Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KoopaTroopa skrev (3 timer siden):

Har møtt en jeg liker litt to ganger nå. Han har barn fra før, noe jeg egentlig er ganske skeptisk til, særlig siden han var sammen med eksen i maaange år og ikke ønsket bruddet som var for ikke så lenge siden. Han er hvert fall ærlig, men jeg tenkte å høre litt mer etter hvert, om han nå føler han er over henne.

Jeg sendte han en mld i går kveld om at jeg håpet han hadde hatt en fin dag. Vi skrev litt da, og han spurte om jeg ville komme hjem til han etter at han leverer fra seg barna, så vi avtalte det, blir en stund til men det er greit:) Men, hørte ingenting fra han i går, og sitter nå litt med en sånn Hes just not that into me-følelse. Sender man ikke melding hvis man liker noen litt? Han har ikke barna enda heller så tror ikke han er så opptatt...

Får se om det kommer en mld etter hvert eller om han mener vi ikke skal skrives i det hele tatt mellom møtene. 

Hilsen allerede oversnalyserende

vet ikke hvor dere bor, men om det er på østlandet så er det jo strålende vær om dagen. Folk er ute og koser seg, da er det mindre tid til meldinger. Så jeg ville ikke lagt for mye i det.

Blått skrev (1 time siden):

Aner ikke hva jeg skal kalle han nå i tråden... mister sover fra date? 😂 avtalt ny date til uken.. så får vi se.. skjer det noe lignende igjen så blir det blokkering :Nikke:

Stemmer for #sovern 😂

Holder vel å si at du ikke er interessert i noe mer? Blokkering er rimelig brutalt syns jeg, og bør bare gjøres hvis folk ikke tar et nei for et nei.

Null action her. Litt min egen feil kanskje, har ikke orket å legge inn noen innsats i et par samtaler som har gått tregt. Men tenker jo at da er ikke interessen der heller, hverken fra dem eller meg. Men ser fram til deilig sommerhelg med ungene nå.🥰 Badesesongen er åpnet, det er bare å nyte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på dere, henter ❤️! Jeg fant selv min store kjærlighet i fjor, med stor K. Etter flere år med idiotisk dating og klønete flings. Også min skyld da selvsagt at det gikk galt…. Tinder var på mobilen i lange perioder, men fant ut til slutt at jeg gadd ikke mer og lot singel livet være singel liv og reiste på cruise. Vips. Der var han gitt! Noen år eldre enn meg, men spiller ingen rolle så lenge vi er godt voksne begge to. Husker første date hvor jeg tok fly. Skikkelig nervøs og spent. Etter lang tid snakk og flørt. Etter det har jeg vært her og vi er gift idag ❤️❤️❤️… Selv om det ikke var vanlig date prosedyre så ble det oss likevel og ønsket kun hverandre. Noen ting var ikke perfekt, men vi har jobbet med det, lært hverandre å kjenne og blitt trygge og vant til hverandre at de tingene er perfekte idag ❤️❤️❤️. Ting jeg aldri hadde blitt for tidligere for å si det sånn. Men med denne mannen vil jeg bli gammel og kjedelig med ❤️❤️… 

Anonymkode: e3e59...482

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt hell med meg den siste uka, men vet ikke om det varer :P   for første gang på evigheter hatt litt fremgang på fb. Snakket med en fyr, og vi gikk over til snap - selv om jeg har sagt flere ganger at jeg ikke syns noe om snap som "bli kjent" kanal, men jeg prøver å ikke være for kravstor og sånn i starten da. Men håper jo at det er inntil vi evt. bli bedre kjent, så kan man legge til f.eks sms/tlf og sånn.  Men han fjernet matchen på fb, så da ble jeg litt usikker, men har jo vært litt aktiv på snap. 

Sendte meg et sånn bilde i går, av sin bitmoji, om dere skjønner. Jeg svarte med min og lurte på om kvelden hadde vært fin, men den er  ubesvart...   hater når sånne ting bare henger..  han sa også tidligere at "om du ber med meg på tur så blir jeg med".  så han  har jo vært positiv, men jeg føler at han er litt treig. Siden jeg liker å planlegge litt, så sendte jeg snap nå jeg..   Så får nå se, men er ikke optimist :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Ok... jeg er så svak for den mannen.. :daane: ❤️ 

😀😀😀 skjedd noe ? 😘😘

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

😀😀😀 skjedd noe ? 😘😘

Anonymkode: 14673...8b8

Bare masse prating, men kjenner suget er tilbake og det kiler i magen. Bare et bilde gjør meg helt gal🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (7 minutter siden):

Bare masse prating, men kjenner suget er tilbake og det kiler i magen. Bare et bilde gjør meg helt gal🙈

Herlig !!

