Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt kan skje. Har du sjekka om du har friske egg?

Anonymkode: d2573...a20

Har ikke det. Bør gjøre det. Det er ikke gynekolog som gjør det?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke det. Bør gjøre det. Det er ikke gynekolog som gjør det?

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er gynekolog ja. De sjekker egglederne ved ultralyd osv. Jeg fikk gjort det rimelig fordi legen henviste i forbindelse med prevensjon. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Har du noen erfaring med å date som alenemor? Jeg har ikke det så jeg skal være forsiktig med å uttale meg, men de få av mine omgangsvenner som har fått barn med donor i Danmark, så er de single ennå. Det eldste barnet er vel 8 år. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Ja, men de har iallefall fått barnet sitt. Hadde de ikke reist til Danmark, hadde de vært barnløse. Og når det kan synes som at livet har utartet til at man står mellom et liv som både singel og barnløs, eller singel med barn, så tror jeg de er meget godt fornøyde med slik det ble.

Anonymkode: 2e1aa...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men de har iallefall fått barnet sitt. Hadde de ikke reist til Danmark, hadde de vært barnløse. Og når det kan synes som at livet har utartet til at man står mellom et liv som både singel og barnløs, eller singel med barn, så tror jeg de er meget godt fornøyde med slik det ble.

Anonymkode: 2e1aa...a48

Ja, dersom det å få barn er det største målet så stemmer nok det. De få refererte til tror jeg trives veldig godt i livet sitt, virker det som. Altså, med barn og uten mann. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Å være selektiv innenfor det som er realistisk er noe helt annet enn å gå ulykkelig single i årevis, og i bunn og grunn la være å få barn og familie pga at man ikke synes de man har sjans på har bra nok utseende.

Og hva skulle poenget være med å vente enda flere år, kvinner får ikke sjans på mer attraktive menn når de blir eldre. Da får man heller bare leve alene resten av livet, og ikke kaste bort egen og andres tid.

Jeg tror nok hele denne tråden er trolling, men likevel er det nok en del som er slik det er fremstilt her. Dvs helt på bærtur.

Anonymkode: 0c816...58c

Dette er bare tull! Vet om mange eldre damer med attraktive og eller yngre menn og at de generelt har draget på menn i voksen alder. Mange kjendiser gifter seg og går gravide den dag i dag som 38 åringer. Er selv ung, men føler ikke jeg har draget på attraktive menn i det hele tatt, føler jeg er for ung til at menn vil ha familie med meg og langvarige forhold. Er 28, men flere menn har sagt og gitt uttrykk for dette, de vil jo bare pule og ha kjedelige forhold. Er så frustrerende da jeg ønsker barn og et skikkelig forhold mer enn noe annet og gjort det siden 25 års alder! Men alle andre bestemmer og styrer over at jeg ikke skal få barn og mann NÅ. Er så lei av å bli skuffa og såret og menn som kommer og går ut av livet mitt uten hensikt å ta meg seriøst, bli hos meg i mange år og gi meg barn. Jeg gidder ikke å vente til jeg blir 40 liksom! Er lei av at alder på en kvinne skal ødelegge så mye, hva med mine verdier, min personlighet og åssen jeg er som partner? Jeg er definitivt et catch for en heldig mann og en suveren partner, de som lot meg gå har virkelig tapt. Er bare så lei og deppa da jeg ikke har sjans på noen 😭 hater å være singel, uten noen i livet mitt og uten noe å leve for. Når jeg hadde samboer så gikk det bra økonomisk, hadde et bedre sted å bo, bedre livskvalitet, noen å finne på ting med og alltid noe å gjøre. Er lei av å være blakk og sulten hele tiden, aldri få finne på ting, ingen å finne på ting med og har ikke råd til hobbyer og får ikke ha kjæledyr. Blir heller ikke lett gravid. 

