Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Provoserende å høre en på 25 som tenker på den måten. Du har all tid i verden. 

Anonymkode: df363...e18

provoserende faktisk.. har kanskje all tid i verden, men det føles ikke slik når du er den siste i omgangskretsen som ikke enten er forlovet, har kjøpt hus eller har/har fått barn. Mange av mennene som er yngre enn meg er fortsatt opptatt av å ligge med mest mulig, og de på min alder og opp er kapret av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med et ala datingsprogram som jakten for kjærligheten bare at det er for de uføretrygdete? De har ofte dårlig råd og trenger ofte hjelp. Med en annen ufør ektefelle som har like mye tid dom dem selv vil de finne hjelp i hverandre. Vi slår to fluer i en smekk og dermed har samfunnet spart masse penger! 

Anonymkode: 92645...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

athenafavreau skrev (4 minutter siden):

provoserende faktisk.. har kanskje all tid i verden, men det føles ikke slik når du er den siste i omgangskretsen som ikke enten er forlovet, har kjøpt hus eller har/har fått barn. Mange av mennene som er yngre enn meg er fortsatt opptatt av å ligge med mest mulig, og de på min alder og opp er kapret av andre.

Prøv å ha det sånn når du er 35. Dette er bare tull å kjenne på, du kan virkelig bare kose deg og leve livet uten bekymringer.

Anonymkode: df363...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarte han igjen hahahah ikke noe prat om sex og så digg med en person som virker oppriktig interessert i meg som menneske :sjenert::hoppendeglad: Om dette fungerer greit i løpet av dagen, så muligens jeg skal høre med han om vi skal prøve å få til et stevnemøte. :ler: (Han har for såvidt nå avslørt at han har noen tatoveringer så nå nå er han i dyttet inn kategorien min type mann... :sjenert:)

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv å ha det sånn når du er 35. Dette er bare tull å kjenne på, du kan virkelig bare kose deg og leve livet uten bekymringer.

Anonymkode: df363...e18

Jeg skjønner at svir for deg i forhold til alderen og at du i den situasjonen du er i tenker at det er helt uforståelig at noen føler det sånn som er så ung, men samtidig så er dette jo et sted vi skal kunne støtte hverandre. Tråden er åpen for alle. ❤️ Og jeg tror at det er naturlig at man kjenner på de vonde følelsene i perioder, uansett hvor gammel man er... :)❤️ Min tur kommer, din tur kommer. Vi vet bare ikke når ennå. Vi må bare krysse fingrene og håpe at det går bra tilslutt. :kose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blått said:

Nå svarte han igjen hahahah ikke noe prat om sex og så digg med en person som virker oppriktig interessert i meg som menneske :sjenert::hoppendeglad: Om dette fungerer greit i løpet av dagen, så muligens jeg skal høre med han om vi skal prøve å få til et stevnemøte. :ler: (Han har for såvidt nå avslørt at han har noen tatoveringer så nå nå er han i dyttet inn kategorien min type mann... :sjenert:)

Denne kvinnen jobber fort. Da har jeg ordnet meg litt fri. :hoppe: Ser ut som om det blir stevnemøte i morgen. 🤞 :hoppe: 

Edit: Spamme spamme..

Da er det bekreftet. Jeg har en date i morgen. :hoppendeglad:

Endret av Blått
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (59 minutter siden):

Denne kvinnen jobber fort. Da har jeg ordnet meg litt fri. :hoppe: Ser ut som om det blir stevnemøte i morgen. 🤞 :hoppe: 

Edit: Spamme spamme..

Da er det bekreftet. Jeg har en date i morgen. :hoppendeglad:

Heia!:duskedame:

Jeg derimot har blitt avvist. Pga for unge barn. Jaja, greit nok det, jeg vil heller ikke ha en mann med barn som er yngre enn min egne, så forstår jo den. Bare litt synd siden det er sjeldent å finne menn med så like interesser og verdier. Som samtidig ser bra ut også.😉

Godt jeg skal på jentetur til helga, har da litt å glede meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

dessverre 44.  Ikke gammelt sånn sett, og føler meg mye yngre enn jeg er ... (klisje, men sant)  men  alle som liker meg er 60++... :( 

Anonymkode: cb66d...1ba

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

44 er ingen alder !! Jeg blir også det snart. Men har ikke på så 60+ kan like meg 🤢(har 36-45)

Anonymkode: 14673...8b8

44 er ingen alder, vi er fortsatt unge og spreke!😉 Føler meg veldig ung jeg, og egentlig sprekere enn noen sinne. Har det sååå bra, bortsett fra at jeg savner en kjæreste da. Men det er alltid noen på rundt 60 som prøver seg der det er mulig, og også en god del i 20-årene, er mye derfor at jeg alltid ender tilbake på Tinder, for å slippe det der. Jeg har satt 40-50 år da, de i 30-årene har jo enten små barn eller ønsker egne barn, det gidder jeg ikke. Men sliter litt med å finne menn som passer altså.🙄 Forrige jeg var på date med røk ut da han begynte å snakke om "middagshvil".  Altså, ærlig talt? er da ikke 70 år liksom.😳 Han var 47 år.

