Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vare ett råd hun får; senke kravene. 
 

Dersom hun skal ha det bra i forholdet sitt også så hjelper jo ikke det 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a11c6...9cf

Det kommer  jo an på hvilke krav hun senker.Hun kan fint senke høydekravet uten at det går utover kvaliteten på forholdet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut ifra svarene dine TS, så virker det ikke som du tar til deg noen råd. Du får søke opp denne tråden igjen om et par år når du fortsatt er singel. Kanskje du er villig til å endre deg da...

Anonymkode: 58e68...cff

Nå får det være nok!!Har tatt til meg flere av rådene. Finner meg faktisk ikke i at dere indirekte sier jeg skal velge «stygge» menn for å ikke være enslig og sitte med katter og leve barnløs. Ta dere sammen litt,ærlig talt!

Og ja jeg kan endre på høydekrav,både ned og opp. At jeg liker høye menn får vel være min preferanse vel. Kan gjerne date en på 1.78 også,men jeg ønsker ikke under det. Men man veit aldri.

Slutt å kveruler. 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, måten du svarer på gjør at du høres umoden ut. 
 

Hva var grunnen til at det ble slutt mellom deg og denne eksen som var drømmemannen? Har du spurt? Kanskje det vil gi deg innsikt i hvordan andre opplever deg?

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, måten du svarer på gjør at du høres umoden ut. 
 

Hva var grunnen til at det ble slutt mellom deg og denne eksen som var drømmemannen? Har du spurt? Kanskje det vil gi deg innsikt i hvordan andre opplever deg?

Anonymkode: 58e68...cff

No må dere stoppe med disse frekke kommentarene. Dere legger opp til dårlig stemning ved å gå under huden på folk! Finn dere en hobby utenfor kvinneguiden!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

No må dere stoppe med disse frekke kommentarene. Dere legger opp til dårlig stemning ved å gå under huden på folk! Finn dere en hobby utenfor kvinneguiden!

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er jo fristende å tro at det er noe siden du går så i forsvar. Kan du ikke fortelle om hvorfor det ble slutt? 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fristende å tro at det er noe siden du går så i forsvar. Kan du ikke fortelle om hvorfor det ble slutt? 

Anonymkode: 58e68...cff

hun er jo ikke på avhør hvorfor TS skal redegjøre for det. 

Jeg er sikker at TS finner en mann hun ønsker. 

Anonymkode: 3fd06...5fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun er jo ikke på avhør hvorfor TS skal redegjøre for det. 

Jeg er sikker at TS finner en mann hun ønsker. 

Anonymkode: 3fd06...5fd

Skulle tro ts sto i gjeld til kg.. Blir for dumt. 

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!!Har tatt til meg flere av rådene. Finner meg faktisk ikke i at dere indirekte sier jeg skal velge «stygge» menn for å ikke være enslig og sitte med katter og leve barnløs. Ta dere sammen litt,ærlig talt!

Og ja jeg kan endre på høydekrav,både ned og opp. At jeg liker høye menn får vel være min preferanse vel. Kan gjerne date en på 1.78 også,men jeg ønsker ikke under det. Men man veit aldri.

Slutt å kveruler. 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er egentlig ingen som sier du skal finne deg en stygg mann. Det er vel heller det at du ønsker deg sårt barn og en familie. Så da er det jo de «familievennlige» kvalitetene du bør vektlegge heller enn «attraktiv», «184 høy», «eventyrlysten». Listen din er jo egentlig noe de fleste av oss drømmer om, men det er jo urealistisk å møte en som sjekker av alt på listen. Men klart du må være tiltrukket av mannen.

 

Gå heller på date med en mann under 178 cm, eller en som ikke er så bereist og kjenn på hvordan kjemien er. Ikke tenk så mye på listen med krav så lenge hovedkravene (like verdier) er til stede. 

Anonymkode: 99fe9...dcc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg TS. Det er mange menn som liker meg, men de få jeg liker, de liker ikke meg. Det er vondt å innse at vi kanskje ikke er "på nivå" med de mennene vi tiltrekkes. Eller de mennene mener iallefall det og tiltrekkes av andre. Kanskje det er noe du kan tenke og reflektere litt over? Er du virkelig en så bra fangst og har du noe å tilby som de vil ha?

De mennene jeg tiltekkes mot er smarte, tydelige menn med gode jobber. Liker også høye menn. Ut i fra vitenskap jeg har lest og egen erfaring er dette menn som har lyktes fordi de blant annet er egoister og tar mindre hensyn til andre. Det er ikke de som blir de beste partnerene eller fedrene. Kanskje du skal tenke litt over det du også? Feks "eventyrlysten" kan fort kjede seg hjemme med trett kone og sure barn, bli rastløs, sur, utro, ol.  Selv om vi vet dette så endrer det jo ikke hva man tiltrekkes mot.