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (10 timer siden):

vet ikke hvor dere bor, men om det er på østlandet så er det jo strålende vær om dagen. Folk er ute og koser seg, da er det mindre tid til meldinger. Så jeg ville ikke lagt for mye i det.

Null action her. Litt min egen feil kanskje, har ikke orket å legge inn noen innsats i et par samtaler som har gått tregt. Men tenker jo at da er ikke interessen der heller, hverken fra dem eller meg. Men ser fram til deilig sommerhelg med ungene nå.🥰 Badesesongen er åpnet, det er bare å nyte!

Sant nok. Men føler jo litt på at vi da er veldig forskjellige, for jeg får sommerfugler i magen av å tenke på han, mens han tydeligvis ikke kan tenke spesielt mye på meg. Nå har jeg ikke hørt fra han hverken i går eller i dag etter den forrige samtalen vår og jeg føler det er hans tur nå!

Meeen, jeg har bare møtt han to ganger, så må jo prøve å ikke overtenke. Men jeg orker jo ikke bli mer interressert hvis dette er sånn det skal bli heller. Men vi får se:) det er uansett deilig med de sommerfuglene, er en stund siden.

Kos deg i finværet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE lyst å møte han jeg snakka om i går.  I løpet av kvelden i går snappet vi litt og det kom fram at han, som omtrent "alle andre" menn, er over gjennomsnittet yr, som han sa...  Kom med masse hint om at det skulle vært deilig med både det ene og det andre med meg, og jeg sitter der og kjenner at  - nei det er jeg ikke med på.  Ikke for at det at sex er ut eller noe sånn, men hvofor MÅ man legge så mye vekt på sånn før man i det hele tatt har møttes??    Jeg klarer ikke det jeg.  Jeg er sånn som må bli litt kjent og vite om vi passer før jeg kan tenne.

Blir litt lei meg av sånn, for det er nesten bare sånne jeg kommer borti..  Da han spurte om bilder (også noe jeg hater) så sier jeg at hadde du ikke sletta meg fra datingappen kunne du jo sittet å sett på alle bildene der ;)  og da skjønte han ikke hva jeg mente. Men så sier han at ja, jeg hadde jo ikke bruk for den mer.   Å ja, du tenkte du hadde skutt gullfuglen allerede?;) spør jeg, hvorpå han svarer: ja om dama er søt med store pupper så :P   og da jeg avsluttet i går kveld så sier han, bare tenk på alt det deilige vi kunne gjort i senga nå ;)

allerede der kjente jeg at jeg ble litt matt... så nå sitter jeg her og teller på knappene om jeg skal slette han fra snap eller ikke. Virker som det er mer sex som betyr noe enn det å bli kjent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexprat før man i det heletatt har møttes er absolutt turn off ja !! 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 25 her. Singel og har barn. Prøver å finne kjærligheten. Har vært av og på på dating app. Jeg mister litt motet merker jeg da jeg ser hvordan folk som finnes der ute. Mange er useriøse eller så liker de deg i 2 sekund, stiller et par spørsmål frem og tilbake og det er det. Så gidder de ikke mer. Eller så viser de seg å bare være ute etter sex. Når jeg prater litt med noen og så gidder de ikke mer så blir jeg litt skremt. Redd for å ikke skulle finne noen 😔( i fortiden har jeg slitt med toxic forhold og finner feil typer). Hvor skal man finne kjærligheten i disse dager? Har ikke så mange venner og av de jeg har så er det ingen menn jeg kan møte gjennom de. 

Anonymkode: 1d90d...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er forvirra og satt ut jeg.

Mannen omtalt tidligere har vært på snap i dag, men ingenting om tidspunkt eller noe.... da kl. var 13 i dag dro jeg med noen venner til parken, for jeg tenkte har man ikke avtalt noe innen den tid samme dagen som treffet skal være, så blåser jeg i det.

Fikk en snap, selfie så klart. Og da lurer jeg på: HVA skal man med en selfie??   hva skal jeg med den?  Er det noe som krever svar?  Skal jeg sende en tilbake? Altså jeg forstår ikke 😆

sender en snap i stad, etter at jeg har vært på kino - for noe måtte jeg jo finne på i kveld.. så sier jeg: du, hadde vi ikke en avtale i dag? Vel, 30 minutter senere er den ubesvart.

hva ville dere gjort da?  Skal jeg bare blåse i han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Vel, jeg er forvirra og satt ut jeg.