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Engel said:

Heia!:duskedame:

Jeg derimot har blitt avvist. Pga for unge barn. Jaja, greit nok det, jeg vil heller ikke ha en mann med barn som er yngre enn min egne, så forstår jo den. Bare litt synd siden det er sjeldent å finne menn med så like interesser og verdier. Som samtidig ser bra ut også.😉

Godt jeg skal på jentetur til helga, har da litt å glede meg til.

Hadde han veldig store barn?🤪

Men ja, surt når det skjer.. :( 

——

Jeg derimot mistet lyst på hele daten nå. Vi snakket litt om hva som er passende. Det skal regne i Oslo i morgen.. så må finne noe som fungerer.. men han foreslo jo at vi kunne jo ha en hjemmedate hos en av oss. Servert med en unnskyldning om at jeg prøver meg ikke på noe.. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svarte meg også. Åh, det forholdet vårt er virkelig noe for seg selv 🤣🙈 jaja, jeg vet jeg er dum damer 🤭😂🙈
Skal nå uansett møte han andre, en kaffe eller fler skader jo ikke 🙈 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

 

44 er ingen alder, vi er fortsatt unge og spreke!😉 Føler meg veldig ung jeg, og egentlig sprekere enn noen sinne. Har det sååå bra, bortsett fra at jeg savner en kjæreste da. Men det er alltid noen på rundt 60 som prøver seg der det er mulig, og også en god del i 20-årene, er mye derfor at jeg alltid ender tilbake på Tinder, for å slippe det der. Jeg har satt 40-50 år da, de i 30-årene har jo enten små barn eller ønsker egne barn, det gidder jeg ikke. Men sliter litt med å finne menn som passer altså.🙄 Forrige jeg var på date med røk ut da han begynte å snakke om "middagshvil".  Altså, ærlig talt? er da ikke 70 år liksom.😳 Han var 47 år.

Jeg tok taxi for tog i dag(jada, landet) å sjåføren lurte på om jeg skulle ha barnebilett 🙈 greit jeg er liten altså men. Joa, bruker å si jeg føler meg som 20 år men barn på tog er vel under 16 ? 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Min svarte meg også. Åh, det forholdet vårt er virkelig noe for seg selv 🤣🙈 jaja, jeg vet jeg er dum damer 🤭😂🙈
Skal nå uansett møte han andre, en kaffe eller fler skader jo ikke 🙈 

Anonymkode: 14673...8b8

:kose:

Jeg har troen på at du klarer å finne ut av hva som føles riktig for deg. 

Det er jo ikke dumt det som du gjør. Du liker han jo. :sjenert:

----

Jeg stresser rundt med hva jeg skal ha på meg. :daane:Jeg har ikke vært på date siden.. eeeehmm... faeeeen.. aner ikke!!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (48 minutter siden):

:kose:

Jeg har troen på at du klarer å finne ut av hva som føles riktig for deg. 

Det er jo ikke dumt det som du gjør. Du liker han jo. :sjenert:

----

Jeg stresser rundt med hva jeg skal ha på meg. :daane:Jeg har ikke vært på date siden.. eeeehmm... faeeeen.. aner ikke!!! :daane:

Akkurat nå er det iallefall kaos i hodet 😂 liker han ja? Litt for godt kanskje men vi har en syk kjemi når vi er sammen 😎

Men så er det han hyggelige andre da som sikkert er mer kjæresteemne siden han er mer oppmerksom og «med» sånn. haff. Gleder meg til å møte han da. 

Å gud, kle seg til date er jo drit skummelt !! Og vanskelig.

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 22.15):

Jeg heier på deg ! 

Har ikke hørt noe fra my man i dag. Han har åpnet snap og sett story, men ikke en lyd tilbake. Greit man er borte osv altså men. Tror ikke jeg skal sende noen god natt snap i kveld, den skal nok han andre få. Han som har svart selv om han er supertravel i dag (både vært på jobb hele dagen og nå i kveld pakker til tur m 3 barn) Føler meg litt barnslig men orker ikke å bli brukt... 

Anonymkode: 14673...8b8

Kjenner meg så igjen. Han er ikke interessert. Hadde en slik en jeg også. Kasta vekk 1 år og 3/4 mnd på en som bare ville ha kake annenhver mnd når d passa han. Hørte aldri fra han ellers, og han spurte meg ikke om noe, og svarte på melding svært sjeldent. Tror nesten jeg utvikla angst og nervøsitet pga av at jeg følte meg så dritt når han bare ignorerte meg. 
 

