Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bente1234 skrev (2 timer siden):

har opplevd skilsmisse også for 12 år siden det er tøft alt sammen på hver sin måte... nå er jeg i gang med å hjelpe til å planlegge andre begravelse... nå har jeg sett to personer dø og to personer døde på under 2 måneder nå håper jeg det blir lenge til neste gang. Håper jeg har fått kvota mi for i år... Håper det går bra med alle og at kjærligheten blomstrer der ute...null dating her. 

Krysser fingrene for at det er nok nå ja.❤

Ingen dating her heller. Finner ingen det frister å date.🙄 Eller det er feil, så en veldig kjekk mann på stranda her om dagen, men tørte ikke hive meg ut på en samtale der.😅 Skulle ønske jeg var bedre der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engel skrev (36 minutter siden):

Krysser fingrene for at det er nok nå ja.❤

Ingen dating her heller. Finner ingen det frister å date.🙄 Eller det er feil, så en veldig kjekk mann på stranda her om dagen, men tørte ikke hive meg ut på en samtale der.😅 Skulle ønske jeg var bedre der. 

Få deg en elsker hvertfall da :) Møtes for sex etpar ganger i mnd.

Anonymkode: 9c7e2...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for såvidt hørt fra han som ikke skal nevnes. Et par kommentarer her og der - ikke noe forespørsler om ny date som jeg dessverre tror at kommer til å komme (og som jeg selvfølgelig har veldig lyst på). Driver og jobber for at jeg skal klare å slette dette mannfolket, men herregud, så svak for den mannen.. :daane: :sukk:

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Få deg en elsker hvertfall da :) Møtes for sex etpar ganger i mnd.

Anonymkode: 9c7e2...589

Det har jeg men så kjekk vet du og så svak en blir for sånne når en ikke har noe alternativ noe de tjener grovt på i forhold til meg så vet ikke hvor smart det er😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (14 minutter siden):

Jeg har for såvidt hørt fra han som ikke skal nevnes. Et par kommentarer her og der - ikke noe forespørsler om ny date som jeg dessverre tror at kommer til å komme (og som jeg selvfølgelig har veldig lyst på). Driver og jobber for at jeg skal klare å slette dette mannfolket, men herregud, så svak for den mannen.. :daane: :sukk:

kjenner følelsen.
Bare at min jo holder kontakt da, men jeg klarer fortsatt ikke å få ut av han hva han vil videre. Å siden jeg er så svak godtar jeg jo alt 😎 bare jeg får litt kos. Men har økt kosingen fra 1 dg i uka til vertfall 2 nå da så det er jo noe 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

kjenner følelsen.
Bare at min jo holder kontakt da, men jeg klarer fortsatt ikke å få ut av han hva han vil videre. Å siden jeg er så svak godtar jeg jo alt 😎 bare jeg får litt kos. Men har økt kosingen fra 1 dg i uka til vertfall 2 nå da så det er jo noe 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Min har også, for en stund tilbake, sagt at han ikke er interessert i å se meg igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (20 minutter siden):

Jeg har for såvidt hørt fra han som ikke skal nevnes. Et par kommentarer her og der - ikke noe forespørsler om ny date som jeg dessverre tror at kommer til å komme (og som jeg selvfølgelig har veldig lyst på). Driver og jobber for at jeg skal klare å slette dette mannfolket, men herregud, så svak for den mannen.. :daane: :sukk:

sånn er d her og hvis rett mann tar kontakt som jeg egentlig ikke burde ha kontakt med😙.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten jeg har troa på å finne kjærligheten er å bli jævlig trent. Eneste måten å få kresne damer når en ikke er født heldig med utseendet. Wish me luck.

Anonymkode: 5d276...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eneste måten jeg har troa på å finne kjærligheten er å bli jævlig trent. Eneste måten å få kresne damer når en ikke er født heldig med utseendet. Wish me luck.

Anonymkode: 5d276...285

Wish u luck jeg er tjukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bente1234 said:

sånn er d her og hvis rett mann tar kontakt som jeg egentlig ikke burde ha kontakt med😙.

Også blir man som en fnisende tenåring av sånne småbiter :sjenert:

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste måten jeg har troa på å finne kjærligheten er å bli jævlig trent. Eneste måten å få kresne damer når en ikke er født heldig med utseendet. Wish me luck.

Anonymkode: 5d276...285

Jeg er veldig trent, Tynn som ei flis. Antydning til sixpack.. henger og slenger fortsatt her :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Få deg en elsker hvertfall da :) Møtes for sex etpar ganger i mnd.

