Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.8.2020 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Kvinne i samme situasjon her. Takk til alle som kommer med betraktninger. Dater en mann nå, han er langt fra perfekt og har barn fra før, ikke forelsket, men liker han. Lurer på om jeg bare skal gå for det?

Anonymkode: 07569...731

Tenk deg godt om, dette pga tidligere barn. Kan skape utfordringer ift stemorsrolle, økonomi, ekser etc. 

Anonymkode: 6b1a4...b2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Være med på reiser, spontan. Og du vil ha barn innen kort tid? Du lever så i din egen lille boble at du tydeligvis ikke ser hvor dumt alt dette virker. Du har grei økonomi som kan bedres og. Da bør du også sette ned kravet på at HAN skal ha god økonomi. Er et bare du selv som ser at du mest sannsynlig kommer til å sitte å være furten om 10 åt fordi du aldri fant den perfekte drømmemannen? (som kanskje ikke finnes, eller iallfall ikke er singel.)

Anonymkode: cc0f5...bcf

Riktig. Og han skal være minst 182 høy, ha kraftig hårmanke, være seksuelt erfaren og ha alt på stell økonomisk osv. 🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Være med på reiser, spontan. Og du vil ha barn innen kort tid? Du lever så i din egen lille boble at du tydeligvis ikke ser hvor dumt alt dette virker. Du har grei økonomi som kan bedres og. Da bør du også sette ned kravet på at HAN skal ha god økonomi. Er et bare du selv som ser at du mest sannsynlig kommer til å sitte å være furten om 10 åt fordi du aldri fant den perfekte drømmemannen? (som kanskje ikke finnes, eller iallfall ikke er singel.)

Anonymkode: cc0f5...bcf

Litt enig her. Dette kravet blir nok ikke et som du trenger å ha så høyt. Når du får barn blir dette nedprioritert ned til nærmest null de 3-4 første årene. Å reise med små barn blir ikke ferie, bare slit og bekymring.. Iallefall hvis du er litt hønemor 😊

Anonymkode: 6b1a4...b2b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt enig her. Dette kravet blir nok ikke et som du trenger å ha så høyt. Når du får barn blir dette nedprioritert ned til nærmest null de 3-4 første årene. Å reise med små barn blir ikke ferie, bare slit og bekymring.. Iallefall hvis du er litt hønemor 😊

Anonymkode: 6b1a4...b2b

Tenkte om en ble sammen med en og reise noen turer til syden/London/Paris etc før det kommer barn til verden. Har reist veldig lite så det er noe jeg har lyst til.

Veit at det blir andre prioriteringer med barn.

 

Kvinneguidens venner altså,mye sterke meninger og politi her ja🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også jobbet med fra råd jeg har lest og fått tidligere. Som sagt så har jeg en god del av de samme egenskapene ja. Jeg er svært omsorgsfull,en god lytter,er morsom til tider tør jeg påstå,omgjengelig,snill,pålitelig,trygg,trofast,veldig blid og positiv tross en del motstand,lojal og støttende,oppmuntrende ovenfor andre,sporty og aktiv til tider,fast jobb,grei økonomi men den kan bedres osv.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg tror utfordringen ligger i noen punkter jeg har sett i tråden/kravene dine. Har vel å merke ikke finlest alle 19 sidene.

Du vil ha en partner som vil ha barn i løpet av kort tid. Det betyr kort tid til å bli kjent og ha det morro før graviditet og småbarnsperiode som kan være tøft for selv solide forhold. (rødt flagg 1)

Økonomisk stabil partner når du ikke er i samme situasjon, samt ønsker å reise. Dvs finansiering blir mannens problem.  (rødt flagg 2)

"Positiv til tross for en del motstand", leser jeg som her er det heftig bagasje fra tidligere forhold (?). I kontakt med psykolog tyder på psykiske utfordringer. (rødt flagg 3)

Utover dette har du mange gode kvaliteter som menn gjerne ser etter. Problemet er at du har det travelt! Menn har det ikke travelt med å få barn. Har aldri hørt en singel kompis snakke om at nå skal han finne dame og få barn for å si det sånn. Barn kommer etter hvert...

Du har havnet i en kjedelig situasjon som kan være vanskelig å løse, men helt klart ikke umulig. Jeg ønsker deg lykke til og håper du finner en som passer deg!

 

Anonymkode: 44a6e...dd8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror utfordringen ligger i noen punkter jeg har sett i tråden/kravene dine. Har vel å merke ikke finlest alle 19 sidene.

Du vil ha en partner som vil ha barn i løpet av kort tid. Det betyr kort tid til å bli kjent og ha det morro før graviditet og småbarnsperiode som kan være tøft for selv solide forhold. (rødt flagg 1)

Økonomisk stabil partner når du ikke er i samme situasjon, samt ønsker å reise. Dvs finansiering blir mannens problem.  (rødt flagg 2)

"Positiv til tross for en del motstand", leser jeg som her er det heftig bagasje fra tidligere forhold (?). I kontakt med psykolog tyder på psykiske utfordringer. (rødt flagg 3)

Utover dette har du mange gode kvaliteter som menn gjerne ser etter. Problemet er at du har det travelt! Menn har det ikke travelt med å få barn. Har aldri hørt en singel kompis snakke om at nå skal han finne dame og få barn for å si det sånn. Barn kommer etter hvert...