Jeg tror at feks en lærer kan være en mye snillere og mer oppmerksom kjæreste og far enn en toppleder. Det er gjerne de som tar sin del av nattevåk, permisjon, syke barn dager ol. Det samme gjelder en litt lavere mann. En mann som trives hjemme og ikke er så eventyrlysten kan holde fortet hjemme og dermed gi deg muligheten til å reise eller gjøre karriere. Det er slike snille menn vi burde falt for, men vi er annerldes innstilt biologisk.

Hvor lenge har du forsøkt å få den type mann du har villet ha, men ikke klart å få? Hvor mye tid er du villig til å gi det med tanke på om du skal ha barn? Du bør ha funnet han innen to år. Dere må bruke tid på å bli kjent og finne ut om dere vil ha barn sammen. Venter du så mye lengre nå så er det ikke sikkert dere rekker å få eget barn, iallefall kanskje ikke mer enn ett. Selvsagt kan du ha være blant de få heldige som kan få så mange barn de vil opp til 45 år, men jeg hadde ikke satset på det.

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 37 år gammel dame er for gammel for å få en av de kjekkeste mennene. Sånn er det nå bare.

Du får kjøpe en katt, og så kan du vær så snill la denne tråden dø ut. Jeg er lei av at den dukker opp i feeden.

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 37 år gammel dame er for gammel for å få en av de kjekkeste mennene. Sånn er det nå bare.

Du får kjøpe en katt, og så kan du vær så snill la denne tråden dø ut. Jeg er lei av at den dukker opp i feeden.

Anonymkode: 0c816...58c

Stakkar deg 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En 37 år gammel dame er for gammel for å få en av de kjekkeste mennene. Sånn er det nå bare.

Du får kjøpe en katt, og så kan du vær så snill la denne tråden dø ut. Jeg er lei av at den dukker opp i feeden.

Anonymkode: 0c816...58c

Denne kommentaren er full av dritt. Reint piss. Kjenner mange kvinner i denne alderen som har fått seg en innertier-mann. Det kommer an på personen og utseendet, ikke alderen. 

Anonymkode: 30d44...b29

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En 37 år gammel dame er for gammel for å få en av de kjekkeste mennene. Sånn er det nå bare.

Du får kjøpe en katt, og så kan du vær så snill la denne tråden dø ut. Jeg er lei av at den dukker opp i feeden.

Anonymkode: 0c816...58c

Alvorlig talt!!! Har da aldri sagt jeg skal ha de kjekkeste. Kan folk slutte med dette. Og alle har forskjellig «kjekkeste» menn. 
Finn noen andre å plage!

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det ts? Skjer det noe positivt på tinder eller andre steder? 🙂

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det ts? Skjer det noe positivt på tinder eller andre steder? 🙂

Anonymkode: a11c6...9cf

Det går ok. Skriver litt med en på Tinder,han vil møtes etterhvert tror jeg. Men vi bor noen timer unna hverandre. Han har gård og har spurt om jeg et flyttbar om det ble seriøst etc. Har sagt kanskje men er samtidig litt usikker..han virker mer som en som blir avhengig av dama han er sammen med. Han sa feks «når jeg føler meg elsket,gir jeg mye»etc.

Hva med deg?

 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen råder meg til å kanskje kutte ut Tinder. Men da er jeg livredd for å aldri møte noen. Han råder meg også til å skaffe hund,jeg har tenkt på katt. Eneste med katt er at du ikke går på tur med den. 
Han nevnte også flytting til større sted.Er ikke der akkurat nå. Har litt av og på angst så jeg veit ikke om jeg er helt klar for det. Men det haster ift å finne en partner og få barn, så en må vel vege for og i mot. 
 
Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ok. Skriver litt med en på Tinder,han vil møtes etterhvert tror jeg. Men vi bor noen timer unna hverandre. Han har gård og har spurt om jeg et flyttbar om det ble seriøst etc. Har sagt kanskje men er samtidig litt usikker..han virker mer som en som blir avhengig av dama han er sammen med. Han sa feks «når jeg føler meg elsket,gir jeg mye»etc.

Hva med deg?