Anonymkode: 3827d...1b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hater å være singel, uten noen i livet mitt og uten noe å leve for. Når jeg hadde samboer så gikk det bra økonomisk, hadde et bedre sted å bo, bedre livskvalitet, noen å finne på ting med og alltid noe å gjøre. Er lei av å være blakk og sulten hele tiden, aldri få finne på ting, ingen å finne på ting med og har ikke råd til hobbyer og får ikke ha kjæledyr. Blir heller ikke lett gravid. 

Du bør vurdere å flytte til et sted i distriktsnorge,  med kvinneunderskudd, lave levekostnader, rom for dyr etc. Seriøst.  

Anonymkode: 20e77...f52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.8.2020 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull! Vet om mange eldre damer med attraktive og eller yngre menn og at de generelt har draget på menn i voksen alder. Mange kjendiser gifter seg og går gravide den dag i dag som 38 åringer. Er selv ung, men føler ikke jeg har draget på attraktive menn i det hele tatt, føler jeg er for ung til at menn vil ha familie med meg og langvarige forhold. Er 28, men flere menn har sagt og gitt uttrykk for dette, de vil jo bare pule og ha kjedelige forhold. Er så frustrerende da jeg ønsker barn og et skikkelig forhold mer enn noe annet og gjort det siden 25 års alder! Men alle andre bestemmer og styrer over at jeg ikke skal få barn og mann NÅ. Er så lei av å bli skuffa og såret og menn som kommer og går ut av livet mitt uten hensikt å ta meg seriøst, bli hos meg i mange år og gi meg barn. Jeg gidder ikke å vente til jeg blir 40 liksom! Er lei av at alder på en kvinne skal ødelegge så mye, hva med mine verdier, min personlighet og åssen jeg er som partner? Jeg er definitivt et catch for en heldig mann og en suveren partner, de som lot meg gå har virkelig tapt. Er bare så lei og deppa da jeg ikke har sjans på noen 😭 hater å være singel, uten noen i livet mitt og uten noe å leve for. Når jeg hadde samboer så gikk det bra økonomisk, hadde et bedre sted å bo, bedre livskvalitet, noen å finne på ting med og alltid noe å gjøre. Er lei av å være blakk og sulten hele tiden, aldri få finne på ting, ingen å finne på ting med og har ikke råd til hobbyer og får ikke ha kjæledyr. Blir heller ikke lett gravid. 

Anonymkode: 3827d...1b3

Huff ikke kjekt å lese. Klem til deg💞 Vil også ha en å finne på ting sammen med,en som kun vil ha meg og setter meg først IG prioriterer,vil ha hele meg og ikke kun sex. En å komne hjem til eller som kommer hjem til meg hver dag,en og legge seg og stå opp sammen med,en å ha gode samtaler og diskusjoner med over middagen og i sofaen,en å reise på spontane turer med IG å bli samboer og få barn med. Er lei av å prøve å finne noen og at det ikke fungerer eller de vil møtes osv. Der det er gjensidig kjærlighet osv. Syns ikke det trenger å være så vanskelig. Har jobbet mye med self-love siste tre åra + og veit hva en fortjener og hva man ikke aksepeterer av adferd som en har tolerert tidligere. 
Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for å aldri møte noen og få intimitet og sex igjen😭Skal man bare gi opp og leve med en katt?!?😭

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livredd for å aldri møte noen og få intimitet og sex igjen😭Skal man bare gi opp og leve med en katt?!?😭

Anonymkode: 1bb8f...613

Ja, virker som omdet er mest sannsynlig. Jeg forstår ikke gleden av å være i et forhold med en mann jeg ikke liker, slik kg mener vi skal. 
 

Ikke ts. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts; 

Hvordan går det med deg? Du har fått både nyttige og unyttige innspill i denne tråden. Har du blitt noe klokere, eventuelt lagt en strategi for fremtiden? 

Er interessert i å høre fra deg da jeg er litt i samme situasjon. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts; 

Hvordan går det med deg? Du har fått både nyttige og unyttige innspill i denne tråden. Har du blitt noe klokere, eventuelt lagt en strategi for fremtiden? 

Er interessert i å høre fra deg da jeg er litt i samme situasjon. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Har tatt til meg alle råd men lite som skjer for tiden. Har ingen venner for tiden så ingen å gå ut sammen med for å møte potensielle partnere. Eller har en barndomsvenninne med tre barn som kanskje kan bli med ut en gang.