Du har havnet i en kjedelig situasjon som kan være vanskelig å løse, men helt klart ikke umulig. Jeg ønsker deg lykke til og håper du finner en som passer deg!

 

Anonymkode: 44a6e...dd8

La meg presisere en ting,er IKKE ute etter en partner som skal forsørge meg på noen som helst måte.

Har en online psykolog jeg har kontakt med fra tid til annen. Betyr ikke psykiske problem. Av og til trenger en råd og veiledning. Ikke uvanlig. Aldri hørt om noen som blir avvist fordi de går til en psykolog feks. Det viser vel at en prøver å ordne opp i e eventuelle problemer en ønsker å løse.

Ingen kraftig bagasje fra tidligere forhold. Men har opplevd endel dritsekker/playere og løgnere. Dette er ting jeg prøver å løse med en psykolog så man ikke repeterer samme mønster. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte om en ble sammen med en og reise noen turer til syden/London/Paris etc før det kommer barn til verden. Har reist veldig lite så det er noe jeg har lyst til.

Veit at det blir andre prioriteringer med barn.

 

Kvinneguidens venner altså,mye sterke meninger og politi her ja🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

Vi prøver jo bare å få opp øynene dine. Men hvis du vil kan vi bare jatte med, stå på kravene dine du, du finner nok drømmenannen innen en mnd eller to. Not..

Anonymkode: cc0f5...bcf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg presisere en ting,er IKKE ute etter en partner som skal forsørge meg på noen som helst måte.

Har en online psykolog jeg har kontakt med fra tid til annen. Betyr ikke psykiske problem. Av og til trenger en råd og veiledning. Ikke uvanlig. Aldri hørt om noen som blir avvist fordi de går til en psykolog feks. Det viser vel at en prøver å ordne opp i e eventuelle problemer en ønsker å løse.

Ingen kraftig bagasje fra tidligere forhold. Men har opplevd endel dritsekker/playere og løgnere. Dette er ting jeg prøver å løse med en psykolog så man ikke repeterer samme mønster. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva sier psykologen da? Er det noe du må jobbe med? 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer en mann som med svært lite hår, ikke så mye høyere enn meg ( jeg er 163), og med en slags baggasje han sliter med ettervirkningene av, fra noen år tilbake. Han har barn fra før også. Det er mye vi ikke har til felles, men han har gode sider jeg setter høyt. Etter et par måneder er jeg ennå ikke forelsket. Men jeg kan heller ikke velge og vrake lenger. Alltid tent på høyde, hår osv, men aldri falt for de som er kjekke for alle. Men for meg. Nå har jeg åpnet opp mer, så må jeg bare se om det er «liv laga». Jeg passert 40. Har barn fra før, men ønsker ett barn til og å gifte meg. Forstår frustrasjonene dine, Ts. Det er alltid noen som er falt i bitterhets-gropen og må spy opp eder og galle på alle som øyner håp i hengende snøre. Likevel vil jeg be deg om å prøve å se ting annerledes. For din egen skyld. Prøv ut å dra på opplevelsesdater og rolige vinkvelder med en du først kan se som venn. Bare bli kjent og slappe av uten andre forventninger. Finner dere tonen som venner kan dere fortsette. Kanskje han har kompiser du møter, eller at han blir «mannen i ditt liv». Ellers prøv samme taktikk med neste mann. Ikke noe kyss eller sex før du kjenner at «han må jeg bare ha. Nå!». 
hva tror du? Skader ikke å prøve ;) 

Anonymkode: 14b5e...492

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Det er en som vil møtes for sex. Han har prøvd seg noen ganger før,men jeg har avvist raskt. Han veit jeg ønsker meg samboer og barn,men han vil møte meg og ha kos likevel sier han. Det er lenge siden han har hatt sex og han ligger ikke rundt sier han. Han har et barn. Han er 1.83 men tror ikke han er drømmemannen. Tenker at det skader kanskje ikke å møtes og ha det kjekt ilag da. Han sier at jeg har noe som tiltrekker han og han har veldig lyst å kose osv🙈 Har sagt det ikke er hverdagskost å møte folk kun for sex,og det er det ikke for han heller. Han sier det kan være ekstra hyggelig når det er lenge siden for begge osv. Har sagt det må være kjemi for at det skal gå noen plass. Han vil møtes denne uka/ til helga,jeg vet ikke. Han skal på jobb igjen på sjø om ikke så lenge. Hjelp!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. Det er en som vil møtes for sex. Han har prøvd seg noen ganger før,men jeg har avvist raskt. Han veit jeg ønsker meg samboer og barn,men han vil møte meg og ha kos likevel sier han. Det er lenge siden han har hatt sex og han ligger ikke rundt sier han. Han har et barn. Han er 1.83 men tror ikke han er drømmemannen. Tenker at det skader kanskje ikke å møtes og ha det kjekt ilag da. Han sier at jeg har noe som tiltrekker han og han har veldig lyst å kose osv🙈 Har sagt det ikke er hverdagskost å møte folk kun for sex,og det er det ikke for han heller. Han sier det kan være ekstra hyggelig når det er lenge siden for begge osv. Har sagt det må være kjemi for at det skal gå noen plass. Han vil møtes denne uka/ til helga,jeg vet ikke. Han skal på jobb igjen på sjø om ikke så lenge. Hjelp!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hadde jeg ikke gjort.