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er vanskelig å få et skikkelig inntrykk på nett uansett. Men dersom han er i rett alder, ute etter noe langvarig, ønsker barn og du liker utseendet hans, hvorfor ikke møtes? At han har egen gård høres bra ut syns jeg. Hadde gladelig bodd på gård heller enn en liten og dyr byleilighet, jeg :)  Har du tenkt noe på å møte ham? 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Psykologen råder meg til å kanskje kutte ut Tinder. Men da er jeg livredd for å aldri møte noen. Han råder meg også til å skaffe hund,jeg har tenkt på katt. Eneste med katt er at du ikke går på tur med den. 
Han nevnte også flytting til større sted.Er ikke der akkurat nå. Har litt av og på angst så jeg veit ikke om jeg er helt klar for det. Men det haster ift å finne en partner og få barn, så en må vel vege for og i mot. 
 
Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg liker ikke tinder (eller nettdating) men det er jo slik dating i våre dager er. Melder man seg ut av disse arenaene så jeg det forståelig - samtidig blir man jo stående utenfor og da blir det vanskelig. Men kan du ikke være aktiv i hverdagen der du er samtidig som du tar tinder gjøre sitt? Det ene slår jo ikke det andre ihjel, heller. 

Apropos det å flytte til et større sted; jeg bor i en av landets største byer (ikke Oslo) og det er ikke noe enklere her altså. Javisst er det flere arenaer der folk samles, men ingen snakker jo til hverandre! Jeg kan komme i snakk med random folk på treningssenter, butikk og til og med på gata, men aldri med menn i min alder. Det er som oftest eldre eller damer og barn. Jeg har også venninner i din alder i byen som er single år etter år. Det er faktisk vanskelig å treffe noen, det trenger ikke å være noe "galt" med deg slik alle bitterpikkene i tråden her påstår. 

Ønsker deg i allefall lykke til. Syns ikke du har drøye krav og håper du lykkes :)

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å få et skikkelig inntrykk på nett uansett. Men dersom han er i rett alder, ute etter noe langvarig, ønsker barn og du liker utseendet hans, hvorfor ikke møtes? At han har egen gård høres bra ut syns jeg. Hadde gladelig bodd på gård heller enn en liten og dyr byleilighet, jeg :)  Har du tenkt noe på å møte ham? 

Jeg liker ikke tinder (eller nettdating) men det er jo slik dating i våre dager er. Melder man seg ut av disse arenaene så jeg det forståelig - samtidig blir man jo stående utenfor og da blir det vanskelig. Men kan du ikke være aktiv i hverdagen der du er samtidig som du tar tinder gjøre sitt? Det ene slår jo ikke det andre ihjel, heller. 

Apropos det å flytte til et større sted; jeg bor i en av landets største byer (ikke Oslo) og det er ikke noe enklere her altså. Javisst er det flere arenaer der folk samles, men ingen snakker jo til hverandre! Jeg kan komme i snakk med random folk på treningssenter, butikk og til og med på gata, men aldri med menn i min alder. Det er som oftest eldre eller damer og barn. Jeg har også venninner i din alder i byen som er single år etter år. Det er faktisk vanskelig å treffe noen, det trenger ikke å være noe "galt" med deg slik alle bitterpikkene i tråden her påstår. 

Ønsker deg i allefall lykke til. Syns ikke du har drøye krav og håper du lykkes :)

Anonymkode: a11c6...9cf

Takk men nå er jeg i tvil igjen. Lurer på om han jeg har skrevet litt med lyger. En kveld sa han at han sovnet. Kan være at det stemmer for han er oppe kl fem hver morgen sa han. I det siste litt lite skriving,han sa han hadde jobbhelg. Nå er han 161 km lengre vekk enn han har vært siste tiden. Lite skriving osv,ikke at en forventer skriving hele tiden. Kanskje han er med andre. Man kan selvsagt ikke forvente noe som helst med noen man ikke har truffet enda. Men kjenner jeg er litt oppgitt nå. 
Så har man endel andre matcher både på Tinder og Badoo,ingen skriver. Hva er poenget?

Prøvd å avtale sextreff med folk tidligere(et par som kjente og har møtt før) uten at det blir noe av heller. Forstår ikke greia altså. Er fortvilende. Er ikke intens eller noe men det er jeg som sitter som taper gang på gang. Er sikkert bare naiv og godtroende men nå er jeg faktisk oppriktig lei!!!Som om Gud/noen oven ikke vil jeg skal få til noe innen noen sex eller kjærlighetsrelasjon😭😭😔
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avtale sextreff  ?????  For å finne en far til dine barn ?

Anonymkode: 4785b...a34

Nei,det var for egen og den andres nytelse. Ikke for å lage barn!Friends with benefits med kondom gitt🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...