Ellers fått et par nye matcher på Tinder men de bor langt vekk og skriver ingen ting,så det er håpløst. Jeg et litt fortvilt for å si det mildt.

Hva med deg?

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts; 

Hvordan går det med deg? Du har fått både nyttige og unyttige innspill i denne tråden. Har du blitt noe klokere, eventuelt lagt en strategi for fremtiden? 

Er interessert i å høre fra deg da jeg er litt i samme situasjon. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Hvilke råd mener du er unyttige? Jeg har en anelse om at det er akkurat disse rådene som egentlig er de nyttige. Har man prøvd og feilet i flere år hjelper det jo ikke å fortsette som før.

Man ikke ha en kjæreste, men om det er det en vil ha må man enten være realistisk eller forbli enslig. Det er kanskje det rådet du mener er unyttig?

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt til meg alle råd men lite som skjer for tiden. Har ingen venner for tiden så ingen å gå ut sammen med for å møte potensielle partnere. Eller har en barndomsvenninne med tre barn som kanskje kan bli med ut en gang.

Ellers fått et par nye matcher på Tinder men de bor langt vekk og skriver ingen ting,så det er håpløst. Jeg et litt fortvilt for å si det mildt.

Hva med deg?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg har heller ingen lure på planer - vurderer å bli "venn" med å være alene. Ser ut som det er den veien det går uansett. 

Skriver du til disse mennene? Jeg vet av en person som fant ektefellen sin via tinder og de er fra forskjellige land. Så det går an tross avstanden er for stor. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke råd mener du er unyttige? Jeg har en anelse om at det er akkurat disse rådene som egentlig er de nyttige. Har man prøvd og feilet i flere år hjelper det jo ikke å fortsette som før.

Man ikke ha en kjæreste, men om det er det en vil ha må man enten være realistisk eller forbli enslig. Det er kanskje det rådet du mener er unyttig?

Anonymkode: 0c816...58c

Jeg syns det evinnelige rådet om "å senke kravene" er ganske dårlig. Jeg gjorde det selv etter ha fått en del pepper for å være vanskelig og her sitter jeg og ble dumpa av en mann jeg egentlig ikke hadde lyst til å slippe innpå meg. Ingen god følelse og slett ikke en løsning på et oppriktig problem. 

Jeg er foråsvidt enig i at det ikke nytter å fortsette i vanlig spor dersom man ønsker forandring (altså å møte noen når man er langtidssingel). Men problemet til TS er jo manglene på sosial omgangskrets. Hvorfor tror folk at det hjelper å senke kravene når det er ingen der? Det blir litt som å stå på en scene og synge for en tom sal. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.8.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det første forstår jeg ikke hva er, jobben utgår (de eneste samlingene vi har er på samme avdeling og kollegene mine er 20-30 år eldre) og mine venner har ikke hjemmefester lengre da de er opptatt med små barn. Så da står jeg igjen med treningssenter og eventuelt dansekurs..

Anonymkode: a11c6...9cf

Har du ingen interesser eller hobbyer du kan treffe folk gjennom? Eller en idrett/aktivitet du kunne tenkt deg å begynne med? En felles interesse kan ofte være et godt utgangspunkt for å bli kjent med noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roci skrev:

Har du ingen interesser eller hobbyer du kan treffe folk gjennom? Eller en idrett/aktivitet du kunne tenkt deg å begynne med? En felles interesse kan ofte være et godt utgangspunkt for å bli kjent med noen.