Anonymkode: fe0ac...937

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så hvis du fikk barn og mann skal jeg love deg at et stykke inn i fremtiden får du noe annet å klage på. Så er det noe anna som mangler og alt er så fælt. Sånn er livet.

Kan også hende du finner drømmemannen, blir gravid og spontanaborterer flere ganger. Eller ikke blir gravid.

Kanskje dere får ungen og opplever at dere sklir fra hverandre?

Altså poenget kjære deg er at det finnes en dårlig versjon av ethvert liv, og en bra versjon.

Nå er du singel og fri. Du velger den dårlige versjonen når du nå betrakter livet ditt: "jeg er alene, ingen vil ha meg, jeg er meningsløs ". Mens det riktige perspektivet ville være: "jeg er singel og fri, kan dra på spennende dater til jeg finner drømmemannen. Kanskje vi får barn, men hvis ikke så vet jeg at livet mitt er like mye verdt og like fint selv om jeg ikke får barn".

Altså, din holdning er feil. Du vil sutre og klage også når du eventuelt får mann og barn .det er jeg 110% sikker på. Jobb med holdningene dine!

Du er frisk, ung og bor i Norge! Du er ekstremt heldig sammenlignet med flertallet av verdens befolkning!! 

Anonymkode: c7ba2...459

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg ikke gjort.

Anonymkode: fe0ac...937

Hvorfor det? Har ikke hatt sex og nærhet på mange år. Det er et grunnleggende behov. Skal jeg vente i årevis på den rette,har allerede ventet lenge. Er lei av å kun bruke leketøy.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Har ikke hatt sex og nærhet på mange år. Det er et grunnleggende behov. Skal jeg vente i årevis på den rette,har allerede ventet lenge. Er lei av å kun bruke leketøy.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Hadde benyttet muligheten til å bli gravid nå om jeg var deg med denne random mannen. Du har ikke god tid på å bli gravid og ønsker barn så sårt som du skriver. Ville ikke kastet bort noen sjanser bare på å vente på den rette. Du har en del krav til drømmemannen som er vanskelig å finne og er mest sannsynlig opptatt. Vet selv at det finnes mye rart der ute og menn som ikke er noe å samle på. Men det finnes menn der ute som ikke er perfekte eller det man leter etter på papiret, men kjemien og sånt stemmer.

Anonymkode: 3827d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde benyttet muligheten til å bli gravid nå om jeg var deg med denne random mannen. Du har ikke god tid på å bli gravid og ønsker barn så sårt som du skriver. Ville ikke kastet bort noen sjanser bare på å vente på den rette. Du har en del krav til drømmemannen som er vanskelig å finne og er mest sannsynlig opptatt. Vet selv at det finnes mye rart der ute og menn som ikke er noe å samle på. Men det finnes menn der ute som ikke er perfekte eller det man leter etter på papiret, men kjemien og sånt stemmer.

Anonymkode: 3827d...1b3

Skal da bruke kondom i starten. Kan ikke gjøre en mann ufrivillig far rett som det er. Veit ikke om han her er noe å samle på heller. 
Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde benyttet muligheten til å bli gravid nå om jeg var deg med denne random mannen. Du har ikke god tid på å bli gravid og ønsker barn så sårt som du skriver. Ville ikke kastet bort noen sjanser bare på å vente på den rette. Du har en del krav til drømmemannen som er vanskelig å finne og er mest sannsynlig opptatt. Vet selv at det finnes mye rart der ute og menn som ikke er noe å samle på. Men det finnes menn der ute som ikke er perfekte eller det man leter etter på papiret, men kjemien og sånt stemmer.

Anonymkode: 3827d...1b3

Han spør etter bilder hele tiden og jeg har sagt jeg ikke tar mye selfies og andre lettkledde bilder sender jeg ikke mer. Føler det ikke er helt match dette her. Kan knapt snakke om ting før det dras tilbake til kroppsfiksering/sex...

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på 1.69 var kun ute etter sex. Så fjernet han. Dette er helt umulig. De fleste vil kun sex. Det er helt fortvilt. 

Han som så litt ut som narkoman sier han har fast jobb og er ute etter et seriøst langvarig forhold. Har småbruk og hund.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring, brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Har ikke hatt sex og nærhet på mange år. Det er et grunnleggende behov. Skal jeg vente i årevis på den rette,har allerede ventet lenge. Er lei av å kun bruke leketøy.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Så du har tro på at det kan gå fra sex til forhold? Det er veldig få forhold som begynner på den måten. Du kan jo si at du kommer til å fortsette å date samtidig som du har deg med ham. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...