Lokka døra å vipps, så traff jeg en ordentlig på-mann🥰 Har så god kommunikasjon at vi har fått rødt hjerte på snapp bare etter 17 dager som er i dag🥰🥰🥰 

Og han legger inn besøk hos meg🤩🤩🤩 Har vært til han for 10 dager siden og nå kommer Norges flotteste mann til meg i helga🤩🤩

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket i 1 1/2 time m nr 2, helt uten griseprat. Litt undertone ang kjedelig å ligge alene osv men stoppet med det. 
Kaffe i morra (onsdag) er planen nå 🤗

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa skrev (1 time siden):

Kjenner meg så igjen. Han er ikke interessert. Hadde en slik en jeg også. Kasta vekk 1 år og 3/4 mnd på en som bare ville ha kake annenhver mnd når d passa han. Hørte aldri fra han ellers, og han spurte meg ikke om noe, og svarte på melding svært sjeldent. Tror nesten jeg utvikla angst og nervøsitet pga av at jeg følte meg så dritt når han bare ignorerte meg. 
 

Lokka døra å vipps, så traff jeg en ordentlig på-mann🥰 Har så god kommunikasjon at vi har fått rødt hjerte på snapp bare etter 17 dager som er i dag🥰🥰🥰 

Og han legger inn besøk hos meg🤩🤩🤩 Har vært til han for 10 dager siden og nå kommer Norges flotteste mann til meg i helga🤩🤩

 

Han er nok ikke så ille som han du nevner 🙈 intressert er han, men da helst i sex... jeg håpte jo det kunne bli noe mere men vi får se. Jeg craver han iallefall. (Vi hadde rødt hjerte på snap foressten, men jeg snapper mer m datteren min nå)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (12 timer siden):

Hadde han veldig store barn?🤪

Men ja, surt når det skjer.. :( 

——

Jeg derimot mistet lyst på hele daten nå. Vi snakket litt om hva som er passende. Det skal regne i Oslo i morgen.. så må finne noe som fungerer.. men han foreslo jo at vi kunne jo ha en hjemmedate hos en av oss. Servert med en unnskyldning om at jeg prøver meg ikke på noe.. 

15 og 18 år. Så det er jo ikke snakk om mange år ned til han minste min på 11, men greit nok. Har vel heller litt følelsen at det dukket opp noe mer interessant. Men sånn er det.

Så kjipt at han dro den der da. men han trenger jo ikke å ha ment noe ufint... Men nå åpner det jo opp masse i Oslo, så det gjør jo egentlig at dere har mange muligheter.

Finn ny match i går da, med mye felles med han også. Men han hadde litt utydelige bilder på Tinder. Men fikk såpass mye info at jeg fant han på Facbook. Og han har bryllupsbilde som profilbilde!😳 Med han og kona og ungene. Ærlig talt, hva man skal møte på...😠

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Engel said:

15 og 18 år. Så det er jo ikke snakk om mange år ned til han minste min på 11, men greit nok. Har vel heller litt følelsen at det dukket opp noe mer interessant. Men sånn er det.

Så kjipt at han dro den der da. men han trenger jo ikke å ha ment noe ufint... Men nå åpner det jo opp masse i Oslo, så det gjør jo egentlig at dere har mange muligheter.

Finn ny match i går da, med mye felles med han også. Men han hadde litt utydelige bilder på Tinder. Men fikk såpass mye info at jeg fant han på Facbook. Og han har bryllupsbilde som profilbilde!😳 Med han og kona og ungene. Ærlig talt, hva man skal møte på...😠

Ja. Prøver å si det til meg, så har bestemt meg for å gå i dag. Vi chattet en del på kvelden i går også, så gikk litt bedre da for min del. :sjenert: Tror jeg bare er grinete av alle de forespørslene om sex. :daane:Han her har to barn på samme alder som min. Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg litt unna de med unger, men det som slo meg når vi snakket sammen er at jeg har egentlig ikke noe mot et forhold som særboere også gir han veldig uttrykk for at han skjønner den logistikken med barn spesielt for meg som har mitt barn mye alene så er det veldig deilig. :sjenert: Har hatt en del krangling rundt det før, dessverre. :sukk:

----

15 og 18 år? Så han 51-åringen ønsker seg en som snart har ungene ute av huset? Syns ikke det var så stor forskjell. En 11-åring er jo utrolig selvstendig, men nå er jeg ikke objektiv her. :P Men det er som du sier...

----

Fikk du ny match i går med en som bruker bryllupsbilde sitt på Facebook??? :hakeslepp: Uuuuuhm hva driver han med da? For guds skyld si at han bare har glemt å bytte bilde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg snakket i 1 1/2 time m nr 2, helt uten griseprat. Litt undertone ang kjedelig å ligge alene osv men stoppet med det. 
Kaffe i morra (onsdag) er planen nå 🤗

Anonymkode: 14673...8b8

Lykke til.. :danse:❤️ Blir kaffe her også i dag. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (11 minutter siden):

Lykke til.. :danse:❤️ Blir kaffe her også i dag. :Nikke:

Lykke til til deg også

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...