Mennene på treningssenteret jeg går på ser veldig unge ut, typ 10 år yngre enn meg selv. Jeg har trent masse på treningssenter men aldri kommet i snakk med noen. Ellers var jeg med i en løpegruppe men der var det bare damer. Jeg syns i det heletatt det er en sterk overvekt av damer uansett hvor jeg er eller hva jeg finner på. Jeg klarer ikke å forstå hvor menn er. Nettdating tror jeg ikke at jeg ønsker å drive mer på med. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk kravene og bare Finn en mann du trives med. Det er det resten gjør!

jeg kjenner svært få par som lever denne lidenskapelige rollen, egentlig så kjenner jeg ingen. Så det kan hende du romantiserer litt for mye hva som vil skje.

det er lett å se hvor lykkelige de er utad, men mest sannsynlig er det dødt hjemme. ;)

Anonymkode: 1374a...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Senk kravene og bare Finn en mann du trives med. Det er det resten gjør!

jeg kjenner svært få par som lever denne lidenskapelige rollen, egentlig så kjenner jeg ingen. Så det kan hende du romantiserer litt for mye hva som vil skje.

det er lett å se hvor lykkelige de er utad, men mest sannsynlig er det dødt hjemme. ;)

Anonymkode: 1374a...308

Misforstå meg rett; jeg er helt enig med deg. Jeg har ingen illusjoner om et perfekt samliv med den perfekte mannen, overhodet ikke. Men så dukket ikke denne "bra nok"-mannen opp. Så jeg senket kravene og slapp innpå meg en mann jeg ikke var helt komfortabel med. Så gikk ikke det heller. 

Det virker som om dette forumet ikke klarer å ta det innover seg at en vanlig dame faktisk ikke når opp. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt Ts. 
 

var selv singel lenge og husker godt disse tankene. 
 

er i dag 36 år og har samboer og et barn - så det er mulig. 
 

Syns det er gode tips du har fått mtp å være veldig aktiv. Og så fikk jeg et godt tips selv en gang og det var å selv tenke godt gjennom hvilken egenskaper mannen skulle ha. Leter man etter noe man selv ikke har snøring på hva er, så kan letingen føles uendelig. 
 

jeg vil også si - selv om det kanskje høres kynisk ut - intensiver datingen din. Gjerne date flere , du har ikke tid til å bruke 6 mnd på hver. 
 

ønsker deg lykke til! Det er ikke for sent mtp drømmen om familie. Og skulle du ikke få det så finnes det absolutt et godt liv uten også. Kjenner mange svært oppegående menn og kvinner i din alder som ikke har partner og barn og som lever kjempeinteressante liv.

Anonymkode: 3abcf...7cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennene på treningssenteret jeg går på ser veldig unge ut, typ 10 år yngre enn meg selv. Jeg har trent masse på treningssenter men aldri kommet i snakk med noen. Ellers var jeg med i en løpegruppe men der var det bare damer. Jeg syns i det heletatt det er en sterk overvekt av damer uansett hvor jeg er eller hva jeg finner på. Jeg klarer ikke å forstå hvor menn er. Nettdating tror jeg ikke at jeg ønsker å drive mer på med. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Syns ikke du skal utelukke nett-dating. Der vet du i allefall at motparten er ute etter det samme som deg. Vi er i 2020 og arenaene for dating har jo endret seg ..

 

Kan bli litt akward i disse dager å drive å sjekke opp folk på trening og i butikken.. hadde du hatt god tid og vært chill mtp det så er det en helt Ok måte å møte noen på, men du har jo ikke veldig god tid mtp din alder og ønske om barn. 

Anonymkode: 3abcf...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 0.48, norw skrev:

Veldig mange menn i samme båt. Forskjellen er at mange av disse mennene ikke er særlig kravstore. De blir bare valgt bort av de fleste damene. 

Overrasker meg ikke om dette føles ekstra ille fordi det er så lett for mange damer. Da begynner man fort å lure, blir mer frustrert osv om man ikke lykkes selv. 

Det er langt i fra alle damer som har god bedømming på hva som er en kvalitets-mann og hva som ikke er det. Spesielt blant de yngre damene er det nok vanlig å gå for det de fleste andre går for. 
 

finnes mye bra blant de mennene som kanskje ikke man snur seg etter på gata. Ble selv sammen med en mann som ikke hadde noe særlig forhold fra før og som antagelig ikke var topp 10 på tinder men han er den beste mannen jeg kunne fått på alle måter!:) 

Anonymkode: 3abcf...7cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...