Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns de maser hvis de skriver og spør for mye om diverse. Dette tror jeg kommer fra at jeg har hatt kontakt med fyrer som skriftlig har vært  avvisende ,hot and cold,så det er det en liksom er vant til. Man føler man blir kvalt om de skriver for mye. Andre som har kjent på dette?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var ikke gift,men ja du har rett det var å dra det litt langt. Er ikke aggressiv men jeg har hatt med en del dritsekker å gjøre så sitter klar nesten. 

Anonymkode: 1bb8f...613

De fleste single over en viss alder har fått hjertet sitt knust. Hvis du skal ha sjans til å møte noen som ikke løper motsatt vei må du ikke ha piggene sånn ute. 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de maser hvis de skriver og spør for mye om diverse. Dette tror jeg kommer fra at jeg har hatt kontakt med fyrer som skriftlig har vært  avvisende ,hot and cold,så det er det en liksom er vant til. Man føler man blir kvalt om de skriver for mye. Andre som har kjent på dette?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Høres ut som ingen kan gjøre noe rett overfor deg, for å være helt ærlig. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de maser hvis de skriver og spør for mye om diverse. Dette tror jeg kommer fra at jeg har hatt kontakt med fyrer som skriftlig har vært  avvisende ,hot and cold,så det er det en liksom er vant til. Man føler man blir kvalt om de skriver for mye. Andre som har kjent på dette?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg skjønner at du er redd og jeg kan kjenne meg igjen i det fra før jeg traff kjæresten min. Men jeg tror du bare må kaste deg ut i det uansett. Du har jo ikke så mye å tape sammenlignet med å bruke mye tid på at du selv avviser dem, fordi du "har piggene ute". Slik jeg hadde før jeg gjorde helomvending med meg selv, og traff big love.

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er redd og jeg kan kjenne meg igjen i det fra før jeg traff kjæresten min. Men jeg tror du bare må kaste deg ut i det uansett. Du har jo ikke så mye å tape sammenlignet med å bruke mye tid på at du selv avviser dem, fordi du "har piggene ute". Slik jeg hadde før jeg gjorde helomvending med meg selv, og traff big love.

Anonymkode: 7bddb...aad

Er ganske redd ja. Redd de er farlige,kan skade en eller verre. 
Hvor lenge siden er det hos deg da?Fikk dere barn sammen?
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde legge dating på hylla en stund? Slik du holder på nå, med agressive og frekke kommentarer så er du nærmest å regne som et dating-troll. Du skremmer dem vekk en etter en. Jeg hadde i hvertfall ikke tollerert å bli chattet med på den måten du beskriver her. Du finner ingen mann med selvrespekt på den måten. Kan det også være at du egentlig ikke vil finne deg noen, men føler et slags press om at det er normen? Det er ikke alle som ønsker å være i forhold, og det er helt ok. 

Det er fint du går til psykolog, men det er du selv som velger hvordan du svarer og behandler andre mennesker. Hva med å bare være hyggelig, imøtekommende å ta ting som de kommer? Hvis du blir såret, så blir du det. Ikke så mye du får gjort, uten å holde deg single og ikke date. 

Kravstor er du også, men det kommer i andre rekke med hvordan du oppfører deg. Ville du datet "deg selv"? Når du blir skeptisk når noen vil gå tur med deg,ville du datet en som spurte om du hadde dårlige intensjoner, har vært utro, er gæren eller annet? Vær mot andre som du vil de skal være mot deg. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske redd ja. Redd de er farlige,kan skade en eller verre. 
Hvor lenge siden er det hos deg da?Fikk dere barn sammen?
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Du må bare hive deg ut i det og våge. 

Det er 1,5 år siden jeg traff kjæresten min på byen. Vi har ikke fått barn sammen ennå, har avstandsforhold, men skal flytte sammen om noen måneder så da kommer sikkert ting litt etter hvert. 

Anonymkode: 7bddb...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok 24 sider med innlegg, men nå er det flere åpenbare grunner til hvorfor du er singel. Du sa at du ikke hadde psykiske plager, men du har tydeligvis vansker med tillit. Du skal jobbe en del med deg selv før du er klar. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en unge som står i godteributikken og VIL HA..

