Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takker :)- Ja, vi får se. Merker at lysten til å hive seg på Tinder ikke er den største, så utrolig mange useriøse, som på nesten alle datingplattformer. Foretrekker å møte folk i virkeligheten hvis det er mulig. 

Anonymkode: f7a82...824

Nå er det sommer og muligheter for å møte folk ute. 🥰 Hvis du ikke føler deg helt klar ennå, så kan du bare ta sommeren med ro og hvis det skulle skje noe, så.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Nå er det sommer og muligheter for å møte folk ute. 🥰 Hvis du ikke føler deg helt klar ennå, så kan du bare ta sommeren med ro og hvis det skulle skje noe, så.. ;) 

Ja, vi får nå se. Om jeg møter en dame, så kanskje. Folk er jo litt mer kontaktsøkende i disse koronatidene, nå når folk begynner å sosialisere litt mer igjen. Samtidig er det jo ikke helt over ennå, og jeg tror det er viktigere å prioritere å få livet tilbake, så vil andre ting komme etter :)

Så får vi håpe vi ikke blir isolert av en høstbølge når den tid kommer...

 

Anonymkode: f7a82...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, vi får nå se. Om jeg møter en dame, så kanskje. Folk er jo litt mer kontaktsøkende i disse koronatidene, nå når folk begynner å sosialisere litt mer igjen. Samtidig er det jo ikke helt over ennå, og jeg tror det er viktigere å prioritere å få livet tilbake, så vil andre ting komme etter :)

Så får vi håpe vi ikke blir isolert av en høstbølge når den tid kommer...

 

Anonymkode: f7a82...824

Om det kommer en høstbølge, så kan du i hvert fall si at du har kost deg I sommer. ❤️;)  Etter at alt har vært stengt i en evighet i Oslo så har jeg i hvert fall ikke tenkt til å sitte inne og krysse fingrene i sommer. Trenger å se folk ❤️😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (5 minutter siden):

Om det kommer en høstbølge, så kan du i hvert fall si at du har kost deg I sommer. ❤️;)  Etter at alt har vært stengt i en evighet i Oslo så har jeg i hvert fall ikke tenkt til å sitte inne og krysse fingrene i sommer. Trenger å se folk ❤️😄 

Jada, men jeg ville nå håpet på at samfunnet kan gjenåpne permanent snart, skal man først begynne å date igjen så er det jo fint med kontinuitet. Men vi får se, først må man jo venne seg til å se folk igjen uten å ta tre steg unna på grunn av smittevern, noe som ikke er et bra utgangspunkt hvis man skal finne noen :P

Anonymkode: f7a82...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jada, men jeg ville nå håpet på at samfunnet kan gjenåpne permanent snart, skal man først begynne å date igjen så er det jo fint med kontinuitet. Men vi får se, først må man jo venne seg til å se folk igjen uten å ta tre steg unna på grunn av smittevern, noe som ikke er et bra utgangspunkt hvis man skal finne noen :P

Anonymkode: f7a82...824

Ta ting i ditt eget tempo. 🥰❤️ Trenger ikke å stresse det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 minutter siden):

Ta ting i ditt eget tempo. 🥰❤️ Trenger ikke å stresse det. 

Nei, det blir ikke noe stress uansett i sommer :)

Anonymkode: f7a82...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte nr to igjen idag, han så meg dog ikke men jeg gjorde (lastebilen). Det gjør faktisk enda like vondt 😭 

Sånn ellers går nå dagene sin vante gang her. Nr en er litt av å på men vært mest på i det siste heldigvis. Kom å sov m meg natt til i går 😍

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite fart i tråden her for tiden 🤔

Jeg er dum… eller. Har jo hatt Litt kontakt igjen på snap m han jeg deita litt før nr en 🙈 forde der får jeg masse bekreftelse og oppmerksomhet. Også lot jeg han komme hit i går. Han er en hyggelig fyr men det føltes totalt feil. Så nå må jeg vel på et vis bli kvitt han da 😬 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Lite fart i tråden her for tiden 🤔

Jeg er dum… eller. Har jo hatt Litt kontakt igjen på snap m han jeg deita litt før nr en 🙈 forde der får jeg masse bekreftelse og oppmerksomhet. Også lot jeg han komme hit i går. Han er en hyggelig fyr men det føltes totalt feil. Så nå må jeg vel på et vis bli kvitt han da 😬 

Anonymkode: 14673...8b8

Sorry. Jeg føler jeg har tatt litt sommerferie om dagen. 🙈 

Men han du datet før.. er det nummer tre som du nevnte litt bak her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Sorry. Jeg føler jeg har tatt litt sommerferie om dagen. 🙈 

Men han du datet før.. er det nummer tre som du nevnte litt bak her? 