Mannen omtalt tidligere har vært på snap i dag, men ingenting om tidspunkt eller noe.... da kl. var 13 i dag dro jeg med noen venner til parken, for jeg tenkte har man ikke avtalt noe innen den tid samme dagen som treffet skal være, så blåser jeg i det.

Fikk en snap, selfie så klart. Og da lurer jeg på: HVA skal man med en selfie??   hva skal jeg med den?  Er det noe som krever svar?  Skal jeg sende en tilbake? Altså jeg forstår ikke 😆

sender en snap i stad, etter at jeg har vært på kino - for noe måtte jeg jo finne på i kveld.. så sier jeg: du, hadde vi ikke en avtale i dag? Vel, 30 minutter senere er den ubesvart.

hva ville dere gjort da?  Skal jeg bare blåse i han?

Selvfølgelig skal du blåse i han. Finn deg en som faktisk ønsker å treffe deg, og som behandler deg med respekt!

Anonymkode: 4a8cb...d13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig skal du blåse i han. Finn deg en som faktisk ønsker å treffe deg, og som behandler deg med respekt!

Anonymkode: 4a8cb...d13

Ja, det har du helt rett i. Han er blåst bort som et løv i vinden, og jeg har ikke engang tenkt mer på det etterpå.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som bare surrer rundt, om detcer sexpartnere eller ikke klarer å avtale eller overholde avtaler er ikke verdt å bruke tida på. Synd at man møter omtrent 10 sånne for hver bra mann.🤪

Og apropos det... jeg har begynt å lure på om jeg burde gi en jeg datet såvidt i vinter en sjanse til. Han var virkelig en bra mann. Og jeg liker han på mange måter. Men han er ikke helt min type. Eller han er ikke helt den typen som jeg pleier å falle for. Og jeg ble usikker på tiltrekningen. Men vi har holdt kontakten sporadisk på Snap. Og jeg ser at han nylig har likt meg på Tinder (møtte han på fb dating), og en av Snapene jeg fikk i dag la ikke skjul på at han fortsatt er interessert. Og det kryr ikke akkurat av dem for tida.😅 Men når magefølelsen først har sagt nei så pleier det stemme. Skulle ønske jeg kunne blitt mer kjent med han som bare venner, og sett om det kunne endre seg. Tror han var ganske nervøs når vi datet. Nei🙈 Tror jeg skal komme meg i seng nå gitt, før jeg gjør noe dumt her.🤪

Endret av Engel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka her har gått fort 😬 snart er nr to ferdig m pappauke 🙈 Har fått noen snapper, både svar på noe jeg har sendt og spørsmål om noe. Han er fin 🥰 Jeg prøver å holde litt tilbake...

nr en. Jeg er helt lost i han, skal møte han i morgen. 

Vet altså enda ikke hva jeg skal gjøre, en ting er sikkert jeg kan ikke drive å pule på to stk 😬🙈😬🙈 da går det gærnt til slutt. Huff. 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drakk meg rimelig full i går og har da vært aktiv på Tinder i fylla. (Og snap :daane:) Lyst til å krabbe under en stol og gjemme meg.. for det ganske åpenbart at jeg har drukket når jeg leser hva jeg selv har skrevet i går.. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Uka her har gått fort 😬 snart er nr to ferdig m pappauke 🙈 Har fått noen snapper, både svar på noe jeg har sendt og spørsmål om noe. Han er fin 🥰 Jeg prøver å holde litt tilbake...

nr en. Jeg er helt lost i han, skal møte han i morgen. 

Vet altså enda ikke hva jeg skal gjøre, en ting er sikkert jeg kan ikke drive å pule på to stk 😬🙈😬🙈 da går det gærnt til slutt. Huff. 

Anonymkode: 14673...8b8

Har du noen tanker om hva du skal gjøre? :sjenert: Virker jo som om det er litt vanskelig å velge :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Har du noen tanker om hva du skal gjøre? :sjenert: Virker jo som om det er litt vanskelig å velge :sjenert:

Må se ann om nr to er tilgjengelig når han ikke har kidsa rett å slett eller om han prioriterer å jobbe jobbe jobbe nesten hele døgnet... ok m mann som jobber mye, men må jo ha litt tid til meg om vi skal bli kjent !!!!

 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Må se ann om nr to er tilgjengelig når han ikke har kidsa rett å slett eller om han prioriterer å jobbe jobbe jobbe nesten hele døgnet... ok m mann som jobber mye, men må jo ha litt tid til meg om vi skal bli kjent !!!!

 

Anonymkode: 14673...8b8

Så tanken din er at du er interessert i nummer to? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...