Anonymkode: cc0f5...bcf

Høres ut som noen har snurpet seg inn fordi en selv ikke fikk oppfylt det sterkeste ønsket i livet. Litt bitter følelse det sikkert

Anonymkode: 14b5e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde legge dating på hylla en stund? Slik du holder på nå, med agressive og frekke kommentarer så er du nærmest å regne som et dating-troll. Du skremmer dem vekk en etter en. Jeg hadde i hvertfall ikke tollerert å bli chattet med på den måten du beskriver her. Du finner ingen mann med selvrespekt på den måten. Kan det også være at du egentlig ikke vil finne deg noen, men føler et slags press om at det er normen? Det er ikke alle som ønsker å være i forhold, og det er helt ok. 

Det er fint du går til psykolog, men det er du selv som velger hvordan du svarer og behandler andre mennesker. Hva med å bare være hyggelig, imøtekommende å ta ting som de kommer? Hvis du blir såret, så blir du det. Ikke så mye du får gjort, uten å holde deg single og ikke date. 

Kravstor er du også, men det kommer i andre rekke med hvordan du oppfører deg. Ville du datet "deg selv"? Når du blir skeptisk når noen vil gå tur med deg,ville du datet en som spurte om du hadde dårlige intensjoner, har vært utro, er gæren eller annet? Vær mot andre som du vil de skal være mot deg. 

Anonymkode: cdb8e...c12

Har da ikke møtt noen fysisk på årevis(3,5 år). Og ikke nærhet/sex på enda lengre tid så hva skal man egentlig ta pause fra? Faktisk så ønsker jeg en kjæreste og forhold og deretter barn. 
Du mener jeg skal bli såret gang på gang og bare ta det fint?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns de maser hvis de skriver og spør for mye om diverse. Dette tror jeg kommer fra at jeg har hatt kontakt med fyrer som skriftlig har vært  avvisende ,hot and cold,så det er det en liksom er vant til. Man føler man blir kvalt om de skriver for mye. Andre som har kjent på dette?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Du er som mennene du møter; redd, usikker og ikke moden for ansvar og kommitment ig dermed relasjonsudyktig.

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har da ikke møtt noen fysisk på årevis(3,5 år). Og ikke nærhet/sex på enda lengre tid så hva skal man egentlig ta pause fra? Faktisk så ønsker jeg en kjæreste og forhold og deretter barn. 
Du mener jeg skal bli såret gang på gang og bare ta det fint?

Anonymkode: 1bb8f...613

Du tiltrekkes sannsynligvis menn av samme kaliber som deg selv - som har lav sannsynlighet for å ville noe mer. Og skremmer bort menn som ser etter en hyggelig og grei kjæreste, som viser og gir tillit og begeistring, og det er mulig å dele livet med. 

Anonymkode: 652ad...f62

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tok 24 sider med innlegg, men nå er det flere åpenbare grunner til hvorfor du er singel. Du sa at du ikke hadde psykiske plager, men du har tydeligvis vansker med tillit. Du skal jobbe en del med deg selv før du er klar. 

Anonymkode: 58e68...cff

Har sosial angst og jeg har nok vansker med tillit. Har jobbet mye med meg selv siste tre årene. Innerchild-meditation,self love, I am-affirmation etc. Mye meditasjon og the law of attraction. 
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er som mennene du møter; redd, usikker og ikke moden for ansvar og kommitment ig dermed relasjonsudyktig.

 

Du tiltrekkes sannsynligvis menn av samme kaliber som deg selv - som har lav sannsynlighet for å ville noe mer. Og skremmer bort menn som ser etter en hyggelig og grei kjæreste, som viser og gir tillit og begeistring, og det er mulig å dele livet med. 

Anonymkode: 652ad...f62

Hvordan kan jeg snu dette da?

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt ganske strenge foreldre og blitt hakket på og kritisert store deler av livet. De har samtidig alltid hjulpet meg i tjukt og tynt. Men de har alltid satt en betingelse feks for å hjelpe med enkelte ting. Jeg tror at dette kan ha gjort jeg har problem med relasjoner. Aldri tror jeg er bra nok for menn. Saboterer før det har starter nesten. Frykter det verste fordi det er det jeg har opplevd med mine første trygghetspersoner. Tror jeg kanskje mangler en form for trygghet i meg selv og tillitsproblem. Redd for å bli elsket,tror ikkw jeg fortjener å bli elsket og bra nok. Dette er veldig sårt for jeg ønsker det motsatte😢Jeg diskuterer det med psykologen nå. Håper han kan gi meg gode råd og veiledning. For jeg ønsker en positiv endring og en god,snill kjæreste og livspartner. Har mye omsorg og kjærlighet å gi selv. Kan det være at foreldrene mine ikke har gitt meg skikkelig kjærlighet så jeg ikke veit hva det et selv og derfor ikke har lykkes med kjærlighetslivet ?Virker logisk!