Sommerferie er godt da 😂 

ja nr tre 🙈 men nei, det var verdt å møte han igjen for å sjekke det ut. Men han er mer kompismateriale, snill, hyggelig å koselig men de andre følelsene jeg hadde før er vekk 🙃

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Sommerferie er godt da 😂 

ja nr tre 🙈 men nei, det var verdt å møte han igjen for å sjekke det ut. Men han er mer kompismateriale, snill, hyggelig å koselig men de andre følelsene jeg hadde før er vekk 🙃

Anonymkode: 14673...8b8

Du får være ærlig å si at du ikke er interessert lengre :) 

Her så blir det dumping fra min side. Jeg er fortsatt opphengt i soveren.. må gi det litt tid❤️ Og komme meg videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallois.. nei det ble stille her en stund nå ser jeg..jeg har ikke så mye å bidra med jeg har bare rota det til for meg selv men men... vett og følelser samarbeider ikke lengre... ha ha ha....

Men jeg skrev vel en gang at jeg hadde en online som jeg har snakket med lenge fra Nederland...siden før jul sikkert...vi har nå enda ikke møttes... nå er jo planen at han skal komme i 5 dager i slutten av august men så er det da om jeg har fri fra jobb eller ikke..er så vanskelig alt... men har små planer om å starte hos ny arbeidsgiver så hvis jeg får til det vil jeg begynne 1 september for da får jeg skvisa inn å treffe han mannen fra Nederland.. han har vært hyggelig hele veien ..selv om kontakten dabbet betraktelig av i april mai... så har vi holdt kontakten og jeg kan ikke si jeg har så mye følelser lengre men mer som venn..men det er jo avstand og korona som kan til... men mulig det er mulig å vekke til live interessen hvis man møtes ..det gjenstår å se... Jeg har vært sykemeldt siden mai pga kne operasjon og så har jeg sett min far dø og for første gang opplevd ett dødsfall på nært hold... noe som var veldig tøft. I tillegg har jeg møtt han fwb min som jeg var så forelska i før her..den parten er den dumme parten da... jeg syns han er hyggelig og vi har det jo morsomt sammen men samtidig så gnager det litt at når han drar så sitter jeg igjen med savn og tomhet mens han valser rett tilbake til familie liv og hjem og økonomisk trygghet med barn i fokus selv om han hevder han er single og bor i kjeller etasjen til eksen... og nå er de på familie ferie da med ett vennepar... der syns jeg livet er urettferdig men det er jo kun jeg som kan få gjort noe med det da... Jeg syns selv jeg er utrolig dum... og teit og tør nesten ikke skrive om det.. for vet jeg blir halshugd for sånn idiotisk oppførsel..men når man savner nærhet og kontakt så hva gjør man?? Tar det man har tilgang til..men nei er alt for svak for denne mannen... nå har vi fått en felles interesse da han introduserte meg til pokemon go i april og etter det fikk jeg jo helt dilla... så nå kan vi jo faktisk ta en biltur og bare holde på med pokemon go en kveld og det er jo mye hyggeliger med selskap enn alene. I tillegg planlegger jeg nå etter 1 vaksine dose å dra til utlandet om 3 uker å besøke mine barn som er etterlengtet fra begge sider... er bare om jeg får alt i boks ... hva som trengs av tester her og der ..jeg har ikke så langt tatt 1 koronatest men regner med det blir noen når jeg skal ut å reise... men den tid den sorg.  Så en veldig rar sommer for min del så langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn igjen her etter et lite opphold. Mistet litt motivasjonen mtp aktiv dating. Møtte en mann i påsken og jeg ble aldri klok på han. Etter noen uker med vinglete adferd, varm og kald og dette om hverandre, så bestemte jeg meg for å gi opp. Nå svarer jeg på et vennskapelig nivå og er høflig, that's it. 

For en uke siden fikk jeg plutselig melding av en jeg datet for en stund siden. Han var nok ikke helt klar for et forhold da og jeg feiltolket tregheten i hans kommunikasjon på meldinger. Når vi møttes var jeg veldig uerfaren med måten det dates på og gikk nok i den klassiske fellen med å ligge noen steg foran han. Nå forstår jeg mer og forstår psykologien i dating bedre - tror jeg. Så nå gjenstår det å se hva som kan skje fremover🙂 Er påpasselig med å følge hans tempo og ikke spinne meg bort i mine egne tanker😅

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Melder meg inn igjen her etter et lite opphold. Mistet litt motivasjonen mtp aktiv dating. Møtte en mann i påsken og jeg ble aldri klok på han. Etter noen uker med vinglete adferd, varm og kald og dette om hverandre, så bestemte jeg meg for å gi opp. Nå svarer jeg på et vennskapelig nivå og er høflig, that's it. 

