: Jeg takker gjerne ja til en deilig mann i 40-årene :Nikke: Vi får se hvordan det blir fremover... :sjenert:

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Eller han har jo kontaktet meg først før men så har jeg vært litt ivrig 😂 å sendt litt mye. Men denne uka har jeg jo (av naturlige årsaker 🙈) vært ganske stille å i går sendte jeg ikke noe i det hele tatt. 

Anonymkode: 14673...8b8

Syns du har vært flink :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (1 time siden):

Vet. :enig: Jeg takker gjerne ja til en deilig mann i 40-årene :Nikke: Vi får se hvordan det blir fremover... :sjenert:

Syns du har vært flink :kose:

Jeg liker også deilige menn i 40årene 😅😅😅

Flink, tja. Trengte jo litt distraksjon da å har fortsatt litt dårlig samvittighet som jeg må få ordnet opp i. Gruer meg litt for den praten kjenner jeg. Men, jeg må være klar på at jeg fortsatt er ute etter forhold ikke bare sex. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker også deilige menn i 40årene 😅😅😅

Flink, tja. Trengte jo litt distraksjon da å har fortsatt litt dårlig samvittighet som jeg må få ordnet opp i. Gruer meg litt for den praten kjenner jeg. Men, jeg må være klar på at jeg fortsatt er ute etter forhold ikke bare sex. 

Anonymkode: 14673...8b8

Ja, vær det. :) Da finner du ut hvor han er og. Det er viktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (28 minutter siden):

Ja, vær det. :) Da finner du ut hvor han er og. Det er viktig! 

Gruer meg 🙈 for et par uker siden var jeg klar for å bare ta til takke med bare deilig sex, men nå pga han andre er jeg så sykt usikker på følelsene mine at jeg nesten ikke klarer å puste. Kjempe smart å rote det til sånn 😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, deilig heftig sex. Kanskje det er bare det jeg vil ha han også ? Jeg vet ikke lenger 😂 Snart to uker siden jeg så han så jeg må ta kontakt i dag å si det som det er, vi må (for en gangs skyld) prate å det ganske snart. (Og i det jeg begynner å skrive under her får jeg snap, fra han 🙈)
Anonymkode: 14673...8b8

Kanskje passe på å møtes på et offentlig sted? Så du ikke ender med å gjøre noe du senere vil angre på? Lett å bli fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (34 minutter siden):

Kanskje passe på å møtes på et offentlig sted? Så du ikke ender med å gjøre noe du senere vil angre på? Lett å bli fristet.

Usikker på om han går med på det. Vi har aldri møttes ute (eller jo en gang, vasket bil 😂) før 🤔 Må høre hva han sier, spurte om vi sees snart men den snap er ikke åpnet siden han er på jobb (får egentlig aldri snap på formiddag/dagtid pga jobb men unntak i dag da)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Usikker på om han går med på det. Vi har aldri møttes ute (eller jo en gang, vasket bil 😂) før 🤔 Må høre hva han sier, spurte om vi sees snart men den snap er ikke åpnet siden han er på jobb (får egentlig aldri snap på formiddag/dagtid pga jobb men unntak i dag da)

Anonymkode: 14673...8b8

Hvis han ikke går med på det om du ber om det så er det vel ærlig talt ikke noe mer å snakke om heller?😳 Da er det jo veldig tydelig hva han er ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (11 minutter siden):

Hvis han ikke går med på det om du ber om det så er det vel ærlig talt ikke noe mer å snakke om heller?😳 Da er det jo veldig tydelig hva han er ute etter.

Du sier noe der. Vi får se. Det er så vanskelig 😭

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Usikker på om han går med på det. Vi har aldri møttes ute (eller jo en gang, vasket bil 😂) før 🤔 Må høre hva han sier, spurte om vi sees snart men den snap er ikke åpnet siden han er på jobb (får egentlig aldri snap på formiddag/dagtid pga jobb men unntak i dag da)

Anonymkode: 14673...8b8

Har han svart ennå? 
Jeg støtter Engel sine råd 100 %. :Nikke: Nekter han å møte deg ute, så vet du hva han er ute etter.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ny date på meg til helgen :hoppendeglad: Det er opp til meg. Må skaffe barnevakt. :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har date med verdens flotteste fyr i morgen. 🤩🤩🤩 Han kommer til meg på motorsykkel🤩🥰

 

Endelig er det blitt min tur også😃😃😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (20 minutter siden):

Har han svart ennå? 
Jeg støtter Engel sine råd 100 %. :Nikke: Nekter han å møte deg ute, så vet du hva han er ute etter.  

Har ikke spurt om møte ute enda 🙈 mulig jeg vet svaret å at det er derfor... men jeg skrev; ser jeg deg snart ? Å da svarte han; ja det MÅ vi få til. Jeg har ikke skrevet noe etterpå, ikke han heller. Jeg er alene i natt å hvis jeg hadde skrevet det hadde han nok bedt meg komme dit men jeg valgte å ikke si det. (Flink ?)

Han andre derimot, sender snap hvor han er, ønsker meg en fin dag i sola osv. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke spurt om møte ute enda 🙈 mulig jeg vet svaret å at det er derfor... men jeg skrev; ser jeg deg snart ? Å da svarte han; ja det MÅ vi få til. Jeg har ikke skrevet noe etterpå, ikke han heller. Jeg er alene i natt å hvis jeg hadde skrevet det hadde han nok bedt meg komme dit men jeg valgte å ikke si det. (Flink ?)

Han andre derimot, sender snap hvor han er, ønsker meg en fin dag i sola osv. 

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg er stolt av deg. :hoppendeglad:

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Jeg er stolt av deg. :hoppendeglad:

Du og Engel holder meg i øra 😂😂😂

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du og Engel holder meg i øra 😂😂😂

Anonymkode: 14673...8b8

Vel.. jeg liker tråden.. her så kan man snakke om så mye.. Jeg syns det er en fin oppmuntring :hoppendeglad:

Jeg kom i kontakt med en på Tinder for noen dager siden. Et år yngre. Her så treffer humoren meg også godt. Hvorfor må det komme to anstendige mennesker SAMTIDIG?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...