Anonymkode: 9c7e2...589

Altså, man må jo fortsatt finne noen man har lyst til å møte først for å få til det også.😂 Pr nå er det vel 10 mnd siden sist jeg møtte en singel mann jeg var fysisk tiltrukket av. Jeg må nemlig like personen også for å bli tiltrukket. Nå håper jeg det siste året har vært mest unntakstilstand pga covid, ellers ser det virkelig dårlig ut framover.🙄 Har vel ikke gått så lenge uten noe siden jeg var tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Engel said:

Altså, man må jo fortsatt finne noen man har lyst til å møte først for å få til det også.😂 Pr nå er det vel 10 mnd siden sist jeg møtte en singel mann jeg var fysisk tiltrukket av. Jeg må nemlig like personen også for å bli tiltrukket. Nå håper jeg det siste året har vært mest unntakstilstand pga covid, ellers ser det virkelig dårlig ut framover.🙄 Har vel ikke gått så lenge uten noe siden jeg var tenåring.

Min rekord uten noe er 7 år :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 minutter siden):

Min rekord uten noe er 7 år :sjenert:

😱 Ikke skrem vettet av meg!🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (30 minutter siden):

😱 Ikke skrem vettet av meg!🙈😂

9 år her men det var selvvalgt etter ett helvetes giftemål. Vil bare ha kjæreste ikke bo i lag i første omgang d høres slitsomt ut😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (3 minutter siden):

9 år her men det var selvvalgt etter ett helvetes giftemål. Vil bare ha kjæreste ikke bo i lag i første omgang d høres slitsomt ut😂

Der er jeg enig da, er ikke ute etter samboer med det første. Kun kjæreste. Kan vurdere å bli samboer om 8-9 år, når yngstemann er ute av huset. Hvis det skulle friste da.😉 Men savner psykisk og fysisk nærhet med en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engel skrev (2 timer siden):

Der er jeg enig da, er ikke ute etter samboer med det første. Kun kjæreste. Kan vurdere å bli samboer om 8-9 år, når yngstemann er ute av huset. Hvis det skulle friste da.😉 Men savner psykisk og fysisk nærhet med en mann.

Med noen man kan stole på og som man vet ikke vil stikke av med det første.. er fint.  lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, frustrerende. Har en date avtalt, men merker at nå er jeg veldig lite gira. Hun spurte ganske fort om snap og ganske fort om date, og jeg tenkte hvorfor ikke, men hun kunne ikke før etter en ukes tid. Nå har vi snakket sammen av og på på snap en tid, og hun er så utrolig kjedelig. Hun tar kontakt en del, men det går jo bare i selfies og "hei :)", og alle forsøk på spørsmål og samtale fra min side blir møtt med 2-3 ord og en emoji. Vurderer å avlyse nå, merker all entusiasme er borte, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Anonymkode: 496e6...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff, frustrerende. Har en date avtalt, men merker at nå er jeg veldig lite gira. Hun spurte ganske fort om snap og ganske fort om date, og jeg tenkte hvorfor ikke, men hun kunne ikke før etter en ukes tid. Nå har vi snakket sammen av og på på snap en tid, og hun er så utrolig kjedelig. Hun tar kontakt en del, men det går jo bare i selfies og "hei :)", og alle forsøk på spørsmål og samtale fra min side blir møtt med 2-3 ord og en emoji. Vurderer å avlyse nå, merker all entusiasme er borte, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Anonymkode: 496e6...d7b

Vær ærlig. "Basert på kontakten vi har hatt de siste dagene så føler jeg at vi har veldig lite å snakke om. Jeg føler rett og slett ikke vi er en god match. Derfor syns jeg vi like gjerne bør droppe å møtes". Så kan du evt slenge på: "Du er ei veldig fin/søt jente, og finner sikkert raskt noen som passer bedre for deg."

Sendte en tilsvarende melding for et par dager siden til en mann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Vær ærlig. "Basert på kontakten vi har hatt de siste dagene så føler jeg at vi har veldig lite å snakke om. Jeg føler rett og slett ikke vi er en god match. Derfor syns jeg vi like gjerne bør droppe å møtes". Så kan du evt slenge på: "Du er ei veldig fin/søt jente, og finner sikkert raskt noen som passer bedre for deg."

Sendte en tilsvarende melding for et par dager siden til en mann. 

Det var bra skrevet der har du svaret 👍🏻.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...