For en uke siden fikk jeg plutselig melding av en jeg datet for en stund siden. Han var nok ikke helt klar for et forhold da og jeg feiltolket tregheten i hans kommunikasjon på meldinger. Når vi møttes var jeg veldig uerfaren med måten det dates på og gikk nok i den klassiske fellen med å ligge noen steg foran han. Nå forstår jeg mer og forstår psykologien i dating bedre - tror jeg. Så nå gjenstår det å se hva som kan skje fremover🙂 Er påpasselig med å følge hans tempo og ikke spinne meg bort i mine egne tanker😅

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Ja den der fella går nok mange i at alt skal skje så fort alt. Tror det virker mer skremmende på menn enn å bruke tiden til å bli kjent og nyte tiden det tar. Vi damer er jo også eksperter på å overtenke og analysere alt som blir sagt og gjort. Krysser fingrene for at det går veien☘️☘️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Melder meg inn igjen her etter et lite opphold. Mistet litt motivasjonen mtp aktiv dating. Møtte en mann i påsken og jeg ble aldri klok på han. Etter noen uker med vinglete adferd, varm og kald og dette om hverandre, så bestemte jeg meg for å gi opp. Nå svarer jeg på et vennskapelig nivå og er høflig, that's it. 

For en uke siden fikk jeg plutselig melding av en jeg datet for en stund siden. Han var nok ikke helt klar for et forhold da og jeg feiltolket tregheten i hans kommunikasjon på meldinger. Når vi møttes var jeg veldig uerfaren med måten det dates på og gikk nok i den klassiske fellen med å ligge noen steg foran han. Nå forstår jeg mer og forstår psykologien i dating bedre - tror jeg. Så nå gjenstår det å se hva som kan skje fremover🙂 Er påpasselig med å følge hans tempo og ikke spinne meg bort i mine egne tanker😅

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Du må gjerne dele det du har skjønt om psykologien i dating… kan hende vi har gått glipp av noe 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (32 minutter siden):

Ja den der fella går nok mange i at alt skal skje så fort alt. Tror det virker mer skremmende på menn enn å bruke tiden til å bli kjent og nyte tiden det tar. Vi damer er jo også eksperter på å overtenke og analysere alt som blir sagt og gjort. Krysser fingrene for at det går veien☘️☘️

Ja, jeg gikk rett i den fellen ser jeg nå i ettertid. Jeg lå mange hestehoder foran og hadde all slags tanker i hodet alt for tidlig. Klassisk feil😳 Jeg har alltid angret på at jeg ble for utålmodig, men jeg trodde oppriktig at hans adferd betydde at han ikke var like interessert. Da trakk jeg meg unna. Har hatt det i bakhodet at dersom han tok kontakt igjen så skulle jeg ha en helt annen strategi🙊 Han var nok gjerne ikke helt klar heller for et forhold. Han hadde ikke vært singel så veldig lenge når vi traff hverandre🙂 

Nå tar jeg en melding og en dag om gangen🙊 Det hjelper med å ikke havne fem steg foran😅

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg gikk rett i den fellen ser jeg nå i ettertid. Jeg lå mange hestehoder foran og hadde all slags tanker i hodet alt for tidlig. Klassisk feil😳 Jeg har alltid angret på at jeg ble for utålmodig, men jeg trodde oppriktig at hans adferd betydde at han ikke var like interessert. Da trakk jeg meg unna. Har hatt det i bakhodet at dersom han tok kontakt igjen så skulle jeg ha en helt annen strategi🙊 Han var nok gjerne ikke helt klar heller for et forhold. Han hadde ikke vært singel så veldig lenge når vi traff hverandre🙂 

Nå tar jeg en melding og en dag om gangen🙊 Det hjelper med å ikke havne fem steg foran😅

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Jammen så bra. Selv om man ikke liker å spille spill så blir det ofte ett spill ut av det for å holde på interessen til en mann da med å være tilbakeholden. Rart det der. Er man for interessert så mister de interessen. Er man ikke interessert så henger de på som klegg...men ja det kan hende det har gått litt tid og begge er i en litt annen situasjon så da kan ting bli enklere og bare ta ting som de kommer. Kos deg du. La han styre tempoet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...