Ts

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt ganske strenge foreldre og blitt hakket på og kritisert store deler av livet. De har samtidig alltid hjulpet meg i tjukt og tynt. Men de har alltid satt en betingelse feks for å hjelpe med enkelte ting. Jeg tror at dette kan ha gjort jeg har problem med relasjoner. Aldri tror jeg er bra nok for menn. Saboterer før det har starter nesten. Frykter det verste fordi det er det jeg har opplevd med mine første trygghetspersoner. Tror jeg kanskje mangler en form for trygghet i meg selv og tillitsproblem. Redd for å bli elsket,tror ikkw jeg fortjener å bli elsket og bra nok. Dette er veldig sårt for jeg ønsker det motsatte😢Jeg diskuterer det med psykologen nå. Håper han kan gi meg gode råd og veiledning. For jeg ønsker en positiv endring og en god,snill kjæreste og livspartner. Har mye omsorg og kjærlighet å gi selv. Kan det være at foreldrene mine ikke har gitt meg skikkelig kjærlighet så jeg ikke veit hva det et selv og derfor ikke har lykkes med kjærlighetslivet ?Virker logisk!

Ts

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Høres lurt ut å ta dette med psykologen. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt ganske strenge foreldre og blitt hakket på og kritisert store deler av livet. De har samtidig alltid hjulpet meg i tjukt og tynt. Men de har alltid satt en betingelse feks for å hjelpe med enkelte ting. Jeg tror at dette kan ha gjort jeg har problem med relasjoner. Aldri tror jeg er bra nok for menn. Saboterer før det har starter nesten. Frykter det verste fordi det er det jeg har opplevd med mine første trygghetspersoner. Tror jeg kanskje mangler en form for trygghet i meg selv og tillitsproblem. Redd for å bli elsket,tror ikkw jeg fortjener å bli elsket og bra nok. Dette er veldig sårt for jeg ønsker det motsatte😢Jeg diskuterer det med psykologen nå. Håper han kan gi meg gode råd og veiledning. For jeg ønsker en positiv endring og en god,snill kjæreste og livspartner. Har mye omsorg og kjærlighet å gi selv. Kan det være at foreldrene mine ikke har gitt meg skikkelig kjærlighet så jeg ikke veit hva det et selv og derfor ikke har lykkes med kjærlighetslivet ?Virker logisk!

Ts

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Du vil komme over det er min gjetning, mange klarer å frigjøre seg fra endel slike mønstre i 30-40 års alderen, men du må gjøre noe for å speede opp prosessen. Og der gjør du jo. Og bare det å være klar over det, er jo er skritt på veien. Men om du er aldri så engstelig så må du ikke vise det til den andre parten, verken i form av skepsis, mistenksomhet eller desperasjon. Taket steg av gangen. Du kan alltids bryte ut senere. Ikke legg for mye press på dagen el forholdet tidlig. 

Anonymkode: 652ad...f62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil komme over det er min gjetning, mange klarer å frigjøre seg fra endel slike mønstre i 30-40 års alderen, men du må gjøre noe for å speede opp prosessen. Og der gjør du jo. Og bare det å være klar over det, er jo er skritt på veien. Men om du er aldri så engstelig så må du ikke vise det til den andre parten, verken i form av skepsis, mistenksomhet eller desperasjon. Taket steg av gangen. Du kan alltids bryte ut senere. Ikke legg for mye press på dagen el forholdet tidlig. 

Anonymkode: 652ad...f62

Takk for det😊Satser på det.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke jeg er så dum egentlig. Nå legg han jeg chatter med opp til sex indirekte flere ganger og jeg kjenner jeg faktisk blir lei. Kan legge opp bilder fra chatten om dere vil,så kan dere vurdere om jeg er helt kokko eller om man bare er uheldig med de jeg snakker med.

 

Han ene har ikke nevnt sex en eneste gang. Eller hintet til det indirekte.

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare må gi opp nå. Det går ingen vei. 😭 Det er faktisk helt fortvilt!!

Han som ville møtes har skiftet bilde og virker ikke helt som min type,tror han skriver og møter andre også.

Er bare lei meg nå😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...